TomTom « Terug naar discussie overzicht

TOMTOM AUGUSTUS 2018

1.528 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 73 74 75 76 77 » | Laatste
Eva1960
1
Okay kunnen we elkaar binnenkort ff de hand drukken.
Ik geniet van de vallende koers net zo hard als van de stijgende van een maand eerder. Gesloopt door Trump ipv door HG.

quote:

GLMF schreef op 15 augustus 2018 14:10:

[...] OK, see you then
[verwijderd]
0
H. Berkhof
0
quote:

Sunshine Band schreef op 15 augustus 2018 17:05:

Een of andere piloot heeft 17K in de laat liggen

Edit: en weg; margin??
Ja, en nu bij mij in de la.
[verwijderd]
0
quote:

Ikkenietweten schreef op 15 augustus 2018 17:41:

[...]

Ja, en nu bij mij in de la.
opschepper
ketchup
0

Neem maar een Apple’tje voor de dorst
Aandeel kent nu 2 inkoopprogramma’s dat van Tim Cook en dat van Warren Buffett, of de beurzen nu even afkoelen of niet Apple stoomt door
225$ volgende target
[verwijderd]
0
Ford over SDC:

Hoeven niet de eerste te zijn... En:

Safety doesn’t mean a sensor will never fail or an automated driving system will never err,” Ford says. “It’s about a holistic strategy to reduce the risk of failures and protect people in case something does go wrong.

www.theverge.com/2018/8/16/17693866/ford-self-driving-car-safety-report-dot
[verwijderd]
1
Waymo autonomous driving unit may be worth 175 billion (in plaats van 75 billion)

Wat Waymo doet is natuurlijk breder dan HD kaarten, wat 1 essentieel component is.

Maar toch...

TomTom realtime HD maps delivery is succesvol getest en dat prototype gaat nu productie “for commercial use” op grote schaal
[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 16 augustus 2018 08:46:

Waymo autonomous driving unit may be worth 175 billion (in plaats van 75 billion)

Wat Waymo doet is natuurlijk breder dan HD kaarten, wat 1 essentieel component is.

Maar toch...

TomTom realtime HD maps delivery is succesvol getest en dat prototype gaat nu productie “for commercial use” op grote schaal

Short ook op grote schaal :-)
tatje
0
Cisco dasss toch die club, waar Tom Tom vorig jaar ook een PB aan besteedde.
Droeg toen niet bij aan de resultaten 2017.

Beste Harold 2018 wel ?

www.iex.nl/Nieuws/ANP-150818-287/Cisc...
[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 16 augustus 2018 08:46:

Waymo autonomous driving unit may be worth 175 billion (in plaats van 75 billion)

Wat Waymo doet is natuurlijk breder dan HD kaarten, wat 1 essentieel component is.

Maar toch...

TomTom realtime HD maps delivery is succesvol getest en dat prototype gaat nu productie “for commercial use” op grote schaal

Bij een grote doorbraak (bv major usa partij die met HD maps gaat werken) kan de waarde van T2 ook richting de 8-10mrd naar mijn mening. Immers een ebitda van 500-600mln is dan zeer reeel. We gaan dit jaar al naar 220mln, volgend jaar hard richting 300mln.
[verwijderd]
1
Weer zelfde beeld als afgelopen dagen. Hogere opening en 's middags zakken we weer in het rood.
[verwijderd]
0
quote:

Epilote schreef op 16 augustus 2018 09:18:

Weer zelfde beeld als afgelopen dagen. Hogere opening en 's middags zakken we weer in het rood.
Zal afhankelijk zijn of de beurzen willen herstellen, of weer de dieperik in gaan...
Koers wel met deze omzet makkelijk te controleren. Met een paar duizend dumpen sta je zo een paar cent lager...
pwijsneus
1
quote:

Accuboor schreef op 16 augustus 2018 09:12:

[...]
Bij een grote doorbraak (bv major usa partij die met HD maps gaat werken) kan de waarde van T2 ook richting de 8-10mrd naar mijn mening. Immers een ebitda van 500-600mln is dan zeer reeel. We gaan dit jaar al naar 220mln, volgend jaar hard richting 300mln.
Ik zou zeggen laat de bevestiging/doorbraak maar komen. Zijn genoeg aanbiedingen voor AutoStream de deur uit begrijp ik uit de conference calls.

Misschien op de IAA in September nog wat berichten. 19 en 20 September zijn persdagen, maar verwacht daar niet al te veel van.

Tis komkommertijd.

Ondertussen zie je Bosch wel investeren in Deepmap, BMW in Mapilary, zelfsturende platformen a-la Baidus Apollo - Waymo, GM's Super Cruise, Daimler Mobility AG en Ford's Autonomous Vehicles LLC krijgen torenhoge waarderingen.

Allemaal hebben ze HD-maps nodig, maar happen nog niet (genoeg) naar TomTom.

Waar is de buzz rondom TT?

www.theverge.com/2018/7/26/17616936/d...
ketchup
2
quote:

*Justin* schreef op 16 augustus 2018 08:46:

Waymo autonomous driving unit may be worth 175 billion (in plaats van 75 billion)

Wat Waymo doet is natuurlijk breder dan HD kaarten, wat 1 essentieel component is.

Maar toch...

TomTom realtime HD maps delivery is succesvol getest en dat prototype gaat nu productie “for commercial use” op grote schaal

indien zo
dan moet je Alphabet in de porto hebben of nu kopen, want Waymo staat hoogst waarschijnlijk voor NAV ( qua investering en waardering in de boeken ) dan zit daar dik 125 miljard aan opwaardering, kan het aandeel tot 15% hoger.

je kan trouwens sowieso beter de 3 big Tech companies long zitten en dat al jaren, die zijn allemaal gedubbeld sinds 2015 en nog niet uitgerend.

TT moet eerst proberen het niveau van eind 2015 van 12 euro weer te bereiken en die 17,50 euro die velen voorzagen en hoopten voor 2016/17 ( ook ik) is nu hopelijk ergens in 2019/20 mogelijk

verder blijft het onbegrijpelijk en dat is best wat verontrustend dat niemand nu eens een bod uitbrengt op de toko hier in de 8 euro, ( iedereen kan rekenen en iedereen weet de sector wel te waarderen voor participanten) en ondanks dat heeft men dan toch blijkbaar de mening, of trekt de conclusie dat TT's rol niet bedreigend later is voor het succes dat andere denken te kunnen behalen in de sector
anders kochten ze het aandeel of de toko wel op.
blijf het bizar vinden.
DerksVisie
0
Die Eddysoft doet nu net zo leip als Paul op Twitter. Doet je toch twijfelen of je wel goed zit met zoveel vreemde aandeelhouders.
[verwijderd]
0
@catchup: Reden was toch dat HG en kornuiten kunnen elk overnamebod verijdelen? Wie gaat er dan aan beginnen...
ketchup
3
quote:

dr hang seng schreef op 16 augustus 2018 09:50:

@catchup: Reden was toch dat HG en kornuiten kunnen elk overnamebod verijdelen? Wie gaat er dan aan beginnen...
als iemand de aandelen opkoopt , of een openbaar bod uitbrengt dan moet je nogal met een verhaal komen om de meute in bedwang te houden ook al zit je op 45% van de aandelen

als iemand een 15% belang opbouwt kan hij een zitje op de board eisen en die gaat hij ook krijgen en dan kan die echt lelijk doen in de bestuurskamer en bij een openbaar bod dan is de geest uit de fles, veiligheidsconstructie of niet, als vandaag iemand 15 euro bied voor de toko, dan moet HG de ballen uit zijn broek lullen om geen revolte te krijgen, welke garantie denk je nou dat vandaag de dag HG kan geven dat het aandeel op eigen kracht naar 20 euro kan de komende jaren ?
hij durft niet eens een wpa voorspelling te doen voor de komende 12 maand
[verwijderd]
1
quote:

DerksVisie schreef op 16 augustus 2018 09:41:

Die Eddysoft doet nu net zo leip als Paul op Twitter. Doet je toch twijfelen of je wel goed zit met zoveel vreemde aandeelhouders.
Eddy ziet dat heel veel concurrenten zelf met sdc aan de gang gaan.....en je hoort helemaal niets van tt momenteel.....de stilte duurt heeeeeel lang nu.....
Benjamin G.
1
quote:

ketchup of catch-up schreef op 16 augustus 2018 09:33:

[...]

"verder blijft het onbegrijpelijk en dat is best wat verontrustend dat niemand nu eens een bod uitbrengt op de toko hier in de 8 euro, ( iedereen kan rekenen en iedereen weet de sector wel te waarderen voor participanten) en ondanks dat heeft men dan toch blijkbaar de mening, of trekt de conclusie dat TT's rol niet bedreigend later is voor het succes dat andere denken te kunnen behalen in de sector
anders kochten ze het aandeel of de toko wel op.
blijf het bizar vinden."
Zo lang TomTom onafhankelijk is, is er geen bedreiging. Dat wordt het pas als er exclusiviteit gaat ontstaan met 1 of enkele spelers. Tot die tijd is er hoogstens sprake van dreiging en hoeft pas geanticipeerd te worden als er serieuze bedreiging ontstaat.

Overigens werkt de beschermingsconstructie van TomTom nu twee kanten op. Het maakt het moeilijker over te nemen, maar dit biedt ook meer zekerheden op het voorkomen van een bedreiging.
[verwijderd]
0
Toch wordt T2 met de dag interessanter voor een big tech company. Na de succesvolle transitie naar SAAS-model zitten ze straks bij bijna alle Automotive bedrijven ingebakken voor vele jaren.

Dat is waarschijnlijk ook slimmer dan te vroeg instappen. De grootste slag is nu wel geslagen, daarom is de kans op interesse nu wel veel groter.
1.528 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 73 74 75 76 77 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 25 apr 2024 17:35
Koers 5,575
Verschil -0,155 (-2,71%)
Hoog 5,725
Laag 5,505
Volume 419.134
Volume gemiddeld 324.527
Volume gisteren 524.733

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront