Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France-KLM 2023

1.321 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 63 64 65 66 67 » | Laatste
GakGak
1
"De AFM maakt zich sterk voor eerlijke en transparante financiële markten. Als onafhankelijke gedragstoezichthouder dragen wij bij aan duurzaam financieel welzijn in Nederland."
.
???

De AFM maakt zich bijna nergens sterk voor.

De woekerpolissen hebben ze zich nauwelijks sterk voor gemaakt om de terechte compensatie af te dwingen.
Lekker aan de rechter overlaten....ruim 20 jaar later.
prince john
0
quote:

GakGak schreef op 29 september 2023 17:08:

Terms of the operation
Eligible employees will be able to subscribe at a discounted price with the benefit of a
matching contribution from the Air France-KLM group. The subscription price of the
shares will be equal to the arithmetic average of the quoted closing prices of the Air
France-KLM share on Euronext Paris over the 20 trading days preceding the date of
the price fixing, minus a discount of 30%.
The shares will be subject to a 5-year lock-up period, except in case of exceptional
early exit events allowed in the employee's country of subscription. The shares will be
subscribed via a collective investment fund "Fonds commun de placement
d'entreprise" (FCPE) or, in some countries, directly by the employees.
The new shares will carry dividend rights and will be fully assimilated to existing shares
as soon as they are issued (ISIN code: FR001400J770).
.
Welk dividend ?

Binnen 5 jaar mag de koers nog 30% dalen om het niet meteen een fiasco te laten blijken...

Goed te weten...
...ps...thnx voor de info...edoch...áls je het plaatst, dan kun je misschien beter het gehele artikel plaatsen ;)
mvrgr,

John
GakGak
0
Kapers op de kus...
.
KISS AND RIDE SCHIPHOL
Cash voor een kusje? Dit kan wel eens werkelijkheid worden op Schiphol. Volgens ingewijden wordt er aan een plan gewerkt om het bekende Kiss and ride op Schiphol te gaan belasten. Mensen die iemand wegbrengen op Schiphol en hiervoor even parkeren voor de terminal moeten in de toekomst geld gaan betalen. Hoeveel dat is nog niet bekend maar er worden bedragen genoemd van 5 euro. Het aantal ritjes Kiss and ride Schiphol wordt geschat op 10 miljoen dus dit kan een behoorlijke boost aan inkomsten betekenen voor de luchthaven. Mindervaliden mogen tot 1 uur parkeren in speciale invalide parkeerplaatsen die voor de terminal liggen.

KISS AND RIDE STANSTED & HEATHROW
Met betaald Kiss and ride zet Schiphol trouwens niet een trend neer. Op Stansted Airport wordt sinds april 2017 al geld gevraagd voor Kiss and ride voor de terminal. Het tarief op Stansted Airport is £3.50 tot 10 minuten. Hierna gaat de rekening fors oplopen: gasten betalen na deze korte periode £1 per minuut. Gratis afscheid nemen op Stansted is mogelijk maar dan moet worden uitgeweken naar het Mid Stay Car Park. Hier mag men een uur gratis parkeren. Het is 5 minuten reizen met de bus die iedere 10 minuten langs komt. Op Heathrow is de drop-off voor de terminal wel gratis.

FRANKFURT AIRPORT
Op de internationale luchthaven van Frankfurt kunnen bezoekers afscheid nemen in de Drop-off Area dat direct voor de terminal ligt. De eerste 10 minuten zijn gratis. Daarna moet er betaald worden. Dertig minuten parkeren in de Drop-off Area op Frankfurt Airport kost 5 euro.
prince john
0
...ik heb het nooit gedaan op een vliegveld...wordt dat verplicht? :):):)
Fijn weekend !

mvrgr,

John
GakGak
0
Ook KLM gaat haar 737's in de komende jaren vervangen door toestellen uit de A320neo-familie (vooral A321neo's), maar daar duurt het nog tot rond de decenniumwisseling voor de laatste vluchten plaatsvinden
.
Hoezo snelle verduurzaming bij AF/KLM.....alleen geblaat voor de buhne !
.
luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/...
Goofy
0
September 2023, zoveel tijd hebben ze niet om tot het decenium te wachten. Jongste 737 is 3 jaar en 9 maanden de oudste is 24 jaar en 8 maanden.

Registratie First flight Leeftijd
Boeing 737-7K2
PH-BGF Oct/08 Sep/23 14y 11m
PH-BGG Mar/09 Sep/23 14y 6m
PH-BGH Nov/09 Sep/23 13y 10m
PH-BGI Jan/10 Sep/23 13y 8m
PH-BGM Feb/11 Sep/23 12y 7m
PH-BGQ May/11 Sep/23 12y 4m
Boeing 737-8K2
PH-BCA Nov/10 Sep/23 12y 10m
PH-BCB May/11 Sep/23 12y 4m
PH-BCD May/13 Sep/23 10y 4m
PH-BCE Mar/14 Sep/23 9y 6m
PH-BCG Mar/19 Sep/23 4y 6m
PH-BCH Mar/19 Sep/23 4y 6m
PH-BCK Feb/19 Sep/23 4y 7m
PH-BCL Dec/19 Sep/23 3y 9m
PH-BGA Mar/08 Sep/23 15y 6m
PH-BGB Apr/08 Sep/23 15y 5m
PH-BGC May/08 Sep/23 15y 4m
PH-BXA Jan/99 Sep/23 24y 8m
PH-BXB Apr/99 Sep/23 24y 5m
PH-BXC Jun/99 Sep/23 24y 3m
PH-BXD Aug/99 Sep/23 24y 1m
PH-BXE Apr/00 Sep/23 23y 5m
PH-BXF May/00 Sep/23 23y 4m
PH-BXG Jun/00 Sep/23 23y 3m
PH-BXH Jul/00 Sep/23 23y 2m
PH-BXI Jul/00 Sep/23 23y 2m
PH-BXK Aug/00 Sep/23 23y 1m
PH-BXL Sep/00 Sep/23 23y 0m
PH-BXM Nov/00 Sep/23 22y 10m
PH-BXN Dec/00 Sep/23 22y 9m
PH-BXU Apr/06 Sep/23 17y 5m
PH-BXV Feb/07 Sep/23 16y 7m
PH-BXW Dec/07 Sep/23 15y 9m
PH-BXY Jan/08 Sep/23 15y 8m
PH-BXZ Feb/08 Sep/23 15y 7m
PH-HSD Mar/11 Sep/23 12y 6m
PH-HSE May/11 Sep/23 12y 4m
Boeing 737-9K2
PH-BXO Jun/01 Sep/23 22y 3m
PH-BXP Aug/01 Sep/23 22y 1m
PH-BXR Sep/01 Sep/23 22y 0m
PH-BXS Oct/01 Sep/23 21y 11m
PH-BXT Apr/04 Sep/23 19y 5m
Daardrinkenweop
0
Vind dat employee share plan enkel rustgevend. Doen ze uiteraard om retentie aan te moedigen. Zouden ze niet doen als cash in de komende 5 jr een groot (groter) probleem zou vormen. Ik voorzie een ommekeer
Goofy
0
quote:

Daardrinkenweop schreef op 30 september 2023 16:31:

Vind dat employee share plan enkel rustgevend. Doen ze uiteraard om retentie aan te moedigen. Zouden ze niet doen als cash in de komende 5 jr een groot (groter) probleem zou vormen. Ik voorzie een ommekeer
Dit kost het bedrijf geen cash, dit volgt uit resolutie 34 van de aandeelhoudersvergadering op 7 juni 2023.
Wat hier gebeurt is dat AF/KL tot max 3% van het bestaand geplaatst kapitaal mag emiteren ten behoeve van haar werknemers.

Dit kost het bedrijf niets en de reeds bestaande aandeelhouders betalen in verwatering.
GakGak
0
SG Lufthansa Classic Turbo Long SL 7.35 FN 7.11967 R 1
.
Lufthansa en ook KLM staan constant onder druk van de shortbeweging
.
SAS Scandinavian airlines laat vandaag zien dat het ook anders kan...
.
SAS AB

NOK
0,3125
+0,04
(+16,60%)
Fred 62
0
quote:

GakGak schreef op 3 oktober 2023 12:03:

SG Lufthansa Classic Turbo Long SL 7.35 FN 7.11967 R 1
.
Lufthansa en ook KLM staan constant onder druk van de shortbeweging
.
SAS Scandinavian airlines laat vandaag zien dat het ook anders kan...
.
SAS AB

NOK
0,3125
+0,04
(+16,60%)
Wel even vermelden Gak dat ze de laatste 2 weken
25% gezakt waren.
GakGak
0
Fred 62
1
Fred 62
1
quote:

GakGak schreef op 3 oktober 2023 13:05:

SAS AB

NOK
0,3511
+0,08
(+31,00%)...en inmiddels weer op niveau begin sept.
En nu 100 % -?
GakGak
0
BUZZ-SAS shares plummet as rescue deal wipes out shareholders
09:47 04/10/2023
K
V

SAS AB
D
0,0682 -0,23 -77,26%
SAS shares plunged as much as 95% after the airline said existing shareholder stakes' values will be reduced to zero under a deal with two new major stakeholders, which will also see the group delisted
SAS said that U.S. investment firm Castlelake and Air France-KLM would become new major shareholders in the airline alongside the Danish state following bankruptcy proceedings
SAS said that no value was expected for its existing shareholders and only a modest recovery was expected for the holders of commercial hybrid bonds
The stock is on track for its worst day ever
By 0737 GMT it was down 77% to SEK 0.07
($1 = 11.1150 Swedish crowns)
.
Nu een drama voor (ex) aandeelhouders na een hoge koers gisteren nog en dat was mijn redding.
(na extreme stijging altijd verkopen).

Blijft de vraag hoe je rustig een bedrijf voort kunt zetten en als het ware een deel verkopen aan nieuwe
instappers/deelnemers als AF/KLM en tegelijkertijd de aandelen tot nul reduceren.

Kan AF/KLM ook ooit overkomen want zo goed staan ze er niet voor en overheidsbemoeienis is ook
al geen garantie meer.
Blijkbaar niet voor aandeelhouderswaarde, wel voor het voortbestaan en voor idiote ´doorstart´ ???
GakGak
0
Deutsche Lufthansa AG

7,131
-0,11
(-1,60%).....nog zo´n aandeel dat maar blijft dalen en dalen en dalen, meer nog dan KLM.

(staat ook hoog op de shortsell lijst net als AF/KLM).
.
Deutsche Lufthansa
Totale netto shortpositie op 4 oktober 2023: 19,49% (inclusief de laatst bekende positie van partijen die onder de meldingsgrens zijn gekomen).
GakGak
2
AF/KLM heeft 138 miljoen betaald voor een deelname in de schuldenlast van SAS (en aandeelhouderswaarde nul).

Nu nog een flinke deelname in TAP Portugal en de toekomst ziet er weer florisant uit, tenzij...

Het megalomane paniekvoetbal is.
Hernia
1
quote:

GakGak schreef op 4 oktober 2023 10:56:

AF/KLM heeft 138 miljoen betaald voor een deelname in de schuldenlast van SAS (en aandeelhouderswaarde nul).

Nu nog een flinke deelname in TAP Portugal en de toekomst ziet er weer florisant uit, tenzij...

Het megalomane paniekvoetbal is.
Nu Air Italy nog en dan is AF KLM wel de sterkste speler in europa.
1.321 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 63 64 65 66 67 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 mei 2024 17:35
Koers 9,970
Verschil -0,016 (-0,16%)
Hoog 10,220
Laag 9,958
Volume 1.674.326
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 2.236.203

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront