Tigenix « Terug naar discussie overzicht

Tigenix Oktober 2015

870 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 40 41 42 43 44 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Sky-jumper schreef op 1 oktober 2015 17:10:

[...]

Mocht er dan nog een 2de PB geweest zijn.... zo blijven we bezig.

PS : ben er pas op 1,17 ingestapt , terwijl Quote Web zei dat het vet van de soep was.
Er zijn er maar weinig onder de euro ingestapt !

De meeste zitten er ver boven ! zie link www.google.com/finance?q=EBR%3ATIG&am... op 1 maand zetten

Er zijn vele miljoenen aandelen boven de 1,10 en hoger van eigenaar gewisseld na het nieuws .
Spreidstand
0
quote:

bioscience schreef op 1 oktober 2015 17:30:

[...]

Er zijn er maar weinig onder de euro ingestapt !

De meeste zitten er ver boven ! zie link www.google.com/finance?q=EBR%3ATIG&am... op 1 maand zetten

Er zijn vele miljoenen aandelen boven de 1,10 en hoger van eigenaar gewisseld na het nieuws .
Ingestapt is iedereen ooit eens. Dus ook onder de euro. Meer dan de helft van mijn aandelen zijn aan 70 cent. Maar heb te gretig bijgekocht bij bekendmaking fase3. Daardoor zit mijn gemiddelde prijs nu op 0.98. Een riantere uitgangspositie dan degenen dan anderen, dat klopt. Maar daarvoor zitten de lage instappers ook al een lange(re) tijd te "wachten" op rendement, terwijl dat bij andere aandelen dit jaar wel (goed) rendeerden.
aossa
0
quote:

bioscience schreef op 1 oktober 2015 17:30:

[...]
Er zijn er maar weinig onder de euro ingestapt !
Ja, dat zal wel... de vrienden en de kennissen!

Na het "goede nieuws" wou de koers maar naar €0,9 en was gedurende 4 dagen niet omhoog te krijgen. Tot wanneer de familie en de kennissenkring gemobiliseerd werd.
[verwijderd]
0
@tonneke,
vandaag de Fagrons verkocht iets boven de 18.
Zijn wel gedaald ondertussen maar durf niet meer instappen , met die shorters weet je nooit welke kant het op gaat. Groetjes
Biobert
0
quote:

Vke schreef op 1 oktober 2015 17:06:

Voilà op deze manier misschien: data.kbcsecurities.be/40/40/201/13221...
@Vke Hartelijk dank, ben weer een stukje wijzer geworden.
tonneke
0
quote:

Sky-jumper schreef op 1 oktober 2015 18:00:

@tonneke,
vandaag de Fagrons verkocht iets boven de 18.
Zijn wel gedaald ondertussen maar durf niet meer instappen , met die shorters weet je nooit welke kant het op gaat. Groetjes
Ik hoop dat je er goed aangedaan hebt, het is wel een aandeel waar je mooie ritjes mee kan maken, ik doe dat theoretisch en dan gaat het goed maar in de praktijk lukt het mij nooit zo goed, morgen weer een nieuwe dagen nieuwe kansen, prettige avond allemaal, tot morgen.
Vke
0
Graag gedaan Biobert. Ik vind dit alles toch wel heel positief en opbeurend nieuws!!
dot100
0
quote:

lucas D schreef op 1 oktober 2015 16:56:

Ik wacht liever 2 jaar met dan een koershoogte die 500% hoger is als de huidige.
Tijd en vasthoudend genoeg.
Op het Inverko-forum schreef lucas:
-----------------
lucas D 13 jul 2015 om 16:55
Belofte:
Als de koers van Inverko eind 2015 niet minimaal verdubbelt vanaf 0,09, dan verkoop ik mijn aandelen Inverko en ben ik weg van dit forum.
Dan zal ik niemand meer irriteren met mijn optimisme.
gr. lucas D
-----------------
Kijk lucas, niemand heeft iets tegen een gezonde vorm van optimisme. Graag zelfs. Maar je weet zelf heel goed dat het niet je optimisme is, wat jou toon zet. Je bent gewoon aan het pluggen en pushen om anderen er toe aan te zetten jou Inverko, of jou Tigenix aandelen ook te kopen, ter koersondersteuning. Onderbouwen doe zelden iets, en waarschuwingen van anderen sla je koppig als je bent in de wind.
Overigens heb je naar eigen zeggen je Inverko aandelen reeds verkocht, dus hoezo een belofte en hoezo vasthoudend genoeg?
Hoewel lucas nog altijd een goede contra-indicator is, mag ik hopen voor de liefhebbers van Tigenix dat het dit keer niet nix wordt. Veel succes gewenst allemaal.

Oh ja. Dat ik een voorstander van realisme ben hoef ik eigenlijk niet te vermelden.
Vke
0
Waarschijnlijk overname van Fagron. Er speelt wat in de biotechwereld. Dat heeft Marc Coucke weer goed voor elkaar gekregen. Is Tigenix de volgende? ...
Biobert
0
[quote alias=Vke id=8842834 date=201510020725]
Waarschijnlijk overname van Fagron. Er speelt wat in de biotechwereld. Dat heeft Marc Coucke weer goed voor elkaar gekregen. Is Tigenix de volgende? ...
[/quote

Tigenix kan vanmorgen in ieder geval meeliften op het overnamesentiment van Fagron.
[verwijderd]
0
quote:

Biobert schreef op 2 oktober 2015 08:23:

[quote alias=Vke id=8842834 date=201510020725]
Waarschijnlijk overname van Fagron. Er speelt wat in de biotechwereld. Dat heeft Marc Coucke weer goed voor elkaar gekregen. Is Tigenix de volgende? ...
[/quote

Tigenix kan vanmorgen in ieder geval meeliften op het overnamesentiment van Fagron.
Waar baseeer je dat op. IO staat "gewoon" op 0.997.
Bij Fagron ook nix te zien...!?

edit. Hoewel, Fagron staat nu IO 19....
[verwijderd]
0
@tonneke : Zo zie je maar dat ik er weer juist naast heb gegrepen met Fagron. Gisteren verkocht vandaag overnamegesprekken , de dagen dat ze in mijn bezit zijn alleen maar zakken. T's duidelijk niet voor ons weggelegd jong.Teveel schrik zeker.
tonneke
0
quote:

Sky-jumper schreef op 2 oktober 2015 08:40:

@tonneke : Zo zie je maar dat ik er weer juist naast heb gegrepen met Fagron. Gisteren verkocht vandaag overnamegesprekken , de dagen dat ze in mijn bezit zijn alleen maar zakken. T's duidelijk niet voor ons weggelegd jong.
Non de ju, das erg dan kende goed jangken het mot nie veul gekker worre, da kan al nie meer volgens mij. Man man dat is echt pech hebben, ik zat er aan te denken om uit Tigenix te stappen en ritjes gaan maken met Glpg, nou weet ik het niet meer, wacht het eerste uur af en kijk dan wat ik doe, misschien valt het wel mee met fagron dan doet het niet zo'n pijn.
[verwijderd]
0
Vorige maand bleek de Belgische miljardair Marc Coucke zijn belang in Fagron te hebben vergroot tot 5,3 procent. Daarmee werd hij de op een na grootste aandeelhouder van het bedrijf. Analisten wezen er destijds al op dat de kans op een gehele overname van Fagron door die stap was gegroeid.
-----------------------------

Hij heeft ook al belang in MDX en Tigenix . Who's next

Ik ben LT er in MDX/Ablynx en Tigenix . ALs ik op dit moment maar geen gedwongen KT er ga worden door overnames .

Toevoeging

Als ik hier zo op het forum mee lees valt me op dat er toch noch steeds erg veel kt ers actief zijn die van het ene fonds naar andere switchen en geen geduld hebben .
Nu zie je maar wat er kan gebeuren door te vaak te switchen . Je gaat grote stijgingen missen .

tonneke
0
quote:

bioscience schreef op 2 oktober 2015 08:53:

Vorige maand bleek de Belgische miljardair Marc Coucke zijn belang in Fagron te hebben vergroot tot 5,3 procent. Daarmee werd hij de op een na grootste aandeelhouder van het bedrijf. Analisten wezen er destijds al op dat de kans op een gehele overname van Fagron door die stap was gegroeid.
-----------------------------

Hij heeft ook al belang in MDX en Tigenix . Who's next

Ik ben LT er in MDX/Ablynx en Tigenix . ALs ik op dit moment maar geen gedwongen KT er ga worden door overnames .

Toevoeging

Als ik hier zo op het forum mee lees valt me op dat er toch noch steeds erg veel kt ers actief zijn die van het ene fonds naar andere switchen en geen geduld hebben .
Nu zie je maar wat er kan gebeuren door te vaak te switchen . Je gaat grote stijgingen missen .

Je maakt het er voor mij niet gemakkelijker op, nou weet ik het helemaal niet meer.
[verwijderd]
0
@bioscience, raar dat ze bij Fagron naar buiten komen met het nieuws over overnamegesprekken terwijl er niks concreet is. Mocht nu de deal afspringen gaar er veel met een kater zitten ?? of wil men zo de overnamekoers verhogen ???

Ps : wat je hierboven zei , is wel juist hoor , ik schakel te gemakkelijk over van het ene fonds naar het andere, misscjien moet ik wel de fondsen vermijden waarin shorters zitten.
Nice guy
0
quote:

techshares schreef op 1 oktober 2015 17:38:

[...]

Ingestapt is iedereen ooit eens. Dus ook onder de euro. Meer dan de helft van mijn aandelen zijn aan 70 cent. Maar heb te gretig bijgekocht bij bekendmaking fase3. Daardoor zit mijn gemiddelde prijs nu op 0.98. Een riantere uitgangspositie dan degenen dan anderen, dat klopt. Maar daarvoor zitten de lage instappers ook al een lange(re) tijd te "wachten" op rendement, terwijl dat bij andere aandelen dit jaar wel (goed) rendeerden.
Hier precies zo... Ingestapt op 0,73 bijgekocht op 0,87 en toen de hype daar was nog eens bijgekocht op 1,26. Zoals techshares het goed verwoordt: "te gretig" Gemiddeld zit ik erin op 0,95 waardoor de grootste winst is verdampt. Jammer jammer...

Maar ik heb er vertrouwen in, het vinden van een goede partner kost nu eenmaal tijd. Als deze horde is genomen kan de koers weer fors hoger. Het gaat zoals vaak bij beleggen weer eens om GEDULD.

Succes allemaal
[verwijderd]
0
Geen idee Sky . Fagron interesseert mij niet . Het gaat er om dat Coucke niet gek.
is . Hij is miljardair en wij niet . Deze maken geld met geld .

Voor mij geen enkele switch .Stabiel in positie . We zullen zien volgend jaar hoe het er voor staat .

Iedereen moet zijn eigen afweging maken , waar hij/zij zich comfortabel bij voelt .
870 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 40 41 42 43 44 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
882,63  +12,36  +1,42%  26 apr
 Germany40^ 18.177,90 +1,45%
 BEL 20 3.874,87 +0,44%
 Europe50^ 5.011,70 +0,10%
 US30^ 38.211,61 0,00%
 Nasd100^ 17.698,09 0,00%
 US500^ 5.095,29 0,00%
 Japan225^ 38.345,55 0,00%
 Gold spot 2.337,95 0,00%
 EUR/USD 1,0693 -0,34%
 WTI 83,64 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

EBUSCO HOLDING +9,33%
NX FILTRATION +8,77%
ASMI +7,26%
Alfen N.V. +5,89%
PostNL +3,82%

Dalers

SIGNIFY NV -11,28%
Wereldhave -7,62%
AMG Critical ... -5,77%
IMCD -4,90%
ABN AMRO BANK... -4,19%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront