PostNL « Terug naar discussie overzicht

Post NL --> Juli

427 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 18 19 20 21 22 » | Laatste
ballie2
0
ostNL verhoogt winstverwachting
DEN HAAG (AFN) - PostNL heeft de verwachting voor de operationele winst in 2014 verhoogd. Het postbedrijf rekent nu voor dit jaar op een onderliggend cash bedrijfsresultaat van 260 tot 290 miljoen euro, zo gaf het maandag aan.
Naar PostNL Koninklijke detailpagina >

PostNL’s eerdere prognose was dat dit resultaat zou uitkomen aan de bovenkant van de bandbreedte tussen 180 miljoen en 220 miljoen euro. De verbetering van de vooruitzichten wordt vooral veroorzaakt door de ,,aanhoudende sterke'' resultaten bij Mail in Nederland. Dit komt onder meer door een snelle realisatie van de kostenbesparingsprogramma’s. Ook spelen enkele incidentele baten een rol.
Het concern opent de boeken over het tweede kwartaal op 4 augustus.
Patience
0
quote:

gerben74 schreef op 7 juli 2014 09:05:

En nu mannen? Verkopen? Vasthouden? Wat is slim...
vasthouden natuurlijk
[verwijderd]
0
quote:

Beur schreef op 7 juli 2014 09:07:

Verkocht op 4,05. later zien we wel of dit een goede zet was :)
Mooi zo. Ik ben er ook uit. Wat een winst. Gefeliciteerd.
[verwijderd]
0
quote:

ballie2 schreef op 7 juli 2014 09:07:

ostNL verhoogt winstverwachting
DEN HAAG (AFN) - PostNL heeft de verwachting voor de operationele winst in 2014 verhoogd. Het postbedrijf rekent nu voor dit jaar op een onderliggend cash bedrijfsresultaat van 260 tot 290 miljoen euro, zo gaf het maandag aan.
Naar PostNL Koninklijke detailpagina >

PostNL’s eerdere prognose was dat dit resultaat zou uitkomen aan de bovenkant van de bandbreedte tussen 180 miljoen en 220 miljoen euro. De verbetering van de vooruitzichten wordt vooral veroorzaakt door de ,,aanhoudende sterke'' resultaten bij Mail in Nederland. Dit komt onder meer door een snelle realisatie van de kostenbesparingsprogramma’s. Ook spelen enkele incidentele baten een rol.
Het concern opent de boeken over het tweede kwartaal op 4 augustus.
Geweldig nieuws!
[verwijderd]
0
quote:

ballie2 schreef op 7 juli 2014 09:07:

ostNL verhoogt winstverwachting
DEN HAAG (AFN) - PostNL heeft de verwachting voor de operationele winst in 2014 verhoogd. Het postbedrijf rekent nu voor dit jaar op een onderliggend cash bedrijfsresultaat van 260 tot 290 miljoen euro, zo gaf het maandag aan.
Naar PostNL Koninklijke detailpagina >

PostNL’s eerdere prognose was dat dit resultaat zou uitkomen aan de bovenkant van de bandbreedte tussen 180 miljoen en 220 miljoen euro. De verbetering van de vooruitzichten wordt vooral veroorzaakt door de ,,aanhoudende sterke'' resultaten bij Mail in Nederland. Dit komt onder meer door een snelle realisatie van de kostenbesparingsprogramma’s. Ook spelen enkele incidentele baten een rol.
Het concern opent de boeken over het tweede kwartaal op 4 augustus.
Mooi, maar is dat deze exorbitante stijging waard? ;)
[verwijderd]
0
quote:

Stefan S schreef op 7 juli 2014 09:11:

[...]

Mooi zo. Ik ben er ook uit. Wat een winst. Gefeliciteerd.
Jij ook Stef! Zo zie je maar... ;)
[verwijderd]
0
quote:

Beur schreef op 7 juli 2014 09:11:

[...]Mooi, maar is dat deze exorbitante stijging waard? ;)
De winst zou dit jaar zelfs al kunnen uitkomen op de verwachting voor volgend jaar... koersdoelen zouden wel eens flink omhoog kunnen gaan.

Meteen boven de 3.80 euro, en we stonden zojuist voor 2014 weer even op groen!
[verwijderd]
0
quote:

Martijn van M schreef op 7 juli 2014 09:15:

[...]

De winst zou dit jaar zelfs al kunnen uitkomen op de verwachting voor volgend jaar... koersdoelen zouden wel eens flink omhoog kunnen gaan.

Meteen boven de 3.80 euro, en we stonden zojuist voor 2014 weer even op groen!
Dat denk ik ook Martijn. Maar ik pik ze wel weer op bij een dippie.

ps respect voor Verhagen hoor!
[verwijderd]
0
Martijn, ik heb het even niet paraat: is er nu ook een eerdere kans op dividend?
DevlinJ
0
quote:

ballie2 schreef op 7 juli 2014 09:20:

Top dag voor Postnl. Mijn Bammetjes daarintegen gaan iets minder!
Post eruit. Winst is mooi genoeg. Kom later weer terug. Deze centen zijn binnen. Jihaa
[verwijderd]
0
quote:

Beur schreef op 7 juli 2014 09:24:

Martijn, ik heb het even niet paraat: is er nu ook een eerdere kans op dividend?
Ongeveer 1 kwartaal eerder is mijn eerste inschatting.
[verwijderd]
0
quote:

Martijn van M schreef op 7 juli 2014 09:27:

[...]

Ongeveer 1 kwartaal eerder is mijn eerste inschatting.
Ok. En we zullen weinig last van ramptoeristen hebben vandaag hier denk ik zo :)
[verwijderd]
0
quote:

Beur schreef op 7 juli 2014 09:30:

[...]Ok. En we zullen weinig last van ramptoeristen hebben vandaag hier denk ik zo :)
Ik hoop dat je ze überhaupt nog had???
427 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 18 19 20 21 22 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 17:39
Koers 1,265
Verschil +0,001 (+0,08%)
Hoog 1,305
Laag 1,260
Volume 2.469.382
Volume gemiddeld 2.090.892
Volume gisteren 1.877.754

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront