TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom december 2018

5.516 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 272 273 274 275 276 » | Laatste
boem!
2
I agree met jouw koerswaarde van xx,xx.

Belangrijk voor mij is daarbij mee te nemen hoe WIES ernaar kijkt en via hem degenen die hem soufleren.
De financiele wereld heeft geen enkel vertrouwen in de mogelijkheid dat HG zelfstandig ook maar enig substantieel resultaat behaalt met de onder zijn leiding uitgevoerde transitie van HW naar C&S bedrijf.

Het is duidelijk dat ik daar anders over denk maar bedenk dat marktperceptie altijd leidend is.
HG heeft meer te doen.
Hij moet TTT verkopen tegen een superprijs.
Hij moet een EPS tonen voor TT excl TTT die nog niet velen voor mogelijk houden.

De failure van WIES is even onzeker als het succes dat ik voor ogen heb.
De huidige onzekerheid geeft iedereen de mogelijkheid die positie in te nemen om daaraan veel te verdienen.
Veel succes en put your bets because it definitly are bets.
viermeiden
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 4 december 2018 17:09:

We gaan de 1.5 miljoen omzet nog wel halen..........
Awake
Morgen DDay
Dan moeten er nog 500.000 aandelen van eigenaar wisselen.
Stand:
957.015
04 dec, 16:59

D-Day: Waar haal je deze wijsheid vandaan of weer een aanname?

viermeiden
Diegy
0
Ook zou een aantal investeerders interesse hebben getoond. TMT identificeerde eerder al CVC Capital Partners, Cinven en Silver Lake en noemt nu ook KKR en Carlyle. Die investeerders zouden echter liever TomTom als geheel overnemen.

Er zijn meerdere partijen die tomtom willen overnemen. Is wachten tot de eerste partij met een bod komt..
ketchup
1

ab Martin, want zo is het veel onzekerheid

maar HG heeft de cash van Telematics niet nodig om te delisten, die kan hij gewoon in de toko laten zitten en het toch van de beurs halen, dus HG hoeft zich helemaal niet in onmogelijke bochten te wringen om aan cash te komen

HG kan gewoon naar één van de gegadigden voor TT gaan en zeggen geef mij een loan for shares
ik moet 40% free-float uitkopen om te privatiseren en ik wil die mensen niet naaien om effe van het huidige koersniveau uit te gaan van 8-8.50 euro
geef mij 1.5 miljard euro voor die 40% ofwel 100 mio aandelen
krijgen alle mensen en fondsen in de free-float 15 euro per aandeel

en de gegadigde moet die prijs wel betalen vanwege "gunning" dat hij de partner mag worden en verder geven de FFF dan gelijk een optie dat zij hun 60% aandelen beschikbaar maken over 2 jaar aan een fixed prijs van X% over and above the delisting price to give you full ownership of the company en dat kan 50% meer geven dan wij kregen, maar dat is OK, zij nemen uiteindelijk dan ook afscheid van hun company.
yinx
0
quote:

Tijdrijder schreef op 4 december 2018 17:06:

[...]

Nee, dit klopt niet. Ze zullen dan een bod moeten doen als ze het van de beurs willen halen en de koers staat op 5 euro. Stel ze bieden 7 euro. Dan heb je als aandeelhouder 4 plus 7 euro ontvangen. Nog geen vetpot, maar wel meer dan die 9 euro.
Maar ligt er ook aan hoeveel cash er nog aanwezig is in tomtom na verkoop ttt en dividend. En natuurlijk ligt het aan nog veel meer factoren.
Dit is een voorbeeld:

Voorwaarden voor delisting:

FFF willen geen extra geld in TT NV steken en wel volledig eigenaar worden.

Wat zijn dan de meest logische stappen.

Optie A|

Verkopen van TTT, dividend uitkeren (dit moet aan alle aandeelhouders). Hierna doen partijen waaronder FFF een bod op TT. Dit zijn andere entiteiten dan TT NV.

OF

Optie B

De TT NV gebruikt de opbrengst van TTT om de middels een bod aandelen te kopen (behoudens die van de FFF) en dit kan met geld uit de opbrengst van de verkoop van TTT. FFF zijn voor 100 % eigenaar en hebben volledige zeggenschap.

Welke keuze denk je dat FFF maakt?

YinX

PentaGoNix
1
quote:

bezinteergebelegt schreef op 4 december 2018 17:33:

zou het een keer een up veiling worden ?
Natuurlijk niet, weer 0,3% eraf in de eindveiling. Ik kan me niet meer herinneren wanneer het in de na veiling een keer omhoog is gegaan, lijkt wel maanden geleden
duprogres
1
quote:

bezinteergebelegt schreef op 4 december 2018 17:33:

zou het een keer een up veiling worden ?
Maar nee de gebruikelijke dump , +/- 2.5 cent.
de heren moeten ook wat verdienen.
bezinteergebelegt
0
En weer alle voorspellingen van MM niet uitgekomen.

Kan de Sint hem overmorgen niet voorgoed meenemen naar Spanje ??

Mss beter van niet, wordt die Goede man dadelijk nog knettergek
[verwijderd]
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 4 december 2018 17:05:

Ontknoping
Ontknoping in je compleet gestoorde hersens
[verwijderd]
1
Many screens, two eyes and one task: drive!
Published on 2018 M12 4
Fabrizio Monaco
Fabrizio MonacoFollow
Product Manager at TomTom Automotive
Like7
Comment4
Delen6
“It was better before, when the car was just a steering wheel and a gear stick!”

These are the words that my grandfather used to say to me whenever a new car model would come out. While innovation in technology is a good thing, his words serve as a reminder that, no matter how advanced our vehicles become, the interests they always still need to serve are those of the user.

Tech for good

In my previous post, we looked at why providing a modern embedded navigation user experience that reduces driver distraction is mission-critical for TomTom. It is important that we use technology for the betterment of society and look at the possibilities technological advancement bring with a critical eye.

So what is happening in the market today? Let’s have a look at some of the key technological trends that are changing modern infotainment systems.

First of all, the overall computational capabilities are consistently increasing, allowing multiple applications with high CPU demands – think about the natural voice recognition system – to run at the same time, in the background or one next to the other.

We’re also witnessing an increase in both the quantity and quality of screens deployed in the interiors of cars. Nowadays, it is not uncommon to encounter cars featuring one or more passengers displays – on the front as well the back seats, together with a monitor in the center stack, a digital cluster and a head up display on the windscreen. When it comes to quality, we observe a large increase in the number of available pixels with many car manufacturers and infotainment system suppliers targeting full HD (or even 4K) resolutions for digital displays in the near future.

One key question

At TomTom, we leverage technology to foster innovation in embedded navigation systems. When designing our automotive HMI (Human-Machine Interface), we ask ourselves one key question: which screen is the most suitable to perform each navigation related cognitive task with the least user distraction?

Knowing where to show each piece of information boils down to understanding the relevance of content at a specific moment in time, in the very dynamic context of a moving vehicle.

The right information in the right place

Our user experience analysis highlighted that planning a route (searching for a destination, looking for the details of a point of interest) or browsing the map are tasks that fit perfectly into the central display as well as passenger screens. However, the decision to use all of these screens needs to consider wider implications. Imagine if your kids could change the set destination from their back seats…

The cluster display, with its position directly below the windscreen, is instead well suited to host anticipation information – the driving context showing a short horizon in front of the vehicle. The cluster display is perfect for showing when to switch lanes before approaching the highway exit, or the maneuver to be performed in 2 km from the current position.

Finally, the heads-up display is best suited for priority tasks in which the time to react is key, like traffic ahead warnings, over-speed alerts or highlighting key decision points for alternative routes.

Our automotive HMI is built taking into account these considerations while being flexible regarding the hardware capabilities of the infotainment system. Thanks to the use of the QT development framework, our navigation application is built on a single code line and can be delivered on a wide variety of screens in terms of size, density, aspect ratio and resolution, both landscape and portrait mode.

Interesting?

Are you curious to learn more about how we’re fighting driving distraction in our automotive HMI? Then let’s meet at the QT World Summit 2018 on 6th December in Berlin and I’ll be happy to show you a live demo!

www.linkedin.com/pulse/many-screens-t...
[verwijderd]
0
€15 p/a is een mooi bedrag. Daar laat 90% vd freefloat peeps de aandelen wel voor gaan.
Elke euro meer is mooi meegenomen. Een bonus eigenlijk.

Of zit ik er nu faliekant naast?
[verwijderd]
2
quote:

life=live schreef op 4 december 2018 17:41:

[...]

Ontknoping in je compleet gestoorde hersens
Zei ze
[verwijderd]
1
quote:

Kopjethee schreef op 4 december 2018 17:48:

€15 p/a is een mooi bedrag. Daar laat 90% vd freefloat peeps de aandelen wel voor gaan.
Elke euro meer is mooi meegenomen. Een bonus eigenlijk.

Of zit ik er nu faliekant naast?
www.simonlevelt.nl/blog/theebladeren-...

Is dit misschien een idee voor je?
ketchup
3
quote:

Kopjethee schreef op 4 december 2018 17:48:

€15 p/a is een mooi bedrag. Daar laat 90% vd freefloat peeps de aandelen wel voor gaan.
Elke euro meer is mooi meegenomen. Een bonus eigenlijk.

Of zit ik er nu faliekant naast?
Prima wat mij betreft en HG is van alle gezeur af
kan hij met zijn Family en Friends rustig verder werken in de luwte met een sterke parter, geen geouwehoer meer over kwartaal performance, geen hedge fondsen die zijn aandeel en toko verzieken en hij heeft een exit voor zichzelf ende FFF over 2 jaar aan een mooie premie, wellicht gebonden aan een earnout.

gaan velen prima mee kunnen leven.
5.516 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 272 273 274 275 276 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 9 mei 2024 15:57
Koers 5,530
Verschil -0,015 (-0,27%)
Hoog 5,550
Laag 5,500
Volume 63.210
Volume gemiddeld 281.378
Volume gisteren 302.782

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront