Ebusco « Terug naar discussie overzicht

Ebusco 2023, It giet oan.

8.137 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 ... 403 404 405 406 407 » | Laatste
Recessie kom maar op
0
quote:

Freshmeister schreef op 26 oktober 2023 17:11:

Day high eindigen we….
jammer, 5 cent eraf in de eindveiling (standaard lager). Maar een mooie dag voor de aandeelhouders.
innicksname
0
quote:

Instapmoment schreef op 26 oktober 2023 09:50:

[...]

Haha, wat? Jouw one-liners worden steeds gekker.
Dat hij TomTom nog als belofte ziet, zegt veel over zijn blik op de werkelijkheid :-)
HenkdeV
0
quote:

Diegy schreef op 26 oktober 2023 10:58:

Als de koer over de 6,00 gaat dan kan het wel eens heel hard gaan dat hebben we laatst vaak genoeg gezien bij ebusco. Sta klaar om in te stappen met een leuke portie.
Goed koeren, dat helpt.
MrBull
1
De koer is 6,03 geweest vandaag. Ben benieuwd hoeveel aandeeltjes Diegy had staan in zijn limit order.

En of hij zijn stop loss al op 6,05 heeft gezet voor morgen. Kan hij mooi een zak spekjes kopen voor het weekend.
Diegy
0
quote:

HenkdeV schreef op 26 oktober 2023 21:25:

[...]

Goed koeren, dat helpt.
Nog niet ingestapt. Koers wil niet over de 6,00. Wel een tip koers van Celyad staat op uitbreken. Ging laatst ook enorm hard omhoog daar.
lucas D
0
Voorzichtig met verkopen bij een lichte daling, een fatsoenlijke koop en alles ziet er anders uit.

Houd het perspectief voor ogen.
MrBull
6
quote:

Diegy schreef op 27 oktober 2023 09:18:

[...]
Nog niet ingestapt. Koers wil niet over de 6,00. Wel een tip koers van Celyad staat op uitbreken. Ging laatst ook enorm hard omhoog daar.
Ga je die toch kopen. Interesseert verder niemand hier.

Is niet de eerste keer dat je met gratis advies komt over het uitbreken van andere koersen. Dat is niet het doel van dit draadje. Dat doe je maar in de koffie corner.
Instapmoment
0
quote:

MrBull schreef op 27 oktober 2023 09:44:

[...]

Ga je die toch kopen. Interesseert verder niemand hier.

Is niet de eerste keer dat je met gratis advies komt over het uitbreken van andere koersen. Dat is niet het doel van dit draadje. Dat doe je maar in de koffie corner.
Tja, er hoeft maar één iemand op zijn advies in te gaan en de koers vliegt omhoog natuurlijk. Dagelijks volume is EUR 25K... Kun je lekker manipuleren. ;-)

Verder met je eens hoor, je leest wel vaak dat hij adviseert dat een koers van een pennystock op uitbreken staat.
einstein53
0
quote:

Instapmoment schreef op 27 oktober 2023 09:48:

[...]

Tja, er hoeft maar één iemand op zijn advies in te gaan en de koers vliegt omhoog natuurlijk. Dagelijks volume is EUR 25K... Kun je lekker manipuleren. ;-)

Verder met je eens hoor, je leest wel vaak dat hij adviseert dat een koers van een pennystock op uitbreken staat.
Je zit op het verkeerde forum!
Instapmoment
0
quote:

lucas D schreef op 27 oktober 2023 10:33:

www.ebusco.com/nl/elektrische-bussen/...

Batterijen in de vloer!
Multiobus had volgens mij alleen 2.2-bussen?
ter Stege
0
Hieronder het bericht van 9 oktober, het betreft dus de 2.1 en 2.2 bussen van Ebusco. De accu's lagen hier op het dak en achterin.

www.ebusco.com/nl/20-nieuwe-ebusco-2-...

Ebusco en Multiobus begonnen hun elektrische reis samen. In 2017 zette Multiobus een belangrijke stap door een van Ebusco’s eerste klanten te worden en een eerste vloot van vier Ebusco 2.1 bussen aan te schaffen. Hun toewijding aan zero emissie vervoer werd duidelijk in 2020 toen ze een bijkomende order plaatsten voor tien Ebusco 2.2 bussen, waarmee ze hun tevredenheid en vertrouwen in de producten van Ebusco opnieuw bevestigden.

Na de introductie van de Ebusco 3.0 zag Multiobus het potentieel van deze lichtgewicht innovatie en plaatste een bestelling van twee Ebusco 3.0 bussen, die momenteel in productie zijn. Nu, met specifieke configuratie-eisen en het reeds bewezen concept van de Ebusco 2.2, werken Ebusco en Multiobus opnieuw samen om duurzaam en betaalbaar vervoer aan te bieden. Aangezien het Ebusco 2.2 model heeft aangetoond zeer competitief te zijn op het gebied van TCO – Total Cost of Ownership, verzekert Multiobus zich van een ecologisch en economisch keuze.
Ruval
0
quote:

lucas D schreef op 27 oktober 2023 10:40:

Volume ontzettend laag!

Waar word op gewacht?
Berichten over nieuwe grote orders. Het is hoogseizoen, maar mooie gewonnen tenders blijven vooralsnog uit….
lucas D
0
quote:

ter Stege schreef op 27 oktober 2023 10:51:

Hieronder het bericht van 9 oktober, het betreft dus de 2.1 en 2.2 bussen van Ebusco. De accu's lagen hier op het dak en achterin.

www.ebusco.com/nl/20-nieuwe-ebusco-2-...

Ebusco en Multiobus begonnen hun elektrische reis samen. In 2017 zette Multiobus een belangrijke stap door een van Ebusco’s eerste klanten te worden en een eerste vloot van vier Ebusco 2.1 bussen aan te schaffen. Hun toewijding aan zero emissie vervoer werd duidelijk in 2020 toen ze een bijkomende order plaatsten voor tien Ebusco 2.2 bussen, waarmee ze hun tevredenheid en vertrouwen in de producten van Ebusco opnieuw bevestigden.

Na de introductie van de Ebusco 3.0 zag Multiobus het potentieel van deze lichtgewicht innovatie en plaatste een bestelling van twee Ebusco 3.0 bussen, die momenteel in productie zijn. Nu, met specifieke configuratie-eisen en het reeds bewezen concept van de Ebusco 2.2, werken Ebusco en Multiobus opnieuw samen om duurzaam en betaalbaar vervoer aan te bieden. Aangezien het Ebusco 2.2 model heeft aangetoond zeer competitief te zijn op het gebied van TCO – Total Cost of Ownership, verzekert Multiobus zich van een ecologisch en economisch keuze.
Accu's zijn geen batterijen.
Lees nergens waar deze geplaatst zijn, graag goede link.
visje
1
een accu is oplaadbaar en een batterij is niet oplaadbaar.
een accu is dus een oplaadbare batterij.
zo simpel is het
DeZwarteRidder
1
quote:

visje schreef op 27 oktober 2023 11:11:

een accu is oplaadbaar en een batterij is niet oplaadbaar.
een accu is dus een oplaadbare batterij.
zo simpel is het
En ik heb een hele boel oplaadbare batterijen in huis, dus jij zit grote onzin te brabbelen.
8.137 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 ... 403 404 405 406 407 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 6 mei 2024 17:35
Koers 2,970
Verschil +0,028 (+0,95%)
Hoog 2,970
Laag 2,882
Volume 92.774
Volume gemiddeld 349.669
Volume gisteren 83.098

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront