KPN « Terug naar discussie overzicht

KPN met turbo omhoog op overname geruchten? weekdraadje 18 t/m 25 oktober-2014

260 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 » | Laatste
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

Faustian Pact schreef op 22 oktober 2014 12:57:

Het is zowel hier als op de beurs erg rustig.
Stilte voor de storm?

Welke storm nu weer.
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 22 oktober 2014 13:46:

[...]
Welke storm nu weer.
In Oostenrijk stormt het in ieder geval behoorlijk! Bijna 20% van de koers af de laatste twee dagen. Geldt voor Slim ook; lager bijkopen indien mogelijk?

2014/10/21 | 01:00:00
APA - Austria Presse Agentur
Telekom Austria - America Movil erhöhte Anteil auf 60 Prozent

Anteil dank Übernahmeangebot um neun Prozentpunkte erhöht

Der mexikanische Milliardär Carlos Slim hat offenbar nur einen Teil der Telekom-Austria-Aktionäre von seinem Übernahmeangebot begeistern können. America Movil hat seinen Anteil am ehemaligen Staatskonzern von knapp 51 auf 59,7 Prozent erhöht, hieß es in einer Mitteilung für die mexikanische Börse am Montag.

Der größte Telekomkonzern Lateinamerikas kontrolliert den österreichischen Marktführer seit Juli. Zweitgrößter Eigner ist die Staatsholding ÖIAG, die 28,4 Prozent an der Telekom Austria hält. Slim hatte den Aktionären 7,15 Euro je Anteilsschein geboten. Die Frist für das Angebot war bis Donnerstag vergangener Woche verlängert worden.

America Movil will Telekom Austria als Basis nutzen, um in Osteuropa zu wachsen. Telekom Austria plant noch heuer eine Kapitalerhöhung, um unter anderem den Expansionskurs zu finanzieren. Zum Halbjahr hatte die Telekom eine tiefrote Bilanz gelegt.
[verwijderd]
0
Wies, laat jij je licht eens schijnen over dat bericht van Telekom Austria van gisteren. Betekent dit dat wij nog wat langer geduld moeten hebben.
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 22 oktober 2014 13:46:

[...]
Welke storm nu weer.
De moeder aller stormen.

[verwijderd]
0
op de punt om er uit te stappen.....ik heb veel te veel kansen verloren er over...en tijd...
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 21 oktober 2014 10:35:

[...]Wel absurd lage koers. Maarja de volatiliteit is ook absurd.
Terug op 2,276 Wat een geschommel weer.
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 22 oktober 2014 14:06:

Wies, laat jij je licht eens schijnen over dat bericht van Telekom Austria van gisteren. Betekent dit dat wij nog wat langer geduld moeten hebben.
ja, dit was bekend

dat was eigenlijk part of the deal toen Carlos Austria nam, de kapitaal inbreng was bekend

Nu moet er eerst Geld vrijkomen uit Mexico, want AM kan zich niet permitteren dat haar credit-rating verandert, vandaar dat Carlos eerst Mexico zal afbouwen, dan zijn verplichting nakomt aan ATT door hun stake in AM terug te nemen en dan kan hij weer verder.
kijk dat hoeft niet allemaal penny for penny, maar zodra hij zijn 15 miljard , daar had Morgan Stanley het over dat t zou opbrengen, op papier uit de Mexico biz haalt, kan hij weer verder.

dat van Oost Europa is nieuw voor mij althans, want ik dacht dat hij juist met KPN de synergie ging zoeken voor Austria, wellicht lezen anderen dit ook als iets wat eigenaardig vandaar de verkoopdruk op KPN ?

Oost Europa heb ik nog nooit van gehoord, ik zie liever dat hij hier in de vijver vist.
Telenet, Belgacom dat zie ik liever.

ik sta wel te kijken dat er gelijk weer wat verkoopdruk op KPN zit, is toch wel bizar, kan me niet voorstellen dat dit Slim is die aan het leunen is voor cash binnen te halen, hij MOET uiteindelijk terug in Mexico, is NIET dat hij wil.

eigenaardig, we moeten natuurlijk niet hebben dat hij er uit knijpt uit KPN, kan me niet voorstellen, maar ja je weet maar nooit.

we krijgen ook verdorie nooit eens een update voor info van dat KPN, lijkt wel een geheimgenootschap daar.

W
patient
1
ON OCTOBER 20, 2014, KPN MOBILE HOLDING B."
22.10.14 | 15:43 Uhr | 4 mal gelesen | dgap.de
Telefónica Deutschland Holding AG: Release according to Article 26, Section 1 of the WpHG [the German Securities Trading Act] with the objective of Europe-wide distribution

On October 20, 2014, KPN Mobile Holding B.V., The Hague, Netherlands has informed us according to Article 21, Section 1 of the WpHG that via shares its Voting Rights on Telefónica Deutschland Holding AG, München, Germany, have fallen below the 20%, 15%, 10%, 5% and 3% threshold of the Voting Rights on October 17, 2014 and on that day amounted to 0% (this corresponds to 0 Voting Rights).

KPN verhuurt haar stemrecht in TELEFONICA. Het lijkt erop dat KPN direct haar belang ten gelde maakt en een partij het stemrecht heeft gegeven over haar belang in Telefonica Deutschland
[verwijderd]
1
quote:

patient schreef op 22 oktober 2014 16:18:

ON OCTOBER 20, 2014, KPN MOBILE HOLDING B."
22.10.14 | 15:43 Uhr | 4 mal gelesen | dgap.de
Telefónica Deutschland Holding AG: Release according to Article 26, Section 1 of the WpHG [the German Securities Trading Act] with the objective of Europe-wide distribution

On October 20, 2014, KPN Mobile Holding B.V., The Hague, Netherlands has informed us according to Article 21, Section 1 of the WpHG that via shares its Voting Rights on Telefónica Deutschland Holding AG, München, Germany, have fallen below the 20%, 15%, 10%, 5% and 3% threshold of the Voting Rights on October 17, 2014 and on that day amounted to 0% (this corresponds to 0 Voting Rights).

KPN verhuurt haar stemrecht in TELEFONICA. Het lijkt erop dat KPN direct haar belang ten gelde maakt en een partij het stemrecht heeft gegeven over haar belang in Telefonica Deutschland
Opmerkelijk bericht ja. Enkele dagen oud al ook. Goed gevonden.
GMMRG
0
quote:

patient schreef op 22 oktober 2014 16:18:

ON OCTOBER 20, 2014, KPN MOBILE HOLDING B."
22.10.14 | 15:43 Uhr | 4 mal gelesen | dgap.de
Telefónica Deutschland Holding AG: Release according to Article 26, Section 1 of the WpHG [the German Securities Trading Act] with the objective of Europe-wide distribution

On October 20, 2014, KPN Mobile Holding B.V., The Hague, Netherlands has informed us according to Article 21, Section 1 of the WpHG that via shares its Voting Rights on Telefónica Deutschland Holding AG, München, Germany, have fallen below the 20%, 15%, 10%, 5% and 3% threshold of the Voting Rights on October 17, 2014 and on that day amounted to 0% (this corresponds to 0 Voting Rights).

KPN verhuurt haar stemrecht in TELEFONICA. Het lijkt erop dat KPN direct haar belang ten gelde maakt en een partij het stemrecht heeft gegeven over haar belang in Telefonica Deutschland
Knap stukje speurwerk Patient. Complimenten.
De hamvraag is nu: Doen ze hier goed aan?
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 22 oktober 2014 16:41:

[...]Opmerkelijk bericht ja. Enkele dagen oud al ook. Goed gevonden.
Wat zou de bedoeling zijn vraag ik me af? Dat er al verkoopafspraken zijn over t 20% belang? En ze dat bij de kwartaal cijfers pas mogen zeggen?
[verwijderd]
0
quote:

GVR 54 schreef op 22 oktober 2014 16:44:

[...]

Knap stukje speurwerk Patient. Complimenten.
De hamvraag is nu: Doen ze hier goed aan?
Knap maar wie heeft dat stemrecht nu ?

Of worden het te eniger tijd als het nodig is blanco stemmen ?

Of zelfs(en dat is iets anders)niet uitgebrachte stemmen ?
GMMRG
0
Ik ben benieuwd wat Jan-Kees met die zak met centen van plan is.
Waarschijnlijk horen we dat volgende week bij de presentatie van de Q3-cijfers.
Misschien komen ze dan eindelijk eens naar buiten met goed nieuws.
Ik laat me verrassen.
sportliefhebber
0
quote:

easy56 schreef op 22 oktober 2014 16:44:

[...]Wat zou de bedoeling zijn vraag ik me af? Dat er al verkoopafspraken zijn over t 20% belang? En ze dat bij de kwartaal cijfers pas mogen zeggen?
zou wat zijn, ja...
maar wat dat met de koers doet..
260 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 3,426
Verschil -0,010 (-0,29%)
Hoog 3,452
Laag 3,412
Volume 10.532.743
Volume gemiddeld 13.831.648
Volume gisteren 12.819.911

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront