TomTom « Terug naar discussie overzicht

Vrijdag 24-1

110 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 » | Laatste
stefano 1
0
TomTom Business Solutions was the fastest growing vendor also in the past year and has now surpassed 275,000 subscribers in this region. Digicore and Trimble have also joined the exclusive group of fleet management providers in Europe having more than 100,000 active devices in the field. Transics is number one in the heavy trucks segment with an estimated 80,000 active units installed. A major trend in the past two years has been the announcements of standard line fitment of fleet management solutions. Since the end of 2011, Scania is rolling out the Scania Communicator as standard on all European markets and includes a four-year basic service subscription.
pwijsneus
0
Een studie toont aan dat de markt van fleetmanagement met 16% stijgt per jaar. TomTom heeft een stijging gemeld van 38% afgelopen jaar. Dit hoge cijfer is zeker voor een aanzienlijk deel toe te schrijven aan de aqcuisitie van Coordina, maar dan nog is het geen verassing dat TomTom de sterkst groeiende speler is op dit terrein.
[verwijderd]
0
Binnenkort komt het nieuwe MKB/ZZP-product van BS. Terugverdientijden van minder dan één jaar. Ik vreet een bezem als dat niet in 2014 niet goed gaat zijn voor tienduizenden nieuwe abonnees, waarmee het groeitempo alleen maar omhoog gaat. En dat levert dan ook nog eens waardevolle extra probes op met allemaal extra data op basis van car-sensors. Dat wordt een niet te versmaden hapje!

Ik vermoed nieuwe, op het segment (en dus de bedrijfsprocessen_ afgestemde software plus:

business.tomtom.com/nl_nl/products/ec...
[verwijderd]
0
"De voormalige student technische wiskunde van de TU Eindhoven heeft samen met TomTom een systeem ontwikkeld dat het rode licht helpt te ontwijken."

www.ondertussen.nl/nieuws/nieuw-syste...
pwijsneus
1
quote:

xynix schreef op 24 januari 2014 09:08:

Binnenkort komt het nieuwe MKB/ZZP-product van BS. Terugverdientijden van minder dan één jaar. Ik vreet een bezem als dat niet in 2014 niet goed gaat zijn voor tienduizenden nieuwe abonnees, waarmee het groeitempo alleen maar omhoog gaat. En dat levert dan ook nog eens waardevolle extra probes op met allemaal extra data op basis van car-sensors. Dat wordt een niet te versmaden hapje!
Zoals het rapport ook laat zien moet er nog flink geconsolideerd worden in deze sector. Coordina is niet de laatste overname voor TomTom denk ik. Als PacMan zullen ze hun vloot uit willen breiden, en met de normale groei van BS zitten ze al tamelijk hoger dan die 16% martkstijging.
[verwijderd]
0
quote:

Dzidzius schreef op 24 januari 2014 09:00:

www.zigwheels.com/news-features/cool-...
India lijkt mij een zeer interessante groeimarkt voor TomTom in de komende 10 jaar. Net als Brazilië, China, Rusland,Indonesië etc.etc.. De gedane investeringen in die kaartendatabases en aanverwante services gaan hoge rendementen opleveren.
[verwijderd]
0
quote:

exit Q3 schreef op 24 januari 2014 09:12:

India lijkt mij een zeer interessante groeimarkt voor TomTom in de komende 10 jaar.
And don't forget China. Met inmiddels 30 grote steden operationeel met een totale bevolking die niet eens zoveel minder is dan die van de USA.
jan6307
0
Ik krijg de link met short standen oa AKO niet meer geopend.

Weet iemand meer info, word er alweer afgebouwd voor de cijfers
[verwijderd]
0
quote:

jan6307 schreef op 24 januari 2014 09:18:

Ik krijg de link met short standen oa AKO niet meer geopend.

Weet iemand meer info, word er alweer afgebouwd voor de cijfers
Gisteravond nog gekeken. Vooralsnog geen meldingsplichtige wijzigingen. Eigenlijk zou het ook te gek voor woorden zijn als AKO nu alweer die nieuw aangegane shortposities onder in de 5 ging coveren. Dan zou je toch een opstand van de AKO-fondsdeelnemers verwachten.

Van de andere kant: wat zijn dan de drijfveren om fout op fout te blijven stapelen?

Van andere partijen die wat hoger short zijn gegaan lijkt de kans groter dat ze het op een gegeven moment weer voor gezien houden en hun biezen pakken. Maar hoe het in september liep kreeg je destijds de indruk dat de shorters onderling contact onderhielden om niet met elkaar in gevecht te gaan wie het eerst kon coveren. Echte koersexplosies door een coverende shorter, die er als eerste uit wil zijn, bleven toen uit.
[verwijderd]
0
Het zou zomaar weer eens een dubbeltjesdag kunnen worden vandaag. Maar een keertje wat meer en lekker tegen de 6 aanschurken mag ook. Wel slecht voor het "dubbelpoetsen". Ik noem dat voor mezelf wel eens "koerscurling" waarbij je met veel heen en weer vegen de koers een mooie rechte lijn naar het doel ziet maken. Mooie sport ;-)!
[verwijderd]
2
quote:

xynix schreef op 24 januari 2014 09:16:

[...]
And don't forget China. Met inmiddels 30 grote steden operationeel met een totale bevolking die niet eens zoveel minder is dan die van de USA.
Dezelfde gedachte maar je was weer eens sneller ;-) China is gezien die leidende positie en het enorme marktpotentieel misschien wel de meest strategische markt voor TomTom in de komende jaren.

Alleen al door die positie is de kans dat Samsung voor de combi Autonavi-TomTom heeft gekozen voor Tizen vrijwel zeker. Logisch om dan voor de rest van de wereld ook voor TomTom te kiezen.
(nog even los van het feit dat TomTom al een samenwerking heeft met Samsung voor smartphones en indirect ook voor automotive via Renault-Samsung)
[verwijderd]
0
Die bijna verplichte keuze van Tizen voor Autonavi/TT om een deuk in een pakje boter te kunnen slaan in China is "clever thinking"! AB!
[verwijderd]
0
Nog wat uitgebreider op Tweakers.net:

tweakers.net/nieuws/93847/samsung-ste...

BTW. Het hamsteren is overgeslagen van de AH naar TomTom. Hoeft van mij niet persé naar het niveau van 1 + 1 Gratis ;-)

Ik zou zeggen: grijp je kans voor een leuk ritje later vandaag. Ik was gisteren net wat te "eager" weer ingestapt. Met wat geluk ga ik dadelijk ben nu een privé partijtje "koerscurlen".
[verwijderd]
0
quote:

xynix schreef op 24 januari 2014 09:25:

Het zou zomaar weer eens een dubbeltjesdag kunnen worden vandaag. Maar een keertje wat meer en lekker tegen de 6 aanschurken mag ook. Wel slecht voor het "dubbelpoetsen". Ik noem dat voor mezelf wel eens "koerscurling" waarbij je met veel heen en weer vegen de koers een mooie rechte lijn naar het doel ziet maken. Mooie sport ;-)!
Een omgekeerde dubbeltjes dag dan. Deze keer een dubbeltje omhoog vanaf een day-low in de ochtend.
[verwijderd]
0
We gaan nu hard richting de cijfers. Ik verwacht dat de opwaartse koersdruk in de laatste 2 weken leuk kan oplopen. Dus mij lijkt vandaag een prima instapkans, voor wie dat nog niet heeft gedaan.
[verwijderd]
0
Goedemorgen.Valt wat tegen .Nog geen succesnummertje,maar ja dat is zowat overall het geval.
mjmj
0
110 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 17:35
Koers 5,550
Verschil -0,035 (-0,63%)
Hoog 5,625
Laag 5,550
Volume 204.317
Volume gemiddeld 274.514
Volume gisteren 141.944

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront