TomTom « Terug naar discussie overzicht

15 tm 21 september 2014: Het Verlossende Nieuws + De Verlossende Stijging +De Afronding

566 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 25 26 27 28 29 » | Laatste
pwijsneus
0
quote:

boemel schreef op 15 september 2014 10:31:

[...]

Porsche is volgens mij na de overname een autonoom bedrijf binnen de holding VAG dus T2 kan nog best een deal met Volkswagen krijgen.
Volkswagen heeft inderdaad een andere aanpak en heeft sinds kort een eigen ontwikkeltak; Volkswagen Infotainment GmbH:

jalopnik.com/vw-buys-blackberrys-auto...

Ook zie je bijvoorbeeld dat Audi in China gaat samenwerken met TomTom.

Het belang van Porsche in Inrix zegt naar mijn idee niets over de waarschijnlijkheid van toekomstige deals tussen VW/Audi en TomTom.

Maw, die waarschijnlijkheid is niet groter of kleiner dan voor het weekend.

De actie van Porsche zegt wel iets over de waarde van een service zoals Traffic binnen de automotivebranche (€€€)
[verwijderd]
0
quote:

triumph3 schreef op 15 september 2014 10:56:

markt is nog even zoekende wat te doen met het nieuws
De kenners wisten dit vorige week al.

www.twst.com/update/79201-porsche-aut...
[verwijderd]
0
kan iemand mij in begrijpbaar ned uitleggen wat nou de kern van het Inrix verhaal is en dan specifiek voor TomTom
Balimoney
0
Volgens Wikipedia:

Corporate restructuring[edit]

Porsche headquarters in Stuttgart, Germany
Porsche SE was created in June 2007 by renaming the old Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, and became a holding company for the families' stake in Porsche Zwischenholding GmbH (50.1%) (which in turn held 100% of the old Porsche AG) and Volkswagen AG (50.7%).[19][20] At the same time, the new Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG (Porsche AG) was created for the car manufacturing business.

In August 2009, Porsche SE and Volkswagen AG reached an agreement that the car manufacturing operations of the two companies would merge in 2011, to form an "Integrated Automotive Group".[21][22] The management of Volkswagen AG agreed to 50.76% of Volkswagen AG being owned by Porsche SE in return for Volkswagen AG management taking Porsche SE management positions (in order for Volkswagen management to remain in control), and for Volkswagen AG acquiring ownership of Porsche AG.

As of the end of 2013, the 50.76% control interest in VW AG is the predominant investment by Porsche SE, and Volkswagen AG in turn controls brands and companies such as Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche AG, Ducati, VW Commercial Vehicles, Scania, MAN, as well as Volkswagen Financial Services.[23]
pwijsneus
0
quote:

hvasd2 schreef op 15 september 2014 11:07:

Het wordt tijd dat een grote partij zich inkoopt in TT.........
Ik zeg niet dat het gebeurt; maar naar mijn idee de enige partij die écht iets kan met TomTom is Harman International Industries. Ze hebben uiteraard iets aan TomTom's automotive tak, maar ook aan TomTom's kaartenbak. Én, ze kunnen zelfs iets met TomTom's consumertak.
[verwijderd]
0
Daf had toch een keer een verwijzing gedaan naar een VW deal? Hoe verhoudt zich dit dan tot de Porsche move?
hvasd2
0
quote:

pwijsneus schreef op 15 september 2014 11:11:

[...]

Ik zeg niet dat het gebeurt; maar naar mijn idee de enige partij die écht iets kan met TomTom is Harman International Industries. Ze hebben uiteraard iets aan TomTom's automotive tak, maar ook aan TomTom's kaartenbak. Én, ze kunnen zelfs iets met TomTom's consumertak.
Er worden veel namen genoemd maar tot op heden zie je weinig beweging in de eigendomsverhoudingen.....

Nieuwe DH aangetikt btw ;-)
[verwijderd]
0
quote:

wave-trader schreef op 15 september 2014 09:44:

[...]

Eerst maar even zakken naar 5,50 lijkt me. Vandaag al onder de 6 hoop ik, dan kan ik een deel van mijn shortpositie sluiten.
je hebt dus nog niks verdiend en wij wel
[verwijderd]
0
quote:

pwijsneus schreef op 15 september 2014 11:00:

[...]

Volkswagen heeft inderdaad een andere aanpak en heeft sinds kort een eigen ontwikkeltak; Volkswagen Infotainment GmbH:

jalopnik.com/vw-buys-blackberrys-auto...

Ook zie je bijvoorbeeld dat Audi in China gaat samenwerken met TomTom.

Het belang van Porsche in Inrix zegt naar mijn idee niets over de waarschijnlijkheid van toekomstige deals tussen VW/Audi en TomTom.

Maw, die waarschijnlijkheid is niet groter of kleiner dan voor het weekend.

De actie van Porsche zegt wel iets over de waarde van een service zoals Traffic binnen de automotivebranche (€€€)
Er werd hier toch ook een linkedin profiel gepost van iemand bij tomtom die specifiek Volkswagen Infotainment GmbH als account heeft.
[verwijderd]
0
we gaan voor 1 uur de 6.25 breken
er zijn gewoon teveel triggers om geen stijging te verwachten
zoveel potentiele partijen die TomTom zouden kunnen en willen inlijven
pwijsneus
0
quote:

moneymaker schreef op 15 september 2014 11:34:

we gaan voor 1 uur de 6.25 breken
er zijn gewoon teveel triggers om geen stijging te verwachten
zoveel potentiele partijen die TomTom zouden kunnen en willen inlijven
Uhm, nee.

Er is genoeg reuring in de markt, maar op dit moment is er geen sprake van concrete overnamegeruchten bij TomTom.

Op het forum wordt hier bijna dagelijks over gefilosofeerd, maar er is niets nieuws te melden omtrent TomTom.

Als het beurssentiment wat opklaart kan het inderdaad zo naar de € 6,25 om voor de zoveelste keer deze weerstand af te tasten.
[verwijderd]
0
quote:

Cain Velasquez schreef op 15 september 2014 11:53:

www.gpsbusinessnews.com/TomTom-to-Int...

Zouden die hier ook op het forum kijken voor info?
Valt me op dat ze ook het FCC en de prijs erbij zetten :)
[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 15 september 2014 11:33:

[...]

Er werd hier toch ook een linkedin profiel gepost van iemand bij tomtom die specifiek Volkswagen Infotainment GmbH als account heeft.
Dit is de link:
nl.linkedin.com/pub/philippe-van-den-...

Philippe van den Berge
Global Key Account Manager Volkswagen Group at TomTom

June 2014 – Present (4 months) Amsterdam Area, Netherlands
Responsible for the business development activities for the Volkswagen Group account (Audi, VW, Seat, Skoda & Porsche) globally. Specific focus on the next generation infotainment platform.

Dit lijkt dus weldegelijk te duiden op toekomstige deal...wellicht voor Noord Amerika met Inrix erbij...prima toch?

[verwijderd]
0
quote:

ardinsterk1 schreef op 15 september 2014 12:14:

[...]

Specific focus on the next generation infotainment platform.

Dat kan je alleen schrijven als je weet dat Volkswagen aan een nieuwe generatie van haar infotainment plaform werkt.
[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 15 september 2014 12:37:

Voor de TA-fans onder jullie

www.zonebourse.com/TOMTOM-6269/analys...

Bis morgen.
a demain a bientot
[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 15 september 2014 12:37:

Voor de TA-fans onder jullie

www.zonebourse.com/TOMTOM-6269/analys...

Bis morgen.
Leuk, op 7,20 is de gap gedicht maar uitbreken boven de 8 wordt pas echt mooi.
566 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 25 26 27 28 29 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 17:37
Koers 5,620
Verschil -0,105 (-1,83%)
Hoog 5,860
Laag 5,620
Volume 419.532
Volume gemiddeld 329.304
Volume gisteren 354.448

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront