Tigenix « Terug naar discussie overzicht

Tigenix Oktober 2015

870 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 40 41 42 43 44 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

twopence schreef op 5 oktober 2015 16:47:

Maar al met al gaat Tigenix wel erg hard omlaag de laatste weken en heeft het niet de schijn dat daarop korte termijn verandering in gaat komen.
ahh, daar heb je weer iemand die in een glazen bol kan kijken....
twopence
0
p.s. Heb mijn belang vorige week in Pharming uitgebreid en lijkt erop dat dit vruchten af gaat werpen.
tonneke
0
quote:

twopence schreef op 5 oktober 2015 16:50:

p.s. Heb mijn belang vorige week in Pharming uitgebreid en lijkt erop dat dit vruchten af gaat werpen.
ik hoop het voor je twopence, gun het je van harte, komt allemaal wel eens een keertje goed te vallen.
twopence
0
quote:

Gordon_Gekko! schreef op 5 oktober 2015 16:49:

[...]ahh, daar heb je weer iemand die in een glazen bol kan kijken....
Ik heb geen glazen bol, ik voel het aan mijn vaarwater.
[verwijderd]
0
quote:

Nice guy schreef op 5 oktober 2015 15:06:

[...]

Ik adviseer iedereen om rustig te blijven, ook als de koers een paar procent daalt.
Vergeet niet dat we afgelopen weken op de beurzen de grootste daling in jaren hebben gezien dus het sentiment zat ook niet echt mee.

Wie nu verkoopt omdat het een paar centen gedaald is gaat over een jaar bedenken: "had ik vorig jaar die aandelen Tigenix maar gehouden!"

sentiment niet mee??? vandaag kan het gewoon niet groener , bel 20 plus 2.85 % Gal plus 6%
Der staan der maar weinig int rood , dus kom niet af met slecht beurssentiment !!
nog ff en tis weer 0.85 , zoals we al 4 keer meemaakten , goed nieuws tot 10 por omhoog ,de dagen erna weer naar af , zo zal het in mijn ogen altijd blijven bij tig , spijitg genoeg
Spreidstand
0
quote:

peke00 schreef op 5 oktober 2015 17:00:

[...]

sentiment niet mee??? vandaag kan het gewoon niet groener , bel 20 plus 2.85 % Gal plus 6%
Der staan der maar weinig int rood , dus kom niet af met slecht beurssentiment !!
nog ff en tis weer 0.85 , zoals we al 4 keer meemaakten , goed nieuws tot 10 por omhoog ,de dagen erna weer naar af , zo zal het in mijn ogen altijd blijven bij tig , spijitg genoeg
we trekken weer een beetje bij maar ik zie vooral computerhandel die de koers beinvloed en waar met de centen verschil dagwinsten worden gemaakt. Fundamenteel inderdaad niets veranderd, maar gevoelsmatig door elke dag een beetje lager te eindigen wel. Geeft ieg geen vertrouwen en zorgt voor zenuwen als je tegen verlies aan zit te kijken. Devies is en blijf zoals altijd bij beleggen: bepaal je eigen koersdoel en verkoop of koop daarop. En probeer daar, zolang er fundamenteel niets veranderd is aan de situatie, aan vast te houden.
[verwijderd]
0
quote:

twopence schreef op 5 oktober 2015 16:55:

[...]Ik heb geen glazen bol, ik voel het aan mijn vaarwater.
Gezegde aan mijn water ken ik maar aan mijn vaarwater?
twopence
0
quote:

Jan huigen schreef op 5 oktober 2015 17:18:

[...]

Gezegde aan mijn water ken ik maar aan mijn vaarwater?
Ach, dit gaat iets sneller.
[verwijderd]
0
quote:

techshares schreef op 5 oktober 2015 17:09:

[...]

we trekken weer een beetje bij maar ik zie vooral computerhandel die de koers beinvloed en waar met de centen verschil dagwinsten worden gemaakt. Fundamenteel inderdaad niets veranderd, maar gevoelsmatig door elke dag een beetje lager te eindigen wel. Geeft ieg geen vertrouwen en zorgt voor zenuwen als je tegen verlies aan zit te kijken. Devies is en blijf zoals altijd bij beleggen: bepaal je eigen koersdoel en verkoop of koop daarop. En probeer daar, zolang er fundamenteel niets veranderd is aan de situatie, aan vast te houden.
Computerhandel of niet... dit is natuurlijk zwaar teleurstellend. Bijna -2% bij een beurs van ruim +3%. Misschien een heel mooi bedrijf met mooie producten, maar aandeelhouders weten het niet te waarderen.
[verwijderd]
1
quote:

Nice guy schreef op 5 oktober 2015 16:39:

[...]

Mee eens. Je neemt nu het risico voor een paar procentjes terwijl je wel de boot kunt missen. Waarom niet beleggen in zowel Gala als Tigenix en dan rustig afwachten (is moeilijk haha).
Zo profiteer je van beiden en is ook het neerwaarts risico minder.
welke boot missen? de duikboot? weer 2 centen eraf, die 1,28 is alweer erg lang geleden en sindsdien gaat het alleen maar naar beneden...
Guus_Geluk
0
quote:

BassieNL schreef op 5 oktober 2015 18:02:

[...]

Computerhandel of niet... dit is natuurlijk zwaar teleurstellend. Bijna -2% bij een beurs van ruim +3%. Misschien een heel mooi bedrijf met mooie producten, maar aandeelhouders weten het niet te waarderen.

Tigenix staat er goed voor maar het gaat even duren voordat er flink winst gemaakt gaat worden. Kijk op de MLT/LT en dan is Tigenix een parel. Ik ben bezig om mijn positie flink uit te breiden, binnen 2 jaar zal de koers een paar keer over de kop gegaan zijn. Ik zal tzt dit bericht weer naar boven halen. RT 0,941
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

Haddie schreef op 5 oktober 2015 19:25:

Lucky 7...voor eind 2015...
www.beleggersbelangen.nl/opinie/exper...
Laten we maar zeggen dat we elke vorm van publiciteit goed kunnen gebruiken.
Verder is het flutartikel, waarin de auteur verwachtingen van anderen opsomt, waarbij zijn grootste bron dit forum lijkt te zijn. Risico's worden buiten beschouwing gelaten.

[verwijderd]
0
Ik snap er niets meer van, blijf wel zitten in tig en ablynx.
Hoop dat het tij keert...
[verwijderd]
0
Tigenix is momenteel wel erg stil waar het beurs relevante berichten betreft. Zolang dat zo blijft gaat het aandeel langzaam maar zeker naar beneden helaas. Maar zodra de eerste geruchten komen over partnerschap (of overname) dat gaat het stijl naar boven. Tot dan rustig blijven zitten en de tijgers lekker hun werk laten doen. Maar een berichtje van management over de stand van zaken af en toe zou niet slecht zijn en de koers zeker helpen....
marienlenn
0
quote:

springinhetveld schreef op 6 oktober 2015 08:21:

Tigenix is momenteel wel erg stil waar het beurs relevante berichten betreft. Zolang dat zo blijft gaat het aandeel langzaam maar zeker naar beneden helaas. Maar zodra de eerste geruchten komen over partnerschap (of overname) dat gaat het stijl naar boven. Tot dan rustig blijven zitten en de tijgers lekker hun werk laten doen. Maar een berichtje van management over de stand van zaken af en toe zou niet slecht zijn en de koers zeker helpen....

Inderdaad ons geduld wordt op de proef gesteld. ;)

Hopelijk voor een goede uitkomst!
Nice guy
0
quote:

BassieNL schreef op 5 oktober 2015 19:15:

en 30% naar beneden betekent meer dan 40% omhoog. Dat is een hoop!

Ter vergelijk: tussen 21-08 en 31-08 gingen we van 0.71 naar 1.28
DAT IS 80% IN 10 DAGEN!!!
Bij nieuws over partnering e.d. kan het dus zo hard omhoog!
870 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 40 41 42 43 44 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
910,59  +6,38  +0,71%  10 mei
 Germany40^ 18.773,50 +0,47%
 BEL 20 4.013,33 +0,70%
 Europe50^ 5.084,27 -0,02%
 US30^ 39.507,00 0,00%
 Nasd100^ 18.156,80 0,00%
 US500^ 5.221,51 0,00%
 Japan225^ 38.190,30 0,00%
 Gold spot 2.360,72 0,00%
 EUR/USD 1,0771 -0,10%
 WTI 78,28 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

Accsys +5,43%
CM.COM +2,92%
NX FILTRATION +2,63%
RANDSTAD NV +2,61%
ForFarmers +2,43%

Dalers

Kendrion -2,99%
UMG -2,95%
Alfen N.V. -2,63%
EBUSCO HOLDING -2,29%
VIVORYON THER... -1,85%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront