TomTom « Terug naar discussie overzicht

15 tm 21 september 2014: Het Verlossende Nieuws + De Verlossende Stijging +De Afronding

566 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 25 26 27 28 29 » | Laatste
[verwijderd]
0
RABO is huisbankier dus wellicht is men met hun adviesverhoging de geesten alvast rijp aan het maken voor de smerige delisting door de exit-boeven en hun dirty bank tegen een prikkie van ergens 8-9 euro.

De werkelijke waarde van de assets van TomTom is vele malen hoger (kaartendatabase minimaal 3 miljard, telematics 750 miljoen-1miljard, traffic 1 miljard etc.). Die zal men dan vrijwel zeker na afronding van de smerige exit in fase 2 ten gelde maken en daarbij de volledige winst in eigen zak steken (kaartendatabase en traffic verkopen aan Apple, Nasdaq IPO telematics (coordina) en Nasdaq IPO consumer (tomtom)).
Erik9400
0
Heineken is voor belangrijk deel in handen van de familie... toch komt er een bod...

ze zeg het al wel aankomen: www.telegraaf.nl/dft/22426906/__Charl...
hvasd2
0
quote:

GLMF schreef op 14 september 2014 16:01:

www.mt.nl/332/61136/business/tomtom-o... wordt dit weer actueel na 2,5 jaar?

voor moneymaker: www.mt.nl/1/61310/home/5-redenen-waar...
En TomTom heeft zo’n cultuur eigenlijk al. “Ik vond TomTom zelf een voorbeeld van een Apple-achtig bedrijf. Ze hebben aan market-creation gedaan.” Hij denkt dan ook dat TomTom zich moet richten op een volgende doorbraak.

De TT sportwatch dus !
[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 14 september 2014 12:47:

Ik heb het niet gezien maar als die meneer Wierda echt over golf horloge is begonnen dan weet je 99,9% zeker dat hij zijn nieuws mede hier vandaan haalt. Geinig toch? Nou ja, ik haal hier ook veel vandaan, zoals linkjes die Kingwoep regelmatig uit de hoge hoed tovert. En daf natuurlijk.
Ik heb net ff gekeken. Zoveelste analist die positieve geluiden begint te slaan op basis van wat ze hier lezen en wat zelfs Bart niet meer zo genuanceerd krijgt dat het negatief valt uit te leggen.

De noeste arbeid hier begint vruchten af te werpen. Nu ook de koers nog even naar de 7,00 deze week.

Proficiat met je Golfers succes, Justin en leuk dat je anderen mee laat delen in je succes. Wellicht is ook jouw interpretatie van de mate waarin de Apple watch een bedreiging vormt voor de sportwatches van TomTom ook wel een belangrijk deel van de basis waarop analisten durven beweren dat het met die Apple watch wel los zal lopen.
[verwijderd]
0
Dat lijkt me iets teveel eer, Xynix. Ook in de VS waren er analisten die zeiden dat de Apple smartwatch geen bedreiging vormt voor dedicated sportswatches (mogelijk wel voor activity monitors). Dit komt natuurlijk omdat de smartwatch niet werkt zonder gekoppelde iPhone en geen gps aan boord heeft. Plus de prijs. Tijdens de presentatie van Apple had ik wel een dubbel gevoel. Enerzijds was ik tevreden dat Apple geen echte sportwatch heeft gemaakt. Maar ik was desondanks wel bezorgd hoe men het zou interpreteren, want dat heb je niet in de hand. Het waren overigens andere forumdeelnemers hier die als eersten meldden dat hij niet standalone werkt en geen gps heeft. Maar los daarvan is het ook een heel andere productcategorie, meer op luxe en een gadget.

[verwijderd]
0
quote:

groeibriljant schreef op 14 september 2014 16:05:

RABO is huisbankier dus wellicht is men met hun adviesverhoging de geesten alvast rijp aan het maken voor de smerige delisting door de exit-boeven en hun dirty bank tegen een prikkie van ergens 8-9 euro.

De werkelijke waarde van de assets van TomTom is vele malen hoger (kaartendatabase minimaal 3 miljard, telematics 750 miljoen-1miljard, traffic 1 miljard etc.). Die zal men dan vrijwel zeker na afronding van de smerige exit in fase 2 ten gelde maken en daarbij de volledige winst in eigen zak steken (kaartendatabase en traffic verkopen aan Apple, Nasdaq IPO telematics (coordina) en Nasdaq IPO consumer (tomtom)).
Dit roep je nou al zo vaak en telkens verhoog je de koers van je prikkie..
Eerst was het een smerige delisting voor 4-5 euro en nu al 8-9 euro..
[verwijderd]
0
quote:

TKR schreef op 14 september 2014 19:24:

[...]
Dit roep je nou al zo vaak en telkens verhoog je de koers van je prikkie..
Eerst was het een smerige delisting voor 4-5 euro en nu al 8-9 euro..
Onzin, ik heb altijd rond de 8 als prikkie van de smerige delisting gecommuniceerd. Maar ook 10,12, 15 is nog steeds een prikkie en ver onder de daadwerkelijke waarde.

Alleen al de kaartendatabase van TomTom is minimaal 3 miljard waard.
Leeuw 007
1
[verwijderd]
1
Morgen gaat de het leeuwtje door de drain.
Morgen gaan de shorters flink verliezen.
Morgen verliest leeuwtje zijn grote mond.
[verwijderd]
0
Morgen stoploss TomTom aantikken:

Best speeder short 6,49
Sprinter short 6,50
Speeder short 6,57
Limited speeder short 6,70
Turbo short 6,80
Turbo short 6,89
Best speeder short 6,98
Best speeder short 7,07
Limited speeder schort 7,10

[verwijderd]
1
quote:

groeibriljant schreef op 14 september 2014 20:01:

[...]

Onzin, ik heb altijd rond de 8 als prikkie van de smerige delisting gecommuniceerd. Maar ook 10,12, 15 is nog steeds een prikkie en ver onder de daadwerkelijke waarde.

Alleen al de kaartendatabase van TomTom is minimaal 3 miljard waard.
L*l niet..
Jij roept al vanaf mei/juni 2012 over een smerige delisting en toen stond de koers iets boven de 3 euro.
En jij had het onder je exit alias toen over een dirty exit van 4 a 5 euro..
[verwijderd]
0
quote:

inspirator schreef op 14 september 2014 20:53:

Morgen stoploss TomTom aantikken:

Best speeder short 6,49
Sprinter short 6,50
Speeder short 6,57
Limited speeder short 6,70
Turbo short 6,80
Turbo short 6,89
Best speeder short 6,98
Best speeder short 7,07
Limited speeder schort 7,10

Heineken en TomTom morgen bij opening 20% stijging.

In het nieuws als overnamekandidaten.
Leeuw 007
0
[verwijderd]
0
Een leeuw kan alleen maar brullen.
Morgen verliest de leeuw zijn prooi.

Koers TomTom stijgt op basis van verhoging winstverwachting toekomst.
Bij overnamebod of beursexit TomTom verdubbelt koers pas naar 30 euro.
Leeuw 007
0
Inspirator haald uit zich zelf inspiratie vandaan. Zou ik ook doen als ik wat wil verdienen.
Alleen moet het dan wel op iets gebaseerd zijn.want als we naar al dat gepraat over TomTom luisteren.dan zou TomTom al lang 30 euro moeten zijn
[verwijderd]
0
quote:

inspirator schreef op 14 september 2014 20:53:

Morgen stoploss TomTom aantikken:

Best speeder short 6,49
Sprinter short 6,50
Speeder short 6,57
Limited speeder short 6,70
Turbo short 6,80
Turbo short 6,89
Best speeder short 6,98
Best speeder short 7,07
Limited speeder schort 7,10

Na een fantastisch weekend weer een geweldige beursweek.
566 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 25 26 27 28 29 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 17:37
Koers 5,620
Verschil -0,105 (-1,83%)
Hoog 5,860
Laag 5,620
Volume 419.532
Volume gemiddeld 329.304
Volume gisteren 354.448

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront