Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France 2020

3.382 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
dramm
0
quote:

IMILLIONAIR schreef op 21 maart 2020 09:40:

Geert Schaaij waarschuwt voor nationalisatie !
Lees ook het artikel in FTM
Denk dat hij het nu een keer bij het juiste eind heeft.Ik heb het meegemaakt bij SNS vrijdagmorgen wer voorbeurs de natiolisatie bekend gemaakt van SNS en daar zit je dan ineens alles kwijt .
[verwijderd]
0
quote:

Kattuk schreef op 21 maart 2020 15:35:

Maandag voorbeurs weten we meer.
ik denk dat dat niet zo snel gaat
finance2u
0
Ach, iedereen heeft tijd genoeg gehad om de aandelen te verkopen hè, dus niemand hoeft hier te klagen achteraf...dat het gaat gebeuren staat vast, alles gaat VEEL langer duren dan gedacht
finance2u
0
In amerika zijn ze er inmiddels OOK achter dat het langer gaat duren dan Trump had voorspeld..staat groots in de wallstreetjournal
GC
0
quote:

dramm schreef op 21 maart 2020 14:08:

[...]

Denk dat hij het nu een keer bij het juiste eind heeft.Ik heb het meegemaakt bij SNS vrijdagmorgen wer voorbeurs de natiolisatie bekend gemaakt van SNS en daar zit je dan ineens alles kwijt .
Het aandeel zal eerst gesplitst moeten worden in AirFrance en KLM en buiten dat zal het aandeel nooit bij deze koers van de beurs gehaald worden. Het zou ook zeer ascociaal zijn, aangezien bij deze koers ook nog de mogelijkheid bestaat om een claim emmissie uitvoeren. Alleen denk ik dat de overheden het geld moeten voorschieten. Want hieraan zal zich geen enkele bank aan wagen om dit begeleiden. Zolang er nog geen licht in de tunnel is.
finance2u
0
Hij noemt er een paar: (geert schaaij)

Air France-KLM is een kandidaat om failliet te gaan. In het gunstigste geval verwatert het aandeel enorm en blijft er maar een fractie over van de oorspronkelijke waarde. In het ongunstigste geval springen de overheden wel bij om de luchtvaart te redden, maar laten ze de aandelenholding failliet gaan. Men hoeft alleen maar terug te denken aan bedrijven als DAF en Fokker, die ooit onze nationale trots waren. Men had indertijd geen medelijden met beleggers en spaarders en zal dat nu ook niet hebben.
dramm
0
quote:

GC schreef op 21 maart 2020 17:54:

[...] Het aandeel zal eerst gesplitst moeten worden in AirFrance en KLM en buiten dat zal het aandeel nooit bij deze koers van de beurs gehaald worden. Het zou ook zeer ascociaal zijn, aangezien bij deze koers ook nog de mogelijkheid bestaat om een claim emmissie uitvoeren. Alleen denk ik dat de overheden het geld moeten voorschieten. Want hieraan zal zich geen enkele bank aan wagen om dit begeleiden. Zolang er nog geen licht in de tunnel is.
Ze geven nergens om het gaat alleen om eigen belang/gewin witteboord praktijken ,ik verkocht destijds SNS op donderdagmiddag met verlies en vrijdagmorgen was het klaar ik heb nog geluk gehad .Kijk maar eens naar de finaciele wereld om je heen 1 voorbeeld ABN wat ze daar geflikt hebben was ook niet zo...…………….
Fijn weekend en we gaan het zien .
jan6307
0
quote:

dramm schreef op 21 maart 2020 19:07:

[...]

Ze geven nergens om het gaat alleen om eigen belang/gewin witteboord praktijken ,ik verkocht destijds SNS op donderdagmiddag met verlies en vrijdagmorgen was het klaar ik heb nog geluk gehad .Kijk maar eens naar de finaciele wereld om je heen 1 voorbeeld ABN wat ze daar geflikt hebben was ook niet zo...…………….
Fijn weekend en we gaan het zien .
Maar met ABN & Fortis verhaal want ABN was opgekocht door Fortis vertelde Woutertje Bos aandeelhouders hoeven geen angst te hebben op de vrijdagmiddag.
Maandag vertelde Woutertje Bos dat er geen andere mogelijkheden meer waren.

Gelukkig zit dat Kereltje daar niet meer en hij krijgt ook nooit een stem van mij meer, op deze manier mensen besodemieteren (BAH)

AirFrance/KLM kan niet met zulke grote aandeelhouders omvallen, dan gaan heel veel grote pensioenfondsen het ook erg moeilijk krijgen.

Bij deze crisis moeten we gewoon even geduld hebben (3 maand) want de economie en vacatures lopen nog steeds erg goed.
NewKidInTown
0
quote:

jan6307 schreef op 21 maart 2020 23:11:

.....AirFrance/KLM kan niet met zulke grote aandeelhouders omvallen, dan gaan heel veel grote pensioenfondsen het ook erg moeilijk krijgen.....
Welk percentage van hun belegd vermogen zal een pensioenfonds in aandelen hebben zitten ?
En welk percentage in specifiek AF/KLM ?

Zou toch al onverandwoord veel zijn als dat de 1% in totaal overstijgt.
@iPlof
0
quote:

jan6307 schreef op 21 maart 2020 23:11:

[...]

Maar met ABN & Fortis verhaal want ABN was opgekocht door Fortis vertelde Woutertje Bos aandeelhouders hoeven geen angst te hebben op de vrijdagmiddag.
Maandag vertelde Woutertje Bos dat er geen andere mogelijkheden meer waren.

AirFrance/KLM kan niet met zulke grote aandeelhouders omvallen, dan gaan heel veel grote pensioenfondsen het ook erg moeilijk krijgen.

Banken werden gered vanwege het spaargeld en de nutsfunctie.

Voor pensioenen is KLM niet belangrijker dan elke andere belegging van die omvang.

Het internationale netwerk (ook dat van KLM) is belangrijk maar zal in de toekomst in 1 klap heel wat tientallen procenten minder benut gaan worden.
Dat is gewoon de nieuwe realiteit. Dat rijst de vraag hoeveel miljarden zijn verantwoord om KLM In deze omvang in stand te houden.
Nu is het even volle steun maar dat is snel niet meer vol te houden als deze situatie aanhoudt en andere sectoren de gevolgen ook in toenemende mate gaan ondervinden.
Mr. Mart
0
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...

3 mnd? 3 jaar is voor mij aannemelijker. Wereldwijd hebben we er al 4 mnd mee te maken. Maar goed, tijd is relatief??
COCO61
0
volgende week koop ik aandelen of c-opties af-klm of Lufthansa
wel een aardig verschil in balans
wat is jullie mening
@iPlof
0
quote:

COCO61 schreef op 22 maart 2020 13:48:

volgende week koop ik aandelen of c-opties af-klm of Lufthansa

wat is jullie mening
Domste zet ooit.

Emirates personeel levert per DIRECT 25-100% loon in, ja u leest het goed.
Dat we momenteel KLM met belasting geld volledig (loon)compenseren is van de gekke en daarom niet houdbaar en slechts zeer tijdelijk.

KLM (en AF) zullen KEIHARD moeten saneren om überhaupt een kans op overleven te hebben. De aandeelhouder (eigenaar van het bedrijf weet u nog) zal een substantiële bijdrage (moeten) leveren. Het is gewoon niet anders, er is geen plan B.
Mijn Vriend
0
En hierna: een digitaal veel uitgbreider geel boekje, tussen elke reis een minimum interval, modificaties aan het interieur, veel hogere prijzen, etc. Schoenen mogen wel weer aan blijven, want de hygiene daarvan is natuurlijk ook 1 groot vraagteken.
FairValue
0
Afgelopen vrijdag de laatste opleving door shortsqueeze. Sinds donderdag verboden.

Lage omzetten en vanaf nu een constante daling tot onder de 1 euro!
3.382 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 apr 2024 17:39
Koers 10,070
Verschil +0,350 (+3,60%)
Hoog 10,090
Laag 9,718
Volume 1.988.071
Volume gemiddeld 1.830.089
Volume gisteren 1.369.653

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront