AB InBev « Terug naar discussie overzicht

Proost!

5.281 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 ... 261 262 263 264 265 » | Laatste
Ezeltje_Strekje
1
Ik heb vernomen uit lokale bron, dat de vrouwelijke Oekraïense werknemers en hun kinderen, enorme hulp gekregen hebben van Ab InBev om het land te ontvluchten en hun leven elders (tijdelijk) weer op starten. Zo werden er in Praag bijvoorbeeld hotelkamers geboekt, welke geleidelijk aan vervangen werden door Airbnb appartementen en kregen ze in de mate van het mogelijke lokaal een job aangeboden bij Inbev. Bij het ontvluchten van Oekraïne, werden ze elke twee opgebeld voor een update van beide kanten.
Wat een geweldig bedrijf is het toch!
voda
1
Jefferies roomt koersdoel AB InBev licht af

Jefferies topt het koersdoel voor AB InBev ABI 0,00% licht af, van 72 naar 68 euro, maar het beurshuis handhaaft wel het koopadvies voor 's werelds grootste brouwer.

Het beurshuis analyseert in een lijvige update de impact van de Russisch-Oekraïense crisis. De directe impact natuurlijk, maar zeker ook de indirecte: via wisselkoersfluctuaties en - vooral - nog sterker oplopende kosteninflatie. 'Het slechte nieuws zit in de beurskoers', schrijft analist Edward Mundy'. 'En er is potentieel voor een herontdekking van het aandeel naarmate het beleggersvertrouwen in het herstel van de bovenste én onderste lijn toeneemt'.

Het slechte nieuws zit in de beurskoers van AB InBev
EDWARD MUNDY
JEFFERIES-ANALIST

www.tijd.be/markten-live/live-blog/ch...
MQ666
1
Wel, het meermaals opveren vanuit de €46-€47 zone de voorbije maanden stemt mij tevreden...het zal, me dunkt, héél slecht nieuws moeten zijn om daar doorheen te zakken..."Op de beurs kan je soms zeer snel winst maken maar die smelt even snel weer weg. Goede beleggers zijn geduldig. Ze kunnen zitten kijken hoe verf droogt of het gras groeit. Maar heb je er al eens op gelet hoe traag gras groeit?" (P. Samuelson)...Ik heb geduld en slaap gerust.

GO INBEV!!!

PS Overmorgen cijfers Vonovia...die gaan weer (heel) goed zijn...en het heel mooie dividend uiteraard...aan deze koers zéker koopwaardig...niet twijfelen..LT-belegging in vastgoed.
Lepre Chaun
1
“In de retail kwam de biercategorie sterker uit de coronacrisis” (Ief Timmermans, AB InBev)

AB InBev, marktleider op de biermarkt, was de afgelopen twee jaar de sterkste groeier in de Belgische foodretail. “Consumptiegedrag is blijvend veranderd”, ziet commercieel directeur Ief Timmermans.


Gewapend voor een nieuwe toekomst

Nu het leven stilaan normaliseert, kan de redactie van RetailDetail de Zoominterviews weer inruilen voor fysieke ontmoetingen. Op het hoofdkwartier van AB InBev in Leuven bruist het in elk geval opnieuw van de activiteit. Medewerkers zijn na twee jaar thuiswerken enthousiast teruggekeerd naar kantoor, en dat laat zich merken: er heerst een uitgelaten sfeer.


“Daar ben ik heel blij om. De coronacrisis was een test voor de sterkte van onze teams”, zegt Ief Timmermans, die als commercieel directeur Off-Trade verantwoordelijk is voor het retail- en conveniencekanaal. “Onze weerbaarheid werd stevig op de proef gesteld. Maar we hebben die crisis goed doorstaan en zijn nu gewapend voor een nieuwe toekomst.”


Sterkste groeier in FMCG

De drankencategorie in het algemeen en de biercategorie in het bijzonder, kwamen in de retail sterker uit de coronacrisis. Er spelen twee elementen: “Een éénmalige factor is de sluiting van de horeca geweest. Daardoor steeg logischerwijs de thuisconsumptie van bier. Nu de horeca heropent zal de consumptie weer een stuk naar buiten verschuiven, maar niet voor de volle honderd procent. We denken dat mensen kwalitatieve momenten samen thuis zullen willen beleven – ze hebben de afgelopen twee jaar in hun huis geïnvesteerd.”


Daar bovenop ziet AB InBev dat consumptiegedrag ook blijvend veranderd is. De ‘share of throat’ van bier is gegroeid binnen de drankencategorie. En daar heeft de brouwer zelf flink toe bijgedragen, met z’n sterke merken en z’n brede portfolio. “We waren de afgelopen twee jaar de sterkste groeier binnen de foodretail. We hebben meer dan 50 miljoen euro aan omzetgroei bijgedragen en zijn nu de tweede speler in FMCG. Ik ben trots op onze sterke resultaten.”

nnovatie is cruciaal

Welke grote biertrends ziet AB InBev? “België is een mature biermarkt. We zien dat een deel van de consumenten op zoek gaat naar meer intense smaken. Kwalitatieve speciaalbieren met meer complexe en bittere smaken blijven groeien. Mensen zijn bereid om meer te betalen voor een beter bier. Anderzijds maken we de markt ook toegankelijker, met fruitsmaken bijvoorbeeld, want voor een deel van het publiek is die bitterheid een drempel.”


Innovatie is cruciaal, benadrukt Timmermans. “Recent lanceerden we twee nieuwe Kwak-bieren: Kwak Blonde en Kwak Rouge. De blonde variant is perfect complementair met onze blonde bieren Victoria en Tripel Karmeliet. De Rouge-variant speekt een meer vrouwelijk publiek aan.”


Meer dan bier

Tegen 2025 wil AB InBev wereldwijd één vijfde van het aanbod alcoholvrij of alcoholarm maken. In België bedraagt het aandeel alcoholvrij nu 4%, maar het segment groeit wel sterk. “We waren de trendsetter met Jupiler 0,0. Sindsdien zijn veel biermerken gevolgd. Binnenkort lanceren we nog een nieuwe alcoholvrije variant.”


Onder het motto ‘Beyond Beer’ zet het bedrijf in op een verdere verbreding van het aanbod, ook buiten de biercategorie. Onze gesprekspartner verwacht veel van Mike's Hard Seltzer. “In vergelijkbare mature markten, zoals de VS, zijn seltzers een groot succes. In België zijn we nog maar net gestart.” De brouwer ging ook een partnership aan met Aqua Monaco, een merk van premium mixers en tonics, en zet ook sterk in op sterkedrank met Nutrl Wodka en gin en rum van Atom Brands. Categorieën die complementair zijn met het bierportfolio.

Wel variatie, geen keuzestress

In de supermarkt stijgt het aandeel van bier in de totale drankencategorie. Die groei wordt nog niet doorvertaald naar meer schapruimte, constateert Timmermans. Er staat dus wat druk op het schap en nieuwe varianten moeten zich meer dan ooit bewijzen. “Hier moeten we onze rol als categorieleider uitspelen. We formuleren aanbevelingen om het aanbod te optimaliseren. Het gaat erom de juiste balans te vinden in het gefragmenteerde aanbod en de rotaties te bewaken. Shoppers willen wel variatie, maar geen keuzestress. Retailers die de juiste keuzes maken, winnen.”


Er is daarbij geen ‘one size fits all’ voor het bierschap. Het aanbod zal variëren in functie van het winkeltype, de regio… Of retailers niet wat te weinig aandacht hebben voor de beleving in het bierrayon? We zijn een bierland, maar het wijnrayon lijkt meer aandacht te krijgen… “Voor ons gaat beleving verder dan het schap. We bouwen onze merken op rond de belangrijke consumptiemomenten doorheen het jaar. Binnenkort begint het barbecueseizoen weer, daarop zetten we in met Jupiler. De above the line communicatie vertalen we dan door tot in de winkel.”


Prijs is relatief

De coronacrisis veroorzaakte ook een verschuiving in de verkoopkanalen. Enerzijds werden lokale winkels sterker tijdens de lockdowns, anderzijds was er een sterke groei voor e-commerce. In 2020 lanceerde AB InBev een eigen Jupiler webshop, maar die is intussen weer offline. “Het was niet de juiste propositie, maar we hebben er veel uit geleerd. Momenteel hebben we geen direct-to-consumer projecten. We willen wel zijn waar de consument is, en we kijken ook naar de verschillende last mile oplossingen om ons merk bij de consument te krijgen.”


AB InBev zet in op premiumisatie, maar vormt dat geen risico in tijden van inflatie, waarbij de prijs weer op de voorgrond treedt? “Er is altijd een prijsbewuste consument geweest, maar prijs is ook relatief”, denkt Timmermans. “Het is aan ons om sterke merken te bouwen, waar consumenten voor willen betalen. Een mooi voorbeeld is Stella: de nieuwe marketingcampagne bezorgde dat merk een groei met wel 40%! En die groei was niet gedreven door promoties. We hebben het publiek verjongd. Stella is een lekker en toegankelijk bier met een premium karakter. Echt Belgisch, bovendien.”

Uitkijken naar het WK

Maar toch: bier zal duurder worden? “Grondstoffen, energie en transport worden duurder. We zijn nog niet aan het einde, maar ik heb geen glazen bol… We mogen ons niet laten verkrampen door die moeilijke context. Covid heeft ons geleerd dat we kunnen winnen met een breed portfolio, sterke merken, en sterke activatieplannen met de retailers.”


Wat staat er de komende maanden op de planning? “Het is afwachten welke impact de inflatie zal hebben op onze werking. In een onzekere context moeten we leren om minder te denken in jaarplannen, en wendbaar te zijn. Je moet altijd ook een plan B en C achter de hand hebben. Maar ik heb er alle vertrouwen in. We zetten meer dan ooit in op ‘key selling moments’.
We kijken al uit naar de zomer, en zeker ook naar het WK voetbal dit najaar.
Dan gaan we weer groots uitpakken.”

www.retaildetail.nl/nl/news/food/%E2%...
voda
1
Advies van RBC over AB InBev
Beurshuis RBC
Aandeel Anheuser-Busch InBev
Datum 17 maart 2022
Advies Sector outperform
Koersdoel 60,00 EUR

Detail advies
(Trivano.com) - Op 17 maart 2022 hebben de analisten van RBC hun beleggingsadvies voor Anheuser-Busch InBev (ABI; ISIN: BE0974293251) herhaald. Het advies van RBC voor Anheuser-Busch InBev blijft "sector outperform".

Het koersdoel wordt door RBC verlaagd van 78,00 EUR naar 60,00 EUR.

Op 24 februari 2022 publiceerde Anheuser-Busch InBev zijn jaarresultaten.
W@ll-e
0
Mmmmm, ik trek de competentie van Ief Timmerman niet in twijfel maar hij stelt de zaken hier mijns insziens toch iets te optimistisch voor. Als de Oekrainse boeren hun velden niet geploegd, bemest en ingezaaid krijgen voor eind april gaan er serieuze graan tekorten ontstaan. Rusland zal sowieso niet uitvoeren en Hongarije heeft ook al aangegeven eerst hun eigen binnenlandse markt te voorzien... en anderen zullen dit voorbeeld volgen.
Roland1
1
quote:

W@ll-e schreef op 18 maart 2022 17:53:

Mmmmm, ik trek de competentie van Ief Timmerman niet in twijfel maar hij stelt de zaken hier mijns insziens toch iets te optimistisch voor. Als de Oekrainse boeren hun velden niet geploegd, bemest en ingezaaid krijgen voor eind april gaan er serieuze graan tekorten ontstaan. Rusland zal sowieso niet uitvoeren en Hongarije heeft ook al aangegeven eerst hun eigen binnenlandse markt te voorzien... en anderen zullen dit voorbeeld volgen.
Nu is er mogelijk tekort door oorlog maar eigenlijk kunnen er evengoed andere oorzaken zijn zoals een natuurramp of plantenziekte waardoor er een tekort is.
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat een reus zoals Inbev daar geen noodplan voor klaar heeft om eventueel met iets anders te brouwen, niet brouwen is geen optie, beter tijdelijk een gewijzigd bier dan geen bier.
Leefloon
1
quote:

Roland1 schreef op 18 maart 2022 20:03:

beter tijdelijk een gewijzigd bier dan geen bier.
In tegenstelling tot jou hecht AB InBev hopelijk wél waarde aan bescherming van de merken, zonder bijvoorbeeld het risico te willen lopen dat Jupiler volgens klanten teveel op het goedkopere Heineken is gaan lijken en ze dat merk voortaan dan maar gaan kopen.
Billy
0
quote:

W@ll-e schreef op 18 maart 2022 17:53:

Mmmmm, ik trek de competentie van Ief Timmerman niet in twijfel maar hij stelt de zaken hier mijns insziens toch iets te optimistisch voor. Als de Oekrainse boeren hun velden niet geploegd, bemest en ingezaaid krijgen voor eind april gaan er serieuze graan tekorten ontstaan. Rusland zal sowieso niet uitvoeren en Hongarije heeft ook al aangegeven eerst hun eigen binnenlandse markt te voorzien... en anderen zullen dit voorbeeld volgen.
Ik ben geen landbouwer, maar het schijnt me dat als Oekraïne niet kan inzaaien dat wij daar hier op anticiperen door hier meer akkers met graan in te zaaien. Dat is altijd al zo geweest en in functie van de prijzen kiezen landbouwers voor het meest interessante gewas. Maw zelfs als er niets wordt ingezaaid daar, wordt het tekort verdeeld over de ROW en over andere gewassen. Dan is het rest effect amper zichtbaar.
W@ll-e
1
Ja Billy, maar de tekorten die nu ontstaan zijn van een andere orde en zullen niet op 1-2-3 geanticipeerd kunnen worden. Let wel ik hoop in deze ongelijk te krijgen.
Ezeltje_Strekje
1
Dit was nog niet geplaatst zie ik (bericht van 11 maart):
PRIMEUR: Allereerste E-Truck bierlevering in Brussel

De Jupiler E-truck, eerste in z’n soort in Brussel en de tweede voor AB InBev, belevert de Brusselse cafés en bierhandelaars
Elke Van den Brandt, minister van mobiliteit, Openbare Werken en Verkeerveiligheid voor de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, geeft het startschot voor de eerste bierleveringen
De MAN Electric Truck stoot geen CO2 uit en zorgt voor minder lawaaioverlast dan een Dieseltruck
AB InBev heeft vandaag de eerste 100% elektrische, emissievrije Brusselse bierlevering uitgevoerd met de Jupiler E-truck. De truck zelf wordt geladen met 100% groene elektriciteit voorzien door de zonnepanelen op het dak van het AB InBev depot te Anderlecht. AB InBev heeft de ambitie om al haar stadsdistributies met "low of zero emission" voertuigen uit te voeren. Dit past in het wereldwijde engagement van de brouwer om tegen 2040 Net Zero te gaan in de volledige waardeketen.

Philippe Seminck, logistiek directeur BeNeLux en Frankrijk bij AB InBev: “Als brouwer die afhankelijk is van natuurlijke ingrediënten zien we het als onze verantwoordelijkheid om in te zetten op CO2-reductie om zo onze Net Zero doelstelling te behalen. Zo willen we op termijn naar een volledige laag emissie vloot in Brussel. We willen het voortouw nemen en andere bedrijven inspireren.”

“We streven in Brussel naar een stad op mensenmaat, met minder luchtvervuiling en minder lawaaioverlast. AB InBev is hier één van de pioniers in de verduurzaming van de logistieke keten en het transport van goederen. Als de overheid en de privésector de handen in elkaar slaan, kunnen we veel meer”, zegt minister van mobiliteit Elke Van den Brandt.

Net Zero, van boer tot consument, tegen 2040 wereldwijd
AB InBev positioneert zich als een echte pionier in groene logistiek. Zo test de brouwer verschillende technologieën en was de eerste met een E-truck in België. “Voor korte afstanden in stadscentra is elektrisch rijden de toekomst, voor lange afstanden kijken we naar technologieën zoals waterstof. Vanaf dit jaar kopen we eveneens geen dieseltrucks meer aan voor Brussel,” aldus Seminck. AB InBev verwacht ook engagement van verschillende leveranciers, goed bestuur en een duidelijk overheidskader.

"Ons doel is om tegen 2040 over onze hele waardeketen, van boer tot consument, Net Zero te behalen, logistiek is goed voor 10% van onze uitstoot over de keten", aldus Seminck.

E-truck : groene ritten
Deze Brusselse e-truck is een MAN Electric Truck. De E-truck heeft een capaciteit van 160 autonome kilometers en zal op 1 ronde gemiddeld een tiental zaken bezoeken in het Brusselse. De elektrische energie komt het depot binnen via de zonnepanelen op het dak. De e-truck is dus over de ganse lijn CO2 neutraal en leidt dus naar een volledige Net Zero waardeketen.

Bijkomstig zal MAN de huidige energievoorziening van zijn productiefabrieken omschakelen naar groen geproduceerde waterstof (H2), zodat de volledige “Well to Wheel” waardeketen, CO2 neutraal wordt.

Het unieke aan deze elektrische vrachtwagen, nog steeds een van Europa's eerste gecommercialiseerde e-trucks, is dat hij als e-truck van de band rolt en dus de start kan zijn van een echte elektrische vloot. Tot hiertoe waren vele elektrische voertuigen omgebouwde dieselwagens, daardoor minder efficiënt en moeilijker schaalbaar.

Multimodaal transport
De brouwer is voorloper op het vlak van multimodaal transport. Treinen en boten worden waar mogelijk ingezet, maar voor stadsritten zijn vrachtwagens nog steeds belangrijk. AB InBev vertrouwt op de modernste data-analysetechnieken om de routes die de vrachtwagens afleggen te optimaliseren en zo het aantal kilometers dat ze moeten afleggen te verminderen.Voor Brussel wordt gekeken naar de mogelijkheid van binnenvaart en naar een centrale hub – een nieuw depot te Vilvoorde - als draaischijf van onze logistieke keten.
Ezeltje_Strekje
1
Leuke ecologische samenwerking ook met de brandweer van Leuven:
Leuvense brandweer gebruikt afvalwater van AB Inbev om te blussen

Brouwerij AB InBev zal voortaan gezuiverd afvalwater leveren aan de brandweer van Leuven. Het brouwerijwater zal worden ingezet bij een brand, om het wegdek te reinigen of bij ander noodgeval.

AB InBev zuivert het afvalwater dat in de brouwerij gebruikt wordt sowieso al, alvorens het in de nabijliggende rivier de Dijle te lozen. Een deel van het gezuiverde afvalwater wordt opnieuw gebruikt in de fabriek. Een ander deel zal vanaf nu kunnen worden afgenomen door de brandweer van Leuven, die het water zal gebruiken om de tankwagens aan te vullen na of tijdens een brand. “Samenwerken met onze lokale gemeenschap voor een positieve duurzame impact is van groot belang voor onze brouwerij”, zegt brouwerijdirecteur Alexander Soenen.

De brandweer is alvast tevreden dat er zo minder drinkbaar water gebruikt moet worden. “Drinkbaar water is een kostbaar goed en daar zijn we ons als maatschappij niet altijd even goed van bewust”, zegt Bart Gijzen van de brandweerpost Leuven. “Waar we dus alternatieven vinden voor drinkbaar water om onze interventies uit te voeren, zullen we dit zeker benutten. Dit project heeft een voorbeeldfunctie naar de toekomst toe.”

Landbouwers uit de omgeving kunnen ook al bij de brouwerij terecht in periodes van droogte, en ook de groendienst van stad Leuven komt geregeld water afnemen van het bedrijf.
Hopende
1
ABM FN) Kepler Cheuvreux heeft het koersdoel voor AB InBev verlaagd van 75,50 naar 70,00 euro, terwijl het koopadvies gehandhaafd werd. Dit bleek woensdag uit een sectorrapport van het beurshuis.

De analist heeft zijn ramingen aangepast om de impact van de Russische inval in Oekraïne mee te nemen. De directe impact voor AB InBev is beperkt, meent het beurshuis, maar er zal wel een druk op de winst zijn vanwege de hogere kosten.

Kepler verhoogde de risicopremie die het hanteert, door de toegenomen onzekerheid.

2 deze week
Lepre Chaun
0
Dit bleek uit een sectorrapport van analist Richard Withagen, waarin hij het koersdoel voor AB InBev met 5,50 euro verlaagde naar 70,00 euro maar het koopadvies voor dit aandeel intact liet.

In het rapport keek Withagen naar de gevolgen van de oorlog in Oekraïne. Dit heeft volgens de analist directe, maar ook indirecte gevolgen. Die laatste zijn vooral hogere grondstofkosten, die ook nog eens langer aanhouden dan eerder voorzien. Die hogere kosten opvangen, is dit eenvoudig volgens Withagen, nu het consumentenvertrouwen onder druk staat. Daarbij hebben brouwers in 2021 al de prijzen verhoogd.

Alle reden voor Withagen om voorzichtiger te worden over brouwers.
Hopende
0
quote:

Lepre Chaun schreef op 24 maart 2022 08:02:

Dit bleek uit een sectorrapport van analist Richard Withagen, waarin hij het koersdoel voor AB InBev met 5,50 euro verlaagde naar 70,00 euro maar het koopadvies voor dit aandeel intact liet.

In het rapport keek Withagen naar de gevolgen van de oorlog in Oekraïne. Dit heeft volgens de analist directe, maar ook indirecte gevolgen. Die laatste zijn vooral hogere grondstofkosten, die ook nog eens langer aanhouden dan eerder voorzien. Die hogere kosten opvangen, is dit eenvoudig volgens Withagen, nu het consumentenvertrouwen onder druk staat. Daarbij hebben brouwers in 2021 al de prijzen verhoogd.

Alle reden voor Withagen om voorzichtiger te worden over brouwers.

zeg mij eens 1 sector waar de grondstoffen niet hoger worden ? jammer genoeg is inbev altijd het duupje op alles worden we afgestraft .
Leefloon
0
quote:

Hopende schreef op 24 maart 2022 10:48:

jammer genoeg is inbev altijd het duupje op alles worden we afgestraft.
Huh!? Je wordt door puur winstbejag al jarenlang gestraft door AB InBev (en door Heineken, en...), met jaarlijkse prijsverhogingen die gewoonlijk de inflatie verre overstijgen en aan die inflatie een stevige bijdrage leveren: www.youtube.com/watch?v=d6UR2L2mcGg
Roland1
0
quote:

Leefloon schreef op 24 maart 2022 11:26:

[...]
Huh!? Je wordt door puur winstbejag al jarenlang gestraft door AB InBev (en door Heineken, en...), met jaarlijkse prijsverhogingen die gewoonlijk de inflatie verre overstijgen en aan die inflatie een stevige bijdrage leveren: www.youtube.com/watch?v=d6UR2L2mcGg
Jammer genoeg heeft Hopende wel gelijk he, ik weet nog, in een ver verleden, ik was toen nog geen belegger dat AB boven de 150 € stond en als je ziet dat ze nu nog 1/3 waard zijn, die enorme daling zal ook wel zijn redenen gehad hebben, nu hebben we meer dan 2 jaar corona gehad, momenteel weer oorlog en wat gaat het volgende zijn? Dus mensen die willen klagen hebben naar mijn mening g.v.d alle reden om te klagen.
Leefloon
0
quote:

Roland1 schreef op 24 maart 2022 14:24:

als je ziet dat ze nu nog 1/3 waard zijn, die enorme daling zal ook wel zijn redenen gehad hebben
Klopt, maar over overnames met héél veel geleend geld zonder verstandige kleine KV aan € 150 per nieuw aandeel ging de klaagzang niet.

Bierbedrijven gebruiken kosten wel vaker voor excessieve prijsverhogingen, die een AB InBev-belegger zou die ook mee moeten nemen in een eigen waardering. Zonder incidenten gemiddeld iets meer dan 3% per jaar, oftewel beduidend meer dan inflatie of werkelijke kostenstijgingen. Hogere prijzen per liter; ik koop vaak niets van AB InBev door malle kleinere veerpakkingen.
5.281 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 ... 261 262 263 264 265 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 17:05
Koers 59,400
Verschil +0,440 (+0,75%)
Hoog 59,640
Laag 58,920
Volume 692.863
Volume gemiddeld 1.338.167
Volume gisteren 1.812.109

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront