TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom Juni 2019 - in de aanloop naar Q2

1.563 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 75 76 77 78 79 » | Laatste
Vive tu vida positivamente
0
quote:

Dokus. schreef op 18 juni 2019 09:09:

Soms vraag ik me wel eens af Tatje... in opdracht van wie ben jij aan het posten?

wie probeer je te overtuigen? en waarom?
Tatje is puur, niet in opdracht van!
ik ken hem al jaren vanuit USG forum
Met groet van RickBreda
Crash Bandicoot
1
quote:

Vive tu vida positivamente schreef op 18 juni 2019 09:42:

[...]

Tatje is puur, niet in opdracht van!
ik ken hem al jaren vanuit USG forum
Met groet van RickBreda
Ik heb Tatje ook ontmoet in Amsterdam met de Beleggersdag.
Die gelooft er gewoon in, en ik bewonder zijn positiviteit.

En geloof me dat hij ook liever had gehad dat TT 2 jaar geleden was overgenomen.

Edit:

En het is gewoon een hartstikke aardige vent.
Dokus.
0
Rustaaaagh gents....

Heb niets tegen Tatje... alleen de intensiteit en inhoud (vaak dezelfde opsomming) vallen gewoon op...

viermeiden
0
quote:

poolbeer schreef op 18 juni 2019 09:37:

Heb afgelopen weekend de 24 uur van Le Mans gekeken. Het winnende team van Toyota heeft prominent Denso op de wagen staan. Nu heeft TT ook een samenwerkingsverband met Denso. Vraag me af waarom TomTom daar niet bij staat. Lijkt mij het event en team om de naamsbekendheid te vergroten.
Hallo Poolbeer,
Onderstaand is oud nieuws maar leuk om even terug te lezen: Relatie TT en Denso/Delphi
aftersalesmagazine.nl/samenwerking-to...

viermeiden
tatje
0
quote:

Crash Bandicoot schreef op 18 juni 2019 10:02:

[...]

Ik heb Tatje ook ontmoet in Amsterdam met de Beleggersdag.
Die gelooft er gewoon in, en ik bewonder zijn positiviteit.

En geloof me dat hij ook liever had gehad dat TT 2 jaar geleden was overgenomen.

Edit:

En het is gewoon een hartstikke aardige vent.

Ja 2 jaar geleden was oke.

Maar mag vandaag ook :-)

En dan vol in post.nl.

1,437 euro per aandeel.

De belgische post wilde in 2016 nog 5,75 geven.

Nu instappen, lijkt me op lange termijn super gunstig.

Heb medelijden met partijen die er voor een euro of 3 inzitten.
longjohn
0
Tatje, ik ga er vanuit dat je redenering niet klopt. Dit zou namelijk werkelijk schandalig zijn indien de opties niet gelijke trend zouden houden met de aandelen
tatje
0
quote:

longjohn schreef op 18 juni 2019 10:34:

Tatje, ik ga er vanuit dat je redenering niet klopt. Dit zou namelijk werkelijk schandalig zijn indien de opties niet gelijke trend zouden houden met de aandelen
Mijn opties TT zijn ook iets in prijs verhoogd, maar heb er nog evenveel na de share consolidation.

www.afm.nl/nl-nl/professionals/regist... tom

Aandelen zijn 9/16 minder.

Maar de opties niet !

Tenminste als je onderaan kijkt.
poolbeer
0
quote:

viermeiden schreef op 18 juni 2019 10:21:

[...]

Hallo Poolbeer,
Onderstaand is oud nieuws maar leuk om even terug te lezen: Relatie TT en Denso/Delphi
aftersalesmagazine.nl/samenwerking-to...

viermeiden
Hi Viermeiden,
Bedankt had al het een en ander gelezen hierover.
Denso is geen kleine jongen $48 miljard omzet in 2018
winst $3,9 miljard.

Blacky 2
0
Tatje en longjohn de gratis optiebeloning wordt vervangen voor gratis aandelen dus die opties zullen wel ooit verdwijnen van de AFM site.
www.veb.net/artikel/06912/tomtom-best...
tatje
0
quote:

Blacky 2 schreef op 18 juni 2019 10:59:

Tatje en longjohn de gratis optiebeloning wordt vervangen voor gratis aandelen dus die opties zullen wel ooit verdwijnen van de AFM site.
www.veb.net/artikel/06912/tomtom-best...
Bestaande opties blijven bestaande opties, vanaf 2018 aldus AVA 2019 geen nieuwe opties meer maar restricted shares.

Goddijn heeft 1.144.000 opties en die zijn niet maal 9/16

Kan dus 1.144.000 opties omzetten in aandelen en bij change of control, hebben ze niets met 3 en 4 jaar te maken, of de RVC moet anders beslissen, aldus het JV.

Zo als ik het heb begrepen, gaan ze in de toekomst eerst kijken hoeveel opties iemand krijgt en deze opties dan tussen de 40 en 60% toerekenen naar resticted shares.

Super gunstig voor de board, want hebben dan niets met 9/16 te maken.

Voor Taco want zijn spaarpot zal niet zo groot zijn.

Tussen de 40 en 60%

9/16 is 56% grappig niet !

bv 50000 in 2017 op 8 euro, wil hij ze omzetten in aandelen dan moet hij toch 400.000 Euris netto op tafel leggen.

Bij Restricted shares krijg je er dus minder, maar je hoeft geen geld mee te brengen.

Dat krijg je als je de koers niet omhoog l.lt.
jovi
0
quote:

poolbeer schreef op 18 juni 2019 09:37:

Heb afgelopen weekend de 24 uur van Le Mans gekeken. Het winnende team van Toyota heeft prominent Denso op de wagen staan. Nu heeft TT ook een samenwerkingsverband met Denso. Vraag me af waarom TomTom daar niet bij staat. Lijkt mij het event en team om de naamsbekendheid te vergroten.
Ja, DENSO (dochteronderneming van Toyota) is groot en goed en een betrouwbare partner. Denken niet in uitsluitend doelen en middelen, maar vanuit filosofische grondslagen.

Voorbeeld: Ze bedenken en ontwikkelen de QR code (QR = Quick Response) en
vervolgens stellen ze die (gratis) ter beschikking aan de rest van de wereld. TomTom gaat nog een hoop plezier beleven aan de samenwerking met DENSO. Of de auto van de toekomst nu op elektriciteit of op waterstof gaat rijden, dat maakt niet uit. Beide scenario’s zullen DENSO naar een nog grotere hoogte stuwen. Tomtom heeft een goede keuze gemaakt!

jovi
tatje
0
Denk dat Taco wel telt.

www.afm.nl/nl-nl/professionals/regist... tom

287.780 maal 10 is 2,877.800 miljoen.
287.780 maal 20 is 5,757.400 miljoen
287.780 maal 30 is 8,633.400 miljoen
287.780 maal 40 is 11,511.200 miljoen
287.780 maal 50 is 14,389.000 miljoen.

Zal over 2019 nog een 50000 restricted shares bijkrijgen.

Na Tom Tom nog wat commissariaten en de belastingvrije centen in Box 3.

Wie doet je nog wat.

Dat noemen ze op het juiste moment op de juiste plaats zijn.
bekeken
1
Op basis van de Europese autoverkopen kan berekend worden dat de operationele omzet van de Automotive divisie bij TomTom in mei met ca. 35% is toegenomen, ongeveer gelijk aan de stijging over april. In Q1 steeg de operationele omzet in Automotive met 11.6%. Deze lage groei werd veroorzaakt door de timing van het versturen van de facturen, dus met een inhaalslag, zou de omzet in Q2 zelfs hoger uit kunnen komen.

Blacky 2
0
quote:

tatje schreef op 18 juni 2019 11:11:

[...]

Bestaande opties blijven bestaande opties, vanaf 2018 aldus AVA 2019 geen nieuwe opties meer maar restricted shares.

Goddijn heeft 1.144.000 opties en die zijn niet maal 9/16

Kan dus 1.144.000 opties omzetten in aandelen en bij change of control, hebben ze niets met 3 en 4 jaar te maken, of de RVC moet anders beslissen, aldus het JV.

Zo als ik het heb begrepen, gaan ze in de toekomst eerst kijken hoeveel opties iemand krijgt en deze opties dan tussen de 40 en 60% toerekenen naar resticted shares.

Super gunstig voor de board, want hebben dan niets met 9/16 te maken.

Voor Taco want zijn spaarpot zal niet zo groot zijn.

Tussen de 40 en 60%

9/16 is 56% grappig niet !

bv 50000 in 2017 op 8 euro, wil hij ze omzetten in aandelen dan moet hij toch 400.000 Euris netto op tafel leggen.

Bij Restricted shares krijg je er dus minder, maar je hoeft geen geld mee te brengen.

Dat krijg je als je de koers niet omhoog l.lt.
Lees dit maar eens denk toch dat de" oude opties" verdwijnen en omgezet wordt in gratis aandelen.
corporate.tomtom.com/static-files/fc2...
tatje
0
quote:

Blacky 2 schreef op 18 juni 2019 11:49:

[...]
Lees dit maar eens denk toch dat de" oude opties" verdwijnen en omgezet wordt in gratis aandelen.
corporate.tomtom.com/static-files/fc2...

Kan het niet uit de toelichting bij agenda punt 8 halen.

Zie nergens het woordje met terugwerkende kracht !
Blacky 2
0
quote:

tatje schreef op 18 juni 2019 12:43:

[...]

Kan het niet uit de toelichting bij agenda punt 8 halen.

Zie nergens het woordje met terugwerkende kracht !
For the 2019 short-term incentive scheme,
no changes are anticipated. Given the continued
operational focus on growing the business and
optimising profitability, the Supervisory Board
feels that the current KPIs (Revenue and EBITDA
– CAPEX), equally weighted, are still appropriate.

******************Regarding the long-term incentive scheme,
within an otherwise unchanged policy, the
Supervisory Board proposes to change the
current long-term incentive from stock options
to restricted stock units (RSUs) and to introduce
shareholding guidelines.***************************

TomTom will become an even more focused and
agile company, shaping the future of driving
with highly accurate maps, navigation software
and real-time traffic information and services.
The introduction of RSUs will facilitate the
promotion of share ownership and therefore align
management better with shareholder interests
and long-term value creation.
RSUs are a simpler and more transparent
instrument compared to stock options.
Outcomes of the grant are more predictable,
both for the recipients and for shareholders,
as downward risk and upward potential are
more balanced. Improved predictability makes
RSUs more attractive to the top managers
that TomTom wants to attract and retain.
Nait Soesen
0
quote:

nonserver schreef op 18 juni 2019 13:26:

BREAKING, tom tom breekt uit , hoogste stand dit jaar!!
Nog een freeze erover heen, hahaha komt het helemaal goed!! :)
tatje
0
quote:

Blacky 2 schreef op 18 juni 2019 14:10:

[...]
For the 2019 short-term incentive scheme,
no changes are anticipated. Given the continued
operational focus on growing the business and
optimising profitability, the Supervisory Board
feels that the current KPIs (Revenue and EBITDA
– CAPEX), equally weighted, are still appropriate.

******************Regarding the long-term incentive scheme,
within an otherwise unchanged policy, the
Supervisory Board proposes to change the
current long-term incentive from stock options
to restricted stock units (RSUs) and to introduce
shareholding guidelines.***************************

TomTom will become an even more focused and
agile company, shaping the future of driving
with highly accurate maps, navigation software
and real-time traffic information and services.
The introduction of RSUs will facilitate the
promotion of share ownership and therefore align
management better with shareholder interests
and long-term value creation.
RSUs are a simpler and more transparent
instrument compared to stock options.
Outcomes of the grant are more predictable,
both for the recipients and for shareholders,
as downward risk and upward potential are
more balanced. Improved predictability makes
RSUs more attractive to the top managers
that TomTom wants to attract and retain.
Punt 8 kan ook in het nederlands.

corporate.tomtom.com/static-files/fc2...
[verwijderd]
0
quote:

nonserver schreef op 18 juni 2019 13:26:

BREAKING, tom tom breekt uit , hoogste stand dit jaar!!
Tergend langzaam dringt door dat dit aandeel 42% minder aandelen heeft sinds een paar weken...

EUR9,75-10,50 is in de maak de komende weken..

Dan nog maar ~900mln ondernemingswaarde...
1.563 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 75 76 77 78 79 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 apr 2024 09:29
Koers 5,875
Verschil +0,095 (+1,64%)
Hoog 5,885
Laag 5,800
Volume 56.174
Volume gemiddeld 327.601
Volume gisteren 475.734

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront