TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom Juuni 2017

3.395 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

paulta schreef op 21 juni 2017 11:56:

Stelling: als je de laatste 5 jaar het aandeel TomTom als hoofdmoot in bezit had....heb je >100% rendementen laten liggen op andere kansen op de beurs, loyaliteit kost dus best een paar centen.

Juni 2012 was de koers 3,50 nu 8,80 dus ruim meer dan 100% rendement
[verwijderd]
0
leonardus65
1
Slim op weg met telematica
Door telematica in te bouwen in een voertuig komt relevante informatie beschikbaar. Die informatie kunt u als wagenparkbeheerder gebruiken om uw wagenpark slimmer in te zetten en kosten te besparen. De leaserijder kan met telematica de ritregistratie makkelijker bijhouden en inzicht krijgen in zijn rijgedrag. LeasePlan werkt samen met de vooraanstaande telematicaleverancier Fleetlogic TomTom Telematics.
Kortom: LeasePlan helpt u slim op weg met telematica!
leasplan.nl
[verwijderd]
1
De koers bepaalt de overnamekoers:

Het categorisch drukken, dagelijks en extra tijdens de eindveiling, bepaalt in hoge mate de huidige koers. Zodanig dat voor de relatieve buitenstaander, TT een reële waarde kent van ca. € 8 tot € 9 per aandeel. En dat al geruime tijd, even afgezien van de koerssprong vanwege Here. Bij een laag overnamebod, bijvoorbeeld € 13, kan nog altijd gesteld worden dat dit ruim 40% boven de gemiddelde koers van de afgelopen jaren ligt. Waarmee ook voor een onafhankelijk rechter een klacht, ingebracht tegen die truc, kansloos zou zijn.

En daarbij laten we hier zelf ook na, om een draadje aan te maken en te onderhouden, waarin we netjes berekenen, wat de reële waarde van TT zou zijn, als we wel netjes rekening houden met de waarde van kaarten en toekomstig te realiseren omzet en andere kansen. (de normale drivers van een aandelenkoers, zeg maar) Want die gaan al tijden niet meer op voor TT. Redenen zijn bekend, HG wil koste wat kost als een paria a la Nina Brink zijn dagen op een boot slijten.
[verwijderd]
0
HERE (The Open Location Provider) heeft een ex-Amazon/Expedia hotshot benoemd als Vice President of Core Map Engineering (CME)

Amozon, Expedia, tja.

360.here.com/2017/06/21/map-engineeri...
DerksVisie
0
quote:

TX 7 schreef op 21 juni 2017 13:43:

Amazon komt er daar dus bij
Wellicht later maar niet al binnen 3 maanden. Amazon heeft nu haar handen vol aan de overname op Whole Foods.
ItsMe
0
quote:

Hik schreef op 21 juni 2017 13:36:

HERE (The Open Location Provider) heeft een ex-Amazon/Expedia hotshot benoemd als Vice President of Core Map Engineering (CME)
360.here.com/2017/06/21/map-engineeri...
Weer een aanwijzing dat TomTom de boot volledig gaat missen. De toekomst zit niet in hd maps maar in AI.

Duluth Newstribune schreef op 7 juni nog:

"It's a green field," says Sravan Puttagunta, founder and CEO of CivilMaps. "No company has established a majority market share, and even the ones that have a couple cities are spending billions maintaining those maps."

As the race heats up, there is a lingering question in the industry about how useful these costly maps will be down the road. Some argue the cars will eventually get smart enough, with deep learning technology, not to need to rely on extensive maps.

"In the short term, I can see where it's vital, but that long term may not even be 10 years," says Rebecca Lindland, executive analyst with Kelley Blue Book. The "conundrum," she says, is just as comprehensive maps hit the market, car companies "don't need them anymore."
[verwijderd]
0
Helemaal leip van die HG reclame,alleen jammer dat het
schoonmaakmiddelen betreft.
[verwijderd]
1
Precies zoals het er staat, nu kunnen ze de kaarten nog gebruiken, binnen 5 jaar zijn auto's slim genoeg dat ze die kaarten niet meer nodig hebben. Nu heeft TOM2 nog overnamewaarde, straks zijn ze horlogemaker.
Dus op hoop van zegen
Advocaat van de Duivel
1
quote:

Mero schreef op 21 juni 2017 14:30:

[...]

Weer een aanwijzing dat TomTom de boot volledig gaat missen. De toekomst zit niet in hd maps maar in AI.

Duluth Newstribune schreef op 7 juni nog:

"It's a green field," says Sravan Puttagunta, founder and CEO of CivilMaps. "No company has established a majority market share, and even the ones that have a couple cities are spending billions maintaining those maps."

As the race heats up, there is a lingering question in the industry about how useful these costly maps will be down the road. Some argue the cars will eventually get smart enough, with deep learning technology, not to need to rely on extensive maps.

"In the short term, I can see where it's vital, but that long term may not even be 10 years," says Rebecca Lindland, executive analyst with Kelley Blue Book. The "conundrum," she says, is just as comprehensive maps hit the market, car companies "don't need them anymore."

Heb jij zoveel kennis van dit onderwerp dat je nu al weet dat maps niet nodig zijn..........

Volgens mij zegt die heer van CivilMaps dat "sommigen menen dat auto's slim genoeg worden om het allemaal zelf te doen"....

tjsa, sommigen...slim genoeg....is een bs-verhaal van iemand die zelf de plank mis gaat slaan. De eerste 10 jaar zijn die maps nog vitaal....zal je maar gebeuren dat je zelfrijdend apparaat de route niet kent...als dat in de US gebeurt ben je gelijk bankroet!
Agatan
0
Beste posters. Ik ben heel loyaal aan TT. Maar als ik u vraag of eea nog betrouwbaar is,nhoe zou dan antwoorden. Met het lezen van de gewaardeede posts, zie ik er duidelijk afnemende gevoelens tav het aandeel in zitten. Muv Tatje onze positivo.
Chameleon
0
quote:

Dutchy Ron schreef op 20 juni 2017 22:18:

Filmpje van een uur
Future of Self Driving Cars and Mapping
www.youtube.com/watch?v=-MWnFBnuMN0
Interessant, filmpje is verwijderd
[verwijderd]
0
quote:

Mero schreef op 21 juni 2017 14:30:

[...]

Weer een aanwijzing dat TomTom de boot volledig gaat missen. De toekomst zit niet in hd maps maar in AI.

(hd)maps dienen (netzoals data van sensoren) als input van AI. Het is niet het een of 't ander.
I Love Melbourne
0
Ik lees heel regelmatig berichten dat er gedacht wordt dat de koers bewust laag wordt gehouden.
Klinkt best wel aannemelijk als ik zie wat er op dit forum allemaal wordt gepost.. Wat verwachten jullie dat er gebeurd met het meerderheidsbelang van de founders? Worden deze aandelen straks tegen dezelfde koers verkocht als de aandelen van de particulieren? Ben benieuwd hoe een lage koers positief kan uitvallen voor de founders. Alvast dank voor de uitleg.
[verwijderd]
2
Wat er gebeurt? (met een t inderdaad....)

De founders willen een mooie post voor henzelf en hun nageslacht in de overnemende onderneming? Willen consumer zelf houden? Krijgen via side letters toch een betere prijs? Krijgen heel veel aandelen Apple? Krijgen recht op toekomstige winst consortium Bosch - TT?

Voor dat soort dingen zit toch juist die Wakkie daar! Dat is echt niet omdat hij ook maar een begin van verstand heeft van techniek, laat staan wat TT kan en biedt. Zal hem ook een biet wezen waarschijnlijk!
Beperktedijkbewaking
1
quote:

Overtake schreef op 21 juni 2017 11:57:

[...]
Het maakt niet zoveel uit wat we hier van de cijfers vinden. Het zou beter zijn, als je de controlerend accountant kunt wijzen op het feit dat voorzichtigheid ook aan grenzen is gebonden. Een accountant die teveel mee zou gaan in allerlei verhalen over deferred revenue, is niets beter dan een accountant die 4 maanden voor het faillissement van Imtech daar niets over meldt. (in beide gevallen gaat het er natuurlijk om, of ze het hadden kunnen weten) Vandaar dat daar een mooie uitdaging voor je ligt, BDB!
Ik doe mijn best, ik lees graag cijfers. Ik heb aardig door hoe TT goochelt met cijfers, en hun echte waarde verstopt.

Dutchy Ron
0
quote:

Chameleon schreef op 21 juni 2017 15:10:

[...]

Interessant, filmpje is verwijderd
Niet te lang wachten als ik wat post ;-)
all 2getthere
1
3.395 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 25 apr 2024 17:35
Koers 5,575
Verschil -0,155 (-2,71%)
Hoog 5,725
Laag 5,505
Volume 419.134
Volume gemiddeld 324.527
Volume gisteren 524.733

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront