Aegon « Terug naar discussie overzicht

Aegon juli 2016

1.493 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

ruud45 schreef op 22 juli 2016 13:32:

[...]tja er zijn zogenaamde analisten die een koersdoel van 3,40 hebben staan, je vraagt je af waar dat op gebaseerd is..
Nergens op, gaan voor eigen parochie.
Inschatter
0
quote:

pieter1960 schreef op 22 juli 2016 14:55:

[...]

Koers van 5 zie ik nog wel komen, geld hetzelfde voor DL, komt ook nooit meer goed.
En KPN (! of ?)............ of het moet opgegeten worden.
[verwijderd]
0
quote:

Inschatter schreef op 22 juli 2016 14:59:

[...]
En KPN (! of ?)
KPN ook niet, 3,50 voorlopig, maar daar kun je mooie ritten meemaken.
Inschatter
0
quote:

pieter1960 schreef op 22 juli 2016 15:00:

[...]

KPN ook niet, 3,50 voorlopig, maar daar kun je mooie ritten meemaken.
Beste fonds om ritten mee te maken (alhoewel de opties duur zijn) is Unibail.
[verwijderd]
0
Grote partijen zijn aan het inslaan deze week. Zal wel goed nieuws aankomen, ook al gaan er steeds meesr mensen uit aegon. Maar maandag zal een ieder die eruit gegaan is zichzelf voor zijn kop slaan. Ik denk nabeurs in usa weer omhoog richting de maandag.
[verwijderd]
0
Als aex boven de 453 sluit kunnen we naar de volgende weerstand van 365.
Volgende week cijfers aegon?
Inschatter
1
quote:

henkiepenkie1963 schreef op 22 juli 2016 17:18:

Als aex boven de 453 sluit kunnen we naar de volgende weerstand van 365.
Volgende week cijfers aegon?
Sorry, als jij aangeeft niet te weten wanneer de Q2-cijfers worden gerapporteerd......... dan kan ik jou als zgn Aegon-belegger/kenner niet serieus nemen. Desalniettemin veel succes met Aegon (zoals ik al eerder zei: een flut-aandeel).
ruud45
0
quote:

Dirk 23 schreef op 22 juli 2016 16:48:

Dit Aandeel is zo dood als een pier
Dat valt erg mee, de weekwinst is toch bijna 3 cent..
Marc.D
0
Helaas een kleine winst deze week.

Had meer ingezeten 3.60 plus

Het is ze weer gelukt om de boel te verzieken .

2012 dewegomhoog
0
quote:

Marc.D schreef op 22 juli 2016 18:42:

Helaas een kleine winst deze week.

Had meer ingezeten 3.60 plus

Het is ze weer gelukt om de boel te verzieken .

Geen probleem deze extreem lage koers en rente is niet houdbaar gaat vanzelf omhoog.
Inschatter
0
quote:

2012 dewegomhoog schreef op 22 juli 2016 19:37:

[...]

Geen probleem deze extreem lage koers en rente is niet houdbaar gaat vanzelf omhoog.
Aandeelhouders van KPN (hoor er gelukkig niet bij) wachten ook al jaren tot de koers (vanzelf) omhoog gaat. Ik zie het niet gebeuren tenzij er weer speculatie ontstaat als overname-prooi. Tot die tijd alleen interessant met optie-constructies. Vraag me nu opeens af of Aegon wellicht ook 'n potentiele overname-kandidaat is (puur obv koers)!?
[verwijderd]
0
De lang termijn calls zijn nog steeds goedkoop
Als komende week de koers -onverhoopt- daalt, koop ik weer bij.
Inschatter
0
quote:

alrob schreef op 23 juli 2016 13:39:

De lang termijn calls zijn nog steeds goedkoop
Als komende week de koers -onverhoopt- daalt, koop ik weer bij.
Die calls zijn niet voor niets 'goedkoop', denk daar maar eens over na.
Hoe dan ook: succes met je strategie.
[verwijderd]
0
Tuurlijk inschatter.De marktverwachtingen op lange termijn zijn niet hoog, maar de mijne wel. En zonder risico geen winst
Ik denk dat de rente niet tevoorspellen is op langere termijn. En daar ligt mijn winst (of verlies).
Inschatter
0
quote:

alrob schreef op 23 juli 2016 16:17:

Tuurlijk inschatter.De marktverwachtingen op lange termijn zijn niet hoog, maar de mijne wel. En zonder risico geen winst
Ik denk dat de rente niet tevoorspellen is op langere termijn. En daar ligt mijn winst (of verlies).
Mag toch hopen dat inkomsten van Aegon niet m.n. afhangen van de rente(-ontwikkeling). Als ik zo'n lange adem als jij zou hebben dan zou ik toch eens op zoek gaan naar iets minder speculatiefs dan sec het aandeel Aegon maar hee....... het is jouw geld, tijd. Wie weet krijg je over enige jaren een beetje gelijk.
2012 dewegomhoog
0
quote:

Inschatter schreef op 23 juli 2016 11:58:

[...]
Aandeelhouders van KPN (hoor er gelukkig niet bij) wachten ook al jaren tot de koers (vanzelf) omhoog gaat. Ik zie het niet gebeuren tenzij er weer speculatie ontstaat als overname-prooi. Tot die tijd alleen interessant met optie-constructies. Vraag me nu opeens af of Aegon wellicht ook 'n potentiele overname-kandidaat is (puur obv koers)!?
KPN is een heel ander verhaal , kun je niet vergelijken met Aegon .
Aegon krijgt klappen door de lage rente dan stijgen de lange termijn verplichtingen..
Ik denk dat Aegon het meest rente gevoelig bedrijf op de Aex is.
De rente is al lange tijd extreem laag en zal ooit weer omhoog gaan .
Daar hoef je geen hoge wiskunde voor gestudeerd te hebben.

Voor de lange termijn is Aegon een super aandeel.
2012 dewegomhoog
0
quote:

Inschatter schreef op 23 juli 2016 16:50:

[...]
Mag toch hopen dat inkomsten van Aegon niet m.n. afhangen van de rente(-ontwikkeling). Als ik zo'n lange adem als jij zou hebben dan zou ik toch eens op zoek gaan naar iets minder speculatiefs dan sec het aandeel Aegon maar hee....... het is jouw geld, tijd. Wie weet krijg je over enige jaren een beetje gelijk.
Kan jij dan een aandeel noemen met een betere stijgings potentie dan Aegon.
Er is geen aandeel harder gedaald dan Aegon , en wat hard daalt gaat ook weer hard omhoog
Het heeft allemaal met de rente te maken en die gaat een keer omhoog.
Aegon haalt 70% van de omzet uit Amerika , en de rente gaat daar dit jaar al omhoog.
Dan zal daar de solvency ratio ook omhoog gaan.
In Engeland zullen we ook een verbetering zien van de solvency ratio door de verkoop van de pensioenen.

Maar eerst krijgen we nog een flinke domper bij de tweede kwartaal cijfers te verwerken.
Een eenmalige afschrijving van ongeveer 600 miljoen.
Daarna gaat het de goede kant op dus lange termijn uitstekend aandeel.
[verwijderd]
0
helemaal mee eens 2012, zie ook de ontwikkeling van de olieprijs het afgelopen jaar. Ging naar een record laagte en een half jaar later vanaf de low bijna verdubbeld. En op de low schreeuwde iedereen moord en brand. Shell ging naar grofweg de 17 euro en staat nu bijna de helft hoger.
Dus niemand kan met succes de renteontwikkeling voorspellen op langere termijn. Ik ook niet, en gok dus net zo hard als degenen die stellen dat de rente op langere termijn zo laag blijft of nog lager gaat.
En de koers van Aegon is hier ontegenzeggelijk mee verbonden.
1.493 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 14 mei 2024 10:23
Koers 6,120
Verschil -0,068 (-1,10%)
Hoog 6,172
Laag 6,098
Volume 514.236
Volume gemiddeld 6.560.140
Volume gisteren 5.538.024

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront