PostNL « Terug naar discussie overzicht

Post NL --> Juli

427 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 18 19 20 21 22 » | Laatste
opa uil
0
Rees werder schreef ik, dat ik geloofde dat AM en Post.NL de enige 2 aandelen waren die konden verdubbelen.
Nu Post.NL doet al zn best daartoe.
[verwijderd]
0
Bijna weer op de day-high van 4.18 euro, gaat lekker zeg. Nog ruim 1 dubbeltje en mijn koersdoel voor dit kwartaal staat toch weer op de borden.

:-)
[verwijderd]
0
4.25 mensen voor vandaag zou super zijn
dsn wat koersdoelverhogingen en eind van de week op 5
herbie bell
0
op 24.6 gemeld dat ik weer ingestapt was op 3.36, nu alles verkocht op 4.11. Dit maakt alles goed van miserie met postnl in het verleden. Reis naar verre oorden is geboekt
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Als we vandaag sluiten boven die 4.10 dan ben ik dik tevreden...dat had ik niet verwacht toen ik vanmorgen wakker werd!
[verwijderd]
0
Ligt er rond de 4.10 euro vandaag nog steeds bij als een dijk, keurig... eindelijk weer rust in de tent!

:-)
[verwijderd]
0
dayhigh was 4.18
die gaan we zo breken
4.25 is mijn target VOOR VANDAAG
5 VOOR SLOT VRIJDAG
Tordan
0
quote:

Martijn van M schreef op 7 juli 2014 15:06:

Nieuwe day-high zojuist boven de 4.180 euro!

:-)
Prachtig nieuws op een heel mooi moment.Ik hou mijn positie nog wel even aan. Komen nog wel een paar forse koersdoelverhogingen aan!!Staat je koersdoel voor dit jaar nog op 4,70??
[verwijderd]
0
Hoppa... boven de 4.20 euries, afgerond staat inmiddels 4.22 euro op de borden, nog slechts 2% op weg naar mijn Q2 koersdoel op 4.30 euro.

Zou echt formidabel zijn als de koers boven de 4.20 euro weet te sluiten, maar voorlopig staan we weer op groen voor 2014... wat we van TNT Express nog niet kunnen zeggen!

Johnny88
0
Detail advies

BRUSSEL (Trivano.com) - Op 7 juli 2014 hebben de analisten van KBC Securities hun beleggingsadvies voor PostNL (ex. TNT) (PNL; ISIN: NL0009739416) herhaald. Het advies van KBC Securities voor PostNL (ex. TNT) blijft "houden".

De analisten behouden hun koersdoel van 3,70 EUR.

Op 6 mei 2014 publiceerde PostNL (ex. TNT) kwartaalcijfers. Op 4 augustus 2014 publiceert PostNL (ex. TNT) zijn resultaten over de eerste helft van het boekjaar.
Bron: www.trivano.com/aandeel/advies-kbc-se...
Bosporus
0
Zo heren, daar ben ik weer. Ik had mezelf voorgenomen om weer te posten boven de 4 euro.

Ik kan jullie vertellen dat ik enorm verheugd ben met dit nieuws (lees: winstwaarschuwing). Dit houdt in dat de aankomende weken/maanden op dit nieuws het aandeel verder kan stijgen. Wellicht dat we de weerstand van rond 4.50 op kunnen gaan zoeken.

Nogmaals proficiat voor de zittenblijvers.
[verwijderd]
0
quote:

Bosporus schreef op 7 juli 2014 15:54:

Zo heren, daar ben ik weer. Ik had mezelf voorgenomen om weer te posten boven de 4 euro.

Ik kan jullie vertellen dat ik enorm verheugd ben met dit nieuws (lees: winstwaarschuwing). Dit houdt in dat de aankomende weken/maanden op dit nieuws het aandeel verder kan stijgen. Wellicht dat we de weerstand van rond 4.50 op kunnen gaan zoeken.

Nogmaals proficiat voor de zittenblijvers.
Inderdaad, wellicht dat we na de Q2 cijfers dan toch alsnog eindelijk weer koersen boven de 4.50 euro mogen aanschouwen...???
Bosporus
0
quote:

Martijn van M schreef op 7 juli 2014 15:57:

[...]

Inderdaad, wellicht dat we na de Q2 cijfers dan toch alsnog eindelijk weer koersen boven de 4.50 euro mogen aanschouwen...???
Als de beurs een beetje meezit, wellicht al voor de Q2 cijfers? Het duurt tenslotte nog een maand voordat ze deze presenteren. Na de publicatie van vandaag zullen veel aandeelhouders die het aandeel de rug toekeerden weer instappen. Immers zijn de vooruitzichten voor 2014 goed. Q2 cijfers zullen dit alleen maar bevestigen, anders stuur je zo vlak voor de cijfers geen pb.
[verwijderd]
0
quote:

Johnny88 schreef op 7 juli 2014 15:39:

Detail advies

BRUSSEL (Trivano.com) - Op 7 juli 2014 hebben de analisten van KBC Securities hun beleggingsadvies voor PostNL (ex. TNT) (PNL; ISIN: NL0009739416) herhaald. Het advies van KBC Securities voor PostNL (ex. TNT) blijft "houden".

De analisten behouden hun koersdoel van 3,70 EUR.

Op 6 mei 2014 publiceerde PostNL (ex. TNT) kwartaalcijfers. Op 4 augustus 2014 publiceert PostNL (ex. TNT) zijn resultaten over de eerste helft van het boekjaar.
Bron: www.trivano.com/aandeel/advies-kbc-se...
Deze snap ik niet. Zij verwachten + - 5% van 3,70 is 3,90 max
[verwijderd]
0
graag ff boven die dayhigh sluiten van 4.215
dat betekent namelijk morgen verder up
beurs zal dan ook wel weer groen zijn
427 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 18 19 20 21 22 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 13:00
Koers 1,280
Verschil +0,016 (+1,27%)
Hoog 1,305
Laag 1,260
Volume 1.614.722
Volume gemiddeld 2.090.892
Volume gisteren 1.877.754

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront