Tigenix « Terug naar discussie overzicht

Tigenix Oktober 2015

870 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 40 41 42 43 44 » | Laatste
aossa
0
quote:

marienlenn schreef op 2 oktober 2015 11:50:

[...]

Heb de euro niet voorbij zien komen. :)
VG40=0,99 elke dag een cent erbij... (is van mijn grootvaders tijd, dat rekenen in centen).
marienlenn
0
quote:

aossa schreef op 2 oktober 2015 11:54:

[...]
VG40=0,99 elke dag een cent erbij... (is van mijn grootvaders tijd, dat rekenen in centen).
De dag is nog lang he. :)
tonneke
0
Ben er maar uitgestapt op 0,984 en weer in Glpg gestapt op 36,58 en nou maar weer wachten, verwacht toch een stijging een dezer dagen, blijf wel het aandeel volgen veel succes allemaal.
[verwijderd]
0
quote:

tonneke schreef op 2 oktober 2015 13:08:

Ben er maar uitgestapt op 0,984 en weer in Glpg gestapt op 36,58 en nou maar weer wachten, verwacht toch een stijging een dezer dagen, blijf wel het aandeel volgen veel succes allemaal.
Haha die Tonneke . Dus ook een echte KT er zoals zoveel hier .Wat een ongeduld zeg .

Op GLPG heb je inmiddels al weer verlies bij aankoop 36,58. Nu nog een mooi persbericht er overheen .
[verwijderd]
0
quote:

tonneke schreef op 2 oktober 2015 13:08:

Ben er maar uitgestapt op 0,984 en weer in Glpg gestapt op 36,58 en nou maar weer wachten, verwacht toch een stijging een dezer dagen, blijf wel het aandeel volgen veel succes allemaal.
je snapt toch wel dat ze hier nu gaan stijgen he' :-)
[verwijderd]
0
quote:

tonneke schreef op 2 oktober 2015 13:08:

Ben er maar uitgestapt op 0,984 en weer in Glpg gestapt op 36,58 en nou maar weer wachten, verwacht toch een stijging een dezer dagen, blijf wel het aandeel volgen veel succes allemaal.
@ Tonneke , nu gaat het zeker zakken, grapje, toch sukses met je nieuw avontuur, hou me op de hoogte lans deze weg. Nog een tip : hou je geld tot we 2 cent lager staan, dan heb je ook een goede verdienste .
tonneke
0
quote:

't zal maar gebeuren schreef op 2 oktober 2015 13:51:

[...]
je snapt toch wel dat ze hier nu gaan stijgen he' :-)
Ja natuurlijk begrijp ik dat, ik hoop dat er op korte termijn iets gebeurd met Glpg zodat ik wat meer Tigenix kan kopen op een lagere prijs dan ik voorheen gedaan heb 1.17 zodat ik op allebei de aandelen winst kan maken, zelf denk ik dat de prijs die ik nu betaald heb voor Glpg niet al te veel is omdat er wezenlijk niets veranderd is met Glpg, maar ja ok koop glpg en hij zakt verder, dus nu maar hopen dat Tigenix gaat stijgen ;-))) als dat gebeurd sla ik mezelf of ik vraag het een ander om mij voor de hersens te slaan.
[verwijderd]
0
quote:

tonneke schreef op 2 oktober 2015 14:08:

[...]Ja natuurlijk begrijp ik dat, ik hoop dat er op korte termijn iets gebeurd met Glpg zodat ik wat meer Tigenix kan kopen op een lagere prijs dan ik voorheen gedaan heb 1.17 zodat ik op allebei de aandelen winst kan maken, zelf denk ik dat de prijs die ik nu betaald heb voor Glpg niet al te veel is omdat er wezenlijk niets veranderd is met Glpg, maar ja ok koop glpg en hij zakt verder, dus nu maar hopen dat Tigenix gaat stijgen ;-))) als dat gebeurd sla ik mezelf of ik vraag het een ander om mij voor de hersens te slaan.
Waarom spreid je niet?
Spreidstand
0
quote:

BassieNL schreef op 2 oktober 2015 14:19:

[...]
Waarom spreid je niet?
inderdaad, alle eitjes in een mandje is zeer risicovol. Zit zelf ook in beide fondsen. Wil niet de boot missen.....
tonneke
0
quote:

BassieNL schreef op 2 oktober 2015 14:19:

[...]
Waarom spreid je niet?
om de eenvoudige reden dat ik mezelf een limiet aangezegd heb om te leren beleggen, en ik vind het bedrag nu niet om te spreiden, rond € 10.000 en daar is alweer aardig vanaf, dus misschien dom maar probeer het toch op een paard te zetten, vandaar.
Hunter300
0
Geen punt tonneke, tigenix komt er echt wel. Fistel therapie is wellicht niet de grootste markt, maar als het principe blijkt te werken bij Sepsis en RA,.... dan is de ramp niet te overzien, voor de gevestigde orde. Het zou net als gentherapie echt gamechanging kunnen zijn. Als je het geld niet nodig hebt, gewoon laten rijpen.....
[verwijderd]
0
quote:

tonneke schreef op 2 oktober 2015 14:33:

[...]om de eenvoudige reden dat ik mezelf een limiet aangezegd heb om te leren beleggen, en ik vind het bedrag nu niet om te spreiden, rond € 10.000 en daar is alweer aardig vanaf, dus misschien dom maar probeer het toch op een paard te zetten, vandaar.
Ondanks dat het een grote gok is, denk ik wel dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Voor Tigenix zul je veel geduld nodig hebben. Ik denk dat we de hoogste jaarniveau al achter de rug hebben. Er is te weinig handel om zonder nieuws een nieuwe piek te zetten.
Met slimme daghandel en een portie geluk kun je met Galapagos nog wel een leuk rendementje maken dit jaar.
[verwijderd]
0
quote:

tonneke schreef op 2 oktober 2015 14:08:

[...]Ja natuurlijk begrijp ik dat, ik hoop dat er op korte termijn iets gebeurd met Glpg zodat ik wat meer Tigenix kan kopen op een lagere prijs dan ik voorheen gedaan heb 1.17 zodat ik op allebei de aandelen winst kan maken, zelf denk ik dat de prijs die ik nu betaald heb voor Glpg niet al te veel is omdat er wezenlijk niets veranderd is met Glpg, maar ja ok koop glpg en hij zakt verder, dus nu maar hopen dat Tigenix gaat stijgen ;-))) als dat gebeurd sla ik mezelf of ik vraag het een ander om mij voor de hersens te slaan.
je vrouw zal onderhand toch wel bereid zijn om aan je wens te voldoen? :-)
tonneke
0
quote:

Rotel74 schreef op 2 oktober 2015 14:51:

www.boursorama.com/actualites/tigenix...

Is dit wat positiefs? Ik heb net gekocht aan 96ct
ik weet het niet, ik weet wel dat je die mensen niks meer te drinken moet geven, je verstaat ze nu niet eens meer.
aossa
0
[verwijderd]
0
Mij laat het gevoel niet los dat er iets staat te gebeuren met Tigenix. Volume zo extreem laag vandaag.... Zit er een bericht aan to komen misschien? Weet iemand iets?
Spreidstand
0
quote:

aossa schreef op 2 oktober 2015 15:05:

Ze zeggen dat de tijd rijp is om te kopen (niet om te verkopen imho)
inderdaad, goede timing om te kopen.
[verwijderd]
0
quote:

springinhetveld schreef op 2 oktober 2015 15:06:

Mij laat het gevoel niet los dat er iets staat te gebeuren met Tigenix. Volume zo extreem laag vandaag.... Zit er een bericht aan to komen misschien? Weet iemand iets?
Ik hoop dat je gevoel gelijk krijgt.

Het volume is laag omdat er geen nieuwswaarde is lijkt me. En ik denk ook dat er bij deze koers weinig animo tot verkoop is.
870 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 40 41 42 43 44 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
882,63  +12,36  +1,42%  26 apr
 Germany40^ 18.177,90 +1,45%
 BEL 20 3.874,87 +0,44%
 Europe50^ 5.011,70 +0,10%
 US30^ 38.211,61 0,00%
 Nasd100^ 17.698,09 0,00%
 US500^ 5.095,29 0,00%
 Japan225^ 38.345,55 0,00%
 Gold spot 2.337,95 0,00%
 EUR/USD 1,0693 0,00%
 WTI 83,64 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

EBUSCO HOLDING +9,33%
NX FILTRATION +8,77%
ASMI +7,26%
Alfen N.V. +5,89%
PostNL +3,82%

Dalers

SIGNIFY NV -11,28%
Wereldhave -7,62%
AMG Critical ... -5,77%
IMCD -4,90%
ABN AMRO BANK... -4,19%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront