TomTom « Terug naar discussie overzicht

Wat is de slotkoers van TomTom op maandag 28 juli a.s.?

138 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 » | Laatste
[verwijderd]
0
kan ik hier ook een 6 juni optie nemen op een voorspelde koers van 6,60 ;-). Dan laat ik tzt weten of ik ga uitoefenen of dat ik mijn positie heroverweeg.

BDB: als er derivaten worden geïntroduceerd op de slotkoersvoorspelling betekent dat automatisch dat het een volwassen medium is geworden, toch?!
[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 25 juni 2014 09:55:

*Justin* 5,98

[ben weer beetje aan boord]
gelukkig Justin dat je er weer inzit
Beperktedijkbewaking
0
quote:

xynix schreef op 25 juni 2014 10:41:

kan ik hier ook een 6 juni optie nemen op een voorspelde koers van 6,60 ;-). Dan laat ik tzt weten of ik ga uitoefenen of dat ik mijn positie heroverweeg.

BDB: als er derivaten worden geïntroduceerd op de slotkoersvoorspelling betekent dat automatisch dat het een volwassen medium is geworden, toch?!
Op derivaten van TT wordt al genoeg winst gemaakt. Door allerlei geruchten, of door regelrecht geshort door een van de twee zusjes Tammenons-Bakker, getverderrie.

Je neemt je opties maar. Short of long. Het maakt me persoonlijk niet uit, zolang de achtergrond maar is: TT heeft veel unieke kennis in huis, en gaat qua koers hoe dan ook opwaarts. Snel of langzaam. Tenzij hun knowhow gebakken lucht is, en Google cs. dat direct kunnen kopiëren. Ik dacht het niet.

TT heeft de beste maps en traffic in huis. TT is het meest zelfvoorzienend, worldwide, als het om traffic gaat. Nu > 7 mln eigen probes, groeiend door o.a. Go Mobile. En laat R-P. Schaefer maar schuiven. Zo'n specialist hebben Google en Apple niet in huis. Omdat ze alleen de spreekwoordelijke US nerds in garages kennen, niet de diversiteit van de hele wereld. De Europese experts kennen die diversiteit al lang!
RDS-TMC, TPEG, Datex, Open LR, voor Europese eggheads is het gesneden koek.
Voor VAG, BMW, Volvo en velen anderen ook. Renault wist het al 20 jaar.

Op KT weet ik het ook niet, maar op de LT wel.
Net als L. van Gaal. Defensief als het moet. Hoewel? Men verwijt hem nu bij de NOS te weinig aanvallend voetbal. Hoezo?
Te weinig balbezit? Te weinig heen en weer geschuif op het middenveld?
Dan maar verdedigen, met breekijzer de Jong en de technicus Blind. En met messcherpe uitvallen via Robben en vele jonge talenten.

Zo zie ik ook TomTom. Laat ze maar schuiven.
[verwijderd]
0
quote:

Beperktedijkbewaking schreef op 25 juni 2014 13:42:

[...]

Op derivaten van TT wordt al genoeg winst gemaakt. Door allerlei geruchten, of door regelrecht geshort door een van de twee zusjes Tammenons-Bakker, getverderrie.

Je neemt je opties maar. Short of long. Het maakt me persoonlijk niet uit, zolang de achtergrond maar is: TT heeft veel unieke kennis in huis, en gaat qua koers hoe dan ook opwaarts. Snel of langzaam. Tenzij hun knowhow gebakken lucht is, en Google cs. dat direct kunnen kopiëren. Ik dacht het niet.

TT heeft de beste maps en traffic in huis. TT is het meest zelfvoorzienend, worldwide, als het om traffic gaat. Nu > 7 mln eigen probes, groeiend door o.a. Go Mobile. En laat R-P. Schaefer maar schuiven. Zo'n specialist hebben Google en Apple niet in huis. Omdat ze alleen de spreekwoordelijke US nerds in garages kennen, niet de diversiteit van de hele wereld. De Europese experts kennen die diversiteit al lang!
RDS-TMC, TPEG, Datex, Open LR, voor Europese eggheads is het gesneden koek.
Voor VAG, BMW, Volvo en velen anderen ook. Renault wist het al 20 jaar.

Op KT weet ik het ook niet, maar op de LT wel.
Net als L. van Gaal. Defensief als het moet. Hoewel? Men verwijt hem nu bij de NOS te weinig aanvallend voetbal. Hoezo?
Te weinig balbezit? Te weinig heen en weer geschuif op het middenveld?
Dan maar verdedigen, met breekijzer de Jong en de technicus Blind. En met messcherpe uitvallen via Robben en vele jonge talenten.

Zo zie ik ook TomTom. Laat ze maar schuiven.

Ik zou jou wel eens mee willen maken bij een WK-wedstrijd van Nederland. Volgens mij zijn we dan een uur na de wedstrijd nog de adrenaline van de ruiten aan het vegen ;-) !! BDB: Go for it!

Ff wat anders: je realiseert je dat de slotkoersvoorspelling eigenlijk ook een TomTom derivaat is, hè?! Net zo zinderend spannend als het aandeel zelf!
Beperktedijkbewaking
0
quote:

xynix schreef op 25 juni 2014 14:10:

[...]
Ik zou jou wel eens mee willen maken bij een WK-wedstrijd van Nederland. Volgens mij zijn we dan een uur na de wedstrijd nog de adrenaline van de ruiten aan het vegen ;-) !! BDB: Go for it!

Ff wat anders: je realiseert je dat de slotkoersvoorspelling eigenlijk ook een TomTom derivaat is, hè?! Net zo zinderend spannend als het aandeel zelf!
Bij WK-wedstrijden van NL zet ik altijd de BBC aan. Omdat ze veel lovender zijn over Oranje dan onze NOS of hoe het tegenwoordig ook heten mag, NPO?
(Hier spreekt enige oude nostalgie. Ik kende de oervader van Stereo-FM en RDS-TMC in Hilversum, een techneut van hier tot gunter.)

Ik ken die adrenaline. In een andere draad zei ik al eens dat mijn zoon meer primetime op de BBC had dan welke NL-politicus dan ook.

Praat me niet over adrenaline. Praat me ook niet over de schandalige afbraak van onze publieke omroep. (Sorry, dat schijnt 'politiek' te zijn.)


Beperktedijkbewaking
0
Ik zal morgen de eerste lijst van opgaven posten. En dan ook ingaan op de cijferdatum. Volgens mij heeft TomTom die verandert. Voor de inzenddatum en de spelregels van dit wedstrijdje verandert er niks.

NabeursInfoCorrectKaderen
0
famel 5,74

(ik hoop natuurlijk op 6,50+, maar met kwartaalcijfers bij tom2 weet je het maar nooit)
138 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 17:35
Koers 5,550
Verschil -0,035 (-0,63%)
Hoog 5,625
Laag 5,550
Volume 204.317
Volume gemiddeld 274.514
Volume gisteren 141.944

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront