Ordina Beheer « Terug naar discussie overzicht

sterke zaak voor ordina toch?

27 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
[verwijderd]
0
conclusie na HET nieuws;
stel DIE ambtenaren hebben zich laten fêteren,door ordina.
Juist die mensen,ambtenaren, weten wat wel of niet kan over the counter
het zijn wetsdienaren.
maw ordina heeft niks verkeerd gedaan,anders waren ze toen direct aangeklaagd door die ambtenaren.
gerrit 69
0


Mooie visie van Arend Jan Kamp over Ordina.

www.iex.nl/Column/149671/Welles-niete...

De vraag is of Zembla weet waar de mol is...!!

Zo ja, dan toveren Ordina maar om in Moldina - grapje

Eigenlijk moet Zembla maar eens stoppen met haar sensatiezucht om met pek en veren te smijten, want als Zembla wel zo eerlijk was, dan hadden ze de hele ICT-sector onder de loep moeten nemen, want er is geen één bedrijf wat brandschoon opereert.
effegenoeg
0
quote:

gerrit 69 schreef op 27 januari 2015 17:08:

Mooie visie van Ahrend J. Kamp over Ordina.

www.iex.nl/Column/149671/Welles-niete...

De vraag is of Zembla weet waar de mol is...!!

Zo ja, dan toveren Ordina maar om in Moldina - grapje

Eigenlijk moet Zembla maar eens stoppen met haar sensatiezucht om met pek en veren te smijten, want als Zembla wel zo eerlijk was, dan hadden ze de hele ICT-sector onder de loep moeten nemen, want er is geen één bedrijf wat brandschoon opereert.
Eindelijk een verstandige man aan het woord.
[verwijderd]
0
quote:

gerrit 69 schreef op 27 januari 2015 17:08:

Mooie visie van Ahrend J. Kamp over Ordina.

www.iex.nl/Column/149671/Welles-niete...

De vraag is of Zembla weet waar de mol is...!!

Zo ja, dan toveren Ordina maar om in Moldina - grapje

Eigenlijk moet Zembla maar eens stoppen met haar sensatiezucht om met pek en veren te smijten, want als Zembla wel zo eerlijk was, dan hadden ze de hele ICT-sector onder de loep moeten nemen, want er is geen één bedrijf wat brandschoon opereert.
WS gaat de hele zaak met een sisser aflopen. Maar Zembla is journalistiek en ze hebben nu eenmaal een usb stick met interne documenten van Ordina en blijkbaar niet van Logica, Exact, ICT, TIE, CTac, ...etc.
Verder gaat uitzending 2, als ik het goed begrijp, meer over de ambtenaren van politie, defensie, OM, ..etc.
Tuurlijk is het heel vervelend als je je aandelen op 2 Euro gekocht hebt en je nu met een enorm verlies zit te koekeloeren maar om daar nu Zembla de schuld van te geven?

Ik heb vanochtend mijn positie verkocht en wacht de uitzending van morgen rustig af en kijk even hoe de hazen lopen. Ik verwacht weer een terugval om vervolgens weer op te klimmen naar een hoger niveau.

Ik wens iedereen succes en geluk

Dicall69
0
quote:

gerard_ecb schreef op 27 januari 2015 17:27:

[...]
WS gaat de hele zaak met een sisser aflopen. Maar Zembla is journalistiek en ze hebben nu eenmaal een usb stick met interne documenten van Ordina en blijkbaar niet van Logica, Exact, ICT, TIE, CTac, ...etc.
Verder gaat uitzending 2, als ik het goed begrijp, meer over de ambtenaren van politie, defensie, OM, ..etc.
Tuurlijk is het heel vervelend als je je aandelen op 2 Euro gekocht hebt en je nu met een enorm verlies zit te koekeloeren maar om daar nu Zembla de schuld van te geven?

Ik heb vanochtend mijn positie verkocht en wacht de uitzending van morgen rustig af en kijk even hoe de hazen lopen. Ik verwacht weer een terugval om vervolgens weer op te klimmen naar een hoger niveau.

Ik wens iedereen succes en geluk

De schuld ligt zeker bij Zembla en ik hoop op een snelle overname !!!
[verwijderd]
0
quote:

Dicall69 schreef op 27 januari 2015 17:39:

[...]

De schuld ligt zeker bij Zembla en ik hoop op een snelle overname !!!
Niet klagen maar dragen. Ik zit er ook nog in op €2,-. Ik heb er zelf voor gekozen om niet uit te stappen toen bekend werd dat Zembla een uitzending maakte.

Over een paar maanden staan we misschien wel weer op de €2,-.

Bij verlies ligt het altijd aan een ander, bij winst hebben we het goed gedaan.
We zijn gewoon aan het gokken op de beurs. niet meer of minder.
Onderbouwer
0
quote:

Dicall69 schreef op 27 januari 2015 17:39:

[...]

De schuld ligt zeker bij Zembla en ik hoop op een snelle overname !!!
Ik hoop ook op een overname maar wel hoger dan €2.20. Anders hoeft het van mij niet en hoop ik liever op een omzetstijging in q4. Dan gaan we eerst op eigen kracht knallen.
[verwijderd]
0
quote:

Beginner1987 schreef op 27 januari 2015 17:53:

[...]

Ik hoop ook op een overname maar wel hoger dan €2.20. Anders hoeft het van mij niet en hoop ik liever op een omzetstijging in q4. Dan gaan we eerst op eigen kracht knallen.
€2.20 ?? €3,- komt eens eerst. we hebben de aandelen zo meteen meer dan een jaar op de plank gehad. Daar mag wat tegenover staan.
Dicall69
0
quote:

Beginner1987 schreef op 27 januari 2015 17:53:

[...]

Ik hoop ook op een overname maar wel hoger dan €2.20. Anders hoeft het van mij niet en hoop ik liever op een omzetstijging in q4. Dan gaan we eerst op eigen kracht knallen.
Helaas heeft Ordina door toe doen van Zembla kosten opgelopen en de overheid zal een impasse hebben genomen richting Ordina, dus een stabiele omzet van rond de 90 miljoen zou zeer naar tevredenheid zijn.
Het OM zal snel van zich laten horen en duidelijkheid geven, tevens verwacht ik komende periode toch adviesverhogingen door ING en Rabo, daarbij zal Ordina ook via een bericht bevestigen dat er interesse van verschillende partijen voor een overname is om de koers te gaan ondersteunen.
Onderbouwer
0
quote:

beurszeur schreef op 27 januari 2015 17:59:

[...]

€2.20 ?? €3,- komt eens eerst. we hebben de aandelen zo meteen meer dan een jaar op de plank gehad. Daar mag wat tegenover staan.
Ik probeer realistisch te blijven. Gerechtigheid is een ander verhaal..
[verwijderd]
0
minister Opstelten gelast groot onderzoek in naar Ordina affaire
nou maak je borst maar nat
Ordina komt hier als verliezer uit
morgen down
donderdag afstort
Bernardo
0
quote:

moneymaker schreef op 27 januari 2015 18:34:

minister Opstelten gelast groot onderzoek in naar Ordina affaire
nou maak je borst maar nat
Ordina komt hier als verliezer uit
morgen down
donderdag afstort
sesam straat is geweest op tv. Ga naar je bedje toe ventje. Wel eerst een schoon luiertje nog om van je mama
sappas
0
quote:

moneymaker schreef op 27 januari 2015 18:34:

minister Opstelten gelast groot onderzoek in naar Ordina affaire
nou maak je borst maar nat
Ordina komt hier als verliezer uit
morgen down
donderdag afstort
Je weet echt niet waar je over praat. Je toetert maar wat en je vindt jezelf een flinke vent/vrouw.

Ik zou mijn nickname veranderen in moneypenny dat past veel beter bij jou :-)

Groetjes,

Sappas
[verwijderd]
0
kijk op actueel en lees
ik verzin niks
dit bedrijf is te klein om alle claims op te kunnen vangen
ik ga donderdag de VEDB bellen om ze te zeggen een actie te ondernemen
ze hebben uiteindelijk de boel besodemietert en daar heb ik enorm verlies door geleden
ben eruit gestapt op 1.61 en 1.55
[verwijderd]
0
quote:

moneymaker schreef op 27 januari 2015 18:50:

kijk op actueel en lees
ik verzin niks
dit bedrijf is te klein om alle claims op te kunnen vangen
ik ga donderdag de VEDB bellen om ze te zeggen een actie te ondernemen
ze hebben uiteindelijk de boel besodemietert en daar heb ik enorm verlies door geleden
ben eruit gestapt op 1.61 en 1.55
Dat was je eigen keuze. Als je gokt kun je verliezen. Nu niet huilen. Als je goed had gegokt, had je gewonnen.

Denk niet dat de VEB zich druk maakt om die €100,- die je verloren hebt.
sappas
0
quote:

moneymaker schreef op 27 januari 2015 18:50:

kijk op actueel en lees
ik verzin niks
dit bedrijf is te klein om alle claims op te kunnen vangen
ik ga donderdag de VEDB bellen om ze te zeggen een actie te ondernemen
ze hebben uiteindelijk de boel besodemietert en daar heb ik enorm verlies door geleden
ben eruit gestapt op 1.61 en 1.55
Moneypenny je krijgt het wel druk. Op het forum van TomTom scherm je ook al met VEB.
www.iex.nl/Forum/Topic/1321033/1/TomT...

Volgens mij ben je op het TT forum ook al zeer geliefd door je ongenuanceerde uitspraken.

Groetjes,

Sappas
Zuid070
0
jammer dat je hier geen users weg kunt voten/raten .. dan zou moneypenny snel een andere hobby gaan zoeken
[verwijderd]
0
we zullen zien waar de koers staat donderdag op slotbasis
staat ie boven de 1.50 dan ben ik weg van dit forum
staat ie onder de 1.25 dan mogen die blazers inrukken
hegveld2023
0
Zaterdag en zondag zijn alle skyboxen leeg bij PSV,Ajax en Feijenoord,wie weet ligt Zembla op de loer.
27 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront