PostNL « Terug naar discussie overzicht

Post NL --> Juli

427 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 » | Laatste
jefkedeboskabouter
0
quote:

Martijn van M schreef op 30 juli 2014 15:57:

[...]

Krijg nou tietj.s ... vanmiddag alles omgedraaid:

TNT Express duidelijk omhoog, AEX omhoog, AMX nog net rood... en PostNL nu duidelijk roder dan de AMX; met de kanttekening dat de volatiliteit bij PostNL vandaag eigenlijk vrij laag is.

Geeft denk ik maar weer eens aan dat aan de koersontwikkeling eigenlijk nog steeds geen touw is vast te knopen. Enfin, wellicht dat ik vrijdag aan het eind van de middag op deze manier nog een keer een slag ga slaan in aanloop naar de cijfers.

Eerst even afwachten of de koers nog gaat reageren op de verwachtingen van de analisten (volgen morgen of overmorgen).
Heb getankt aan 3,79 :-)
snuf13
0
[verwijderd]
0
quote:

snuf13 schreef op 30 juli 2014 20:40:

Al brengen ze 8 dagen per week pakketjes rond, dan nog gaat dit fonds niet omhoog.

Ben je nou gewoon tegen de positieve berichten in PostNL aan het shorten? Ga je er voor de cijfers dan weer uit of durf je dan ook te blijven zitten?
snuf13
0
the legend
0
Redactie ABM Financial News - 31 juli 2014, 06:47
Koersdoel naar 4,50 euro.

Nomura heeft het koersdoel voor PostNL verhoogd van 3,70 naar 4,50 euro bij een ongewijzigd Neutraal advies.



Analisten van de Japanse zakenbank verhoogden de winsttaxaties voor PostNL nadat het postbedrijf de outlook voor dit jaar opwaarts aanpaste van een onderliggend contant bedrijfsresultaat van 180 tot 220 miljoen euro naar 260 tot 290 miljoen euro.



Nomura rekent voor dit jaar op een onderliggend contant bedrijfsresultaat van 269 miljoen euro.



PostNL komt 4 augustus met de halfjaarcijfers. Het fonds sloot woensdag vlak op 3,77 euro.



Door: ABM Financial News.
ballie2
0
quote:

the legend schreef op 31 juli 2014 09:09:

Redactie ABM Financial News - 31 juli 2014, 06:47
Koersdoel naar 4,50 euro.

Nomura heeft het koersdoel voor PostNL verhoogd van 3,70 naar 4,50 euro bij een ongewijzigd Neutraal advies.



Analisten van de Japanse zakenbank verhoogden de winsttaxaties voor PostNL nadat het postbedrijf de outlook voor dit jaar opwaarts aanpaste van een onderliggend contant bedrijfsresultaat van 180 tot 220 miljoen euro naar 260 tot 290 miljoen euro.



Nomura rekent voor dit jaar op een onderliggend contant bedrijfsresultaat van 269 miljoen euro.



PostNL komt 4 augustus met de halfjaarcijfers. Het fonds sloot woensdag vlak op 3,77 euro.



Door: ABM Financial News.

Koers reageert niet meer op goed nieuws!?
jefkedeboskabouter
0
Dan toch de gap eerst vullen vooraleer omhoog, misschien beter zo. Dan nadien daar geen last meer van :-)
[verwijderd]
0
quote:

ballie2 schreef op 31 juli 2014 09:23:

[...]
Koers reageert niet meer op goed nieuws!?
De Jappen van Nomura hobbelen al een paar jaar achter de koers aan, wel opmerkelijk dat ze hun koersdoel nu ineens ruim boven de actuele koers plaatsen... maar vermoedelijk doen ze dit in reactie op de koersverhogingen van andere analisten.
[verwijderd]
0
Zojuist bijgekocht op 3.68 euro, analisten... kom maar op met die verwachtingen voor a.s. maandag!
EIF
0
Nog steeds wacht ik mijn instapmoment bij Postnl af. Het ziet er nog niet positief uit
MaranV
0
Oei oei, we blijven door het putje gaan samen met het beurssentiment. Gelukkig is geduld een schone zaak he ? ^^

Trouwens wat is jouw visie op Post NL in een notendop, Beur? Ritjes op (goed) nieuws maken of zie je ook brood in de fundamentals?
[verwijderd]
0
quote:

MaranV schreef op 31 juli 2014 11:43:

Oei oei, we blijven door het putje gaan samen met het beurssentiment. Gelukkig is geduld een schone zaak he ? ^^

Trouwens wat is jouw visie op Post NL in een notendop, Beur? Ritjes op (goed) nieuws maken of zie je ook brood in de fundamentals?
Post is vooralsnog voor mij interessant voor ritjes. Ben met 3-5% telkens al dik tevreden. Hou nog zelden een pluk voor langere tijd aan.
De fundamentals worden door het goede beleid van de laatste tijd echter steeds sterker. Dat maakt ook de gevolgen van een miskleun bij een aankoop voor een ritje ook wat geringer: je weet de koers op een moment toch wel weer terugveert.
Huidige koers is m.i. te laag, zelfs met de licht negatieve invloed van TNT en de rente-ontwikkelingen. In/na de 3,60-ers leek me een goed aankoopmoment en ik gok op weer richting 4,20 binnenkort. Hopelijk ingezet bij de komende cijfers. En bij niet al te veel gedonder in de wereld. De aankoop van vanochtend houd ik in ieder geval aan tot na de cijfers.
MaranV
0
Bedankt Beur zo zie ik het ook. Zolang er geen vervelende zaken escaleren in de wereld en Post NL gestaag blijft verbeteren zie ik die 4 euro binnenkort weer op de borden staan dus geduld is voor mij de sleutel. Daarna maar weer eens kijken of er ritjes te maken vallen :)
[verwijderd]
0
quote:

Beur schreef op 31 juli 2014 12:09:

[...]Post is vooralsnog voor mij interessant voor ritjes. Ben met 3-5% telkens al dik tevreden. Hou nog zelden een pluk voor langere tijd aan.
De fundamentals worden door het goede beleid van de laatste tijd echter steeds sterker. Dat maakt ook de gevolgen van een miskleun bij een aankoop voor een ritje ook wat geringer: je weet de koers op een moment toch wel weer terugveert.
Huidige koers is m.i. te laag, zelfs met de licht negatieve invloed van TNT en de rente-ontwikkelingen. In/na de 3,60-ers leek me een goed aankoopmoment en ik gok op weer richting 4,20 binnenkort. Hopelijk ingezet bij de komende cijfers. En bij niet al te veel gedonder in de wereld. De aankoop van vanochtend houd ik in ieder geval aan tot na de cijfers.
Klinkt goeoeoeoed!!!

:-)
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

rish schreef op 31 juli 2014 15:26:

ben benieuwd of we nog wat koers doelen kunne verwachten vandaag of morgen
Volgende week pas, nadat a.s. maandag de cijfers zijn gepresenteerd.

(Dat die lui van Nomura vandaag met een koersdoel verhoging komen... geeft denk ik wel aan dat ze rekenen op mooie cijfers, net als ik overigens)
[verwijderd]
0
a daar ga ik natuurlijk ook vanuit na de winstverhoging :) cijfers voorbeurs of nabeurs... jij enig idee martijn?
427 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 12:22
Koers 1,272
Verschil +0,008 (+0,63%)
Hoog 1,305
Laag 1,260
Volume 1.237.329
Volume gemiddeld 2.090.892
Volume gisteren 1.877.754

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront