TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom januari 2024

1.057 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 49 50 51 52 53 » | Laatste
visje
0
Through this collaboration, TomTom’s High Definition (HD) Map will power Mitsubishi Electric’s High-Definition Locator hardware,

Weet niet of de tomtom engineers die de software hebben geschreven dit forum ook lezen, knap werk, custom made software voor vreemde hardware.
GLMF
0
quote:

JustRevisited schreef op 8 januari 2024 14:27:

En de aandelen inkoper is er ook weer. Er ligt voor 127.000 stuks vraag in de bied en wordt ook weer netjes aangevuld als er verkocht wordt.
wsch omdat de grootaandeelhoudres niet bereid zijn om in te leggen, via de 2e lijn, tegen deze prijs ?
visje
0
2e lijn is voor de founders, die gaan wel aanmelden.
anders stijgt het aandelen belang.
JustRevisited
1
quote:

visje schreef op 8 januari 2024 14:41:

hi jr, op welke site kijk je altijd voor bied/laat koersen en aantallen?
gewoon in mijn broker app
JustRevisited
8
quote:

marathon 11 schreef op 8 januari 2024 10:13:

[...]
Als we Here met krimpende omzet, verlies van marktaandeel en grote(re) verliezen en dito schuld waarderen op 3-5 miljard dan zou TomTom met 300 mio cash toch wel ex cash op 2 miljard cash worden gewaardeerd oftewel rond de € 17,50 incl cash!
Tsja je moet ook realistisch blijven en dat zwartgallige aan de kant schuiven want je bent het toch hopelijk wel met mij eens dat er veel posters zijn die zonder onderbouwing € 3 roepen. Is dat dan wel serieus??
HERE heeft een miljard schuld en is 3 miljard waard.
TT heeft 300 miljoen op de bank en is 780 miljoen waard (dus eigenlijk 480)

Technologisch loopt TT op HERE voor en ze winnen marktaandeel van hen. Dit geeft zelfs een door HERE gefinancierd onderzoek aan. Natuurlijk is qua omzet HERE de leidende partij, maar niet qua kosten en marge (mede door toepassing van AI).

Om het nog bonter te maken heeft MapBox ook een hogere waardering dan TT, ondanks hun veel kleinere omzet. En het feit dat de nieuwe maps van TT, gebaseerd op Overture maps, voor hen heel concurrerend zijn. Want TT gebruikt nu OSM als aanvullende bron. En voor MapBox is het de enige bron. TT maps zullen dus altijd rijker zijn. Zeker met nog al die input vanuit Microsoft en Meta erbij. En op design gebied zet TomTom een been bij, dat was het voornaamste waar MapBox zich op onderscheidde.
visje
0
gaat toch best lekker vandaag, vanmorgen bijgekocht.
eigenlijk nav de post van JR gisteren.
no guts no glory, wie niet waagt wie niet wint. :-)
Spoorstudent
0
quote:

JustRevisited schreef op 8 januari 2024 15:51:

[...]

HERE heeft een miljard schuld en is 3 miljard waard.
TT heeft 300 miljoen op de bank en is 780 miljoen waard (dus eigenlijk 480)

Technologisch loopt TT op HERE voor en ze winnen marktaandeel van hen. Dit geeft zelfs een door HERE gefinancierd onderzoek aan. Natuurlijk is qua omzet HERE de leidende partij, maar niet qua kosten en marge (mede door toepassing van AI).

Om het nog bonter te maken heeft MapBox ook een hogere waardering dan TT, ondanks hun veel kleinere omzet. En het feit dat de nieuwe maps van TT, gebaseerd op Overture maps, voor hen heel concurrerend zijn. Want TT gebruikt nu OSM als aanvullende bron. En voor MapBox is het de enige bron. TT maps zullen dus altijd rijker zijn. Zeker met nog al die input vanuit Microsoft en Meta erbij. En op design gebied zet TomTom een been bij, dat was het voornaamste waar MapBox zich op onderscheidde.
Ik heb deze zomer de app savvy navvy gebruikt. Die maakt dan weer gebruik van MapBox.
Een nautische layer on top of zeg maar.
Helaas hadden ze nog geen clearance voor Denemarken. Dat was dus op de tast navigeren::))) met sextant en perkamenten kaarten en met de ganzeveer en galnoten inkt.

Eh nee. Met gebruik van Navionics van Garmin.
Jaap
1
quote:

Spoorstudent schreef op 8 januari 2024 16:54:

[...]
Ik heb deze zomer de app savvy navvy gebruikt. Die maakt dan weer gebruik van MapBox.
Een nautische layer on top of zeg maar.
Helaas hadden ze nog geen clearance voor Denemarken. Dat was dus op de tast navigeren::))) met sextant en perkamenten kaarten en met de ganzeveer en galnoten inkt.

Eh nee. Met gebruik van Navionics van Garmin.
Was dat in de kanaaltunnel?
JH1988
1
Ik ga voor een exit van 10+ dit jaar. Of dat nou overname is of op eigen kracht. Het liefst zie ik morgen een bod van 10 en dan kan iedereen weer verder met het leven, opzoek naar andere parel.
Erg chebbi
0
quote:

JH1988 schreef op 8 januari 2024 17:11:

Ik ga voor een exit van 10+ dit jaar. Of dat nou overname is of op eigen kracht. Het liefst zie ik morgen een bod van 10 en dan kan iedereen weer verder met het leven, opzoek naar andere parel.
Ga dat op de AVA voorstellen s.v.p !
vreemdvermogen
1
Koers loopt toch weer lekker op. Resultaat van de 2e lijn inkopen? Hoop dat de shorters eens flink nat gaan. Maar die zullen wel gedekt zijn.
Vive tu vida positivamente
0
60.000 in de slotveiling en sluiten op hoogste dagkoers.
Mag van mij vanaf nu iedere dag gebeuren! Laat de inhaalslag maar komen.
pwijsneus
0
Volkswagen will be the first automaker to deploy Cerence Chat Pro, which enables automakers to integrate ChatGPT with unmatched flexibility and customization
LAS VEGAS and BURLINGTON, Mass., Jan. 08, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Cerence Inc. (NASDAQ: CRNC), AI for a world in motion, and Volkswagen, one of the world’s largest automakers, today announced that they are partnering to deliver a uniquely intelligent, automotive-grade ChatGPT integration to Volkswagen drivers. Volkswagen will leverage Cerence’s new, generative AI-powered Cerence Chat Pro to enable drivers and passengers to engage the in-car assistant in fun and conversational chit-chat, leveraging a multitude of sources, including ChatGPT, to provide accurate and relevant responses to nearly every query imaginable.

Cerence Chat Pro is the fastest and easiest way for automakers to integrate ChatGPT into their in-car assistant platforms with full flexibility, extensive customization, and low integration effort. Volkswagen will be the first automaker to roll out Cerence Chat Pro via cloud updates to cars already on the road, delivering immediate value to drivers as they look to leverage generative AI for productivity and entertainment while on the go. Built specifically for the in-car experience, Cerence Chat Pro will go live in current MEB and MQB evo models from VW Group brands that use the IDA voice assistant1.

“With software at the core of the Volkswagen of the future, it’s critical that we quickly deploy meaningful innovation powered by advancements in AI,” said Thomas Ulbrich, Member of the Board of Management responsible for New Mobility at Volkswagen. “By leveraging Cerence Chat Pro, we are able to bring added value and a fun and engaging experience to our drivers with minimal integration effort and on a short development and deployment timeline, ensuring our customers are benefitting from new AI-powered conversational technology.”

"We’re proud to build on our automotive expertise and our long-term partnership with Volkswagen to continue to bring new innovation to customers, even post-vehicle purchase," said Stefan Ortmanns, CEO, Cerence. “It was impressive to see the agility and speed of the Volkswagen team as our companies collectively sprung into action to bring this project to life, marking our shared commitment to leveraging advancements in AI to enhance the in-car user experience”

Looking toward the future, Volkswagen and Cerence will explore collaboration to design a new, large language model (LLM)-based user experience as the basis of Volkswagen’s next-generation in-car assistant. This unique user experience will combine voice and touch, allowing users to perform tasks across different applications in a single conversational thread for a safer and more joyful driving experience. The system will be built on Cerence’s first-of-its-kind, automotive-grade LLM fine-tuned with the company’s extensive automotive dataset.
Meryntje
0
quote:

visje schreef op 8 januari 2024 16:33:

gaat toch best lekker vandaag, vanmorgen bijgekocht.
eigenlijk nav de post van JR gisteren.
no guts no glory, wie niet waagt wie niet wint. :-)
En die foekelt die stinkt zeggen ze in Groningen.

GuS
Spoorstudent
0
quote:

Jaap schreef op 8 januari 2024 17:00:

[...]

Was dat in de kanaaltunnel?
Jeetje Jaap. Daar vraag je me wat.
Ik heb tunnelvrees maar gek genoeg ook tunnelvisie.
Vrij zeldzaam.
pwijsneus
0
pwijsneus
0
quote:

Spoorstudent schreef op 8 januari 2024 17:44:

Heeft TomTom nog een connectie met Volkswagen?
Ik wacht ook op een persbericht...

The first Volkswagen Group models showcasing this ground-breaking technology will be electric, hitting the road in 2023. These models will benefit from TomTom’s hyper-precise EV Range and Routing.

www.tomtom.com/customers/cariad-and-t...

Het is nu 2024, hoe is het hiermee nu precies afgelopen?
1.057 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 49 50 51 52 53 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 5,780
Verschil +0,205 (+3,68%)
Hoog 5,820
Laag 5,600
Volume 475.734
Volume gemiddeld 327.601
Volume gisteren 419.134

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront