AMG « Terug naar discussie overzicht

AMG 2024

2.840 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 ... 138 139 140 141 142 » | Laatste
Geduldigewijze
0
quote:

ajax1954 schreef op 28 februari 2024 12:49:

lithium 6 procent om hoog vandaag
Waar kan je die prijs goed volgen?
am1993
1
quote:

Geduldigewijze schreef op 28 februari 2024 14:11:

[...]

Waar kan je die prijs goed volgen?
Ik zou zeggen: begin nou eens vanaf 1 januari dit forum te lezen. Dan weet je het zo ongeveer wel.
Keeprolling
1
quote:

am1993 schreef op 28 februari 2024 14:36:

[...]

Ik zou zeggen: begin nou eens vanaf 1 januari dit forum te lezen. Dan weet je het zo ongeveer wel.
Wat is dit nu voor flauw antwoord. Ik volg vrijwel dagelijks dit forum, maar zie ook steeds verschillende sites voorbij komen. Dus geen rare vraag.
HenkdeV
0
quote:

Tippie schreef op 28 februari 2024 13:54:

Zulke koersbewegingen vragen om ingrijpen van de AFM. Wie zet ze op het spoor.
Tip: Degene die dit naar voren brengt:-)).
Lekker Truitje
0
Albemarle + 3,3% SQM + 1,29% AMG - 4,45% > klopt niet volgens mij, dus extra callopties erbij gekocht
Gerard M.
0
Hele sector stijgt en AMG knalt naar beneden.

Zal Degroof zuur zijn?

Eerlijk is eerlijk, best netjes.
4finance
0
quote:

Ruud132 schreef op 28 februari 2024 15:37:

Gewoon gestaffeld blijven bijkopen :)
Zo is dat. Heb ik vandaag ook weer gedaan. Mijn visie is voorlopig 3 jaar.
Lepre Chaun
0
Albemarle vet in het groen .
Zou AMG al aan het voorsorteren zijn voor een overname /fusie ?
Gerard M.
1
quote:

Lekker Truitje schreef op 28 februari 2024 15:53:

Albemarle + 3,3% SQM + 1,29% AMG - 4,45% > klopt niet volgens mij, dus extra callopties erbij gekocht
Gister was AMG ook de laagste van de stijgers die je opnoemt. En dan nu het hardste dalen. En dan ergens dit jaar ineens zo'n dag dat je van 19 naar 30 euro schiet.

Het is wel komisch. Je kan wel het AFM het orderboek laten doorspeuren, maar wie zegt dat zij niet zelf doorlekken op het moment dat ze waarschuwingen binnen krijgen?
Just lucky
1
Het mag nu iedereen wel duidelijk zijn dat AMG 100% onder controle staat van de algo's. Albemarle stijgt ook weer stevig, logisch ook gezien de weer stijgende lithiumprijzen. De shorters/algo's hebben schijnbaar andere belangen. En dat kan ook, want omdat biedvolume ontbreekt hebben ze 100% controle over de koers.
gilygil
3
Just lucky

als dat is wat je denkt. Koop wat extra AMG, ga short albermarle. Ga niet de Algo en shorters de schuld geven.

Is een zwaktebod. Zij zijn nooit het (structurele) probleem
Just lucky
1
quote:

gilygil schreef op 28 februari 2024 16:47:

Just lucky

als dat is wat je denkt. Koop wat extra AMG, ga short albermarle. Ga niet de Algo en shorters de schuld geven.

Is een zwaktebod. Zij zijn nooit het (structurele) probleem
Ik zou je maar eens verdiepen in dergelijke zaken....
4finance
4
AMG, dit is gewoon een "dikke koop" voor de LT op dit koers niveau.
Maar vele hebben totaal geen geduld en hebben een focus van ongeveer 10 seconden ;-)
stot
2
2 goede dagen , vandaag een slechte ,, morgen …..

2 stappen voorruit en 1 naar achter , ik teken ervoor
NBosch
0
quote:

0GOAL schreef op 27 februari 2024 13:17:

Solidstate batterijen, nadelig voor AMG ?
Solid-state batterijen zijn een veelbelovende technologie die enkele belangrijke voordelen biedt ten opzichte van de traditionele lithium-ion-batterijen. Laten we eens kijken naar de verschillen en voordelen:

Solid-state-batterijen:
Werking: In tegenstelling tot lithium-ion-batterijen bevatten solid-state-batterijen geen vloeibare elementen. Ze maken gebruik van vaste materialen, zoals keramiek en sulfiden, om ionen te transporteren.
Veiligheid: Omdat er geen vloeibare geleider is, is er geen brand- of explosiegevaar bij schade of kortsluiting.
Energieopslag: Solid-state-batterijen bieden een geschatte opslagtoename van 40% in vergelijking met lithium-ion-batterijen. Dit betekent dat een elektrische auto met een solid-state accupakket een grotere actieradius kan hebben.
Oplaadsnelheid: Het laden en ontladen gaat tot wel zes keer zo snel als bij lithium-ion-batterijen. Een elektrische auto kan binnen een kwartier tot een half uur volledig worden opgeladen.
Lithium-ion-batterijen:
Werking: Deze batterijen bevatten een vloeibare elektrolyt (lithiumzout opgelost in een oplosmiddel) tussen de elektroden.
Nadelen: Lithium-ion-batterijen hebben enkele nadelen, zoals langzaam opladen, brandgevaar en beperkte energieopslag.
Kortom, solid-state-batterijen hebben het potentieel om elektrische auto’s veiliger, efficiënter en met een grotere actieradius te maken. Hoewel er nog uitdagingen zijn bij het goed werkend krijgen van deze batterijen, blijft de ontwikkeling doorgaan in de richting van deze veelbelovende technologie.
Ik dacht dat een EV ook binnen 20 min tot 80% kon opladen. Dan snap ik niet dat solid state 6 x zo snel is.
gilygil
1
quote:

Just lucky schreef op 28 februari 2024 16:56:

[...]Ik zou je maar eens verdiepen in dergelijke zaken....
Ik heb gewerkt bij een van die algo bedrijven. Het is echt niet zo manipulatief als je denkt. Stel je kan de koers een kant op bewegen met volume. Als je het wilt dicht zetten gaat het weer naar de andere kant op. Resultaat nul winst
2.840 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 ... 138 139 140 141 142 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 17:35
Koers 22,120
Verschil -0,220 (-0,98%)
Hoog 22,440
Laag 22,040
Volume 101.402
Volume gemiddeld 237.028
Volume gisteren 164.778

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront