Aegon « Terug naar discussie overzicht

Aegon augustus 2016

2.004 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 97 98 99 100 101 » | Laatste
pbr
0
Wederom over de hele linie Europa zwak.

US bodemt uit terwijl europa 2 keer zo hard daalt.

Voor de shorters ideaal maar niet heel lang houdbaar;
Verwacht nu snel een flinke rebound
Marc.D
0
[verwijderd]
0
Zojuist mijn gemiddelde koers weer wat naar beneden weten te brengen met een plukje op € 3,38

Tevens besloten om mijn aandelen Aegon t/m december 2017 in portefeuille te behouden.
Dit omdat ik denk dat de rente in de VS tot december 2017 nog minstens twee keer zal worden verhoogd. Gebeurd dit niet, dan dump ik mijn hele partij in december 2017 óók indien ik op verlies sta.

Succes weer!
[verwijderd]
0
Steve, zover vooruithandelen kan ik niet, is ook veel te saai. Er zal nog van alles gebeuren tot dec 2017 dat tot een andere beslissing noopt.
Zo heb ik gisteren in een vlaag van verstandsverbijstering over de lage koers, mijn aandelen ING met de helft vermeerderd, zodat mijn aandelen ING 1/3 van mijn totale portefeuille uitmaakten. In beleggingstheorie volstrekte waanzin; veel te grote gok. Maar ja net weer die helft verkocht met mooie winst en herbelegd in Aegon en DL. Want ik ben ervan overtuigd dat de financiële aandelen veel te erg afgestraft zijn dit jaar en dus een mooi winstpotentieel hebben. En de daling deze week sloeg ook nergens op. Dus dat gaat weer goedkomen. Ben Aegon gaan bijkopen vanaf de rit van 3.65 naar beneden, veel te vroeg dus, maar vandaag flink gemiddeld. Boven de 3.50 weer op winst.
Succes allen.
[verwijderd]
0
Well done, alrob!

Het geld waarmee ik beleg, is geen geld dat ik direct nodig heb.
Zo bestaat mijn portefeuille uit (inmiddels) vijf fondsen en dat zijn fondsen waarvan IK verwacht dat ze de aankomende periode zullen opveren. Uiteraard kan hier een "miskleun" tussen zitten, maar dat is het risico van beleggen.

Ik deel uw mening vwb het feit dat Aegon de afgelopen periode te hard is gestraft, daarnaast ben ik van mening dat Aegon gaat stijgen indien er renteverhoging(en) in de VS gaat komen.
Al met al maak ik me niet zo druk om een weekje groen of een weekje rood maar dat komt omdat ik mezelf doelen voor de langere termijn heb gesteld.
Ik volg het allemaal op de voet en ben vooral benieuwd naar de ontwikkelingen de aankomende tijd.
Om te beginnen volgende week donderdag (11 aug), wellicht zijn de verwachtingen voor de Q2 cijfers zo minimaal, dat het alleen maar mee kan vallen... Maar het kan ook zo maar zijn dat "we" weer met een procentje of 6/7 het schip in gaan.
We gaan het zien...
[verwijderd]
0
Aegon is, wat mij betreft, flink ondergewaardeerd nu.

Er is vorig jaar (2015) wel minder winst gemaakt dan het jaar dáárvoor (2014), maar als je 2013 en 2012 met elkaar vergelijkt zie je hetzelfde. Er is sprake van een mooie cadans, een fijn ritme van jaar na jaar.
Koers 'afstraffing' is nu helemaal niet logisch. Zeker niet als ik dan ook nog naar de intrinsieke waarde kijk.

De koers gaat vanzelf weer omhoog.
:D
[verwijderd]
0
Na de brexit is het niet weer goed gekomen met Aegon .Ben ook bang dat het niet meer gebeurd .Het is over en uit met dit Aandeel
pbr
0
quote:

Dirk 23 schreef op 3 augustus 2016 14:56:

Na de brexit is het niet weer goed gekomen met Aegon .Ben ook bang dat het niet meer gebeurd .Het is over en uit met dit Aandeel
Onzin
Wacht maar als die rentes straks aangepast gaan worden
Verdubbeling of meer is dan zeker reeel
pete67
0
ruud45
0
quote:

pete67 schreef op 3 augustus 2016 16:50:

[...]

money.cnn.com/quote/quote.html?symb=AIG

inmiddels +7.19%

en de 10 jaars :

www.investing.com/rates-bonds/u.s.-10...

morgen komt Metlife met de cijfers..............
Aegon komt vanzelf wel goed...ING brengt momenteel de winst...maar
het tij kan keren, zo is het altijd al gegaan de afgelopen jaren...
Marconosto
0
quote:

ruud45 schreef op 3 augustus 2016 17:44:

[...]Aegon komt vanzelf wel goed...ING brengt momenteel de winst...maar
het tij kan keren, zo is het altijd al gegaan de afgelopen jaren...
Heb er lang in gelooft maar uiteindelijk moet er ook erkent worden dat het de afgelopen jaren stil aan elke keer een tree lager is geworden met Aegon. Ik denk gewoon dat dit aandeel uit de gratie is. Dit doet mij natuurlijk wel zeer want ik zit in dit aandeel vanaf 2010 voor de LT. Wel een mooi dividend rendement wat weer beter is dan op de bank. Aan de andere kant doet 30K verlies ook zeer.
We gaan het beleven maar zoals gezegd heb ik er een hard hoofd in.
Marc.D
0
Zogenaamde koersdoelverlaging vandaag ( was van gister)
Lijkt wel of de media echt op zoek is naar Aegon slecht nieuws show .

We hebben trouwens een collega loser er bij dit jaar.

AFKLM om precies te zijn
Marc.D
0
quote:

Marconosto schreef op 3 augustus 2016 17:49:

[...]Heb er lang in gelooft maar uiteindelijk moet er ook erkent worden dat het de afgelopen jaren stil aan elke keer een tree lager is geworden met Aegon. Ik denk gewoon dat dit aandeel uit de gratie is. Dit doet mij natuurlijk wel zeer want ik zit in dit aandeel vanaf 2010 voor de LT. Wel een mooi dividend rendement wat weer beter is dan op de bank. Aan de andere kant doet 30K verlies ook zeer.
We gaan het beleven maar zoals gezegd heb ik er een hard hoofd in.
Kan altijd slechter M Delta L van 16 naar 3
Fagro van 40 naar 7 Imtech 0

De rente gaat de komende jaren echt wel omhoog.
Je zit er nu al zes jaar in en nu verkopen op de bodem ?
Dit aandeel is ook nog To Big to fall en overtake
Lekker nog een paar jaartjes blijven zitten dan staat hij wel
wel weer op 10 +

Gelijkwaardig Voorbeeld AH TOM2 Wessanen enz enz
appiehappie
0
Aegon underperformt sector al jaren
Met een 10-jaars koersverlies van 69 procent behoort het aandeel tot de het slechtste aandelen van de verzekeraarssector. Het gemiddelde aandeel uit de sector leverde de afgelopen 10 jaar een een verlies op van 56 procent. Andere underperformende aandelen zijn o.a. Heritage Insurance Holdings, Vienna Insurance Group Group en Aegon .

Over de afgelopen 12 maanden staat het aandeel Aegon op een verlies van bijna 40 procent. De verzekeraarssector verloor dezelfde periode ruim 5 procent. De Nederlandse aandelen verloren circa 7 procent de afgelopen 12 maanden.
appiehappie
0
Vanzelfsprekend met dank aan het topmanagement van Aegon! Een 10'jaarskoersvlies van 69%. Waar haalt het management olv Wijneandts de brutaliteit vandaan om giga bonussen zichzelf toe te kennen. Schaamteloos volk!
2.004 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 97 98 99 100 101 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 5,820
Verschil +0,092 (+1,61%)
Hoog 5,880
Laag 5,774
Volume 5.203.702
Volume gemiddeld 6.634.722
Volume gisteren 5.596.590

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront