Ebusco « Terug naar discussie overzicht

Ebusco 2024

4.122 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 ... 203 204 205 206 207 » | Laatste
Marcel H.
0
Bij een koersstijging nemen het aantal fantasieberichten over de toekomst van
Ebusco toe.

Nu is menigeen gespannen wat de ontwikkeling vandaag wordt.

ATL??
Deilse Belegger
0
zolang we met een plusje de week uitgaan, (dat zou al een ommekeer zijn) ben ik tevreden
DagoHar
1
quote:

visje schreef op 21 maart 2024 09:12:

bull trap, ik ben er zelf ook in de val gelopen.
Ik ook moet ik helaas bekennen, dacht echt dat er wel ergens iets aan de hand moest zijn..., nu maar hopen dat ze overleven
DagoHar
0
ze hadden wel een nieuwe order uit Zwitserland, neem aan dat Zwitserse afnemers niet bestellen als ze geen continuïteit zien in een leverancier
DeZwarteRidder
1
quote:

DagoHar schreef op 21 maart 2024 13:23:

[...]Ik ook moet ik helaas bekennen, dacht echt dat er wel ergens iets aan de hand moest zijn..., nu maar hopen dat ze overleven
Het is gewoon dom om te denken dat er sprake is van misbruik van voorwetenschap.
Marcel H.
1
quote:

DagoHar schreef op 21 maart 2024 13:25:

ze hadden wel een nieuwe order uit Zwitserland, neem aan dat Zwitserse afnemers niet bestellen als ze geen continuïteit zien in een leverancier
Van het Ebusco-aanbod bestaan er 13 in een dozijn. In de loop der jaren
is het een komen en gaan van aanbieders geweest.

Dat geldt voor vrijwel alle sectoren. Niets kwam tot stilstand.
odA neD gaaH
0
quote:

Marcel H. schreef op 21 maart 2024 13:17:

Bij een koersstijging nemen het aantal fantasieberichten over de toekomst van
Ebusco toe.

Nu is menigeen gespannen wat de ontwikkeling vandaag wordt.

ATL??
Het ziet er niet best uit vandaag. ATL zou zomaar kunnen. De € 3,00 gaat het sowieso niet houden.
StoplossBurner
0
quote:

DagoHar schreef op 21 maart 2024 13:25:

ze hadden wel een nieuwe order uit Zwitserland, neem aan dat Zwitserse afnemers niet bestellen als ze geen continuïteit zien in een leverancier
12 busjes in weer een ander land; succes met winst maken hierop. Dit zijn niet meteen de tenders die je wil winnen, omdat winstgevendheid behalen hierop een sinecure is.

Zoals eerder vernoemd zullen er gemiddeld per week zo'n 20 bussen moeten worden besteld anders ga je niet naar de 1000 in 2025 wat nodig zal zijn voor levensvatbaarheid. Daar lopen we in Q1 in ieder geval flink op achter.
Marcel H.
0
quote:

StoplossBurner schreef op 21 maart 2024 13:55:

[...]

12 busjes in weer een ander land; succes met winst maken hierop. Dit zijn niet meteen de tenders die je wil winnen, omdat winstgevendheid behalen hierop een sinecure is.

Zoals eerder vernoemd zullen er gemiddeld per week zo'n 20 bussen moeten worden besteld anders ga je niet naar de 1000 in 2025 wat nodig zal zijn voor levensvatbaarheid. Daar lopen we in Q1 in ieder geval flink op achter.
En de teller in Rouen (Cleon) staat natuurlijk nog op 0?

Alles moet nog vanuit Deurne worden aangeleverd.

De bussen die vanuit China en Portugal worden aangeleverd zijn
vermoedelijk niet bekend. Ebusco zelf communiceert zoals gewoonlijk niet.
Hans2021
0
Wat is nou de toegevoegde waarde (in financiele zin) van dit "bedrijf"? En waarom verdient dit "bedrijf" een apart draadje ? Een kortstondige groene hype met graaiende grootaandeelhouders, waarbij er talloze slachtoffers i.c. particuliere beleggers zijn gevallen. En de heren en vrouwen analisten liepen braaf achter de oprichters aan, waarbij zij ook dito verkeerde beleggingsadviezen hebben gegeven. Laat dit een les zijn voor de toekomst. Daar heb ik overigens een hard hoofd in.
K. Wiebes
0
Niet gehinderd door ál teveel kennis van zaken denk ik nog steeds dat de betrekkelijk geringe
beurswaarde kansen biedt (lees: géén langjarige ontwikkelkosten) voor 'n partij die de E-bus
heeft gemist.
Marcel H.
0
quote:

K. Wiebes schreef op 21 maart 2024 15:16:

Niet gehinderd door ál teveel kennis van zaken denk ik nog steeds dat de betrekkelijk geringe
beurswaarde kansen biedt (lees: géén langjarige ontwikkelkosten) voor 'n partij die de E-bus
heeft gemist.
Er zijn inderdaad weer koopkansen. Dus sla je slag.
HenkdeV
0
quote:

innicksname schreef op 21 maart 2024 11:11:

[...]
Henk, je bent te kritisch. Hij/zij heeft het over de sector, niet Ebusco. Dat aandeel is door het putje gegaan, maar de aantallen geproduceerde/afgeleverde bussen zal ook daar stijgen. Is dat tot een hogere koers leidt is uiteraard nog de vraag.
Dit staat er:

Maak me nou over Ebusco en de sector echt totaal geen zorgen.
HenkdeV
0
quote:

odA neD gaaH schreef op 21 maart 2024 10:02:

[...]
Vertel ons even waar een en ander op gebaseerd is Diegy.
Dikke duim:-)).
Marcel H.
0
quote:

Diegy schreef op 21 maart 2024 09:38:

Straks komt de grote koper weer in het orderboek en gaat iedereen weer snel kopen. Winstnemers zijn er nu wel uit.
Je kunt NU ook nog profiteren. Dus bijkopen.
innicksname
0
quote:

HenkdeV schreef op 21 maart 2024 15:29:

[...]

Dit staat er:

Maak me nou over Ebusco en de sector echt totaal geen zorgen.
Maar het gaat om de zin erna en daarna.
erik039
0
quote:

Marcel H. schreef op 21 maart 2024 15:25:

[...]

Er zijn inderdaad weer koopkansen. Dus sla je slag.
Koopkansen ? We zijn nog niet eens bij de EU 3,06 waarop jij bent uitgestapt bij de stijging?
Ik zou nog maar ff wachten...
Hans2021
0
quote:

Marcel H. schreef op 21 maart 2024 14:59:

De beleggers hebben hun lesje geleerd met Ebusco.
Die kunnen geen bus meer zien.
4.122 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 ... 203 204 205 206 207 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 2,790
Verschil +0,238 (+9,33%)
Hoog 2,810
Laag 2,560
Volume 330.961
Volume gemiddeld 337.378
Volume gisteren 158.955

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront