Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming september 2023

3.681 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 181 182 183 184 185 » | Laatste
[verwijderd]
18
Ik heb even mijn maandopening van september verleden jaar gecopieerd

September, de maand waarin ik geboren ben. De naweeën van de zomer, de voorbodes van de herfst. De maand waarin alles nog mogelijk is. Van een hitteperiode tot kou, wind en storm.
Geldt dat ook voor Pharming? De koersstijging van de laatste weken doet ons afvragen waardoor deze wordt veroorzaakt. Manipulatie? Ritjesmakers? Goede vooruitzichten? Voorzover wij weten is op dit moment de goedkeuring van leniolisib het allerbelangrijkst. Loopt men op die goedkeuring vooruit? Is er in de tussentijd niet elders meer winst te behalen? De omzetten van Ruconest zijn tot nu toe geruststellend, maar niet echt spectaculair.
De laatste keer dat ik een maanddraad opende was in februari dit jaar. Ik verzocht daarin om een beetje respect en humor. Ook noemde ik de dagelijks herhaalde riedeltjes, die weinig toevoegen. We gaan 't beleven......
Pharming UP!! :-)
lucas D
11
Bedankt voor het openen van het september draadje, Marr.

Wetende dat er een maand lang gewoon Marr staat ipv [verwijderd] zie ik dit als een feestelijke opening.:~)
[verwijderd]
2
quote:

lucas D schreef op 30 augustus 2023 10:37:

Bedankt voor het openen van het september draadje, Marr.

Wetende dat er een maand lang gewoon Marr staat ipv [verwijderd] zie ik dit als een feestelijke opening.:~)
Geen dank hoor, ik doe 't graag. :-)
[verwijderd]
4
quote:

lucas D schreef op 30 augustus 2023 10:37:

Bedankt voor het openen van het september draadje, Marr.

Wetende dat er een maand lang gewoon Marr staat ipv [verwijderd] zie ik dit als een feestelijke opening.:~)
Waardering voor je doorzettingsvermogen, Lucas. Dry August op jouw manier.
De Zwarte kat
2
Bedankt marrr voor het september draadje hopen dat er wat nieuws komt wat de koers doet stijgen
Lord Apollyon
2
Vanwege de sterk dalende activiteit op het Pharming forum is het wellicht een idee om voortaan een kwartaaldraadje te maken? Soort reverse split dus ...
fanaat
2
Prachtige opening. Misschien als toevoeging dat Pharming een veilig toevluchtsoord zou kunnen zijn als het gaat spoken op de beurs.
Ganar
2
Goed gedaan Marr.

Laat zien dat er in een jaar tijd veel veranderd is.
Het kan verkeren.
Lord Apollyon
0
quote:

Ganar schreef op 30 augustus 2023 12:30:

Goed gedaan Marr.

Laat zien dat er in een jaar tijd veel veranderd is.
Het kan verkeren.
Helaas vooral negatieve veranderingen. Joenja gapfiller uitrol valt tegen, Ruconest omzet daalt, Pharming pijplijn leeg.
Mojo
4
quote:

fanaat schreef op 30 augustus 2023 12:19:

Prachtige opening. Misschien als toevoeging dat Pharming een veilig toevluchtsoord zou kunnen zijn als het gaat spoken op de beurs.
Fanaat, wat heb jij een zwaar k*t leven man !
Gforce
2
quote:

Marrr schreef op 30 augustus 2023 09:36:

Ik heb even mijn maandopening van september verleden jaar gecopieerd

September, de maand waarin ik geboren ben. De naweeën van de zomer, de voorbodes van de herfst. De maand waarin alles nog mogelijk is. Van een hitteperiode tot kou, wind en storm.
Geldt dat ook voor Pharming? De koersstijging van de laatste weken doet ons afvragen waardoor deze wordt veroorzaakt. Manipulatie? Ritjesmakers? Goede vooruitzichten? Voorzover wij weten is op dit moment de goedkeuring van leniolisib het allerbelangrijkst. Loopt men op die goedkeuring vooruit? Is er in de tussentijd niet elders meer winst te behalen? De omzetten van Ruconest zijn tot nu toe geruststellend, maar niet echt spectaculair.
De laatste keer dat ik een maanddraad opende was in februari dit jaar. Ik verzocht daarin om een beetje respect en humor. Ook noemde ik de dagelijks herhaalde riedeltjes, die weinig toevoegen. We gaan 't beleven......
Pharming UP!! :-)
Some things never change! AB
BassieNL
2
[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, bericht is bij dezen verwijderd.]
lucas D
3
Morgen een mooi begin van de september beursmaand.
Laat elkaar een 'beetje' heel ook al ben je geen fan van elkaar.
[verwijderd]
7
quote:

BassieNL schreef op 30 augustus 2023 19:43:

[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, bericht is bij dezen verwijderd.]
Wanneer ga jíj es een maanddraadopening verzorgen Bassie?
Jinxter
1
Beste Marrr,

Remember september, die houden we erin voor volgend jaar, of ik dan nog wat aandeeltjes Pharming in mijn portfolio bezit zien we dan wel.

Cheers to Pharming
lucas D
4
Pharming:

2022:
31 dec € 1,084 = ijkpunt einde maand winst/verlies

2023:
31 januari slotkoers € 1,270 = + 17 %
28 februari slotkoers € 1,145 = + 5,7 %
31 maart slotkoers € 1,225 = + 13 %
30 april slotkoers € 1,022 = - 5,5 %
31 mei slotkoers € 1,139 = + 5,1 %
30 juni slotkoers € 1,074 = - 0,9 %
31 juli slotkoers € 1,147 = + 5,9 %
31 augustus slotkoers € 1,173 = + 8,2 %

Slotkoers vrijdag 04 augustus € 1,134
Slotkoers vrijdag 11 augustus € 1,114
Slotkoers vrijdag 18 augustus € 1,103
Slotkoers vrijdag 25 augustus € 1,160

De maand augustus een slotkoers van € 1,173 dat is € 0,026 hoger dan de voorgaande beursmaand.
Nieuws:
Blijft staan:

De slotkoers van augustus is € 0,089 hoger gesloten dan de slotkoers van 31 december 2022

Hoogste dagkoers 17 januari € 1,419
Laagste dagkoers 20 maart € 0,895
Volgende maand een nieuw overzicht onder voorbehoud portefeuille.
lucas D
0
Lees en zie veel berekeningen op het augustus draadje, het geeft echter alleen een verwachting van wat forumleden weer.
Ook zij weten niet wat er aankomt, het heeft dus geen waarde.
Zou leuk zijn wanneer ze dat er bijzetten.

Elke keer opnieuw!
Sharen
3
quote:

fanaat schreef op 30 augustus 2023 12:19:

Prachtige opening. Misschien als toevoeging dat Pharming een veilig toevluchtsoord zou kunnen zijn als het gaat spoken op de beurs.
Huh ??
LL
7
quote:

lucas D schreef op 31 augustus 2023 20:12:

Lees en zie veel berekeningen op het augustus draadje, het geeft echter alleen een verwachting van wat forumleden weer.
Ook zij weten niet wat er aankomt, het heeft dus geen waarde.
Zou leuk zijn wanneer ze dat er bijzetten.

Elke keer opnieuw!
Zo kennen we je weer. Gelukkig doe jij niet aan verwachtingen en weet jij wel wat er aan komt ;).

lucas D id=14897459 date=202307101556]
[...]
We staan aan het begin van een grote stijging van de koers, maar dat wisten jullie al.
3.681 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 181 182 183 184 185 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 0,900
Verschil +0,019 (+2,16%)
Hoog 0,903
Laag 0,883
Volume 3.641.122
Volume gemiddeld 6.805.258
Volume gisteren 4.203.859

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront