Imtech « Terug naar discussie overzicht

Weekdraadje 29 t/m 31 december 2014.

671 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 30 31 32 33 34 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

gluup schreef op 27 december 2014 12:02:

Telegraaf:

Technisch dienstverlener Unica duikt in het gat dat marktleider Imtech noodgedwongen laat vallen.

--
ik kan hier het artikel niet lezen, maar de titel geeft natuurlijk al mooi het begin van de toekomst aan.

de zoveelste domper voor de imtech aandeelhouder, zal maandag gevolg voor de koers gaan hebben!
[verwijderd]
0
Ik ben benieuwd wat de topmannen van Imtech in 2014 verdiend hebben, in 2013 was het:

De nieuwe topman Gerard van de Aast ontving vorig jaar in totaal ruim 954.000 euro. De totale beloning van financieel directeur Hans Turkesteen kwam uit op een kleine 689.000 euro.
www.nu.nl/beurs/3730159/oud-topman-im...

Op zich wel leuk om te weten voor de mensen die meededen met de claimemissie, dan weten ze in ieder geval waar een deel van hun geld is gebleven.
[verwijderd]
0
Wat leven we eigenlijk in een vreemde wereld. De top van een zwaar frauderend en verliesgevend bedrijf gaat met de pet rond o.a. voor het eigen salaris.
[verwijderd]
0
quote:

gluup schreef op 27 december 2014 12:16:

Wat leven we eigenlijk in een vreemde wereld. De top van een zwaar frauderend en verliesgevend bedrijf gaat met de pet rond o.a. voor het eigen salaris.
Ja, hilarische toestanden allemaal.
[verwijderd]
0
Het laatste lid van het shortersgilde is weereens hyperactief en zijn eigen posts aan het bevestigen, wat een vak. Mij niet gezien.
[verwijderd]
0
quote:

gluup schreef op 27 december 2014 12:16:

Wat leven we eigenlijk in een vreemde wereld. De top van een zwaar frauderend en verliesgevend bedrijf gaat met de pet rond o.a. voor het eigen salaris.
worden dus feitelijk betaald door maggie,jane,guusje ,ali,carol en andere believers! best sneu eigenlijk!!
[verwijderd]
0
Ja, het gekst vond ik altijd nog de verering van Maggy666 voor v.d. Aast. Nooit wat van begrepen. Maar ja, er zijn wel meer vrouwen die een hoop geld uitgeven aan mannen.
[verwijderd]
0
quote:

wisenwaarachtig schreef op 27 december 2014 12:26:

Het laatste lid van het shortersgilde is weereens hyperactief en zijn eigen posts aan het bevestigen, wat een vak. Mij niet gezien.
graag alleen inhoudelijk te reageren aub! we waren juist zo goed op weg!
[verwijderd]
0
Die wisenwaarachtig doet met zijn eindeloze herhalingen van het woordje "shortersgilde" nog steeds alsof short gaan iets negatiefs is. Waarschijnlijk een beginner in het beleggerswereldje. Short gaan is een volkomen gerechtvaardigd en geaccepteerd verschijnsel dat zorgt voor een goede prijsvorming en is een prima instrument om bubbles tegen te gaan. Juist "long" beleggers moeten hier blij mee zijn, omdat op de lange termijn iedereen gebaat is bij een zo eerlijk mogelijke koers.

[verwijderd]
0
quote:

jeremy 14 schreef op 27 december 2014 12:36:

[...]

graag alleen inhoudelijk te reageren aub! we waren juist zo goed op weg!
Goed op weg, kunt u niet lezen. U doet aan zelfverheerlijking, niet meer niet minder.
[verwijderd]
0
quote:

wisenwaarachtig schreef op 27 december 2014 12:42:

[...]
Goed op weg, kunt u niet lezen. U doet aan zelfverheerlijking, niet meer niet minder.
Zeg nou eens iets inhoudelijks, ipv steeds op de man te spelen.
[verwijderd]
0
quote:

wisenwaarachtig schreef op 27 december 2014 12:42:

[...]
Goed op weg, kunt u niet lezen. U doet aan zelfverheerlijking, niet meer niet minder.
wederom een teleurstellende reactie van u kant! ik heb nog nooit het woord imtech mogen lezen in u posts! beetje jammer.
[verwijderd]
0
quote:

gluup schreef op 27 december 2014 12:42:

Die wisenwaarachtig doet met zijn eindeloze herhalingen van het woordje "shortersgilde" nog steeds alsof short gaan iets negatiefs is. Waarschijnlijk een beginner in het beleggerswereldje. Short gaan is een volkomen gerechtvaardigd en geaccepteerd verschijnsel dat zorgt voor een goede prijsvorming en is een prima instrument om bubbles tegen te gaan. Juist "long" beleggers moeten hier blij mee zijn, omdat op de lange termijn iedereen gebaat is bij een zo eerlijk mogelijke koers.

Shorten is of u het wilt horen of niet een puur negatief iets en elke privé belegger ziet het graag verboden worden en ik beleg waarschijnlijk al langer dan u oud bent en weet in tegenstelling tot u waarover ik het heb.
[verwijderd]
0
quote:

gluup schreef op 27 december 2014 12:02:

Telegraaf:

Technisch dienstverlener Unica duikt in het gat dat marktleider Imtech noodgedwongen laat vallen.

--
ik kan hier het artikel niet lezen, maar de titel geeft natuurlijk al mooi het begin van de toekomst aan.

als dit bevestigd zal worden staan we zo onder de 2€. :(
[verwijderd]
0
quote:

jeremy 14 schreef op 27 december 2014 12:49:

[...]

wederom een teleurstellende reactie van u kant! ik heb nog nooit het woord imtech mogen lezen in u posts! beetje jammer.
Over Imtech is alles geschreven vooral veel onwaarheden en onzin en als opponent zou u moeten kunnen inschatten hoe ik als aandeelhouder over Imtech denk.
[verwijderd]
0
quote:

wisenwaarachtig schreef op 27 december 2014 12:52:

[...]
Shorten is of u het wilt horen of niet een puur negatief iets en elke privé belegger ziet het graag verboden worden en ik beleg waarschijnlijk al langer dan u oud bent en weet in tegenstelling tot u waarover ik het heb.
ja al heel lang en dit kan ik bevestigen.
Uw verliezenzijn dan ook opgelopen de laatste maanden en jaren.
[verwijderd]
0
quote:

Het is gedaan schreef op 27 december 2014 12:55:

[...]

ja al heel lang en dit kan ik bevestigen.
Uw verliezenzijn dan ook opgelopen de laatste maanden en jaren.
Verkeerde alias gebruikt.
[verwijderd]
0
Het einde van het jaar is altijd wel het moment om eens terug te blikken. Ik was op zoek naar een verwachting van Imtech voor 2015, maar kon die niet vinden. Wel vond ik er eentje uit een ver verleden n.l. 2010. Toen hadden ze nog wel verwachtingen voor 2015:

Doelstellingen Imtech 2015: opbrengsten 8 miljard euro bij een operationele EBITA
- marge tussen 6% en 7%

imtech.com/Content/ImtechNV/pdf/persb...

Hoe snel kan iets veranderen.
[verwijderd]
0
quote:

Het is gedaan schreef op 27 december 2014 12:53:

[...]

als dit bevestigd zal worden staan we zo onder de 2€. :(
Misschien wel op 0. Als u idiote reacties kunt geven dan doe ik daar aan mee.
[verwijderd]
0
Gaat het hun lukken om een derde emissie aan de brave aandeelhouders aan te smeren en voor de derde keer het faillissement aan te vragen?
671 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 30 31 32 33 34 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
882,27  0,00  0,00%  29 apr
 Germany40^ 18.128,90 +0,06%
 BEL 20 3.886,76 0,00%
 Europe50^ 4.985,31 +0,08%
 US30^ 38.368,53 0,00%
 Nasd100^ 17.790,45 0,00%
 US500^ 5.114,78 0,00%
 Japan225^ 38.225,67 0,00%
 Gold spot 2.323,59 -0,53%
 EUR/USD 1,0699 -0,21%
 WTI 82,70 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

AALBERTS NV 0,00%
ABN AMRO BANK... 0,00%
Accsys 0,00%
ACOMO 0,00%
ADYEN NV 0,00%

Dalers

AALBERTS NV 0,00%
ABN AMRO BANK... 0,00%
Accsys 0,00%
ACOMO 0,00%
ADYEN NV 0,00%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront