TomTom « Terug naar discussie overzicht

15 tm 21 september 2014: Het Verlossende Nieuws + De Verlossende Stijging +De Afronding

566 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Marie Trottoir schreef op 19 september 2014 17:11:

[...]

Je wilde dus gewoon haantje de voorste zijn en je eigen belang buiten de spelregels om veilig stellen. Dat zegt wel het een en ander over jou.
Inderdaad vd Stoep....nog nooit eerder meegedaan met de inmiddels zeer populaire BDB prijsvraag en als je dan in 1 keer binnenkomt met stip in de top van het klassement zullen er ongetwijfeld mensen zijn die mijn voorspellingen serieus gaan nemen.
Vandaar mijn actie....inmiddels geregistreerd...bij de wedstrijd commissie.
[verwijderd]
0
EFFECTENBEURZEN

N i e u w bericht, met actuele koersen

AMSTERDAM (AFN) - De Europese beurzen stonden vrijdag in de middaghandel onveranderd op winst. Beleggers reageerden opgelucht op de keuze van Schotland om bij het Verenigd Koninkrijk te blijven. Samen met de belofte van een aanhoudend lage rente in de VS zorgde de uitslag van het Britse referendum voor een optimistische stemming onder beleggers.Is er nog nieuws DAF?
[verwijderd]
0
Hehe, hebben we dat gezeur ook weer gehad. Vanaf maandag weer normalere krachten. En een aanzwellende stroom nieuws.

Heeft iemand al ontdekt wat daar nou met ING gebeurde in de slotveiling?
[verwijderd]
0
quote:

benerweer schreef op 19 september 2014 17:31:

[...]
Inderdaad vd Stoep....nog nooit eerder meegedaan met de inmiddels zeer populaire BDB prijsvraag en als je dan in 1 keer binnenkomt met stip in de top van het klassement zullen er ongetwijfeld mensen zijn die mijn voorspellingen serieus gaan nemen.
Vandaar mijn actie....inmiddels geregistreerd...bij de wedstrijd commissie.

Ja, je kan niet in twee keer binnen komen. Met jouw hoop dat er ooit iemand zal zijn die jou serieus gaat nemen wens ik je een prettig weekend, blijf vooral dromen.......
[verwijderd]
0
quote:

wave-trader schreef op 19 september 2014 17:20:

[...]

Alibaba + 33% ze zijn volkomen krankzinnig geworden.
Dan denk ik dat zijn 40 rovers ook niet meer hoeven te werken.

@Justin, laat je toch niet op de kast jagen. Je zei pas nog dat je niet meer zou reageren doe dat dan ook niet want daar is namelijk alleen maar om te doen.

Fijn weekend allemaal
Leeuw 007
0
Wave trader is oké ole ole.Wave trader is oké ole ole. Wave trader is oké wave trader is oké wave trader is oké ole ole ole.
[verwijderd]
1
Was wel echt een melige vrijdagmiddag stemming hier vandaag. Iedereen een fijn weekend en volgende week hopelijk meer inspiratie (en niveau?).
[verwijderd]
0
quote:

xynix schreef op 19 september 2014 18:12:

Was wel echt een melige vrijdagmiddag stemming hier vandaag. Iedereen een fijn weekend en volgende week hopelijk meer inspiratie (en niveau?).
Maar wel knap van het grootkapitaal om de koers precies op 6.20 weg te zetten. Ik wist dat het zou gebeuren maar ik blijf het knap vinden.
[verwijderd]
0
quote:

wave-trader schreef op 19 september 2014 17:20:

[...]

Alibaba + 33% ze zijn volkomen krankzinnig geworden.
Ze doen iig niet moeilijk over hun bedoelingen.
Right in your face.

[verwijderd]
0
Hallo Cain en Harrysnel
)en anderen, maar zij reageerden er specifiek op)

Dit is de inrix vacature die we bespraken:
careers.stackoverflow.com/jobs/68223/...

In this role, you will join an agile group of professional developers and GIS analysts working on innovative ways to build, maintain and publish the foundation map for INRIX’s traffic and other services.

Familiarity working with transportation databases from TeleAtlas / TomTom a plus

[verwijderd]
0
quote:

Mojo schreef op 19 september 2014 13:05:

[...]

Je laat je kinderen toch niet omgaan met dat tuig, moeilijk jeugd, weinig subsidies.. allemaal woorden die jij herhaaldelijk hebt gebruikt. Nu komen alle kleuren van de regenboog bij jou thuis?

Je hoeft jezelf niet te slachtofferen. Jouw mening mag je te allen tijde verkondigen binnen de grenzen van de wet. Ik zeg alleen met de hysterie dat nu heerst, worden dat soort instanties zoals de AIVD en het OM te ijverig en te enthousiast, opgejaagd door de dwang-denkers van de media. Er gaat geen dag voorbij of een krant van TMG weer een bericht in de krant slingert over iemand die vertrekt. Ik zou zeggen laat gaan.. ik wordt daar langzamerhand moe van.

Jij post een bericht dat het OM bewijzen zou hebben dat die gasten fout waren. Ik wacht liever het oordeel van de rechter af of ze fout zijn.Dat is het verschil tussen mij en jou. Giftig ben ik nooit.

Over 1 ding zijn we het eens, die malloten moeten we niet hebben binnen onze samenleving. Ik vorm ondanks mijn politieke voorkeur een gevaar voor hen. Van mij mogen ze naar Syrië of waar dan ook vertrekken en nooit meer terug komen.

No hard feelings.




Jij bent een gevaarlijke das wel duidelijk !
Het verdraaien en liegen lijkt idd op Haagse prietpraat en doet me denken aan Pechtold die dat ook probeert bij de grote leider maar dat lukt hem uiteraard niet.
Wat betreft onze omgang met andere culturen weet je ook schitterend te draaien.
Dan ff over de hysterie zoals jij het benoemt oftewel je heb gewoon een Chinese muur voor je kop door dit denk en doe gedrag blijft het gezwel gewoon door groeien. We doen gewoon lekker of t allemaal wel meevalt en gaan door tot de orde van de dag en zo blijft het gezwel groeien.

Ff voor de duidelijkheid er zijn ook een hele hoop aangepaste medelanders die het goed doen !
Maar daar ging het helemaal niet over het ging over dat fantastische gezin uit Huizen die jij verdedigd net zolang tot de rechter heeft besloten dat ze schuldig zijn en dan waarschijnlijk een taakstraf krijgen want ze hebben nog geen hoofd afgehakt.

Verder ben ik klaar met je en zal niet meer reageren. Toch zal ik af en toe een gezellig stukje posten uit de TMG waarvan jij het geluid niet wil horen want weg kijken is beter voor het gezwel om te kunnen doorgroeien !

Sympathisanten van de terreurgroep ISIS hebben vrijdag pamfletten uitgedeeld bij verschillende moskeeën in Rotterdam. Zij roepen op om zondag naar Den Haag te komen om te protesteren tegen het 'anti-islambeleid' van het kabinet.

[verwijderd]
0
Deze gezellige man kwam uit Almere ....

www.telegraaf.nl/binnenland/23103269/...

Offensief
Woordvoerder Okay Pala zegt in een reactie tegenover deze krant desgevraagd 'afstand' te nemen van de werkwijze van terreurclub ISIS. ''We willen absoluut niet worden vergeleken met extremisten die mensen vermoorden.'' Wel laat Pala weten de islamitische wetgeving in Nederland te willen invoeren.
Bijlage:
[verwijderd]
0
quote:

Straddleman schreef op 19 september 2014 20:50:

Zullen we weer gewoon Whoessaaaah doen?

Haha is goed Straddle !

Whoesssssssaaaaaaahhhh

[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 19 september 2014 19:49:

Hallo Cain en Harrysnel
)en anderen, maar zij reageerden er specifiek op)

Dit is de inrix vacature die we bespraken:
careers.stackoverflow.com/jobs/68223/...

In this role, you will join an agile group of professional developers and GIS analysts working on innovative ways to build, maintain and publish the foundation map for INRIX’s traffic and other services.

Familiarity working with transportation databases from TeleAtlas / TomTom a plus
Als ik die advertentie lees kan ik me ook heel goed voorstellen dat het hier gaat om het verwerken van bij TomTom ingekochte datasets t.b.v. smart cities, niet noodzakelijk realtime, maar met vooral nadruk op analyse.
[verwijderd]
0
quote:

xynix schreef op 19 september 2014 21:05:

[...]
Als ik die advertentie lees kan ik me ook heel goed voorstellen dat het hier gaat om het verwerken van bij TomTom ingekochte datasets t.b.v. smart cities, niet noodzakelijk realtime, maar met vooral nadruk op analyse.
Alles is mogelijk. Ze hebben sinds juni 2014 een overeenkomst.

www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsa...

www.inrix.com/pressrelease.asp?ID=71
[verwijderd]
0
quote:

wave-trader schreef op 19 september 2014 17:20:

[...]

Alibaba + 33% ze zijn volkomen krankzinnig geworden.
en jij snapt er niks van
[verwijderd]
0
quote:

wave-trader schreef op 19 september 2014 14:25:

[...]

Dat komt omdat ik geen oogkleppen op heb. Ik pas mijn visie aan aan de marktomstandigheden en ik kan heel goed toegeven wanneer ik fout zit.

Overigens denk ik nog steeds dat het met TT op termijn maar 1 kant op kan en dat is naar beneden.
je kan niks toegeven want je ontkent dat je ronka bent die je wel bent en alleen naar beneden is ook onzin, jij snapt er werkelijk waar niks van en blijft steeds dezelfde fouten maken jij verdient niks aan tomtom alleen schulden heb je nu door jouw rare gedachtegang
566 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 17:37
Koers 5,620
Verschil -0,105 (-1,83%)
Hoog 5,860
Laag 5,620
Volume 419.532
Volume gemiddeld 329.304
Volume gisteren 354.448

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront