Aegon « Terug naar discussie overzicht

Aegon juli 2016

1.493 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 69 70 71 72 73 74 75 » | Laatste
[verwijderd]
0
Ik heb vooral lange termijn calls die nu flink verlies opleveren.
Pas al de koers ongeveer op 4.40 staat speel ik quitte, binnen een paar maanden dan wel.
En jij?
[verwijderd]
0
Ik heb ze twee weken terug weer opgepikt tegen 3,32
Maar heb eerder verlies geleden door ze te verkopen.

Indien de koers nu rond de 4,50 komt, ga ik winst pakken op mijn argon stukjes.
Voor de LT heb ik daar alle vertrouwen in.

Verder heb ik nog wat PostNL, ING, Arcelor en TomTom in portefeuille.
Allen voor de langere termijn.
2012 dewegomhoog
0
quote:

alrob schreef op 30 juli 2016 13:08:

Ik heb vooral lange termijn calls die nu flink verlies opleveren.
Pas al de koers ongeveer op 4.40 staat speel ik quitte, binnen een paar maanden dan wel.
En jij?
Gewoon blijven zitten , daar ga je een vette winst op maken .
Zodra de rente gaat stijgen , schiet Aegon omhoog.
Het duurt wat langer dan verwacht , maar de rente gaat dit jaar nog omhoog in Amerika.
Volgend jaar verhogen ze de rente ook nog wel 2 keer .
De oude top van bijna 8 euro gaan we weer zien .
Het is een kwestie van tijd , zelfs sproet zie of hoor je niet meer.
The only way is up bij deze extreem lage koers en rente.
[verwijderd]
0
Klopt. Heb calls 2020 5. Voor 25 Cent. Alle tijd. Potentie enorm. Verlies ach. Meer kans dan met een loterij over 5 jaar.
2012 dewegomhoog
0
quote:

100% buy schreef op 30 juli 2016 20:12:

Klopt. Heb calls 2020 5. Voor 25 Cent. Alle tijd. Potentie enorm. Verlies ach. Meer kans dan met een loterij over 5 jaar.
Super call is dat daar ga je heel blij van worden .
Die 25 cent is echt spotgoedkoop,we gaan weer een keer naar de oude top van bijna 8 .
En dat gaat echt wel gebeuren voor 2020 tel uit je winst.
[verwijderd]
0
Maandag met de banken samen omhoog, ing abn amro zijn geslaagd en daarvan profiteert aegon ook van. Ik denk 7% erbij maandag.
2012 dewegomhoog
0
quote:

henkiepenkie1963 schreef op 30 juli 2016 23:38:

Maandag met de banken samen omhoog, ing abn amro zijn geslaagd en daarvan profiteert aegon ook van. Ik denk 7% erbij maandag.
Zou mooi zijn 7% , maar lijkt me erg veel voor 1 dag.
Dat de Nederlandse banken zouden slagen was geen verrassing die doen het gewoon goed.
De koersen zijn alleen nog shit van banken en verzekeraars.

Ing van bijna 16 naar rond de 10 en Aegon van bijna 8 naar 3,5 gaat nergens meer over.
Aegon krijgt in het tweede kwartaal nog een flinke afschrijving voor de kiezen, maar daarna zullen de kwartaalcijfers goed zijn.
De onderliggende winst is ondanks de extreem lage rente nog steeds goed en dat vindt ik toch knap.
Als je 400 a 500 miljoen winst maakt in deze markt dan doe je het goed.
[verwijderd]
0
buy 100%, dat was dan wel heel goekoop gekocht, want ik heb dezelfde calls, dus dec20 4.00 gekocht voor 41 cent per stuk en deze staan nu op 50 cent.
Misschien ben jein de war met de serie dec17 4.00, want die heb ik enkele weken geleden wel gekocht voor 25 cent per stuk en die doen nou ongeveer 36 cent, dacht ik. Dus dat is al een mooie winst in zo'n korte tijd. Maar ja het grote verlies was ook in korte tijd gerealiseerd. Zegt allemaal nets, kan zo up en zo weer down. Is gewoon een achtbaan, die je enkel kunt volgen. Uitstappen is te link net als instappen trouwens.
Maar wel frappant dat ik door mijn stoplosses de afgelopen week wel 40% van mijn aandelen kwijtgeraakt ben; door de markt werd bewust naar die stoplosses heen gemanipuleerd en toen de laagste afgegaan was en de buit door de manipulanten binnengehaald was, ging de koers prompt weer omhoog. En ik vergat weer bij te kopen. Wellicht dat deze week tijdens een dip ik de aandelenportefeuille weer aanvul, maar het is tegen mijn principe om wat ik door een stoploss kwijtraak, weer bijtekopen.
2012 dewegomhoog
0
quote:

alrob schreef op 31 juli 2016 10:41:

buy 100%, dat was dan wel heel goekoop gekocht, want ik heb dezelfde calls, dus dec20 4.00 gekocht voor 41 cent per stuk en deze staan nu op 50 cent.
Misschien ben jein de war met de serie dec17 4.00, want die heb ik enkele weken geleden wel gekocht voor 25 cent per stuk en die doen nou ongeveer 36 cent, dacht ik. Dus dat is al een mooie winst in zo'n korte tijd. Maar ja het grote verlies was ook in korte tijd gerealiseerd. Zegt allemaal nets, kan zo up en zo weer down. Is gewoon een achtbaan, die je enkel kunt volgen. Uitstappen is te link net als instappen trouwens.
Maar wel frappant dat ik door mijn stoplosses de afgelopen week wel 40% van mijn aandelen kwijtgeraakt ben; door de markt werd bewust naar die stoplosses heen gemanipuleerd en toen de laagste afgegaan was en de buit door de manipulanten binnengehaald was, ging de koers prompt weer omhoog. En ik vergat weer bij te kopen. Wellicht dat deze week tijdens een dip ik de aandelenportefeuille weer aanvul, maar het is tegen mijn principe om wat ik door een stoploss kwijtraak, weer bijtekopen.
Waarom een stop loss gedaan bij deze extreem lage koersen die gaan vanzelf omhoog.
Zo speel je de grote jongens in de kaart.
Marc.D
0
Tuurlijk lul ik mijn eigen voordeel.

Maar toch heb ik nu het gevoel dat we binnen een paar maandjes
op 5 euro staan.

We gaan het maandag weer zien.
down
0
Zo te zien komt aegon voorzichtig uit het negatieve dal dat gekweekt is door shorters speculanten en eendagsvliegen die de koers behoorlijk hebben beschadigd.We kwamen van ongeveer iets boven de 5 euro (heeft nog veel hoger gestaan) en wel op 13 euro!!!! maar door de jaren heen hebben banken en verzekeringen een flinke veer moeten laten door de bovenstaande redenen.... Dat ze overigens nog stevige winsten maakten ( ook in gemaakt in (slechte) tijden)spreekt voor zich.Ik ben nog lang niet met mijn aegon aandelen op de hoogte die ik ervoor moet hebben maar ik heb er nu wel weer vertrouwen in dat dat goed gaat komen Dat er mensen zijn die met veel verlies verkocht hebben is doodjammer maar dat is nou eenmaal de beleggersangst die telkens heerst op de beurzen die gokpaleizen zijn geworden
Verder wens ik de komende tijd iedereen een gezond beursklimaat toe met een mooie stijging van de aex die nog veel moet inhalen.Als er tenminste wederom geen opgelaaide slechte berichten de ronde gaan doen op de beurs.
[verwijderd]
0
Ja, achteraf hadden we na brexit direct flink moeten bijkopen. Degenen die (grotendeels) cash zaten, hebben flinke winsten kunnen maken. Weer dus wat van geleerd. Vallen en opstaan.
zilvermeeuw
0
quote:

henkiepenkie1963 schreef op 30 juli 2016 23:38:

Maandag met de banken samen omhoog, ing abn amro zijn geslaagd en daarvan profiteert aegon ook van. Ik denk 7% erbij maandag.
7%.....?
Of ABN en ING slagen is leuk voor hun.
La Banque Postale is voor Aegon, met een aandeel van 25 % hierin, natuurlijk belangrijker.
En die is ook geslaagd.
(Kwam wat beter door de best als ING en ABN...)
[verwijderd]
0
quote:

henkiepenkie1963 schreef op 30 juli 2016 23:38:

Maandag met de banken samen omhoog, ing abn amro zijn geslaagd en daarvan profiteert aegon ook van. Ik denk 7% erbij maandag.
Aegon momenteel -2,72%!
Bovenstaande reactie is een typische reactie van een kleine belegger die altijd veel te optimistisch en veel te weinig realistisch is over zijn eigen aandelen.
down
0
quote:

kid carson schreef op 31 juli 2016 12:13:

Zo te zien komt aegon voorzichtig uit het negatieve dal dat gekweekt is door shorters speculanten en eendagsvliegen die de koers behoorlijk hebben beschadigd.We kwamen van ongeveer iets boven de 5 euro (heeft nog veel hoger gestaan) en wel op 13 euro!!!! maar door de jaren heen hebben banken en verzekeringen een flinke veer moeten laten door de bovenstaande redenen.... Dat ze overigens nog stevige winsten maakten ( ook in gemaakt in (slechte) tijden)spreekt voor zich.Ik ben nog lang niet met mijn aegon aandelen op de hoogte die ik ervoor moet hebben maar ik heb er nu wel weer vertrouwen in dat dat goed gaat komen Dat er mensen zijn die met veel verlies verkocht hebben is doodjammer maar dat is nou eenmaal de beleggersangst die telkens heerst op de beurzen die gokpaleizen zijn geworden
Verder wens ik de komende tijd iedereen een gezond beursklimaat toe met een mooie stijging van de aex die nog veel moet inhalen.Als er tenminste wederom geen opgelaaide slechte berichten de ronde gaan doen op de beurs.
Zoals gezegd in bovenstaand bericht dat er geeeeeen nare berichten de ronde moesten gaan doen,maar toch!?
De shorters en andere speculanten gokkers en down makers senario bedenken en hebben de banken weer een dreun gegeven vandaag, omdat de koersen dreigden te exploiteren. Daar vandaan de stresstest die ze weer eens van stal hebben gehaald om de de banken op hun opgelegde nummer te zetten.... Er wordt dan niet meer gekeken naar wat de banken werkelijk doen maar geluisterd naar de oproerkraaiers die altijd weer aanhang gaan krijgen door domme gelovige beleggers die dan weer verkopen ook al hebben ze flinke verliezen... Zo gaat dit al maanden/jaren lang op deze gok beurzen.
Ik zou zeggen blijf rustig en verkoop niet met verlies, en blijf zitten en wens jullie daar heel veel sterkte mee.
[verwijderd]
0
quote:

Dongen schreef op 1 augustus 2016 13:42:

omdat de koersen dreigden te e x p l o i t e r e n ???
.....noem jij dát een 'inhoudelijke reactie' ?....
Typefoutje moet kunnen.
We weten wat hij zeggen wil toch?!

:|
1.493 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 69 70 71 72 73 74 75 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 5,820
Verschil +0,092 (+1,61%)
Hoog 5,880
Laag 5,774
Volume 5.203.702
Volume gemiddeld 6.634.722
Volume gisteren 5.596.590

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront