Aegon « Terug naar discussie overzicht

Aegon augustus 2016

2.004 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 97 98 99 100 101 » | Laatste
pete67
0
quote:

appiehappie schreef op 1 augustus 2016 17:40:

Wat een afstort. Ik meen dat er zo'n 600 miljoen afgeschreven moet gaan worden. Ik las dat hier op dit forum. Das geen kattepis. Als dit waar is dan verpatst die wijneandts alles wel erg goedkoop. Dacht dat er in het bedrijfsleven geld verdient moet worden maar bij Aegon zijn ze meester in duur kopen en goedkoop verkopen. Zal toch niet zo zijn dat de vrienden van ......... Hier giga voordeel uithalen. Dan wordt u als belegger of als klant wederom belazert. Aandeelhouderswaarde realiseren staat niet in het handboek voor de woekeraar alleen eigenbelang vergroten staat daarin.Zijn ze bij Aegon wel erg duidelijk in... Groetjes.
Beetje laf om je beschuldiging van...... niet te uitten. Zeker bang dat je te ver gaat. Dat geeft het niveau wel aan dan.
Vuilnisman kan deze zak ook nog mee?
pbr
0
appiehappie
0
Vaak is het zo dat als een bedrijf lucht verkoopt de koers ook lucht is. De grote afstort lijkt me daarom wel duidelijk..
WillemM
0
Precies wat je zegt appiehappie! Bovendien heeft Aegon totaal geen verdienmodel meer en met deze extreem lage rente is het helemaal een drama. Aandeel staat gewoon nog veel te hoog.
Marc.D
0
quote:

Marc.D schreef op 2 augustus 2016 09:16:

Gaan we weer groepswinnaar worden vandaag

Zuur heel zuur !!!!
Ja hoor bijna MT voorbij

Duitse banken ook op Yearlow pfff

Geen renteverhoging werkt volgens mij alleen maar averechts voor alle aandelen.
appiehappie
0
quote:

pbr schreef op 2 augustus 2016 09:30:

Wordt helemaal kapotgeshort

Herstel gaat even snel als de afdtort nu

Geduld
Hahaha, das wel humor.;"geduld". In een jaar tijd van rond de 8 euro naar de 3,40. Tijd voor een management change zou ik zeggen. Die koekebakker Wijneandts bakt er niets van. Laat die man gauw volledig naar KLM gaan voor 40 uur per week. Tenzij hij achter de schermen Aegon Lean&Mean heeft gemaakt voor verkoop. Minimaal 8,50 of meer!
pbr
0
quote:

appiehappie schreef op 2 augustus 2016 09:42:

[...]

Hahaha, das wel humor.;"geduld". In een jaar tijd van rond de 8 euro naar de 3,40. Tijd voor een management change zou ik zeggen. Die koekebakker Wijneandts bakt er niets van. Laat die man gauw volledig naar KLM gaan voor 40 uur per week. Tenzij hij achter de schermen Aegon Lean&Mean heeft gemaakt voor verkoop. Minimaal 8,50 of meer!
Het is niet alleen Aegon
Hele beurs en met name die pruts AEX wederom

Er moet nog even flink low gegaan worden voor september er weer ingekocht kan worden

Aegon is gewoon een van de vele prooien van hedgefunds
Kijk ook naar de lage volumes waar alles mee omlaag gezet wordt

Heeft weinig te maken met beleid want dat is bij alle financials kansloos
Daarom bestaan de meesten over 10 jaar niet meer

Marc.D
0
Gaat weer K@T dag worden voor Aegon retour bounchen is ook niet onze sterkste punt .
ruud45
0
quote:

Marc.D schreef op 2 augustus 2016 10:02:

Gaat weer K@T dag worden voor Aegon retour bounchen is ook niet onze sterkste punt .
moet weer onder de 3,40 zo te zien..

ruud45
0
quote:

Marc.D schreef op 2 augustus 2016 10:02:

Gaat weer K@T dag worden voor Aegon retour bounchen is ook niet onze sterkste punt .
zo te zien was 3,40 het doel voor de shorters..
pbr
0
Wat mij opvalt is dat dit jaar de AEX ruim 10% onder top van vorig jaar zit en ook niet meer in de buurt komt.

De rek lijkt hier eruit terwijl US wel all time high scoort

Dat geld ook voor aandelen als Aegon die in no time halveren en dan een paar jaar nodig hebben voor herstel

Voor mij toch een vervelend side effect van shortposities
Met name omdat het in veel landen verboden is behalve natuurlijk NL

Hier mag en kan alles
FairValue
0
Gisteren hoogste koers 3,699 en binnen 24 uur naar 3,40 en dus bijna 10% ZONDER specifeik Aegon nieuws...... dit is wel heel vreemd!!
2012 dewegomhoog
0
quote:

WillemM schreef op 2 augustus 2016 09:34:

Precies wat je zegt appiehappie! Bovendien heeft Aegon totaal geen verdienmodel meer en met deze extreem lage rente is het helemaal een drama. Aandeel staat gewoon nog veel te hoog.
Hoezo geen verdienmodel elk kwartaal 400 a 500 miljoen winst noem jij geen verdienmodel?
2012 dewegomhoog
0
quote:

WillemM schreef op 2 augustus 2016 09:34:

Precies wat je zegt appiehappie! Bovendien heeft Aegon totaal geen verdienmodel meer en met deze extreem lage rente is het helemaal een drama. Aandeel staat gewoon nog veel te hoog.
Elk kwartaal 400 a 500 miljoen winst noem jij geen verdienmodel?????????
ruud45
0
2.004 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 97 98 99 100 101 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 5,820
Verschil +0,092 (+1,61%)
Hoog 5,880
Laag 5,774
Volume 5.203.702
Volume gemiddeld 6.634.722
Volume gisteren 5.596.590

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront