Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France-KLM 2023

1.317 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 62 63 64 65 66 » | Laatste
voda
0
quote:

mamaloe schreef op 12 juli 2023 09:38:

[...]

Goedemorgen voda,

Kan jij misschien een uitleg geven wat precies de bedoeling is.(1,-)
Dat is een lastige vraag. Ik denk dat de nominale waarde per aandeel totaal niet meer in balans is met de huidige koers.
In feite, de intrinsieke waarde van het aandeel is momenteel negatief, zie ook de link.

www.beursgorilla.nl/Aandeel-Koers/360...

Zo als gezegd in het PB, dit zal niet de marktwaarde van het bedrijf aantasten. Dit is puur een Balans technische operatie.
GakGak
1
www.zakenreisnieuws.nl/nieuws/categor...
.
onmacht om maatwerk te leveren met de vliegtaks leidt tot een uitvoering die contra-productief is en
dat zijn we gewend van dit kabinetsbeleid.
mamaloe
0
quote:

voda schreef op 12 juli 2023 09:46:

[...]
Dat is een lastige vraag. Ik denk dat de nominale waarde per aandeel totaal niet meer in balans is met de huidige koers.
In feite, de intrinsieke waarde van het aandeel is momenteel negatief, zie ook de link.

www.beursgorilla.nl/Aandeel-Koers/360...

Zo als gezegd in het PB, dit zal niet de marktwaarde van het bedrijf aantasten. Dit is puur een Balans technische operatie.
Dank je voor je uitleg.
voda
0
quote:

GakGak schreef op 12 juli 2023 09:46:

www.globenewswire.com/news-release/20...
Bedankt voor de link, geeft wat meer informatie:

The par value of each share in the Company will be reduced from 10 euros to 1 euro, i.e. a reduction of 9 euros per share. The amount of this share capital reduction will be allocated to the "share premium" account.

After the share capital reduction, the new shares’ par value will be identical to the par value of today’s shares (before the reverse share split).

The reduction in par value and allocation to the "share premium" account is purely technical, with no impact on the market value of the Company's shares or on the number of outstanding shares.

Until 26 July 2023, old shares of Air France-KLM (FR0000031122) will remain eligible for the DSS (Deferred Settlement Service) and may therefore continue to be subject to deferred settlement.
From 26 July 2023, they will no longer be eligible for the DSS and shall be subject to immediate settlement until their last trading date, i.e., 30 August 2023.
From 31 August 2023, the date of their admission to trading, the new shares of Air France-KLM (FR001400J770) will be eligible for the DSS.
Janteam
0
De koersdoel verlaging van de Deutsche Bank van € 2,30 naar € 1,85 i.c.m. de splitsing zet vlgs. mij de algoritmes aan het werk.
En zo te zien met een negatief resultaat.
Stephan010
0
IEX zal vanmiddag hoop ik met wat premium uitleg komen.
(Heb geen aandelen AF maar als het interessant is dan weer wel).
France 22
0
No impact on the market value, schrijft men.
Een reverse split, ja dat vindt de markt fijn.
Wat een ongelooflijk domme text van dat klote bedrijf airfrance.klm.

En wat een timing, de cijfers moeten wel heel slecht gaan zijn, wat een armoede.

Wat een captain of industry.

Ik kan er niet over uit hoe dom deze actie is, werken daar geestelijk gestoorden aan de top van die togo, die zich kapot vervelen en de aandeelhouder tracteren op bijna een all time low voor deze qua leiding failliete bende.

Ik kan er niet over uit en zie deze actie dan ook als een verkapte winstwaarchuwing.
jan6307
0
quote:

France 22 schreef op 12 juli 2023 10:35:

No impact on the market value, schrijft men.
Een reverse split, ja dat vindt de markt fijn.
Wat een ongelooflijk domme text van dat klote bedrijf airfrance.klm.

En wat een timing, de cijfers moeten wel heel slecht gaan zijn, wat een armoede.

Wat een captain of industry.

Ik kan er niet over uit hoe dom deze actie is, werken daar geestelijk gestoorden aan de top van die togo, die zich kapot vervelen en de aandeelhouder tracteren op bijna een all time low voor deze qua leiding failliete bende.

Ik kan er niet over uit en zie deze actie dan ook als een verkapte winstwaarchuwing.
Ik heb lekker bijgekocht en mijn gemm koers is weer iets gezakt. We zullen wel zien.

Succes
Regeis
1
Het maakt voor de waarde van een belegger niet uit en i.p.v. € 1,63 is het dan € 16.30 en heb je 10X minder aandelen. Er komen minder aandelen in omloop en op de wat langere termijn kan dit zelfs gunstig zijn voor de zittende beleggers en een stabielere koers. Nu even een schrikeffect en lichte paniek, de rust zal wederkeren en in mijn ogen is dit fonds nog steeds ondergewaardeerd.
[verwijderd]
0
quote:

Regeis schreef op 12 juli 2023 11:22:

Het maakt voor de waarde van een belegger niet uit en i.p.v. € 1,63 is het dan € 16.30 en heb je 10X minder aandelen. Er komen minder aandelen in omloop en op de wat langere termijn kan dit zelfs gunstig zijn voor de zittende beleggers en een stabielere koers. Nu even een schrikeffect en lichte paniek, de rust zal wederkeren en in mijn ogen is dit fonds nog steeds ondergewaardeerd.
Ik ben bang dat de koers nog wel eens een 10% onderuit kan gaan ivm het psychologische effect wat vaak optreedt na een ( reverse) split. Ogenschijnlijk lijkt het aandeel duur en dat schrikt beleggers af.
Kijk bv maar eens wat er met de koers van Renewi is gebeurd......
Regeis
2
quote:

GakGak schreef op 12 juli 2023 11:26:

verlies en schuld per aandeel is dan 10x zo groot !
Naar verhouding niet, maakt niks uit. Het aantal shorters zal ongetwijfeld afnemen, dat is goed voor de stabiliteit van de koers en de hogere stand/minder aandelen zal later positief kunnen uitwerken.
France 22
0
quote:

Japaho schreef op 12 juli 2023 11:27:

[...]

Ik ben bang dat de koers nog wel eens een 10% onderuit kan gaan ivm het psychologische effect wat vaak optreedt na een ( reverse) split. Ogenschijnlijk lijkt het aandeel duur en dat schrikt beleggers af.
Kijk bv maar eens wat er met de koers van Renewi is gebeurd......
Ik heb nog nooit een reverse split meegemaakt waarbij na split de koers steeg. Het is een armoedebod.

Zoiets doe je niet vlak voor de cijfers, stelletje klootzakken met nul verstand daar bij dat decadente vliegclubje, fucking armoedzaaiers zijn het.

Ja, het zit me dwars, zo onprofessioneel en dat is dan, ten onrechte, beursgenoteerd.
Franske53
0
Ik heb alles verkocht nu nog met een mooie winst kijk het eerst even af voor dat ik weer terug koop
Hayabusa
0
quote:

France 22 schreef op 12 juli 2023 12:13:

[...]
Ik heb nog nooit een reverse split meegemaakt waarbij na split de koers steeg. Het is een armoedebod.
Zoiets doe je niet vlak voor de cijfers, stelletje klootzakken met nul verstand daar bij dat decadente vliegclubje, fucking armoedzaaiers zijn het.
Ja, het zit me dwars, zo onprofessioneel en dat is dan, ten onrechte, beursgenoteerd.
Schort het een beetje aan kennis aan uw kant ? Kan uw woordkeuze mogelijk wat beter? Zo als het er nu staat is het onprofessioneel.

Ik heb wel een RS mee gemaakt waarbij na de split de koers steeg. Ik keek er destijds ook vreemd tegen aan maar ik heb toen ook maximaal bij gekocht en dat is heel goed gegaan. Ik heb vanmorgen om 9.30 uur ook weer max bijgekocht. Onderstaande is linkje naar topic van toen.

www.iex.nl/Forum/Topic/1222428/1/Reve...
@iPlof
0
quote:

France 22 schreef op 12 juli 2023 12:13:

[...]

Ik heb nog nooit een reverse split meegemaakt waarbij na split de koers steeg. Het is een armoedebod.

Zoiets doe je niet vlak voor de cijfers, stelletje klootzakken met nul verstand daar bij dat decadente vliegclubje, fucking armoedzaaiers zijn het.

Ja, het zit me dwars, zo onprofessioneel en dat is dan, ten onrechte, beursgenoteerd.
helemaal eens hoor...

Maar AF-KLM is langjarig (ook pre corona) al een kansloze belegging en staat nog maar een fractie van wat het ooit stond.
Alleen het kabinet zag er heil in met ons geld en wat luchtvaart fanboys.

Tent drijft op steun, belastingvrijstelling en een soort 'status aparte' vanuit NL en FR overheden..en zou anders al vele malen bankroet zijn geweest..
Regeis
0
Nog meer goed nieuws vandaag! AF-KLM breidt zijn vluchten uit met meer bestemmingen. In de lucht brengen vliegtuigen (wel bezet) geld op en we zitten in het goede seizoen m.b.t. vakanties / weer naar het buitenland kunnen gaan. Als de koers nu ook een vliegende start maakt dan zit het helemaal goed!
Fred 62
0
quote:

GakGak schreef op 12 juli 2023 11:26:

verlies en schuld per aandeel is dan 10x zo groot !
Het geloof in dit al 100 jaar kansloze aandeel
is mij een raadsel.

In 100 jaar 10x failliet.
En nog is er geloof in het aandeel.

Ze kunnen niet concurreren met prijsvechters
en ook niet met staatsteun draaiende airlyners.
Het aandeel is leuk voor een paar cent omhoog
en een paar cent naar beneden maar als serieuze
belegging is het natuurlijk een kansloos verhaal.
Tel daar nog wat milieu perikelen bij op en het
plaatje is compleet.

Ik wens alle aandeelhouders toch nog sterkte.
1.317 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 62 63 64 65 66 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 apr 2024 17:39
Koers 10,070
Verschil +0,350 (+3,60%)
Hoog 10,090
Laag 9,718
Volume 1.988.071
Volume gemiddeld 1.816.564
Volume gisteren 1.369.653

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront