Aegon « Terug naar discussie overzicht

Aegon augustus 2016

2.004 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 97 98 99 100 101 » | Laatste
appiehappie
0
quote:

Sleve schreef op 4 augustus 2016 15:48:

[...]

Dat verwacht ik niet.
Aegon zal gestaag omhoog gaan de aankomende 2 a 2,5 jaar
Zo is het het. De komende 10 jaar gaat Aegon gestaag omhoog. Op naar de 10 euro.
[verwijderd]
0
!0 jaar nou dan mogen ze van mij failliet gaan als ze zolang nodig hebben .laat staan de 4 daar hebben ze al problemen mee
[verwijderd]
0
Oké als we dan tóch omhoog en voorwaarts willen...waarom doen we dat dan niet in de aankomende 3 maanden?
Zo...tegen eind november 9,99 ?
Of...kunnen jullie beter dan dát ?
I dare you ;P

:D

(Alle evt. verliezen zijn uiteraard voor jezelf ;P)
[verwijderd]
0
quote:

"Be Happy, Don't Worry" schreef op 4 augustus 2016 15:45:

[...]

Aegon volgt altijd DL, of omgekeerd, beiden komen ze vaak procentueel toch weer op de zelfde
hoogte.
Oftewel ik verwacht dat Aegon nog flink hoger gaat vandaag!
Gaat niet gebeuren .Weet je toch staat Aegon bekend om
ruud45
0
quote:

Dirk 23 schreef op 4 augustus 2016 16:49:

[...]Gaat niet gebeuren .Weet je toch staat Aegon bekend om
nee die 3,55 zit het er niet meer in Dirk, morgen nieuwe kansen..
Volgende week donderdag weten we meer..
down
0
We zijn alweer op de weg naar terug de koers mag niet hoger gaan dan ongeveer 3,60 want dan gelooft er niemand meer in De 5 die zal nog lang op zich laten wachten dat is nu al maanden geleden dat ie daar op stond en laten we de 7 maar helemaal vergeten. Ik blijf voorlopig zitten zolang ik het geld niet hoef te gebruiken, en op het spaarboekje zetten is al helemaal niet goed. Dus afwachten op betere vooruitzichten voor aegon dan maar.....
[verwijderd]
0
quote:

kid carson schreef op 4 augustus 2016 17:12:

We zijn alweer op de weg naar terug de koers mag niet hoger gaan dan ongeveer 3,60 want dan gelooft er niemand meer in De 5 die zal nog lang op zich laten wachten dat is nu al maanden geleden dat ie daar op stond en laten we de 7 maar helemaal vergeten. Ik blijf voorlopig zitten zolang ik het geld niet hoef te gebruiken, en op het spaarboekje zetten is al helemaal niet goed. Dus afwachten op betere vooruitzichten voor aegon dan maar.....
Die 5 zie je dit jaar of volgend jaar niet .Aegon heeft altijd een probleem geweest en dat veranderd niet .Beleggers stappen ook massaal uit Aegon die zoeken naar betere Aandelen zo als delta /Arcelo /Ing enz maar zeker geen Aegon
down
0
quote:

Dirk 23 schreef op 4 augustus 2016 17:18:

[...]Die 5 zie je dit jaar of volgend jaar niet .Aegon heeft altijd een probleem geweest en dat veranderd niet .Beleggers stappen ook massaal uit Aegon die zoeken naar betere Aandelen zo als delta /Arcelo /Ing enz maar zeker geen Aegon
De enigste reden waarom ik ze houd is het dividend zoals al aangegeven, want op de bank parkeren met je spaargeld brengt jaarlijks veel minder op En als je een vermogen hebt dan betaal je daarover nog eens flink 4% vermogensrendement belasting Dat aegon niet meer de 5 haalt hangt een beetje af van wat de markt de komende weken nog gaat doen is de vraag want september is aantocht.
[verwijderd]
0
quote:

ruud45 schreef op 4 augustus 2016 16:59:

[...]nee die 3,55 zit het er niet meer in Dirk, morgen nieuwe kansen..
Volgende week donderdag weten we meer..
Ik houd mijn hart vast.
Sinds ik Aegon in portefeuille heb, heb ik 4 keer kwartaalcijfers meegemaakt. Alle keren met een flinke daling tot gevoog.

Ik ben benieuwd hoe dat deze keer gaat maar vrees met grote vrezen.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Wat is vervelender dan uitstappen en dan lijdzaam toezien hoe de koers gestaag gaat stijgen en in een uptrend komt. Ook dat heb ik zo vaak meegemaakt. Altijd weer een dilemma; blijf je zitten of neem je je verlies.
Trouwens lijkt op dat andere dilemma; blijf ik zitten of neem ik al winst. Net zo moeilijk. Je moet dus van alles wat hebben, dan zit je goed. Spreiden dus.
Maar ik bouw een tijdmachine, maakt het allemaal veel gemakkelijker. Als ik hem klaar heb, geef ik wel een seintje.
Marc.D
0
Financials deden het weer goed in de hoofdindex. ING ging na de zeer sterke opmars van woensdag wederom mee aan kop met 1,5% winst. Verzekeraar Aegon noteerde 1% in de plus. ABN Amro won 2,1%.

Aegon?
Laat me niet lachen verdomme
De twee win bankdagen pffff

Keurig weer aan de 3.50 paal vastgebonden.

Riekt naar de misdaad!!!
Slnc
0
wat het nu doet maakt niet zoveel uit gaat om volgende week donderdag wat de cijfers zijn
[verwijderd]
0
quote:

Slnc schreef op 4 augustus 2016 20:32:

wat het nu doet maakt niet zoveel uit gaat om volgende week donderdag wat de cijfers zijn
Wordt volgende week niet Anders of zijn de cijfers ook goed .Dit Aandeel gaat nu niet omhoog en volgende week ook niet dit gaat jaren duren voor dat 5/6 er weer is .Morgen is mijn laatste dag met Aegon en nu meen ik het echt want heb het gehad met de stront Aandeel
Goedekans
0
quote:

Dirk 23 schreef op 4 augustus 2016 20:44:

[...]Wordt volgende week niet Anders of zijn de cijfers ook goed .Dit Aandeel gaat nu niet omhoog en volgende week ook niet dit gaat jaren duren voor dat 5/6 er weer is .Morgen is mijn laatste dag met Aegon en nu meen ik het echt want heb het gehad met de stront Aandeel
Dirk 23 je frustratie over Aegon kan ik goed begrijpen, maar wacht met verkopen tot na de cijfers.
Ik heb relatief veel aandelen Aegon, maar ik ga nu zeker niet verkopen.
Je gaat jezelf te kort doen. Het risico met deze lage koers is erg klein. Veel verder zakt het niet.
[verwijderd]
0
Morgen verder up Dirk. Ik zou maar even wachten, Stront dumpen kun je altijd nog. Overigens OCI maakt er winst mee, al zie je dat niet af aan de koers.
pbr
0
Gezien koersverloop vandaag gaan we morgen richting 3,60

Nu verkopen is jezelf tekort doen
ruud45
0
quote:

pbr schreef op 4 augustus 2016 21:53:

Gezien koersverloop vandaag gaan we morgen richting 3,60

Nu verkopen is jezelf tekort doen
VS 3,55 .
Beleggerig
0
quote:

Sleve schreef op 4 augustus 2016 18:20:

[...]

Ik houd mijn hart vast.
Sinds ik Aegon in portefeuille heb, heb ik 4 keer kwartaalcijfers meegemaakt. Alle keren met een flinke daling tot gevoog.

Ik ben benieuwd hoe dat deze keer gaat maar vrees met grote vrezen.
Mee eens... het is zeker een drama.. er kan ook niet meer uit de hoge hoed komen gezien de lage rente. Helaas voel ik me al een konijn die starend naar koplampen midden op de weg staat. De klap is al meerdere keren geweest, maar ik sta nog steeds midden op de weg met het gevoel van wanneer komt de volgende klap. Uitstappen is geen optie, gezien de te grote verliezen en de grote hoop voor herstel naar 6...
2.004 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 97 98 99 100 101 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 9 mei 2024 17:35
Koers 6,066
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 6,082
Laag 6,016
Volume 4.098.386
Volume gemiddeld 6.564.138
Volume gisteren 4.098.386

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront