Imtech « Terug naar discussie overzicht

Weekdraadje 29 t/m 31 december 2014.

671 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

wisenwaarachtig schreef op 30 december 2014 15:13:

[...]
Maar u hebt volgens eigen zeggen nog nooit enige positie Imtech gehad dus hoort u hier eigenlijk niet zo veelvuldig aanwezig te zijn. De shorters die echt veel hebben verdiend zitten zeker niet op dit forum. Het enige echte forumlid met behoorlijk veel narcistische trekjes bent toch echt u.
Zucht, een beetje voorbereiding voordat je ergens instapt is toch niet zo gek? Ik ben niet zo iemand die als een blind paard eerst wat koopt en vervolgens met de gevolgen zit. Ik bereid me voor en zie Imtech als een onderzoek- en studie-object.

Als de koers weer richting centen gaat en ze zijn dan nog niet failliet kan het wel weer interessant worden. Maar voorlopig hangen er nog claims in de lucht, moeten de banken nog betaald worden, is het nog steeds niet winstgevend, en komen er binnenkort 2x zoveel aandelen beschikbaar.

Dus ik wacht nog effe.
[verwijderd]
0
quote:

Imtech (was:ING) naar de 10 schreef op 30 december 2014 15:10:

Fijn uiteinde iedereen, ook de gluiperd.
Ja, jij ook ondanks je zure toon. Gewoon even de verliezen van dit jaar verwerken. Proberen je verliezen goed maken met het hopen op herstel in hetzelfde fonds is geen geweldige strategie. Wordt over het algemeen als beginnersfout gezien.
[verwijderd]
0
Genoeg voor vandaag ik ga nu relaxen op een andere en erg gezellige manier. Eens kijken of ik morgen nog wat tijd kan maken voor het forum, zo niet dan wens ik iedereen nu alvast een gezellige oudejaarsdag een top overgang en op alle gebieden een super nieuw (Imtech) jaar.
[verwijderd]
0
quote:

wisenwaarachtig schreef op 30 december 2014 15:16:

[...]
Nee maar alles zo goed weten en desondanks niets durven investeren, ook een vak.
Als je niet weet wat margin is, dan doe juist jij helemaal niets (behalve posten dan).

En je maakt weer de fout te denken dat ik omdat ik niet in Imtech zit, ook nergens anders in zit. Voor jou is er misschien niets anders dan aandelen en Imtech, voor mij is dat anders.
[verwijderd]
0
quote:

gluup schreef op 30 december 2014 15:17:

[...]
Zucht, een beetje voorbereiding voordat je ergens instapt is toch niet zo gek? Ik ben niet zo iemand die als een blind paard eerst wat koopt en vervolgens met de gevolgen zit. Ik bereid me voor en zie Imtech als een onderzoek- en studie-object.

Als de koers weer richting centen gaat en ze zijn dan nog niet failliet kan het wel weer interessant worden. Maar voorlopig hangen er nog claims in de lucht, moeten de banken nog betaald worden, is het nog steeds niet winstgevend, en komen er binnenkort 2x zoveel aandelen beschikbaar.

Dus ik wacht nog effe.
Onderzoeks- en studieobject aan m'n hoelahoep. Het wordt steeds belachelijker, hij komt zich hier voorbereiden door de aandeelhouders te jennen en mist elke intentie om zelf ietwat risico te lopen. Veel succes verder met uw studieproject dan, zeker is dat u het over een paar maanden in de prullenmand kunt gooien omdat er niets van is uitgekomen. Dit is de giller van het jaar voor mij, hihi. Zat ik er met dat sneuzel niet zo heel ver naast. Fijne jaarwisseling.
[verwijderd]
0
quote:

gluup schreef op 30 december 2014 15:31:

[...]
Als je niet weet wat margin is, dan doe juist jij helemaal niets (behalve posten dan).

En je maakt weer de fout te denken dat ik omdat ik niet in Imtech zit, ook nergens anders in zit. Voor jou is er misschien niets anders dan aandelen en Imtech, voor mij is dat anders.
Hooguit in een bureaustoel.
[verwijderd]
0
quote:

wisenwaarachtig schreef op 30 december 2014 15:22:

Genoeg voor vandaag ik ga nu relaxen op een andere en erg gezellige manier. Eens kijken of ik morgen nog wat tijd kan maken voor het forum, zo niet dan wens ik iedereen nu alvast een gezellige oudejaarsdag een top overgang en op alle gebieden een super nieuw (Imtech) jaar.
Ja, hoor, elke keer dat jij wat anders gaat doen is dat een garantie voor dat je nog wel even door gaat hier.
[verwijderd]
0
quote:

wisenwaarachtig schreef op 30 december 2014 15:31:

[...]
Onderzoeks- en studieobject aan m'n hoelahoep. Het wordt steeds belachelijker, hij komt zich hier voorbereiden door de aandeelhouders te jennen en mist elke intentie om zelf ietwat risico te lopen. Veel succes verder met uw studieproject dan, zeker is dat u het over een paar maanden in de prullenmand kunt gooien omdat er niets van is uitgekomen. Dit is de giller van het jaar voor mij, hihi. Zat ik er met dat sneuzel niet zo heel ver naast. Fijne jaarwisseling.
Imtech trok mijn aandacht door de emissie. Toen ben ik ook terughoudend gebleven. Heeft me een hoop ellende bespaard.
[verwijderd]
2
quote:

wisenwaarachtig schreef op 30 december 2014 15:08:

[...]

Dat wisten de andere aandeelhouders en ik al, uw probleem is dan ook dat u voor het kopen van aandelen vermogen moet bezitten. Shorten kan met geleend geld, maakt net het verschil.
Ik las dit nog eens na en besefte dat het nog grotere onzin is dan ik al dacht. Jij zegt "shorten kan met geleend geld". Dat slaat nergens op.

Aandelen kopen kan ook met geleend geld. Geen enkel probleem. De essentie van shorten is dat je niet GELD, maar AANDELEN leent.

Dit in combinatie met het feit dat je nog nooit van het begrip MARGINVERPLICHTING had gehoord, bewijst voor de zoveelste keer dat jij de klok hebt horen luiden maar echt niet weet ....

Dus beste Maggy666, we weten het al heel lang, je zit hier gewoon maar wat te trollen. Het is gewoon elke keer weer een leuk spelletje om je te ontmaskeren.
[verwijderd]
0
quote:

wisenwaarachtig schreef op 30 december 2014 15:08:

[...]

Dat wisten de andere aandeelhouders en ik al, uw probleem is dan ook dat u voor het kopen van aandelen vermogen moet bezitten. Shorten kan met geleend geld, maakt net het verschil.
Want aandelen kun je niet kopen met geleend geld?

[verwijderd]
0
[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, een aantal berichten is bij dezen verwijderd.]
[verwijderd]
1
Een eigen besloten draadje voor wisenwaarachtig met alle bijbehorende aliassen en een eeuwige ban voor alle andere fora, is dat wat moderator?
[verwijderd]
0
quote:

Liromijo schreef op 30 december 2014 23:14:

Een eigen besloten draadje voor wisenwaarachtig met alle bijbehorende aliassen en een eeuwige ban voor alle andere fora, is dat wat moderator?
AB!!
[verwijderd]
0
quote:

guusje schreef op 30 december 2014 23:20:

[...]
Waarom lees je het dan als je er kotsmisselijk van word,
je ben toch niet verplicht om te reageren of te lezen,
Je bezit niet eens aandelen Imtech , verbaast mij dat je dan zo constant op dit forum zit.
Wat denk je zelf? er zijn ook mensen die gewoon geinteresseerd zijn in het bedrijf en het aandeel zonder allerlei invloeden van mensen die de zaak expres lopen te provoceren.
[verwijderd]
1
quote:

gluup schreef op 30 december 2014 23:38:

[...]
Wat denk je zelf? er zijn ook mensen die gewoon geinteresseerd zijn in het bedrijf en het aandeel zonder allerlei invloeden van mensen die de zaak expres lopen te provoceren.
En u bent gewoon geïnteresseerd in het bedrijf, laat me niet lachen.
[verwijderd]
0
quote:

gluup schreef op 30 december 2014 17:15:

[...]

Ik las dit nog eens na en besefte dat het nog grotere onzin is dan ik al dacht. Jij zegt "shorten kan met geleend geld". Dat slaat nergens op.

Aandelen kopen kan ook met geleend geld. Geen enkel probleem. De essentie van shorten is dat je niet GELD, maar AANDELEN leent.

Dit in combinatie met het feit dat je nog nooit van het begrip MARGINVERPLICHTING had gehoord, bewijst voor de zoveelste keer dat jij de klok hebt horen luiden maar echt niet weet ....

Dus beste Maggy666, we weten het al heel lang, je zit hier gewoon maar wat te trollen. Het is gewoon elke keer weer een leuk spelletje om je te ontmaskeren.
Nogmaals ik heb alleen wisenwaarachtig als alias wat het shortersgilde u ook probeert wijs te maken, en wat dat lenen betreft ik bedoelde dat de aandeelhouders die hier zitten niet met geleend geld beleggen, dat dit wel mogelijk is weet ik natuurlijk alleen niet uit eigen ervaring.

En wat dat shorten betreft weet ik logischerwijze dat het hier om het lenen van aandelen gaat maar ik bedoelde dat deze in eerste instantie niet betaald hoeven te worden. Het is maar net hoe je iets wilt lezen,nietwaar.
[verwijderd]
0
quote:

Liromijo schreef op 30 december 2014 23:14:

Een eigen besloten draadje voor wisenwaarachtig met alle bijbehorende aliassen en een eeuwige ban voor alle andere fora, is dat wat moderator?
Dat is dan 1 alias wat mij betreft maar als de moderator mij en vele anderen hier een plezier zou willen doen dan zou dat het verbannen van de broederschap zijn, 1 persoon, 4 aliassen.
[verwijderd]
0
quote:

jeremy 14 schreef op 30 december 2014 20:45:

[...]

whaaahahahahaha!!!!!hoe dom kan je zijn? en u belegt?? zullen wel broodjes kaas zijn!!

valt er hier ff 1 door de mand zeg!!! nou kom er maar weer in jane! next!

Weer volgeladen merk ik.
[verwijderd]
0
quote:

gluup schreef op 30 december 2014 15:31:

[...]
Als je niet weet wat margin is, dan doe juist jij helemaal niets (behalve posten dan).

En je maakt weer de fout te denken dat ik omdat ik niet in Imtech zit, ook nergens anders in zit. Voor jou is er misschien niets anders dan aandelen en Imtech, voor mij is dat anders.
Hoe oliedom kun je zijn als je denkt dat een belegger niet weet wat margin betekent, dat ik hier geen gebruik van maak is een ander verhaal.
671 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
882,27  -0,36  -0,04%  29 apr
 Germany40^ 18.128,90 +0,06%
 BEL 20 3.886,76 +0,31%
 Europe50^ 4.985,31 +0,08%
 US30^ 38.368,53 0,00%
 Nasd100^ 17.790,45 0,00%
 US500^ 5.114,78 0,00%
 Japan225^ 38.225,67 0,00%
 Gold spot 2.333,93 -0,08%
 EUR/USD 1,0714 +0,17%
 WTI 82,70 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

Philips Konin... +29,35%
Alfen N.V. +14,76%
EBUSCO HOLDING +6,88%
FASTNED +4,79%
EXOR NV +3,96%

Dalers

Vastned -6,87%
VIVORYON THER... -5,88%
ASMI -4,39%
ADYEN NV -2,42%
BESI -2,42%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront