TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom maart 2018

3.177 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 155 156 157 158 159 » | Laatste
de koe
1
Wegenkaartspecialist Here legt focus op zelfrijdende auto’s
Door GABI OUWERKERK
Updated 10 min geleden
11 min geleden in FINANCIEEL

? FOTO HERE
Zelfrijdende auto’s hebben veel gedetailleerder kaartmateriaal nodig dan voor automobilisten die zelf aan het stuur zitten. Waar navigatiesystemen vandaag de dag op de meter precies moeten zijn kaarten voor zelfrijdende auto’s tien centimeter of minder precies zijn. Wegenkaartspecialist Here verwacht voor het eind van het jaar een miljoen kilometer aan straten in Noord-Amerika en Europa op de decimeter nauwkeurig in kaart te hebben gebracht.

Zelfrijdende auto’s hebben veel gedetailleerder kaartmateriaal nodig dan voor automobilisten die zelf aan het stuur zitten. Waar navigatiesystemen vandaag de dag op de meter precies moeten zijn kaarten voor zelfrijdende auto’s tien centimeter of minder precies zijn. Wegenkaartspecialist Here verwacht voor het eind van het jaar een miljoen kilometer aan straten in Noord-Amerika en Europa op de decimeter nauwkeurig in kaart te hebben gebracht.
Dutchy Ron
0
insideunmannedsystems.com/gms-super-c...

GM’s Super Cruise’s Hands-Free Driving Aided by Trimble’s RTX Technology

During a session titled “Future of Precise Point Positioning for Autonomous Systems” on March 6 in Munich, panelist Curtis Hay described the Level 2 Automation now available on the 2018 Cadillac CT6 sedan. Hay, Technical Fellow, General Motors, said the system has been driven on all mapped highways in the United States. The hands-free highway driving system was launched in Canada and the U.S. in Q3 2017, Hay said
[verwijderd]
0
quote:

Dutchy Ron schreef op 13 maart 2018 23:06:

insideunmannedsystems.com/gms-super-c...

GM’s Super Cruise’s Hands-Free Driving Aided by Trimble’s RTX Technology

During a session titled “Future of Precise Point Positioning for Autonomous Systems” on March 6 in Munich, panelist Curtis Hay described the Level 2 Automation now available on the 2018 Cadillac CT6 sedan. Hay, Technical Fellow, General Motors, said the system has been driven on all mapped highways in the United States. The hands-free highway driving system was launched in Canada and the U.S. in Q3 2017, Hay said
Tja, level-2

Level 2: Partial automation options available. Tesla Autopilot, Volvo Pilot Assist, Mercedes-Benz Drive Pilot, Cadillac Super Cruise—these are all Level 2 systems. They will manage both your speed and your steering under certain conditions, such as highway driving. They will match your speed to the speed of traffic ahead of you and follow the curves in the road in ideal conditions. But the driver must still pay attention to driving conditions at all times and take over immediately if the conditions exceed the system's limitations, of which there are many. Don't buy the hype that these are fully self-driving cars. They can only drive themselves at certain times under certain conditions.

www.thedrive.com/sheetmetal/15724/wha...
H. Berkhof
0
[Modbreak IEX: Gelieve nu weer inhoudelijk te reageren, bericht is bij dezen verwijderd.]
eduardo3105
0
TomTom Geverifieerd account @TomTom 2 uur geleden
"Our ambition is to shape the future of mobility and to take a front seat in contributing to autonomous driving." - Phil Allen, #TomTom VP of APAC Sales. Read more of his thoughts on the industry:
[verwijderd]
2
quote:

eduardo3105 schreef op 14 maart 2018 06:19:

TomTom Geverifieerd account @TomTom 2 uur geleden
"Our ambition is to shape the future of mobility and to take a front seat in contributing to autonomous driving." - Phil Allen, #TomTom VP of APAC Sales. Read more of his thoughts on the industry:
Praatjes
tatje
0
Vrijdag expiratie rond de 8.

Netjes toch en NU al duidelijk ?

Blauw zo hemels blauw, blauwe lucht.

Prettige dag verder, ben weg !
Agatan
0
[verwijderd]
0
Kans dat we de konende 2 jaar naar de 9 a 10 euro gaan is kleiner dan dat we weer terug naar de 3 a 4 euro gaan.
tatje
0
China geeft recordboetes voor koersmanipulatie

Gepubliceerd op 14 mrt 2018 om 09:23

PEKING (AFN/BLOOMBERG) - De Chinese toezichthouder op de financiële markten heeft een recordboete uitgedeeld voor het manipuleren van beurskoersen. Dat werd woensdag bekendgemaakt.

Xiamen Beibadao Group wist de beurskoersen van drie genoteerde bedrijven te beïnvloeden en kreeg daar een boete voor van 5,5 miljard yuan, omgerekend ruim 700 miljoen euro. Dat is omgerekend zes keer het bedrag dat werd verdiend met de fraude.

China treedt de afgelopen tijd sterker op tegen beursmanipulatie, met stevige financiële straffen die de behaalde winst flink overtreffen. In december kreeg een handelaar een boete van meer dan 50 miljoen yuan voor het manipuleren van 15 aandelen. Verder kreeg een handelaar een boete van 1 miljoen yuan voor koersmanipulatie waar hij zelfs geld op verloor.

Wel is zeker dat een ijsberg slechts voor een vijfde tot een zevende boven water ligt.

Denk dat we hier dus niet praten over een ijsberg, ik denk dat bij koersmanipulatie, 1 honderdste boven water komt.


[verwijderd]
0
quote:

tatje schreef op 14 maart 2018 09:57:

China geeft recordboetes voor koersmanipulatie

Gepubliceerd op 14 mrt 2018 om 09:23

PEKING (AFN/BLOOMBERG) - De Chinese toezichthouder op de financiële markten heeft een recordboete uitgedeeld voor het manipuleren van beurskoersen. Dat werd woensdag bekendgemaakt.

Xiamen Beibadao Group wist de beurskoersen van drie genoteerde bedrijven te beïnvloeden en kreeg daar een boete voor van 5,5 miljard yuan, omgerekend ruim 700 miljoen euro. Dat is omgerekend zes keer het bedrag dat werd verdiend met de fraude.

China treedt de afgelopen tijd sterker op tegen beursmanipulatie, met stevige financiële straffen die de behaalde winst flink overtreffen. In december kreeg een handelaar een boete van meer dan 50 miljoen yuan voor het manipuleren van 15 aandelen. Verder kreeg een handelaar een boete van 1 miljoen yuan voor koersmanipulatie waar hij zelfs geld op verloor.

Wel is zeker dat een ijsberg slechts voor een vijfde tot een zevende boven water ligt.

Denk dat we hier dus niet praten over een ijsberg, ik denk dat bij koersmanipulatie, 1 honderdste boven water komt.



Kan de AFM nog wat van leren.
ketchup
7

Aandeel is kaput en we hebben een puinruimer nodig die met de botte bijl door de bestuurskamer gaat en de toko klaarstoomt voor een quick sale nu TT nog een voorsprong geniet, over 3 jaar is de techniek een stuk verder en de importantie van kaarten maken zoals nu achterhaald , dit gaat ongoing hoge R&D kosten vragen , en dan gaat het grote geld TT inhalen

TT heeft een voorsprong , het niet te gelde maken gaat desastreuze gevolgen hebben, daarom kan TT ook geen voorsprong nemen voor koersverwachting, de angst dat ze dit toch gaan missen is groter dan het vertrouwen dat ze het gaan winnen

Enkel de onderliggende waarde van de assets trekt nog belangstelling voor het aandeel, maar hoe langer het duurt, hoe meer men afhaakt
Als LT propositie is het allemaal te vaag, TT zakt nu van groei naar gok categorie qua beleggers weging en daarom staan we hier aan 8 en niet aan 10

HG is een desastreuze ceo
flatliner
3
A Look At The Fair Value Of TomTom NV. (AMS:TOM2)

simplywall.st/stocks/nl/consumer-dura...

Hele berekening op basis van toekomstige cashflows, dus vrij straightforward benaderd.

This results in an intrinsic value of €7.82, which, compared to the current share price of €7.934

7.82, dat is dus los van de waarde van de assets!
apollo
0
quote:

Hannamagis schreef op 14 maart 2018 09:56:

Kans dat we de konende 2 jaar naar de 9 a 10 euro gaan is kleiner dan dat we weer terug naar de 3 a 4 euro gaan.
Doe maar 3 euro, dan lekker instappen
tatje
0
Bij Q4 2017 staat ook de consensus voor 2018.

Tom Tom investor relations , investor, consensus.

gemiddelde consensus 2018 van de analisten

2017
automotive 190,6
L Enterprise 138,2
Telematics 162,1
totaal 491

2018 ( gemiddelde consensus )
automotive 239 ( groei 26% )
Enterprise 130 ( daling 6% )
telematics 172 ( groei 6% )
Totaal 541 ( groei 10% )

Groei 3 BTB MAAR 10%

----------------------------------------------------------------
Consumer
2016
PND 396
Sports 106
hardware 61,2

consumer 2017 ( een gegeven volgens Taco )
PND 322 ( daling 18,5% )
sports 45
hardware 45 ( daling 27% )

consumer 2018
PND 322 ( daling als in 2017 18,5% ) 262
Sports -
Hardware 45 ( daling als in 2017 27% ) 33

----------------------------------------------------------------------

DUS !

Gemiddelde consensus 2018

Automotive 239
L Enterprise 130
Telematics 172
consumer 266
totaal 806

Ik zeg dat automotive en Enterprise en telematics geen 10 maar 15% groeien in 2018

A E T samen 491 maal 1,15 is 565
Consumer zie boven 295
totaal 860

Verschil 54

verschil 3 BTB 25
consumer 29

Dus de analisten laten de 3 BTB units groeien in 2018 met 10%

Laten PND en hardware consumer VEEL harder dalen dan in 2017.

IK snap er in ieder geval geen jojo van.

Ik denk de analisten ook niet !

PGV
1
De fut is er helemaal uit. We gaan misschien weer terug naar 7,50 a 7,60 ,dan pak ik weer een pluk voor een ritje naar de 8. Wat is dit een drama aandeel. Prachtig bedrijf, maar ze hebben kosten nog moeite bespaard om de koers te killen.
3.177 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 155 156 157 158 159 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 5,780
Verschil +0,205 (+3,68%)
Hoog 5,820
Laag 5,600
Volume 475.734
Volume gemiddeld 327.601
Volume gisteren 419.134

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront