TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom mei 2023

245 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 10 11 12 13 » | Laatste
Dutchy Ron
1
On May 2, 2023, it was announced that NIO Inc. and NXP Semiconductors NV will be working together to bring NXP’s 4D imaging radar technology to NIO’s autonomous driving services. This collaboration will enhance the capabilities of radar technology, expanding beyond just measuring range and speed to include direction, angle of arrival, and elevation measurement. With the latest 4D imaging radar solution, front radar performance will be significantly improved, enabling vehicles to detect and classify objects such as other vehicles and vulnerable road users in high-way and complex urban scenarios, even at distances of up to 300 meters.
beststocks.com/nio-collaborates-with-...
Dutchy Ron
1
Volkswagen is preparing to launch a trio of crucial new electric SUVs under a revised ID model strategy recently implemented by its CEO, Thomas Schäfer.

The three new SUVs have been conceived to provide the German car maker with a broader spread of electric models in key market segments. They will build on the foundations laid by the Volkswagen ID 4 and Volkswagen ID 5 – both of which are set to be upgraded with more powerful electric drivetrain options later this year, prior to receiving a facelift and more contemporary digital interior functions in early 2024.

The basis for Volkswagen’s upcoming mid-range electric SUV is the company’s new MEB+ architecture – a further developed version of today’s MEB structure announced by Schäfer in 2022.

Although it’s still early days, Schäfer is said to have outlined similar development targets for the new Trinity SUV as those of the saloon originally proposed by Brandstätter in 2021. Among them are a 700km range, level-four autonomous driving capability, and a Cariad-developed software package that will allow buyers to purchase new features and upgrade their car via 5G over-the-air connectivity.

www.autodaily.com.au/volkswagen-to-la...
Dutchy Ron
1
One company, that Wejo chooses not to name, says it was 30 percent more efficient getting live data of traffic flows compared with its old system. That's a major use case for emergency responders that want to avoid congestion and get to a scene quicker.

www.newsweek.com/connected-cars-will-...
vanmaarsum
0
Citadel weer actief aan de short kant.
Kijken of we morgen weer een nieuwe melding komt.
tatje
0
quote:

vanmaarsum schreef op 3 mei 2023 10:34:

Citadel weer actief aan de short kant.
Kijken of we morgen weer een nieuwe melding komt.
Ik raak er niet van in de war.

Moet nog 40% bijkopen.

2024 wil ik meer betalen dan nu :-)

Voor 2023 heb ik geschreven, hoogstens 8 !
bikkelharde winst
9
quote:

Spoorstudent schreef op 2 mei 2023 22:45:

1,7 miljoen euro.
Tsja.
Aandeelhouders uitkleden is een bekend verdienmodel. TomTom is bijna 20 jaar geleden geintroduceerd op de beurs voor 'n prijs van 17,50. Inmiddels is de koers zo'n 7,50 en is er in al die tijd nog nooit dividend uitgekeerd (inderdaad, dan reken ik dat misleidende 'superdividend' niet mee). Het grappige is dat veel van die aandeelhouders de aalgladde Goddijn hiervoor nog prijzen ook. Vanzelfsprekend verdient dit soort aandeelhouders niet anders dan 'n volledig bankroet.
Spoorstudent
2
Opvallend dat er nooit ( tot nu toe) een follow the money essay is geschreven over deze diefstal.
Justsaying 17,50€
tatje
0
met veel geweld naar 7,38 en daarna van 10.39 uur tot 10.53 uur van 7,42 naar 7,52.

Tja de markt he ;-)

1e uur 4296
2e uur 203600

Ach moet het, 2 glazen melk per dag, dat doet het :-)
vanmaarsum
2
Citadel aan de verkoopkant en Teslin aan de koopkant?

Zit zelf ook aan de koopkant, berichten van Fisker a.s. Vrijdag kunnen de koers wellicht ook een duwtje geven.
tatje
1
Kijk .

Goed lezen wat de voorzitter van de RVC op de laatste AVA zei.

De voorzitter
Er is natuurlijk ook een verschil tussen winnen en niet overleven. De heer Jorna zei: "the winner takes it
all", maar wij denken dat er altijd ruimte zal zijn voor een goede nummer twee. Wie dan de nummer twee
is, Google of wij, dat zien we nog wel. Wij geloven niet in een model dat bij voorbaat alles naar de winnaar
gaat en dat we kansloos zijn, omdat die winnaar groter is en hele diepe zakken heeft. Dat is de boodschap
die we uitdragen.

Altijd ruimte voor een nummer 2, of wij of google nummer 1 of 2 worden zal de toekomst leren.
Dus er zal altijd een eerste maar ook een tweede zijn, alleen een eerste daar geloven wij niet in.
Eigenlijk zegt ie ook, google en tom tom worden 1 en 2 , alleen de volgorde weet ik niet :-)

Tja, wat die man al zegt, niet :-)
tatje
1
De heer Reiff
U spreekt over een balans: "wie gaat er met Google? Wie gaat er met TomTom?". Hoe ligt die balans nu
wereldwijd en hoe verwacht u dat die balans er over vijf jaar uitziet?
Harold Goddijn
Ik denk dat dat wij op dit moment zo’n vijfendertig procent (35%) marktaandeel hebben in het autosegment.
We denken dat HERE daar iets boven zit. Daarnaast zijn er dan ook nog aantal andere leveranciers die
wat doen. Het marktaandeel van Google schatten we op dit moment op zo’n twintig procent (20%) tot
vijfentwintig procent (25%). Google heeft recent aankondigingen gedaan, maar ze zijn ook klanten verloren
in de afgelopen periode vanwege problemen met dat bedrijfsmodel.

Het bovenstaande zei Harold op de AVA

Het onderstaande zei de voorzitter van de RVC op de AVA

De voorzitter
Er is natuurlijk ook een verschil tussen winnen en niet overleven. De heer Jorna zei: "the winner takes it
all", maar wij denken dat er altijd ruimte zal zijn voor een goede nummer twee. Wie dan de nummer twee
is, Google of wij, dat zien we nog wel. Wij geloven niet in een model dat bij voorbaat alles naar de winnaar
gaat en dat we kansloos zijn, omdat die winnaar groter is en hele diepe zakken heeft. Dat is de boodschap
die we uitdragen.

Beste Mona.

Als google en Tom Tom 1 en 2 of 2 en 1 worden, gaan ze dan Here verdelen ;-)

Glaasje wijn mijn vriend, sla ik niet af ;-)
Dutchy Ron
0
Vrijdag wel of geen persbericht dat is de vraag……. het zou mij tegenvallen als TT niets van zich laat horen. Het zou mij ook verbazen als de koers er niet minimaal 10% op stijgt. Kortom vrijdag weer eens 8 op de borden.

Al het andere valt tegen.
Dutchy Ron
0
Fisker zelf al weer 7,5% hoger al wordt daar de koers ook op iedere gewenst niveau gezet.
gvanmaarsum
3
Stellantis (onder meer Peugeot, Fiat, Opel, Citroën, Jeep, Chrysler en Maserati) verkocht het afgelopen kwartaal meer auto’s dan verwacht en tegen hogere prijzen. Ook namen problemen af met de leveringen van computerchips.

Redactie3 mei 2023, 17:58

Hierdoor steeg de omzet met 14 procent tot 47 miljard euro. Er werden de eerste drie maanden bijna anderhalf miljoen auto’s verkocht.

Niet alle malheur is voorbij. Met name in Europa had het concern moeite voertuigen vanuit de fabriek bij de dealers te krijgen. Zo zaten duizenden auto’s vast bij een fabriek in het Franse Sochaux door een tekort aan transporttreinen.

In Europa heeft het concern tot nu toe weinig last van afnemende consumentenbestedingen. Ondanks de hoge inflatie en stijgende rente blijft de vraag naar auto’s op niveau, zei financieel directeur Richard Palmer woensdag tijdens een toelichting.

Met de verkoop van elektrische auto’s gaat het goed; die steeg met 22 procent. De leiding kondigde woensdag aan dat het concern voor 1,5 miljard euro aan eigen aandelen inkoopt. Eenderde van dit programma, dat gunstig is voor de koers van het aandeel, moet tegen de zomer voltooid zijn.
Koos99
1
quote:

Dutchy Ron schreef op 3 mei 2023 21:02:

Fisker +11%, TT volgt vrijdag …..
Tomtom stijgt zelden op nieuws van persberichten, ik verwacht een non-event
Dutchy Ron
3
quote:

Koos99 schreef op 4 mei 2023 06:49:

[...]

Tomtom stijgt zelden op nieuws van persberichten, ik verwacht een non-event
Laatste persbericht en deal van TT kan ik mij niet eens meer herinneren, maar dit is de 1e OEM die digitale cockpit afneemt en morgen ontvangt de 1e klant het 1e exemplaar ….. als TT daar niet trots op is en geen persbericht aan besteed dan is dat een bewuste keuze die ik niet kan verklaren.

Een beursgenoteerd bedrijf als TT moet dit soort zaken publiceren.
Morgen weten we meer.

ps: wij hebben feitelijk voorkennis omdat TT de customer pagina en het persbericht destijds off line heeft gehaald na een paar uur omdat Fisker vertraging had opgelopen met de lancering. Ik denk dat dat de reden was en in opdracht van Fisker de boel weer off line is gehaald.
245 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 10 11 12 13 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 mei 2024 17:35
Koers 5,605
Verschil -0,015 (-0,27%)
Hoog 5,740
Laag 5,580
Volume 375.660
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 291.496

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront