Tigenix « Terug naar discussie overzicht

Tigenix Oktober 2015

870 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 40 41 42 43 44 » | Laatste
[verwijderd]
0
Word bijna nix verhandeld vandaag!? Wat is daar aan de hand!? Iedereen houd vast onder de 1€, dat begrijp ik. Maar ook niemand die wil kopen?!
marienlenn
0
quote:

springinhetveld schreef op 2 oktober 2015 09:31:

Word bijna nix verhandeld vandaag!? Wat is daar aan de hand!? Iedereen houd vast onder de 1€, dat begrijp ik. Maar ook niemand die wil kopen?!
Zolang het maar groen ziet is het al goed voor mij. :)
[verwijderd]
0
quote:

marienlenn schreef op 2 oktober 2015 09:33:

[...]

Zolang het maar groen ziet is het al goed voor mij. :)
daghandelaar?

marienlenn
0
quote:

BassieNL schreef op 2 oktober 2015 09:50:

[...]
daghandelaar?

Nee helemaal niet, krijg ik teveel stress van.

Maar ik ben van mening dat het beter elke dag zachtjes stijgt en onder de radar van daghandelaars blijft. Dan verwacht ik geen terugval zoals we nu hadden.
[verwijderd]
0
Maar de terugval was min of meer reeel. We waren heel snel gestegen op het goede nieuws. Daarna komt altijd een terugval. Verder hebben we een partner met geld nodig. Elke dag zonder nieuws zet de koers iets lager (de firma verbruikt geld, dus past). Zodra er nieuws over een partner komt....KABOOM !!!

En daar wachten we allemaal op. Een paar centen (of zelfs dubbeltjes) naar boven of beneden is volledig oninteressant en niet relevant (tenminste niet voor mij). Daarvoor zitten we (ik!) niet in dit aandeel! Ik wacht op de "KABOOM" (koers naar 10 Euro). En als die niet komt is het geld helaas (bijna helemaal) weg....
lucas D
0
quote:

springinhetveld schreef op 2 oktober 2015 10:02:

Maar de terugval was min of meer reeel. We waren heel snel gestegen op het goede nieuws. Daarna komt altijd een terugval. Verder hebben we een partner met geld nodig. Elke dag zonder nieuws zet de koers iets lager (de firma verbruikt geld, dus past). Zodra er nieuws over een partner komt....KABOOM !!!

En daar wachten we allemaal op. Een paar centen (of zelfs dubbeltjes) naar boven of beneden is volledig oninteressant en niet relevant (tenminste niet voor mij). Daarvoor zitten we (ik!) niet in dit aandeel! Ik wacht op de "KABOOM" (koers naar 10 Euro). En als die niet komt is het geld helaas (bijna helemaal) weg....

Zo denk ik er ook over, alleen mijn doelstelling is over twee jaar 5 euro(500%) hoger als de huidige.
Vind ik al heel wat, maar dat wil niet zeggen dat 10 euro onhaalbaar is. Kijk eens waar Galapagos nu zonder partner nog staat?

En wat heeft Galapagos (buiten veel geld)meer dan Tigenix?
marienlenn
0
quote:

lucas D schreef op 2 oktober 2015 10:13:

[...]

zo denk ik er ook over, alleen mijn doelstelling is over twee jaar 5 euro(500%) hoger als de huidige.
Vind ik al heel wat, maar dat wil niet zeggen dat 10 euro onhaalbaar is. Kijk eens waar Galapagos nu zonder partner nog staat?

En wat heeft Galapagos (buiten veel geld)meer als Tigenix?

Aandacht. ;)
[verwijderd]
0
quote:

lucas D schreef op 2 oktober 2015 10:13:

[...]

zo denk ik er ook over, alleen mijn doelstelling is over twee jaar 5 euro(500%) hoger als de huidige.
Vind ik al heel wat, maar dat wil niet zeggen dat 10 euro onhaalbaar is. Kijk eens waar Galapagos nu zonder partner nog staat?

En wat heeft Galapagos (buiten veel geld)meer als Tigenix?

Het Galapagos medicijn is voor een VEEL grotere markt. Daar zit het grootste verschil. Maar daarvoor heeft Tigenix de phase 3 voor EU al klaar en Gala pas phase 2.

Dus het verschil lijkt wat te groot maar 400 mil in kas bij Galapagos geven een hoop zekerheid. Tigenix heeft nog geld voor 10 maanden.... Dat is een onzekerheids factor die ook (sterk) op de prijs drukt.
aossa
0
quote:

springinhetveld schreef op 2 oktober 2015 10:16:

[...]
Het Galapagos medicijn is voor een VEEL grotere markt. Daar zit het grootste verschil. Maar daarvoor heeft Tigenix de phase 3 voor EU al klaar en Gala pas phase 2.

Dus het verschil lijkt wat te groot maar 400 mil in kas bij Galapagos geven een hoop zekerheid. Tigenix heeft nog geld voor 10 maanden.... Dat is een onzekerheids factor die ook (sterk) op de prijs drukt.
En dan moeten ze op de koop toe elk half jaar een ferme coupon betalen (conv.obligatie) aan de grootste aandeelhouder... de andere aandeelhouders blijven op een afgekloven been knabbelen!
Ruud Rubbers
0
quote:

marienlenn schreef op 2 oktober 2015 10:13:

[...]

Aandacht. ;)
En daar zeg je wel wat!
Je kunt er van alles van denken over de CEO van Galapagos, maar hij komt wel een paar keer bij BNR radio. Ze geven meer persberichten uit (dit heeft natuurlijk ook te maken met de pipeline van hun). En natuurlijk de notering aan de Nasdaq heeft veel publiciteit opgeleverd.
Het schijnt als je de persvrouw van Galapagos mailt, je dan vrij snel antwoord hebt.
Alles bij elkaar zorgt wel voor extra aandacht overal.

Ter info: ik zit momenteel long in Tigenix, Galapagos, MDXHealth en Ablynx.

Veel succes allen!
m.vr.gr. Ruud
mickjagger2
0
quote:

lucas D schreef op 2 oktober 2015 10:13:

[...]

Zo denk ik er ook over, alleen mijn doelstelling is over twee jaar 5 euro(500%) hoger als de huidige.
Vind ik al heel wat, maar dat wil niet zeggen dat 10 euro onhaalbaar is. Kijk eens waar Galapagos nu zonder partner nog staat?

En wat heeft Galapagos (buiten veel geld)meer dan Tigenix?

Nasdaq weet je toch wel lucas D en een paar in de pipeline zitten met goede vooruitzichten...N 400€ miljoen
mickjagger2
0
quote:

Ruud Rubbers schreef op 2 oktober 2015 10:20:

[...]
En daar zeg je wel wat!
Je kunt er van alles van denken over de CEO van Galapagos, maar hij komt wel een paar keer bij BNR radio. Ze geven meer persberichten uit (dit heeft natuurlijk ook te maken met de pipeline van hun). En natuurlijk de notering aan de Nasdaq heeft veel publiciteit opgeleverd.
Het schijnt als je de persvrouw van Galapagos mailt, je dan vrij snel antwoord hebt.
Alles bij elkaar zorgt wel voor extra aandacht overal.

Ter info: ik zit momenteel long in Tigenix, Galapagos, MDXHealth en Ablynx.

Veel succes allen!
m.vr.gr. Ruud
Ter info: Ik ook ongeveer -Ablynx
lucas D
0
Het volume is zo ontzettend laag, dat ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat er iets aan zit te komen? Zelfs de daghandelaren houden de stukken vast.
marienlenn
0
quote:

lucas D schreef op 2 oktober 2015 10:25:

Het volume is zo ontzettend laag, dat ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat er iets aan zit te komen? Zelfs de daghandelaren houden de stukken vast.
Waarom koopt dan niet iedereen? ;)
lucas D
0
quote:

marienlenn schreef op 2 oktober 2015 10:26:

[...]

Waarom koopt dan niet iedereen? ;)
Dat is een goeie vraag, die ik niet kan beantwoorden. Mogelijk is (te) afwachtend op een bericht het antwoord.

marienlenn
0
Spreidstand
0
quote:

marienlenn schreef op 2 oktober 2015 10:46:

We kunnen zoveel denken en verwachten. Ik probeer van de rit te genieten. ;)
positieve instelling, alleen valt er momenteel weer niets te genieten....
marienlenn
0
quote:

aossa schreef op 2 oktober 2015 10:30:

Lijkt erop dat de €1,00 eraan komt :-) zie VG40

Heb de euro niet voorbij zien komen. :)
870 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 40 41 42 43 44 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
882,63  +12,36  +1,42%  26 apr
 Germany40^ 18.177,90 +1,45%
 BEL 20 3.874,87 +0,44%
 Europe50^ 5.011,70 +0,10%
 US30^ 38.211,61 0,00%
 Nasd100^ 17.698,09 0,00%
 US500^ 5.095,29 0,00%
 Japan225^ 38.345,55 0,00%
 Gold spot 2.337,95 0,00%
 EUR/USD 1,0693 -0,34%
 WTI 83,64 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

EBUSCO HOLDING +9,33%
NX FILTRATION +8,77%
ASMI +7,26%
Alfen N.V. +5,89%
PostNL +3,82%

Dalers

SIGNIFY NV -11,28%
Wereldhave -7,62%
AMG Critical ... -5,77%
IMCD -4,90%
ABN AMRO BANK... -4,19%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront