TomTom « Terug naar discussie overzicht

TOMTOM SEPTEMBER 2017 HOPELIJK TOPMAN NAAR 10/12 EURO SUCCES

3.109 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 ... 152 153 154 155 156 » | Laatste
seren
1
quote:

GLMF schreef op 22 september 2017 09:52:

voor inhoudelijke TomTOm informatie:

twitter.com/jellebrinkhuis
ja, dat is heel wat beter dan hier, geklaag over coomunicatie en het voeren van de angst met kinderachtige vragen. Alleen "bekeken" heeft het goed bekeken, koers doet het redelijk, beter dan de index, en met een beetje meer geduld ziet het er echt goed uit.

Jelle rekent Audi tot de klantenkring van TT voor HD Maps, Justin rekende Audi als een van de weinige OEMs die niet met TT aan het testen zijn.

Justin heeft meestal gelijk, maar over Audi denk ik dat Jelle gelijk heeft.
Dokus
1
eigenlijk echt te zot voor woorden...

Girakian1? @Girakian2 8 aug.
@Opel Why has tomtom still not published a press release ???

Opel?Geverifieerd account @Opel 8 aug.
You will have to ask TomTom that! ??
Edhvvvvv
0
@SEREN De koers doet het idd redelijk wanneer je kijkt vanaf juni 2016. Ga je kijken vanaf dec 2015 oid dan is het een heel ander verhaal. Zeker wanneer je dit afzet tegen de indexen.
En de klachten over communicatie zijn zeker niet uit de lucht gegrepen.
hvasd2
0
Korte termijn trend
Stijgend
Steun 8,896
Weerstand 9,286
Op korte termijn is er een positieve tendens. Boven de 8,896 EUR, kan een eerste koersplafond gesteld worden op 9,286 EUR.

Enkel met een neerwaartse overschrijding van de 8,896 EUR zou een trendomkeer bevestigd worden.
[verwijderd]
0
quote:

DerksVisie schreef op 22 september 2017 09:42:

[...]
Haha wat betreft de video heb je gelijk (hopelijk is dit tijdelijk, ivm 25 jarig bestaan) Maar de rest van de site vind ik strak ontworpen, met afbeeldingen die naar tevoorschijn springen terwijl je scrolt. Het doet me eigenlijk wel denken aan de Apple website, en daar hebben ze knappe koppen voor het design werken. Maar goed Apple heeft geen video die start op de homepagina ;)

www.apple.com/iphone-x/
Webdesign blijft altijd sterk onderhevig aan "mode-grillen". Er zijn tijden geweest dat iedereen blij werd van een compleet Flash-circus.

Persoonlijk houd ik het meeste van een "strak dashboard" waar je, niet afgeleid door allerlei modieuze onzin, snel kunt vinden wat je zoekt. Daarom vind ik de Model 3 van Tesla ook wel echt kicken. Veel strakker dan dat gaat het niet worden. Maar....

Smaken verschillen.

Ik heb meerdere ERP-systemen geschreven die soms al meer dan 20 jaar oud zijn. De User-interface oogt natuurlijk niet overal echt meer bij de tijd, maar gebruikers werken er wel supergraag mee, omdat wat ze te zien krijgen op een "need-to-know" basis is, waarbij het systeem zoveel mogelijk werk uit handen neemt. En steeds afgestemd op de taak waar je mee bezig bent en wat je daar voor informatie bij nodig hebt. Gewoon gezond verstand werk.
tatje
0
quote:

Dokus_ schreef op 22 september 2017 10:43:

eigenlijk echt te zot voor woorden...

Girakian1? @Girakian2 8 aug.
@Opel Why has tomtom still not published a press release ???

Opel?Geverifieerd account @Opel 8 aug.
You will have to ask TomTom that! ??

Goed Dokus, dat je het bericht van Girakian nog eens laat zien.

Tja.

Tom Tom wil geen hogere koers, alweer een bewijs :-)
[verwijderd]
0
quote:

Dokus_ schreef op 22 september 2017 10:43:

eigenlijk echt te zot voor woorden...

Girakian1? @Girakian2 8 aug.
@Opel Why has tomtom still not published a press release ???

Opel?Geverifieerd account @Opel 8 aug.
You will have to ask TomTom that! ??
Kun jij weer doorgaan:
@Opel We fill our lives with questions like that to @TomTom. But @TomTom is deaf-mute! ;-)
Crash Bandicoot
0
TomTom brengt het juist altijd dat ze niks mogen zeggen.
Dit lijkt dus niet het geval.
Lijkt wel of ze gechanteerd worden of zelf niks meer te vertellen hebben.
Dat zou kwalijk zijn uiteraard.

Als het van Opel gezegd mag worden waarom dan niet door TT? En als ik de baas(HG) was, bepaalde ik toch wel zelf wat ik communiceer.

Blijkbaar is er dus een partij die TT verbiedt te communiceren.

Toch Tatje:)
Dokus
0
quote:

Crash Bandicoot schreef op 22 september 2017 11:22:

TomTom brengt het juist altijd dat ze niks mogen zeggen.
Dit lijkt dus niet het geval.
Lijkt wel of ze gechanteerd worden of zelf niks meer te vertellen hebben.
Dat zou kwalijk zijn uiteraard.

Als het van Opel gezegd mag worden waarom dan niet door TT? En als ik de baas(HG) was, bepaalde ik toch wel zelf wat ik communiceer.

Blijkbaar is er dus een partij die TT verbiedt te communiceren.

Toch Tatje:)
Opmerking van HG was dat Opel onderdeel is van PSA contract en daarom niet apart vernoemd.

Elke CEO die een klein beetje de waarde van zijn bedrijf omhoog wilt hebben zou Opel genoemd hebben in een interview of iets.

HG heeft een dubbele agenda...reden blijft gissen.
[verwijderd]
0
Nissan was zogenaamd een verspreking.....
Opel hoorde bij een ander contract..
Audi nu binnen ? Waar hoort die dan bij ?
Welke missen we nog meer ???
Persoonlijk vind ik dit niet kunnen en naar de reden kunnen we gissen, maar wie ben ik, kleine belegger ? AFM is in de zak van de oprichters blijkbaar !
Dokus
0
quote:

Stille vennoot schreef op 22 september 2017 11:36:

Nissan was zogenaamd een verspreking.....
Opel hoorde bij een ander contract..
Audi nu binnen ? Waar hoort die dan bij ?
Welke missen we nog meer ???
Persoonlijk vind ik dit niet kunnen en naar de reden kunnen we gissen, maar wie ben ik, kleine belegger ? AFM is in de zak van de oprichters blijkbaar !
tesla vind ik ook wel confirmed. Alleen nog niet exact wat tomtom levert aan tesla...maar dat ze iets met traffic signs/speed limits leveren is 100% duidelijk! traffic signs/speed signs onderdeel van hdmaps?
[verwijderd]
3
HERE heeft chinese investeerders (tencent en dochters) die directe concurrenten van Baidu zijn. Dat zou een goede verklaring zijn waarom HERE geen onderdeel is van het hele consortium dat Baidu gebouwd heeft. Baidu wilde ook HERE kopen, samen met UBER. Toen HERE werd gekocht door Audi, Daimler en BMW, zijn UBER en Baidu klant geworden van TomTom. Waarbij Baidu ook nog eens de technologie (fabriek) van TomTom gebruikt. Dus dat is meer dan een gewone klant-leverancier relatie, het is een partnership.
hvasd2
0
quote:

Jakkie schreef op 22 september 2017 11:00:

Nou ff door die weerstand heen.
Hoppa.. Echter een paar dagen geleden stond de koers al in de buurt van de 9,50 dus helemaal begrijp ik dit verhaal niet.
eduardo3105
0
quote:

hvasd2 schreef op 22 september 2017 10:56:

Korte termijn trend
Stijgend
Steun 8,896
Weerstand 9,286
Op korte termijn is er een positieve tendens. Boven de 8,896 EUR, kan een eerste koersplafond gesteld worden op 9,286 EUR.

Enkel met een neerwaartse overschrijding van de 8,896 EUR zou een trendomkeer bevestigd worden.
9,293 en nu door
helaas maar met minimale omzet, kan echter ook betekenen dat er weinig verkopers zijn
DerksVisie
0
quote:

eduardo3105 schreef op 22 september 2017 11:57:

[...]
9,293 en nu door
helaas maar met minimale omzet, kan echter ook betekenen dat er weinig verkopers zijn
Ooit moeten JdM zijn aandeeltjes opraken.
eduardo3105
0
quote:

DerksVisie schreef op 22 september 2017 12:13:

[...]

Ooit moeten JdM zijn aandeeltjes opraken.

Die verkoopt echt niet
Navigatix
0
3.109 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 ... 152 153 154 155 156 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 13:49
Koers 5,665
Verschil +0,090 (+1,61%)
Hoog 5,695
Laag 5,600
Volume 144.947
Volume gemiddeld 324.527
Volume gisteren 419.134

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront