Ebusco « Terug naar discussie overzicht

Ebusco 2023, It giet oan.

8.137 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 ... 403 404 405 406 407 » | Laatste
Instapmoment
7
quote:

Anoniempje schreef op 5 juni 2023 15:37:

Bij Ebusco zijn ze gezellig met z'n allen naar 7th Sunday geweest. Gewoon omdat ze er zo ontzettend goed voor staan.
Lekker voorbeeld naar de vele aandeelhouders die diep in het rood staan met hun investering.
Ebusco gaat lekker met 150 man/vrouw feestvieren op een Festival.

Lekker bezig !

www.linkedin.com/posts/ebusco_having-...
Ik mag hopen dat deze opmerking satire is? U vindt dat men in de vrije tijd geen sociale activiteiten meer mag ontplooien, vanwege tegenvallende resultaten op de beurs? De organisatie staat er gewoon prima voor met prima vooruitzichten. Dat is in alle posts hierboven al meermaals aangegeven. Een lachwekkende bijdrage!
pipsi
4
Met de Ebusco 2.2 en 3.0 en een enthousiast team aanwezig op de UITP in Barcelona. Vandaag een drukbezochte presentatie verzorgd door Peter Bijvelds. Wil je een preview van de nieuwe Barcelona bus of ben je benieuwd naar de nieuwste lichtgewicht innovatie op de markt? Bezoek ons dan op stand: 7H100 #innovation #team #zeroemission.

www.linkedin.com/search/results/conte...
Drs P.
1
quote:

Ruval schreef op 5 juni 2023 12:20:

[...]

Bevestiging van het belang van elektrificatie van vervoerssector (schepen, bussen en vrachtwagens). Als Ebusco overigens een tender van dergelijke omvang bekend zou maken, dan kan de koers direct door naar > € 20…. :-)
precies dit is wederom een bevestiging dat we met de electrificatie aan de vooravond staan van een enorme transformatie van fossiel naar EV en een steeds groter wordende markt/opportuniteit voor bedrijven als Ebusco (electrificatie OV en binnenvaart schepen plus andere toepassingen van hun energieopslag oplossingen). Groeten uit China trouwens, ben in Shanghai voor een project en zie met eigen ogen dat de electrificatie hier snel gaat, maar de luchtkwaliteit is helaas nog steeds verschrikkelijk met alle andere industriële vervuiling (mn. Pudong) en nog steeds investeren in kolencentrales.
objectief
0
Helaas zitten we momenteel met veel tegenwind, doordat de gasprijs door de bodem zakt en stroom in verhouding (veel) duurder is geworden. Dat zet een rem op de electrificatie.
G20 Xdrive
2
quote:

objectief schreef op 5 juni 2023 17:26:

Helaas zitten we momenteel met veel tegenwind, doordat de gasprijs door de bodem zakt en stroom in verhouding (veel) duurder is geworden. Dat zet een rem op de electrificatie.
Lage gasprijs is voor iedereen voordelig, stroomprijzen staan ook low daar de stroomnetten overvol zijn.
Zelf wek ik 5x zoveel op dan ik gebruik, met mij half Nederland dus elektrisch rijden ligt voor de hand.
1 jr geleden stonden we op € 25 met alle potentie is huidige koers een aanfluiting.
Goed bezig
2
Gewoon vasthouden en gebruik maken van deze nog te lage koers. De koers komt er echt wel uit als ze zoals nu blijven groeien en het productie proces optimaliseren.
Het begint bij een goed product en dat hebben ze.

Ebusco zal ook niet stilzitten qua doorontwikkeling. Terwijl de concurrentie de huidige bus probeert te evenaren, zal Ebusco al bezig zijn met een 4.0 bus.. (met bijv o.a... zonnepanelen in het dak.)
Remco9384
0
Het absoluut meest bearish scenario kwam van ABN. Vlak voor de cijfers gaven zij een koersdoel van 9 euro aan Ebusco. Op deze koers betekent dat een upside van 15 procent en bij de andere analisten is dat meer.
G20 Xdrive
1
Jammer dat we weer onder de €8 zijn gedaald, had ik eerlijk gezegd niet meer gedacht.
Zoals het zakt kan het ook weer stijgen.
Ruval
0
quote:

G20 Xdrive schreef op 6 juni 2023 19:05:

Jammer dat we weer onder de €8 zijn gedaald, had ik eerlijk gezegd niet meer gedacht.
Zoals het zakt kan het ook weer stijgen.
Had dit na laatste paar dagen eigenlijk ook niet meer verwacht, maar kennelijk is het bij dit aandeel nog steeds volstrekt normaal om even op -4% te komen vandaag. Tot nadere concrete duiding vanuit Ebusco blijft het doelloos deinen op huidige (m.i. veel te lage) koers
Anoniempje
0
Dit aandeel wordt keihard bespeeld door een aantal middelgrote jongens.
Na het sluiten van de markt zijn er weer 20K stukken over de toonbank gegaan op een koers van 7.855.
Let maar op dat de koers morgen weer even omhoog zal gaan en zodra deze net boven de 8 euro komt dan worden deze weer verkocht.
Zo gaat het al bijna twee maanden en dat gaat echt niet veranderen tot augustus.

De kleine investeerders die mee willen liften op de dagtrend zijn iedere keer net te laat en door deze mensen worden de slimme jongens slapend rijk. Het is bijna lachwekkend hoe duidelijk deze trend is.

Beste mensen zonder positief nieuws gaat dit aandeel echt niet stabiel boven de 8 euro komen.
Ebusco laat zich niet horen of zien, dus verwacht echt niet dat er iets gaat veranderen de komende 2 maanden.
Ruval
3
quote:

Anoniempje schreef op 6 juni 2023 21:22:

Dit aandeel wordt keihard bespeeld door een aantal middelgrote jongens.
Na het sluiten van de markt zijn er weer 20K stukken over de toonbank gegaan op een koers van 7.855.
Let maar op dat de koers morgen weer even omhoog zal gaan en zodra deze net boven de 8 euro komt dan worden deze weer verkocht.
Zo gaat het al bijna twee maanden en dat gaat echt niet veranderen tot augustus.

De kleine investeerders die mee willen liften op de trend zijn iedere keer net te laat en door deze mensen worden de slimme jongens slapend rijk. Het is bijna lachwekkend hoe duidelijk deze trend is.

Beste mensen, zonder positief nieuws gaat dit aandeel echt niet stabiel boven de 8 euro komen.
Ebusco laat zich niet horen of zien, dus verwacht echt niet dat er iets gaat veranderen de komende 2 maanden.
Ben het met je eens maar verwacht dat Ebusco voor de zomer met een concrete update komt over 3rd party assemblage. Dit is vorige maand aangegeven bij analist call, dus ga ervan uit dat dit wordt nagekomen. Ook kan Add Value koers impuls geven door hun positie uit te breiden. Kortom koerstriggers genoeg, maar dan moet er wel voortgang zijn
Value-eter
1
quote:

G20 Xdrive schreef op 6 juni 2023 11:42:

[...]
Lage gasprijs is voor iedereen voordelig, stroomprijzen staan ook low daar de stroomnetten overvol zijn.
Zelf wek ik 5x zoveel op dan ik gebruik, met mij half Nederland dus elektrisch rijden ligt voor de hand.
1 jr geleden stonden we op € 25 met alle potentie is huidige koers een aanfluiting.
Marketcap is inderdaad erg laag gezien resultaten hard kunnen stijgen bij op stoom komen van de productie. Ik geloof erin dat dit kwestie van tijd is. Overweeg deze maand mooi portie bij te kopen.
objectief
0
quote:

Value-eter schreef op 6 juni 2023 21:55:

[...]

Marketcap is inderdaad erg laag gezien resultaten hard kunnen stijgen bij op stoom komen van de productie. Ik geloof erin dat dit kwestie van tijd is. Overweeg deze maand mooi portie bij te kopen.
Goed nieuws, dat je wilt (bij)kopen en hopelijk heel veel aandelen. De koers kan wel een opkikker gebruiken.
G20 Xdrive
0
Goodmorning everybody, aardig blok van 20.000 in de laat op 7.925. Zit al zwaar in Ebusco, wie wil mag het opkopen...
objectief
0
quote:

Anoniempje schreef op 6 juni 2023 21:22:

Dit aandeel wordt keihard bespeeld door een aantal middelgrote jongens.
Na het sluiten van de markt zijn er weer 20K stukken over de toonbank gegaan op een koers van 7.855.
Let maar op dat de koers morgen weer even omhoog zal gaan en zodra deze net boven de 8 euro komt dan worden deze weer verkocht.
Zo gaat het al bijna twee maanden en dat gaat echt niet veranderen tot augustus.

De kleine investeerders die mee willen liften op de dagtrend zijn iedere keer net te laat en door deze mensen worden de slimme jongens slapend rijk. Het is bijna lachwekkend hoe duidelijk deze trend is.

Als de kleine investeerders tegen het slot kopen en dan de volgende dag meeliften boven de 8, dan ......ik ga het volgen.
Triple A
1
quote:

Drs P. schreef op 5 juni 2023 16:37:

[...]
precies dit is wederom een bevestiging dat we met de electrificatie aan de vooravond staan van een enorme transformatie van fossiel naar EV en een steeds groter wordende markt/opportuniteit voor bedrijven als Ebusco (electrificatie OV en binnenvaart schepen plus andere toepassingen van hun energieopslag oplossingen). Groeten uit China trouwens, ben in Shanghai voor een project en zie met eigen ogen dat de electrificatie hier snel gaat, maar de luchtkwaliteit is helaas nog steeds verschrikkelijk met alle andere industriële vervuiling (mn. Pudong) en nog steeds investeren in kolencentrales.
Het bedrijf kan in een geweldige markt opereren en aan de frontlinie van de transformatie van fossiel naar EV opereren.

De cashburn van het bedrijf is echter zeer hoog en de financiële markten weten dat er ergens in het komende jaar een financieringsronde van € 100 miljoen zit aan te komen. Hoe langer Ebusco daarmee wacht hoe ongunstiger dat wordt. Bij financiering met obligaties komen ze in rentepercentages van 10% terecht. En een aandelenemissie zal met het dalende koersverloop richting emissiekoersen van € 5 gaan om de emissie te laten slagen.

Dan kun je als bedrijf nog zo goed op de trend zitten, zonder degelijke financiering redt het bedrijf het niet. Dat is wat op de financiële markten volgens mij vooral gezien wordt.

-
Ruval
0
quote:

Triple A schreef op 7 juni 2023 11:50:

[...]

Het bedrijf kan in een geweldige markt opereren en aan de frontlinie van de transformatie van fossiel naar EV opereren.

De cashburn van het bedrijf is echter zeer hoog en de financiële markten weten dat er ergens in het komende jaar een financieringsronde van € 100 miljoen zit aan te komen. Hoe langer Ebusco daarmee wacht hoe ongunstiger dat wordt. Bij financiering met obligaties komen ze in rentepercentages van 10% terecht. En een aandelenemissie zal met het dalende koersverloop richting emissiekoersen van € 5 gaan om de emissie te laten slagen.

Dan kun je als bedrijf nog zo goed op de trend zitten, zonder degelijke financiering redt het bedrijf het niet. Dat is wat op de financiële markten volgens mij vooral gezien wordt.

-
Dit hangt inderdaad nog boven de markt, maar ik verwacht dit niet eerder dan in 2024. Verwatering is ca 15%, dus zeker iets om mee rekening te houden, maar gelet op huidige koers en potentieel is dit wat mij betreft geen wezenlijke reden om niet nu in aandeel te stappen. Veel belangrijker is bevestiging dat bedrijf logistiek en commercieel gezien op koers ligt…
8.137 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 ... 403 404 405 406 407 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 2,790
Verschil +0,238 (+9,33%)
Hoog 2,810
Laag 2,560
Volume 330.961
Volume gemiddeld 337.378
Volume gisteren 158.955

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront