Accell Group « Terug naar discussie overzicht

Accell 2020

463 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 » | Laatste
voda
0
Accell lanceert merk voor elektrische bakfietsen

FONDS KOERS VERSCHIL VERSCHIL % BEURS
Accell Group
22,00 -0,25 -1,12 % Euronext Amsterdam

(ABM FN-Dow Jones) Accell start een nieuw internationaal merk voor elektrische bakfietsen, genaamd Carqon.

"We zetten vol in op de elektrische bakfiets", zegt CEO Ton Anbeek in een toelichting. "De markt voor e-cargo bikes is een duidelijke groeimarkt waarbij experts verwachten dat er in 2030 circa 2 miljoen exemplaren worden verkocht door Europa heen."

De bakfietsen hebben een deur waardoor kinderen zelf kunnen instappen, maar die alleen door volwassenen kan worden geopend.

Door: ABM Financial News.
info@abmfn.nl
Redactie: +31(0)20 26 28 999

© Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
emergo
0
DeGroof geeft verkoopadvies voor Accell.DeGroof meent dat het aandeel de afgelopen maanden te snel is gestegen.Moet je zo'n advies van deze zakenbank serieus nemen.Naar mijn mening hebben veel adviezen een manipulatief karakter.
DeGroof gaf 6 maart een koersadvies af van 24,00.
Bent u daar nog?
Paulon
0
Begrijp deze zet van Accell niet. Ze hebben al een bakfiets merk in huis (Babboe). Ik vraag me daarnaast af hoeveel vraag er is naar deze high-end modellen.
Chessplayer1992
0
Prima zet. Babboe is het 'goedkope' low-end segment. Urban Arrow is duurdere concurrent, die het behoorlijk goed doet. Daar kan deze bakfiets mee concurreren. Bakfietsen en elektrische fietsen zijn de groeimodellen.
Paulon
0
Urban Arrow is PON. Ofwel, grootaandeelhouder PON gaat onderling extra concurreren.
Chessplayer1992
0
Eens, dat is wel bijzonder. Anderzijds, met twee modellen (ze zjin wel echt verschillend) - kan Pon ook sneller internationaal uitbreiden. Met de twee modellen naast elkaar zou het ook prima moeten kunnen, de markt is groot genoeg voor 3 goede bakfietsmodellen ... Denk dat Urban Arrow dan 'middensegment' wordt, tussen de low- en high- modellen van Accell.
maci
0
Met name de deur is een geweldig verkoopitem! Nooit meer een wat zwaarder kind hoeven tillen is een enorm verkoopargument. Je zal maar een zwakke rug hebben of ander lichamelijk ongemak hebben.

Dat ze in het dure segment zitten hoort bij Accell. Binnenkort ziet A'dam-Zuid en de rest van design minnend NL wit/grijs van deze eye catchers.
gerrie
0
Ik heb de afgelopen week op het allerhoogste punt wat aandelen gekocht! Begrijp weinig van de koers! Is er iemand die me wat kan bijpraten? Moet ik nog wat geduld hebben?
maci
0
I.p.v. jou bijpraten (veelzijdig begrip) zou je de moeite kunnen nemen de historie door te nemen. Daarna kan je zonodig specifieke vragen plaatsen.
gerrie
0
De grote vraag blijft waar komt de ongekende snelle stijging vandaan! Eerlijk is eerlijk daar ben ik een beetje door gelokt!
Chessplayer1992
0
Interessante manier van beleggen, dan stap je overal in waar vervolgens winst wordt genomen en jij met verlies zit ;)
gerrie
0
MarkG03
0
Peleador
0
aextracker
0
quote:

voda schreef op 2 juni 2020 10:39:

Accell lanceert merk voor elektrische bakfietsen

FONDS KOERS VERSCHIL VERSCHIL % BEURS
Accell Group
22,00 -0,25 -1,12 % Euronext Amsterdam

(ABM FN-Dow Jones) Accell start een nieuw internationaal merk voor elektrische bakfietsen, genaamd Carqon.

"We zetten vol in op de elektrische bakfiets", zegt CEO Ton Anbeek in een toelichting. "De markt voor e-cargo bikes is een duidelijke groeimarkt waarbij experts verwachten dat er in 2030 circa 2 miljoen exemplaren worden verkocht door Europa heen."

De bakfietsen hebben een deur waardoor kinderen zelf kunnen instappen, maar die alleen door volwassenen kan worden geopend.

Door: ABM Financial News.
info@abmfn.nl
Redactie: +31(0)20 26 28 999

© Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
Wanneer ik het persbericht lees, gaat het hier om "E-Cargo" bikes..
Anders dan de Cargon site doet vermoeden, (veilig vervoer van je lieftallige kiddo's) verwacht ik een stevige toename van "Urban inner-city klein cargo vervoer fietsen".

Dit als antwoord op de steeds slechter bereikbaar worden binnensteden voor (mini)vans en andere MKB bevoorrading via klassieke (e-) vervoersmiddelen.
Kan best eens een stevige groeimarkt worden, waar de milieu-lobbbyisten in Brussel alle registers opentrekken dergelijk "kleinschaliger milieuvriendelijker vervoer alternatieven" stevig te stimuleren.

Kan me o.b.v. de cargon site en phrame compositie ook een stevige en levendige groei van "e - taxi vervoer & ontwikkeling voorstellen in binnensteden van zakendistricten etc.

Of je met OV 30 minuten gemondkapt door massa's mensen moet bewegen, of "fris en fruitig", hoog en droog in een electro-cargo-bakkie wordt vervoerd..... nou dan weet ik het wel.....

Amsterdam geeft een voorbeeld; praktisch niet meer fatsoenlijk in de binnenstad te komen. Op naar de "E-fiets taxi, waar vele actueel werkloze taxi-chauffeurs via Uber mee aan de bak kunnen.
Ook nog eens goed voor de gezondheid van de chauffeurs...… typische win-win :)
maci
0
463 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 aug 2022 17:35
Koers 57,550
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront