Aegon « Terug naar discussie overzicht

Aegon augustus 2016

2.004 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 » | Laatste
down
0
Wat een onzin om te zeggen dat de spaarrente niets te maken heeft met de rente die de ecb telt als ze dat aan de banken lenen of weggeven.....Dus de opmerking dat de spaarrente de rente volgt op de ecb is toch werkelijk belachelijk, want dat had de leenrente op geldleningen van de banken had allang op niet 6% moeten staan en ten hoogste 15% op creditcards.... Hieraan zie je dat wat de centrale banken ook doen, dat de gewone bank rente schandalig hoog blijft en de uit te betalen rente door de banken aan de particulier schandalig laag staat!
Ook zie je vandaag dat de aex vanmorgen zodanig gedaald is dat de dow het tij niet meer gekeerd kan krijgen ook al staat deze dow al mooi in het groen daar zijn we niet in staat toe en wachten ze (Shorters) erop dat deze dow alsnog daalt.
[verwijderd]
0
@kid carson

Je 'klinkt' boos...:)

Wat zijn jouw gedachten, over waar dit geheel naar toe gaat dan?
Hoe zie je de nabije toekomst?

(Ik short nooit, voor de duidelijkheid)
:D
löngterm
0
quote:

kid carson schreef op 29 augustus 2016 16:51:

Wat een onzin om te zeggen dat de spaarrente niets te maken heeft met de rente die de ecb telt als ze dat aan de banken lenen of weggeven.....
Als jij je tot dit niveau gaat verlagen is het niet eens de moeite waard om inhoudelijk op je te reageren. Ga eerst mijn post van welgeteld 2 regels een goed lezen voor je dit soort rare dingen gaat lopen te verkondigen.
down
0
Tja,,,,, we hadden het over spaarrente en we hadden over ecb rente richting banken we hadden het over rente op creditcards en leningen zoals VBR leningen en andere vormen van geldleningen
Daarbij komt telkens de vraag of de ecb de rente moet verhogen volgens mensen op dit forum.
Ik weet ook niet wat deze redenering te maken heeft met een verstand niveau maar een ding is duidelijk,,,,,de verhouding tussen geld lenen en wederom lenen is radicaal mis gezien het niveau van rente doorberekening,,,, en ik zeg duidelijk niveau,,,, als je snapt wat ik bedoel!
[verwijderd]
0
Here’s where every Fed official stands on interest rates after Jackson Hole

By Steve Goldstein

Published: Aug 29, 2016 11:14 a.m. ET

After the interest-rate chatfest that is the Jackson Hole conference, here’s a roundup of where every Federal Reserve official stands on the issue of increasing interest rates.

What clearly has emerged is a sense that an interest-rate hike is near, given the strong jobs data.

Whether that increase comes in September or December is open to debate, as is the smaller possibility that the Fed could lift interest rates twice this year. No one is suggested hikes during all the scheduled meetings in September, November and December.

Judging from federal funds futures trading, the most likely outcome is a quarter-point rate increase in December. There’s a 13% chance that there will be two hikes by then, or one half-point rise during the last meeting of the year.

www.marketwatch.com/story/heres-where...
2012 dewegomhoog
0
quote:

kid carson schreef op 29 augustus 2016 15:25:

rente verhogingen!!!!!ecb? vandaag een bericht van ing dat de spaarrente alweer met 0,1% verlaagd wordt wegens het aanbod op de geld markten Waarom dan zou de fed en ecb de rente voet dan willen verhogen!?
De rente verhogingen waar wij het over hebben gaan natuurlijk over de US .
Daar gaat de rente als eerste omhoog waarschijnlijk in September en anders in December.
Europa volgt ongeveer een jaar later.
down
0
quote:

2012 dewegomhoog schreef op 29 augustus 2016 18:40:

[...]

De rente verhogingen waar wij het over hebben gaan natuurlijk over de US .
Daar gaat de rente als eerste omhoog waarschijnlijk in September en anders in December.
Europa volgt ongeveer een jaar later.
Er zijn mensen op dit forum die beweren dat de rente in de VS allereerst omhoog moet gaan en dat Europa dan wel volgt Als dat zo zou zijn waarom staat de vooral aex zo belabberd laag alsmede de bankaandelen en verzekeraars, want,,reageren ze niet alvast ver vooraf als er een rente verhoging op komst zou zijn.
Er zijn wel loze kreten daar in het verre Amerika die de rente omhoog willen praten maar het komt er niet van Waarom dan dat eeuwig gezeur over een rente verhoging door deze waarzeggers? Om de speculanten in de race te houden zodat in ieder geval de dow naar de 20000 punten gaat, dat is sensatie daar houden die yanks wel van.
Inmiddels staat de dow al flink in het groen maar wij waren rood, en bleven dat.
[verwijderd]
0
@Kid carson

En waar vind ik snelle bbq recepten nog voor morgen?.......;P

En wát doet Soros op dit moment?
Zou het iets betekenen , nú? :P

slimbeleggen.com/waarom-soros-kiest-g...

:D
[verwijderd]
0
quote:

AdrianaRich schreef op 29 augustus 2016 20:15:

@Kid carson

En waar vind ik snelle bbq recepten nog voor morgen?.......;P

En wát doet Soros op dit moment?
Zou het iets betekenen , nú? :P

slimbeleggen.com/waarom-soros-kiest-g...

:D
Soros schijnt short te zitten op de S&P500 met 4 miljoen shorts(waarde weet ik niet, hoorde een miljard$ maar dat geloof ik niet) Maar dat hij short zit geeft wel aan wat de richting kan worden, met het short gaan op de pond een tijd geleden heeft deze bulgaar een miljard verdiend;)
[verwijderd]
0
quote:

Meltzer schreef op 29 augustus 2016 20:20:

[...]

Soros schijnt short te zitten op de S&P500 met 4 miljoen shorts(waarde weet ik niet, hoorde een miljard$ maar dat geloof ik niet) Maar dat hij short zit geeft wel aan wat de richting kan worden, met het short gaan op de pond een tijd geleden heeft deze bulgaar een miljard verdiend;)
Als hij dan óók nog gezond en gelukkig is...dan hééft hij wat he !!!

Maar ik vroeg me af , wat zijn positie (in goudmijnaandelen) op dit moment is. En of dat dan iets zegt over de financiële markt, op dit moment.
Over geld in het algemeen....over de rente...over Aegon (uiteraard) !!

:D
[verwijderd]
0
quote:

AdrianaRich schreef op 29 augustus 2016 20:29:

[...]

Als hij dan óók nog gezond en gelukkig is...dan hééft hij wat he !!!

Maar ik vroeg me af , wat zijn positie (in goudmijnaandelen) op dit moment is. En of dat dan iets zegt over de financiële markt, op dit moment.
Over geld in het algemeen....over de rente...over Aegon (uiteraard) !!

:D

Ik vind het een misselijke man met teveel invloed, hij heeft het "ja kamp" 200K toegestopt vanwege het referendum van Oekraïne, hij en zijn maten Rotschild en Rockefeller schijnen achter de vluchtelingen stroom te zitten, alles doen ze om hun belangen te waarborgen, ik weet niet waar hij in zit op het moment, las vorige week een stuk hier op IEX waar hij een beetje inzat, weet niet meer welk stuk, ik las daar wel over zijn short positie, misschien even googlen op Soros zijn positie? Persoonlijk denk ik dat de rente niet voor de verkiezingen in de USA wordt verhoogd, vandaar de wazigheid van de "grijze duif" ;)
[verwijderd]
0
@Meltzer

Inderdaad: er gaat niets, boven gezondheid, geluk, en echt goede banden met je geliefde, je familie en vrienden.
En af en toe een mooie ring ;D

Maar ik zal het inderdaad eens googelen. Ik vergeet nogal eens, dat ik achter een computer zit ;P

:D
Sproet
0
quote:

VOORTS schreef op 29 augustus 2016 15:00:

[...]

4
Ook fout.
Goh, al die bijhandjes hier durven niet, bang dat ze het fout hebben.

Goed, hoe is het met 'het vod'?
Zozo, mooi herstel; een plus van € 0,004.
Nou nou, op naar de € 4 dan maar.
[verwijderd]
0
quote:

Sproet schreef op 27 augustus 2016 15:22:

Vraagje aan Werkbij: tot hoever moet de koers in het hier bovenstaande dan weer stijgen wil je zelf € 5.000.000 winst maken?
Hoi Sproet, ben ik weer. Simpel toch :). 5.
Slaap lekker.
Sproet
0
quote:

raarmaarwaar schreef op 29 augustus 2016 22:10:

[...]

Hoi Sproet, ben ik weer. Simpel toch :). 5.
Slaap lekker.
Nog veel fouter; blijkbaar dan toch nog lastiger dan gedacht.
[verwijderd]
0
quote:

Sproet schreef op 29 augustus 2016 22:40:

[...]
Nog veel fouter; blijkbaar dan toch nog lastiger dan gedacht.
Hoe bedoel je het? N.a.v. jou gegevens zeg ik. Exclusief VBR.
Ben benieuwd.
Toekomstbeeld
0
quote:

Meltzer schreef op 29 augustus 2016 20:20:

[...]

Soros schijnt short te zitten op de S&P500 met 4 miljoen shorts(waarde weet ik niet, hoorde een miljard$ maar dat geloof ik niet) Maar dat hij short zit geeft wel aan wat de richting kan worden, met het short gaan op de pond een tijd geleden heeft deze bulgaar een miljard verdiend;)
Een tijd geleden? Was zelfs nog vd vorige eeuw :-)

Ach, en met de Brexit uitslag zat Soros er compleet naast. Hij teert nog altijd op zijn ene grote mega succes uit 1992.

George Soros, die faam en fortuin vergaarde door tegen het pond-sterling te speculeren in 1992, heeft vorige week niet ingezet op een daling van de Britse munt door een brexit. Hij profiteerde volgens een woordvoerder wel van de opbrengst van andere 'bear'-posities die meer waard werden na de koersdalingen die vrijdag volgden op de uitslag van het referendum.
'Hij speculeerde niet tegen sterling omdat hij ervoor was dat Groot-Brittannië in de Europese Unie bleef', aldus de woordvoerder, 'Hij was zelfs long in het pond in de aanloop naar de stemming'. Maar omdat de beleggingsportefeuille van Soros in zijn algemeenheid uitgaat van verwachte koersdalingen, maakte hij wel winst op zijn andere posities.
Sproet
0
quote:

raarmaarwaar schreef op 29 augustus 2016 22:44:

[...]

Hoe bedoel je het? N.a.v. jou gegevens zeg ik. Exclusief VBR.
Ben benieuwd.
Inclusief VBR (30% kapitaalseis).
[verwijderd]
1
quote:

Toekomstbeeld schreef op 30 augustus 2016 00:02:

[...]

Een tijd geleden? Was zelfs nog vd vorige eeuw :-)

Ach, en met de Brexit uitslag zat Soros er compleet naast. Hij teert nog altijd op zijn ene grote mega succes uit 1992.

George Soros, die faam en fortuin vergaarde door tegen het pond-sterling te speculeren in 1992, heeft vorige week niet ingezet op een daling van de Britse munt door een brexit. Hij profiteerde volgens een woordvoerder wel van de opbrengst van andere 'bear'-posities die meer waard werden na de koersdalingen die vrijdag volgden op de uitslag van het referendum.
'Hij speculeerde niet tegen sterling omdat hij ervoor was dat Groot-Brittannië in de Europese Unie bleef', aldus de woordvoerder, 'Hij was zelfs long in het pond in de aanloop naar de stemming'. Maar omdat de beleggingsportefeuille van Soros in zijn algemeenheid uitgaat van verwachte koersdalingen, maakte hij wel winst op zijn andere posities.
En hij ging short in Deutsche Bank.
En wij zitten met de soros.... ;-)
Sproet
0
quote:

Sees schreef op 30 augustus 2016 07:41:

[...]
En hij ging short in Deutsche Bank.
En wij zitten met de soros.... ;-)
Soros heeft een winstpakkertje in spe.
2.004 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 17:35
Koers 6,136
Verschil +0,070 (+1,15%)
Hoog 6,164
Laag 6,074
Volume 4.434.245
Volume gemiddeld 6.529.785
Volume gisteren 4.098.386

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront