BAM Groep « Terug naar discussie overzicht

BAM maart 2016

4.248 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 ... 209 210 211 212 213 » | Laatste
€d_Modus Vivendi
0
quote:

Fred107 schreef op 11 maart 2016 10:47:

[...]
Dat is toch verboden? Is dit te bewijzen?
als de AFM wil, kunnen ze alles bewijzen. Maar dan moeten ze aan het werk en dat is voor veel ambtenaren een onoverkomelijk probleem.
manuss
0
quote:

manuss schreef op 11 maart 2016 11:22:

Geen enkele suffe analist reageert op deze opvallende uitzonderlijke situatie waarin de BAM-koers zich bevindt. Is de BAM-koers 4,10 heilig verklaard bij sterk stijgende beursen!?! Het lijkt er sterk op.
Valt mij ook op, dat er geen orders worden vermeld door Bunnik: stilte voor de storm?!?
[verwijderd]
1
Er zijn meerdere opties denkbaar om de koers flink te laten stijgen, maar in alle gevallen geldt dat er wél een koper moet zijn die flink wil investeren in BAM.
Een overname is een optie, maar met dit lage volume (lees: desinteresse van grote partijen om te kopen) kan het nog lang duren voordat de overnemende partij z'n tax heeft om een bod te doen.
Koersverloop doet me heel sterk denken aan dat van Crucell destijds. Daar duurde het ook 'onmeunig' lang voordat er uiteindelijk een overnamebod lag. De meeste particulieren (ook ondergetekende) waren er toen inmiddels uit, omdat ook daar maandenlang de ontmoedigings-taktiek werd toegepast.
Dicall69
0
quote:

Tatan schreef op 11 maart 2016 11:10:

[...]

het is allemaal hocuspocus..
In het verleden met relaties en de man koopt een mega aantal aandelen en ze worden nog niet eens bestraft..

ze zeggen gewoon we spreken nooit over zaken thuis.
Terwijl de vrouw alles weet wat er komen gaat??

Dus gewoon accepteren je kunt er niks aan doen..
Als de USA weer een stunt gaat uit halen en het ruikt niet fris en iedereen weet dit klopt niet..
Niemand doet wat.....
Wall street shuffle....

www.youtube.com/watch?v=kShTUmYRyCw

Dit doet de ogen wel open...
Cool on wall street when the index is low.....

cool met BAM als de koers laag staat..
laag instappen en hoog verkopen...

wanneer moet je dan instappen bij BAM ???

rond de 4,10 lijkt me een prima plan.
liefst nog lager maar het wil niet lager ...??
dus verzamelaars.
4 euro en 4,20///

Die worden slappend rijk bij goede berichten van BAM..

Heb een hele goede referentie, dus wat Hocus Pocus lijkt benaderd de waarheid eerder dan wij allemaal denken.
De koers wordt stevig in bedwang gehouden of er is totaal geen interesse op dit moment voor BAM, wie het weet mag het zeggen, zelf stap ik niet uit met een aankoop op gemiddeld € 4,048, want wil niet achter het net vissen, zou er toch iets aangekondigd worden, waardoor de koers los gaat komen.
[verwijderd]
0
Overigens heb ik vorige week keurig antwoord gehad van de afdeling investors relation van BAM op onderstaande vraag..

Van: Pronk, Arno [mailto:ac.pronk@bamgroep.nl]
Verzonden: dinsdag 1 maart 2016 11:09
Aan: *******@******.**
Onderwerp: Uw e-mailbericht met betrekking tot het project Jebel Ali Terminal 4

Geachte heer *******,

Mede uit naam van mijn investor relations-collega Joost van Galen zeg ik u graag hartelijk dank voor uw e-mailbericht van 25 februari, waarin u informeert naar de status van het project Jebel Ali Terminal 4.

Recentelijk heeft op dit project een officiële ceremonie plaatsgevonden, die aandacht heeft gekregen in de media. Het project is echter al geruime tijd in uitvoering en de oplevering is voorzien in 2017.

Voor informatie en beeldmateriaal verwijs ik u naar onze website: www.baminternational.com/projects/jeb...

Met vriendelijke groet,
Koninklijke BAM Groep nv

Arno C. Pronk
Directeur public relations

AP/pr/15/00gn

Koninklijke BAM Groep nv
Runnenburg 9, 3981 AZ Bunnik / Postbus 20, 3980 CA Bunnik
Telefoon (030) 659 89 88 / E-mail ac.pronk@bamgroep.nl
Handelsregister 30058019. Statutair gevestigd te Bunnik.


Verzonden: donderdag 25 februari 2016 22:08
Aan: BAM, Info
Onderwerp: Klopt deze informatie?

Geachte heer, mevrouw,

Op diverse fora kom ik vandaag onderstaand bericht (of daaraan gerelateerde tekst) tegen.
Kunt u namens BAM bevestigen dat deze informatie correct is?

Met vriendelijke groet,
****** *******


DP World has signed construction contracts with Dutco Balfour Beatty and BAM International for expansion of its flagship Jebel Ali Port in Dubai.

The work will take place at its new Container Terminal 4 on a reclaimed island in Jebel Ali Port.

Under Phase 1, Dutco Balfour Beatty is developing an operational yard area with a quay length of 1,200m. BAM International Abu Dhabi is building a 400m bridge and adjacent causeways and the 2.2km quay wall, designed to accommodate the largest container vessels. CH2M has been appointed for work on the reclaimed island north of Jebel Ali’s Terminal 2, connected to the mainland by a 3,000m causeway.

HE Sultan Ahmed Bin Sulayem, DP World group chairman and chief executive officer, said: “We are excited to see construction work going ahead as planned for Container Terminal 4 in the run up to Expo 2020.”

Under Phase 1, Terminal 4 will add 3.1 million TEU (twenty-foot equivalent units) by 2018, taking Jebel Ali Port’s total capacity to 22.1 million TEU. The port will be equipped with at least 110 cranes with a total quay length of around 11,000m by that time.

DP World will further expand Terminal 4’s capacity to a total of 7.8 million TEU in line with market demand under Phase 2, with an additional operational yard with a quay length of 1,000m that will be built by Dutco Balfour Beatty.

Zeyad Baker, executive director, Dutco Balfour Beatty, said: “Dutco Balfour Beatty is honoured to be selected for this project. Our association with DP World goes back to 1976 when we undertook the construction of Jebel Ali Port. Our new partnership for this exciting new chapter in the port’s development demonstrates the long-term nature of our continuous involvement in a port that emerged four decades ago to become the world’s largest man-made harbour.”

Patrick McKinney, area manager, Middle East & Gulf, BAM International Abu Dhabi – Dubai Branch, said: “We are delighted to be associated with a global trade enabler like DP World in developing infrastructure. We are grateful for their confidence in our expertise and capabilities to execute this engineering challenge. Our strategy of deploying advanced construction techniques, expert line management highlighting safety processes will underpin the delivery of this project on time and on budget.”
The information contained in this communication is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the use of those to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, then you are hereby notified that any disclosure, copying, distribution or taking action in reliance of the contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful. BAM International bv and its subsidiaries are neither liable for the proper and complete transmission of the information contained in this communication nor for any delay in its receipt. This e-mail message does not create any contractual obligations for BAM International bv and its subsidiaries.
The information contained in this communication is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the use of those to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, then you are hereby notified that any disclosure, copying, distribution or taking action in reliance of the contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful. BAM International bv and its subsidiaries are neither liable for the proper and complete transmission of the information contained in this communication nor for any delay in its receipt. This e-mail message does not create any contractual obligations for BAM International bv and its subsidiaries.
Dicall69
0
quote:

€d_Modus Vivendi schreef op 11 maart 2016 11:24:

[...]als de AFM wil, kunnen ze alles bewijzen. Maar dan moeten ze aan het werk en dat is voor veel ambtenaren een onoverkomelijk probleem.
Het beleggingsclubje die een claim tegen Binck heeft lopen, betreffende optie contracten zegt alles over wat er mogelijk is op de Nederlandse beurs en elders daar hoor je het AFM helemaal niet over, dus ....
Cybertom
0
Het voelt niet fijn om zonder aandelen te zitten.....er broeit iets.
Even kijken of de indexen het vandaag houden, dan maar weer instappen.
[verwijderd]
0
Dicall69
0
quote:

Crusader schreef op 11 maart 2016 11:32:

Overigens heb ik vorige week keurig antwoord gehad van de afdeling investors relation van BAM op onderstaande vraag..

Van: Pronk, Arno [mailto:ac.pronk@bamgroep.nl]
Verzonden: dinsdag 1 maart 2016 11:09
Aan: *******@******.**
Onderwerp: Uw e-mailbericht met betrekking tot het project Jebel Ali Terminal 4

Geachte heer *******,

Mede uit naam van mijn investor relations-collega Joost van Galen zeg ik u graag hartelijk dank voor uw e-mailbericht van 25 februari, waarin u informeert naar de status van het project Jebel Ali Terminal 4.

Recentelijk heeft op dit project een officiële ceremonie plaatsgevonden, die aandacht heeft gekregen in de media. Het project is echter al geruime tijd in uitvoering en de oplevering is voorzien in 2017.

Voor informatie en beeldmateriaal verwijs ik u naar onze website: www.baminternational.com/projects/jeb...

Met vriendelijke groet,
Koninklijke BAM Groep nv

Arno C. Pronk
Directeur public relations

AP/pr/15/00gn

Koninklijke BAM Groep nv
Runnenburg 9, 3981 AZ Bunnik / Postbus 20, 3980 CA Bunnik
Telefoon (030) 659 89 88 / E-mail ac.pronk@bamgroep.nl
Handelsregister 30058019. Statutair gevestigd te Bunnik.


Verzonden: donderdag 25 februari 2016 22:08
Aan: BAM, Info
Onderwerp: Klopt deze informatie?

Geachte heer, mevrouw,

Op diverse fora kom ik vandaag onderstaand bericht (of daaraan gerelateerde tekst) tegen.
Kunt u namens BAM bevestigen dat deze informatie correct is?

Met vriendelijke groet,
****** *******


DP World has signed construction contracts with Dutco Balfour Beatty and BAM International for expansion of its flagship Jebel Ali Port in Dubai.

The work will take place at its new Container Terminal 4 on a reclaimed island in Jebel Ali Port.

Under Phase 1, Dutco Balfour Beatty is developing an operational yard area with a quay length of 1,200m. BAM International Abu Dhabi is building a 400m bridge and adjacent causeways and the 2.2km quay wall, designed to accommodate the largest container vessels. CH2M has been appointed for work on the reclaimed island north of Jebel Ali’s Terminal 2, connected to the mainland by a 3,000m causeway.

HE Sultan Ahmed Bin Sulayem, DP World group chairman and chief executive officer, said: “We are excited to see construction work going ahead as planned for Container Terminal 4 in the run up to Expo 2020.”

Under Phase 1, Terminal 4 will add 3.1 million TEU (twenty-foot equivalent units) by 2018, taking Jebel Ali Port’s total capacity to 22.1 million TEU. The port will be equipped with at least 110 cranes with a total quay length of around 11,000m by that time.

DP World will further expand Terminal 4’s capacity to a total of 7.8 million TEU in line with market demand under Phase 2, with an additional operational yard with a quay length of 1,000m that will be built by Dutco Balfour Beatty.

Zeyad Baker, executive director, Dutco Balfour Beatty, said: “Dutco Balfour Beatty is honoured to be selected for this project. Our association with DP World goes back to 1976 when we undertook the construction of Jebel Ali Port. Our new partnership for this exciting new chapter in the port’s development demonstrates the long-term nature of our continuous involvement in a port that emerged four decades ago to become the world’s largest man-made harbour.”

Patrick McKinney, area manager, Middle East & Gulf, BAM International Abu Dhabi – Dubai Branch, said: “We are delighted to be associated with a global trade enabler like DP World in developing infrastructure. We are grateful for their confidence in our expertise and capabilities to execute this engineering challenge. Our strategy of deploying advanced construction techniques, expert line management highlighting safety processes will underpin the delivery of this project on time and on budget.”
The information contained in this communication is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the use of those to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, then you are hereby notified that any disclosure, copying, distribution or taking action in reliance of the contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful. BAM International bv and its subsidiaries are neither liable for the proper and complete transmission of the information contained in this communication nor for any delay in its receipt. This e-mail message does not create any contractual obligations for BAM International bv and its subsidiaries.
The information contained in this communication is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the use of those to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, then you are hereby notified that any disclosure, copying, distribution or taking action in reliance of the contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful. BAM International bv and its subsidiaries are neither liable for the proper and complete transmission of the information contained in this communication nor for any delay in its receipt. This e-mail message does not create any contractual obligations for BAM International bv and its subsidiaries.

AB-tje van mij, heb jij inmiddels dik verdient !!!
€d_Modus Vivendi
0
zelfs onze vriend Heij mag zich verheugen in een min van 0,01%
Dit verklaart het e.e.a.: BAM en Heijmans worden natuurlijk beide overgenomen door Bouyques met een beetje fantasie.
sharkie
0
Ik heb zojuist positie in het fonds genomen naar aanleiding van de goede cijfers en de forse afstraffing nadien. Het bedrijf lijkt tussen de regels door op hogere marges te rekenen (lagere marge projecten lopen langzaam uit de orderportefeuille dus dat is gunstig) en de nieuwe projecten worden hier naar eigen zeggen streng op gecontroleerd. Verder zullen er nog wel afschrijvingen plaatsvinden maar in een lager tempo dan de voorgaande jaren (verwacht ik). Als laatste is het bedrijf goed gefinancierd en heeft het een goede solvabiliteitsratio -> dit is gunstig voor grote projecten waarbij een financieel solide bieder (BAM dus) voordeel kan hebben vs omvallende tenten.

Overigens heb ik geduld, wellicht dat het nog even duurt voor een koersstijging maar als die komt gaat het ook hard want als ik de berichten van ongeduld hier zo lees zitten er waarschijnlijk een hoop particulieren langs de zijlijn te koekeloeren en springen ze aan boord zodra er enige beweging in komt.

Groet, sharky
@monkeytail
0
Koers is niet vooruit te branden. Dit is de voorbode van een poging om een partij in te slaan door een proactieve belegger van buitenlandse origine. Er staat iets te gebeuren. Spektakel nog voor de presentatie van cijfers cq aandeelhoudersvergadering?
[verwijderd]
0
quote:

Cybertom schreef op 11 maart 2016 11:36:

Het voelt niet fijn om zonder aandelen te zitten.....er broeit iets.
Even kijken of de indexen het vandaag houden, dan maar weer instappen.
Hahaaha ik ken dat Tom, gr.....suc6
[verwijderd]
0
Vandaag indexen dik UP, zie DAX, dan krijg je maandag natuurlijk even winstnemingen, dan gaat BAM wel mee, uiteraard.....
[verwijderd]
0
quote:

Crockett schreef op 11 maart 2016 10:50:

[...]

Slaat helemaal nergens op. Op basis van wat is dit gesuggereerd?
Heb je het vorig jaar dan niet meegemaakt 4 maand heeft de koers niets gedaan is het zelfde streek als nu
4.248 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 ... 209 210 211 212 213 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 mei 2024 17:35
Koers 3,390
Verschil -0,028 (-0,82%)
Hoog 3,464
Laag 3,326
Volume 2.640.209
Volume gemiddeld 1.580.214
Volume gisteren 5.737.912

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront