Aegon « Terug naar discussie overzicht

Aegon augustus 2016

2.004 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 93 94 95 96 97 98 99 100 101 » | Laatste
Multi702
0
Wat gebeurt er, knipper even met mn ogen en aegon stond even boven de 3,80.
En dan weer 10 cent lager
Marinus-86
0
gpjf
0
Ik maakte een klein foutje, slordigheid, en kocht per ongeluk 1000 stukjes op 4,57 en wilde ze eigenlijk meteen verkopen. Niet gedaan en kijk nu eens. Het zijn geen kapitalen met die paar duizend stuks die ik van Aegon heb maar ik overweeg nu maar verder uit te breiden als ze verder stijgen want ik zit er met een relatief laag gemiddelde in. Mooie belegging voor de langere termijn.
[verwijderd]
0
Te vroeg uitgestapt, jammer maar feli zittenblijvers! Laat het niet allemaal verdwijnen en wees niet te hebberig!
pbr
0
quote:

Dynafire schreef op 31 augustus 2016 10:11:

Te vroeg uitgestapt, jammer maar feli zittenblijvers! Laat het niet allemaal verdwijnen en wees niet te hebberig!
Dit is pas het begin
Einde maand
Shortposities deels sluiten
Dividendbetaling en daarna echte spike omhoog
Als je wat meer en langer geduld hebt kun je de verdibbelaar inzetten voor over een jaar

Waar is 'vod' Sproetje eigenlijk ?
Sproet
0
Nou nou, day-high op € 3,813 en meteen weer 2,5% terug naar € 3,71; iemand met dikke vingers of worden er hier wat argelozen op een verschrikkelijke manier ingeluisd.

Zoals gezegd, indexbeleggers zijn wendbaarder dan 'zittenblijvers'

www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/26511...
ruud45
0
quote:

-Tompouce- schreef op 31 augustus 2016 10:10:

Wat is dit¿??????? Overname???
Dit was wel te verwachten, ik hoop dat Sproet hier geen beleggers heeft weggejaagd met zijn negatieve instelling, echter ligt straks de weg open naar een koers die normaal is De aanleiding is natuurlijk de aanstaande renteverhoging, ook bij vorige renteverhogingen ging Aegon hard omhoog.
Sproet
0
quote:

pbr schreef op 31 augustus 2016 10:18:

[...]
Dit is pas het begin
Einde maand
Shortposities deels sluiten
Dividendbetaling en daarna echte spike omhoog
Als je wat meer en langer geduld hebt kun je de verdibbelaar inzetten voor over een jaar

Waar is 'vod' Sproetje eigenlijk ?
Mij wordt verzeten 'de hale dag naar het scherm te turen' maar potten verwijten hier blijkbaar de ketel.

Soms ben ik onderweg, zit ik in een afspraak of om andere redenen niet achter een computer, dus blijft het van mijn kant even stil.
ruud45
0
quote:

Sproet schreef op 31 augustus 2016 10:22:

Nou nou, day-high op € 3,813 en meteen weer 2,5% terug naar € 3,71; iemand met dikke vingers of worden er hier wat argelozen op een verschrikkelijke manier ingeluisd.

Zoals gezegd, indexbeleggers zijn wendbaarder dan 'zittenblijvers'

www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/26511...
je lult uit je nek en probeert je straatje schoon te vegen, maar helaas krijg je geen gelijk ! Neem je verlies en doe verder normaal !
pfffff
0
Ik zit hier weer eens met een hele brede smile achter mijn pc. Niet TE hebberig geweest en bijna op het hoogste punt verkocht. Even achterover geleund en net weer ingestapt. Had gelukkig een vrije dag, alle tijd, dus dat wordt een superdag. Ga zo maar eens een uurtje van de zon genieten terwijl het geld binnenstroomt.
Sproet
0
quote:

ruud45 schreef op 31 augustus 2016 10:40:

[...]je lult uit je nek en probeert je straatje schoon te vegen, maar helaas krijg je geen gelijk ! Neem je verlies en doe verder normaal !
Nou nou, rustagh !!!

Hoezo 'lul' ik mijn nek?
Welk straatje probeer ik schoon te vegen?
Welk verlies moet ik nemen?

Wederom geef je 'je bek een ongenuanceerde douw'; morgen wordt je pensioen gestort en dan kan je alsnog instappen, kalm maar.
Wilbar
0
quote:

ruud45 schreef op 31 augustus 2016 10:06:

Denk dat een partij aan het instappen is, of Aegon begint al te kopen om minder aandelen te hoeven uitgeven voor het stockdividend, dat zou wel slim zijn..
Dan ga ik maar voor cash dividend,, want je krijgt steeds minder aandelen op deze manier.
Eigen aandelen inkoop moet altijd vooraf worden aangekondigd !
pbr
0
quote:

Wilbar schreef op 31 augustus 2016 10:51:

[...]

Eigen aandelen inkoop moet altijd vooraf worden aangekondigd !
precies wat ik bedoelde Wilbar.

maak je borst maar nat want die 4 komt eerder op de borden dan velen denken
trab33
0
quote:

Wilbar schreef op 31 augustus 2016 10:51:

[...]

Eigen aandelen inkoop moet altijd vooraf worden aangekondigd !
aegon heeft deze al ingekocht om toekomstige dividend uit te betalen
Wilbar
0
quote:

trab33 schreef op 31 augustus 2016 11:04:

[...]

aegon heeft deze al ingekocht om toekomstige dividend uit te betalen
Aegon koopt inderdaad altijd aandelen in om de verwatering van het stockdividend tegen te gaan. Maar kondigt dat altijd netjes aan en meldt het ook als de inkoop is afgerond. Die laatste afronding is onlangs bekend gemaakt. De handel van vandaag heeft dus niets met eigen inkoop te maken.
ruud45
0
quote:

Wilbar schreef op 31 augustus 2016 11:10:

[...]

Aegon koopt inderdaad altijd aandelen in om de verwatering van het stockdividend tegen te gaan. Maar kondigt dat altijd netjes aan en meldt het ook als de inkoop is afgerond. Die laatste afronding is onlangs bekend gemaakt. De handel van vandaag heeft dus niets met eigen inkoop te maken.
ja je hebt gelijk..
2012 dewegomhoog
0
quote:

Dynafire schreef op 31 augustus 2016 10:11:

Te vroeg uitgestapt, jammer maar feli zittenblijvers! Laat het niet allemaal verdwijnen en wees niet te hebberig!
Jullie zijn zo snel tevreden , vergeet niet dat we 1 jaar geleden op 8 euro stonden en daar gaan we weer naar toe.
Ik verkoop zeker niet eerder onder de 8 euro.
Hoelang dat duurt maakt me niet uit.
Trouwens ik blijf zitten tot we een 10 euro borrel feetje gehad hebben.
2012 dewegomhoog
0
quote:

ruud45 schreef op 31 augustus 2016 10:22:

[...]Dit was wel te verwachten, ik hoop dat Sproet hier geen beleggers heeft weggejaagd met zijn negatieve instelling, echter ligt straks de weg open naar een koers die normaal is De aanleiding is natuurlijk de aanstaande renteverhoging, ook bij vorige renteverhogingen ging Aegon hard omhoog.
Zou wel heel vreemd zijn als er ook maar eentje hier op het forum zich laat beïnvloeden door de zienswijze van sproet.
Ik denk dat je er niet een kan vinden , en als die er wel is mag die op deze mail antwoorden.
2012 dewegomhoog
0
quote:

Sproet schreef op 31 augustus 2016 10:22:

Nou nou, day-high op € 3,813 en meteen weer 2,5% terug naar € 3,71; iemand met dikke vingers of worden er hier wat argelozen op een verschrikkelijke manier ingeluisd.

Zoals gezegd, indexbeleggers zijn wendbaarder dan 'zittenblijvers'

www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/26511...
De enige die er ingeluisd wordt bent u vrees ik.
2.004 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 93 94 95 96 97 98 99 100 101 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 5,820
Verschil +0,092 (+1,61%)
Hoog 5,880
Laag 5,774
Volume 5.203.702
Volume gemiddeld 6.634.722
Volume gisteren 5.596.590

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront