Aegon « Terug naar discussie overzicht

Aegon juli 2016

1.493 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 » | Laatste
ruud45
0
ruud45
0
quote:

ruud45 schreef op 29 juli 2016 08:46:

Pre 3,62, verder kwam Mittal met prima cijfers, dus het kan een mooie dag worden..
Mittal + 5 % daar kan Aegon alleen maar van dromen.
[verwijderd]
0
Dagelijkse kost:
Momenteel day high om straks weer wat centen te zakken.

Hopelijk eindigen we groen vandaag met een koers bover EUR 3,60
Wilbar
0
Een tweet van Nico Bakker:

Nico PR Bakker ?@TheDailyTurbo 1 min1 minuut geleden
Voor IEX.nl zal ik een beleggingsidee schrijven over AEGON, die rijp is voor een rebound naar krap 4 tot 4,50....analyse volgt asap...

twitter.com/TheDailyTurbo?ref_src=tws...
ruud45
0
quote:

Wilbar schreef op 29 juli 2016 09:27:

Een tweet van Nico Bakker:

Nico PR Bakker ?@TheDailyTurbo 1 min1 minuut geleden
Voor IEX.nl zal ik een beleggingsidee schrijven over AEGON, die rijp is voor een rebound naar krap 4 tot 4,50....analyse volgt asap...

twitter.com/TheDailyTurbo?ref_src=tws...
die Nico toch...
ruud45
0
Omhoog is niet zo moeilijk, maar de winst vasthouden is steeds het probleem bij Aegon..
[verwijderd]
0
quote:

ruud45 schreef op 29 juli 2016 10:06:

[...]die Nico toch...
Ik heb mijn verkoopordertje maar terug getrokken en mijn DL zojuist omgeruild voor Aegon
[verwijderd]
0
Aha hier:
Tostrams
Aegon biedt bijna 30% potentieel tot weerstand 4,65.

jaja, technisch maar als stresstest en cijfers niet tegen vallen...

Als
[verwijderd]
0
De vraag is niet of we de € 3,70 gaan zien vandaag, maar of we er boven gaan sluiten.
[verwijderd]
0
quote:

ruud45 schreef op 29 juli 2016 09:02:

[...]Mittal + 5 % daar kan Aegon alleen maar van dromen.
nu dik 7% arcelo Aegon is niet vooruit te branden .Zodra het omhoog gaat wordt het weer naar beneden getrapt
Wilbar
0
quote:

Dirk 23 schreef op 29 juli 2016 12:35:

[...] nu dik 7% arcelo Aegon is niet vooruit te branden .Zodra het omhoog gaat wordt het weer naar beneden getrapt
Ik wil wel meer dagen van "niet vooruit te branden" met een stijging van 2,5%.
ruud45
0
quote:

Dirk 23 schreef op 29 juli 2016 16:09:

Nog even dan weer in het rood
onzin de hele beurs zakt door het negatieve sentiment van de VS..
daar kan Aegon helemaal niets aan doen en ook anderen zakken mee...
[verwijderd]
0
quote:

Dirk 23 schreef op 29 juli 2016 16:09:

Nog even dan weer in het rood
Positief bekijken, anders gewoon verkopen.
Nasdaq_NL
0
Prima weekje zo, nu nog even de stresstest voor banken afwachten na 22.00...
de 4 euro verwacht ik rond de Q2 cijfers.
[verwijderd]
0
Koers van Aegon doet het laatste dagen opvallend goed,iemand enig idee hoe dat komt?
Daexter
0
AllianzGI: Fed verhoogt rente eind 2016 of begin 2017
26 jul

Vandaag en morgen buigt de Federal Reserve zich over de Amerikaanse rente. Naar alle waarschijnlijkheid zal de Fed de huidige rente handhaven. Maar in haar commentaar kan ze wel een stijging in het vooruitzicht stellen, verwacht Frank Dixmier, Global Head of Fixed Income bij Allianz Global Investors.

“De Brexit heeft heel wat macro-economische onzekerheden veroorzaakt. Toch hebben de markten tot nu toe veerkracht getoond dankzij beleggers die opnieuw meer bereid zijn om risico’s te nemen. Van deze context moet de Amerikaanse centrale bank profiteren om zich te concentreren op de binnenlandse economie van de VS. Ze herhaalt best dat beslissingen over de rente afhangen van haar eigen diagnose in termen van groei, inflatie en werkgelegenheid.”

“Zeker voor de werkgelegenheid is de trend positief: de arbeidsmarkt gaat de goede richting uit, de vooruitzichten voor de komende maanden zijn gunstig en het zeer slechte jobcreatiecijfer in mei bleek een anomalie. In deze omstandigheden lijkt de voortzetting van de geleidelijke normalisering van het Amerikaanse monetaire beleid gegrond. Hoewel er eind juni geen renteverhoging mogelijk leek in 2016, schatten de markten de kans op een rentestap in december stilaan op 40%.

Een stijging in september is weinig waarschijnlijk gezien de Amerikaanse presidentsverkiezingen, maar we zijn overtuigd dat de Fed de rente eind 2016 of begin 2017 optrekt.”

Analist.nl Nieuwsdienst: +31 084-0032-842
nieuws@analist.nl
[verwijderd]
0
Wat naar de grafieken gekeken. Lijkt erop dat een stjgende korte termijn trend de laatste weken is ontstaan die zo'n 10 cent stijging gemiddeld per week inhoudt. Zou leuk zijn als dat een paar maanden doorgaat.
Is voor mij eind september het leed geleden.
1.493 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 5,820
Verschil +0,092 (+1,61%)
Hoog 5,880
Laag 5,774
Volume 5.203.702
Volume gemiddeld 6.634.722
Volume gisteren 5.596.590

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront