Nel ASA « Terug naar discussie overzicht

Nel ASA - 2023

245 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 13 | Laatste
JB93
1
Zolang bedrijven en de industrie nog steeds ontwikkelen in waterstof projecten is het nog niet afgedane zaken. De glas industrie heeft recent in Duitsland een test gedraaid op een product die volledig met warmte uit waterstof verbranding is geproduceerd. Tatasteel
Is bezig met testen om waterstof te gebruiken bij het smelten van ijzer.
En de stenen / dakpannen industrie is daar ook al mee bezig.
Er is nog steeds vertrouwen & zeker als je kijkt naar wat de overheid als routekaart aanhoud gaat het nog veel meer groeien
DeZwarteRidder
0
quote:

JB93 schreef op 30 april 2024 13:24:

Zolang bedrijven en de industrie nog steeds ontwikkelen in waterstof projecten is het nog niet afgedane zaken. De glas industrie heeft recent in Duitsland een test gedraaid op een product die volledig met warmte uit waterstof verbranding is geproduceerd. Tatasteel
Is bezig met testen om waterstof te gebruiken bij het smelten van ijzer.
En de stenen / dakpannen industrie is daar ook al mee bezig.
Er is nog steeds vertrouwen & zeker als je kijkt naar wat de overheid als routekaart aanhoud gaat het nog veel meer groeien
Zolang waterstof vele malen duurder is dan aardgas of kolen zal waterstof nauwelijks gebruikt gaan worden en de subsidiepotten kunnen dat onmogelijk allemaal gaan compenseren.
JB93
0
Is toch ook gebeurt met Elektrische voertuigen, en met zonnepanelen?
Ze hebben eerst iedereen lekker gemaakt met het geld ontvangen tijdens terugleveren & dat is nu ook einde verhaal. Elektrische voertuigen idem. Alleen het verschil tussen panelen en auto’s:
Panelen is haalbaar voor iedereen, een elektrische auto niet. En de tweedehands markt van een EV is niet rendabel. Dit zal met waterstof anders zijn omdat de techniek anders is & veel meer lijkt op de huidige verbrandingsmotor.
DeZwarteRidder
0
quote:

JB93 schreef op 30 april 2024 17:16:

Is toch ook gebeurt met Elektrische voertuigen, en met zonnepanelen?
Ze hebben eerst iedereen lekker gemaakt met het geld ontvangen tijdens terugleveren & dat is nu ook einde verhaal. Elektrische voertuigen idem. Alleen het verschil tussen panelen en auto’s:
Panelen is haalbaar voor iedereen, een elektrische auto niet. En de tweedehands markt van een EV is niet rendabel. Dit zal met waterstof anders zijn omdat de techniek anders is & veel meer lijkt op de huidige verbrandingsmotor.
Alles met waterstof is onbetaalbaar.
JB93
0
Studenten van de TU Delft hebben donderdag hun zelfgebouwde boot op waterstof gepresenteerd. Daarmee willen ze deze zomer de Noordzee oversteken naar het Verenigd Koninkrijk. Zijn boten op waterstof de toekomst voor een duurzame scheepvaart?
www.nu.nl/klimaat/6311324/delftse-stu...
245 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 13 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 2 feb 2024 09:16
Koers 5,668
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 21.963

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront