Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France 2020

3.382 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
finance2u
0
Maar of hooghouden zin heeft?? Als ze NU een emissie zouden doen op 0,50 cent dan hoef ik ze nog niet..je weet totaal niet waar je aan toe bent
[verwijderd]
0
Delta is gisteren 26% gedaald, Lufthansa ook omlaag. Air France KLM hoogste price earnings, hoe lang tot we ook een daling in proportie met rest van de sector mogen verwachten?
Hamvraag
1
U verwacht een daling in proportie met de rest van de sector.
Ik probeer uw verwachting te begrijpen op basis van gegevens nu beschikbaar.
Lufthansa is gedaald de laatste maand van 16 naar 8 euro dus -50%.
Delta is gedaald de laatste maand van 58 naar 24 dollar, - 60%,
KLM van 10 Euro naar 4,5, dus 55%.
Wat is er niet in verhouding?
En dan denk ik dat de Amerikaanse aandelen veel verder zullen zakken omdat er zoals gewoonlijk veel meer lucht in de koersen zit. De Europese beurs staat al jaren relatief laat t.o.v. de Amerikaanse.
@iPlof
0
quote:

Hamvraag schreef op 19 maart 2020 09:52:

En dan denk ik dat de Amerikaanse aandelen veel verder zullen zakken omdat er zoals gewoonlijk veel meer lucht in de koersen zit. De Europese beurs staat al jaren relatief laat t.o.v. de Amerikaanse.
Dat kan zijn maar de US en EU aandelen in de luchtvaart gaan allemaal naar 90-100% eraf.De buffers zijn er niet, het is opgegaan aan aandeleninkoop, winstdeling en investeringen voor groei. Eigen vermogen is minimaal, de schulden torenhoog.

Men heeft in beste geval een buffer van enkele weken, hooguit een keer twee maanden. Dit is net begonnen en never-nooit opgelost voor die tijd.

Bij nationalisatie krijgt men niks, een claimemissie kan nog wat betekenen. Daarna kijken of dit aanhoudt of zich eventueel herstelt. Ik vrees het ergste.
4finance
0
quote:

FairValue schreef op 19 maart 2020 10:37:

Dit bedrijf is 0,00 waard. Dat u het weet.
Wat een onzin.Alleen al voor onze economie vele miljarden.

@iPlof
1
quote:

4finance schreef op 19 maart 2020 10:44:

[...]
Wat een onzin.Alleen al voor onze economie vele miljarden.
Op dit moment meer een blok aan het been van miljarden..
FairValue
0
Wie koopt dit bedrijf? Dit is geen bedrijf maar een failliete boedel. Dat is het enige. En alles wat eruit komt is voor de grootaandeelhouders.

Kosten van vliegtuigen blijven doorlopen.
bezinteergebelegt
0
Als je in deze tijden de berichten leest van sommigen dan krijg ik de indruk dat Corona meer aantast dan alleen de longen, bij sommigen wordt nl het gezond verstand aangetast.

[verwijderd]
0
quote:

Hamvraag schreef op 19 maart 2020 09:52:

U verwacht een daling in proportie met de rest van de sector.
Ik probeer uw verwachting te begrijpen op basis van gegevens nu beschikbaar.
Lufthansa is gedaald de laatste maand van 16 naar 8 euro dus -50%.
Delta is gedaald de laatste maand van 58 naar 24 dollar, - 60%,
KLM van 10 Euro naar 4,5, dus 55%.
Wat is er niet in verhouding?
En dan denk ik dat de Amerikaanse aandelen veel verder zullen zakken omdat er zoals gewoonlijk veel meer lucht in de koersen zit. De Europese beurs staat al jaren relatief laat t.o.v. de Amerikaanse.
Als de amerikaanse aandelen gaan zakken gaan we hier gezellig meezakken.
Misschien een paar procentjes minder maar mee zakken zullen we
[verwijderd]
0
Dus enkele denken dat KLM stabiel blijft op deze koers? Ik denk dat hij nog wel kan zakken kost klauwen met geld elke dag
BLOK-E
0
Ondernemers die nu in de problemen komen worden een uitgestelde aflossing voor gesteld en/of een nieuwe lening!
Zij gaan steeds dieper in de schulden en moeten alles terug betalen.
Hier zit 90% thuis en krijgt een giga salaris (tot 90%) en heeft geen schulden opbouw en hoeft niets terug te betalen!
Beetje krom, het zou zo moeten zijn wanneer KLM weer winst maakt in 2026 ze deze uitkeringen terug moeten betalen.
[verwijderd]
0
AMX daalt stevig en klm op bijna +8%. Hoe is het mogelijk. Kan alleen maar zo zijn dat de staat die rommel nu aan het opkopen is
[verwijderd]
0
Blijkbaar is de garantie van NL danwel FR staat genoeg voor de bodem van airfranceklm?????
FairValue
0
Onvoorstelbaar. Grootste stijger. 0 omzet meer....

Ja investeren in een lege doos!!!

KLM mag van mij overleven, heel belangrijk zelfs maar dit bedrijf is nu nog geen 0,50 euro waard!!!
geer007
1
Hoekstra weet wel raad met ons belastinggeld en zal nooit toegeven dat hij een beetje dom is geweest om al die aandelen te kopen.
3.382 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 2 mei 2024 17:35
Koers 9,986
Verschil +0,348 (+3,61%)
Hoog 10,070
Laag 9,650
Volume 2.236.203
Volume gemiddeld 1.898.161
Volume gisteren 2.302.272

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront