KPN « Terug naar discussie overzicht

KPN met turbo omhoog op overname geruchten? weekdraadje 18 t/m 25 oktober-2014

260 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 » | Laatste
sportliefhebber
0
quote:

Jager63 schreef op 23 oktober 2014 13:53:

Vroeger leerden wij eenvoudig omzet minus de kosten is bruto winst. Dat is volgens mij nog steeds zo. Al die kunstgrepen zijn eenmalig of in ieder geval tijdelijk. Ontslagrondes werken ook prima en zoals bij PostNL de tariefsverhoging. Nog even en je kunt je brieven beter zelf met de auto rondbrengen.
geldt nog steeds....
maar nogmaals..renteverlaging is blijvend. En die kosten waren erg hoog.
Ofwel..iets lagere omzet x winstmarge -/- veel lagere kosten = meer winst.
Zo makkelijk kan 't zijn.
[verwijderd]
0
quote:

sportfanaat schreef op 23 oktober 2014 13:46:

[...]
ha,ha....
je drukt je duidelijk uit.
en ja....je hebt gedeeltelijk ook wel gelijk.
Alleen..die kostenreductie is niet eenmalig. De aftrekpost voor
de belasting en die 5.000.000.000 natuurlijk wel..maar kostenbesparing
op rentebetaling is langdurig.
Die toekomstige kostenreductie(wat langer als factor geldend)is al ingeprijsd en als je het geld toch niet aanwendt is niets lenen nog voordeliger.
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 23 oktober 2014 13:53:

Vroeger leerden wij eenvoudig omzet minus de kosten is bruto winst. Dat is volgens mij nog steeds zo. Al die kunstgrepen zijn eenmalig of in ieder geval tijdelijk. Ontslagrondes werken ook prima en zoals bij PostNL de tariefsverhoging. Nog even en je kunt je brieven beter zelf met de auto rondbrengen.
Zeker nu de benzine vanmorgen 1.55 kostte(had echter maar één ijzeren koets bij me)
[verwijderd]
0
quote:

elf schreef op 23 oktober 2014 15:11:

[...]

Zeker nu de benzine vanmorgen 1.55 kostte(had echter maar één ijzeren koets bij me)
Wellicht niet zo'n gek idee om wat jerrycans te vullen tegen deze lage prijs.
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 23 oktober 2014 15:18:

[...]
Wellicht niet zo'n gek idee om wat jerrycans te vullen tegen deze lage prijs.
Voor een doos sigaren krijg je het adres......

En nog even over KPN; indien KPN niet in staat is de omzet te vergroten of veranderingen ten goede in te voeren ware het wellicht verstandig de vermogenspositie dan maar de volle aandacht te geven dan hebben degenen die wellicht KPN zouden kunnen overnemen tenminste nog iets hebben om een behoorlijk bod te kunnen rechtvaardigen.

En Jan Kees heeft daar wel verstand van al heeft de goede man nu nog meer eikels om zich heen dan destijds bij bijvoorbeeld de BTW-verhoging.
[verwijderd]
0
quote:

Adek 2001 schreef op 23 oktober 2014 16:19:

uit verveling 25000 IT gekocht, voor de gok natuurlijk!
Vraag me af of je er ook weer makkelijk uit kunt door de grotendeels computer gestuurde handel.
Adek 2001
0
quote:

easy56 schreef op 23 oktober 2014 16:23:

[...]Vraag me af of je er ook weer makkelijk uit kunt door de grotendeels computer gestuurde handel.
Ach 20 staatsloten zijn duurder! heb ooit 100000 corus gekocht voor 4 ct enorme klapper mee gemaakt.
[verwijderd]
0
quote:

Adek 2001 schreef op 23 oktober 2014 16:19:

uit verveling 25000 IT gekocht, voor de gok natuurlijk!
1 cent hoger is al leuk en overwoog het ook....

(maar wat kostte dat ?)
Adek 2001
0
quote:

elf schreef op 23 oktober 2014 16:57:

[...]

1 cent hoger is al leuk en overwoog het ook....
niet gedaan? ;)
[verwijderd]
0
quote:

Adek 2001 schreef op 23 oktober 2014 16:58:

[...]niet gedaan? ;)
Nog niet en misschien nooit maar in een zelfde soort bui als er toch niets te fietsen valt wellicht ooit.
[verwijderd]
0


ik heb vandaag wat Telekom Austria gekocht , weet dat er een kapitaal injectie nodig is, dus laat ruimte over om met alles mee te kunnen doen, indien zo.

ik geef mijn ( suiker Oom ) Carlos nog niet op, heb er uiteindelijk veel aan verdiend, dus volg hem maar weer.

mvg W
Peett
0
AMX heeft nu een belang van 21,4 procent in KPN. Bij de tweedekwartaalcijfers was dat nog 22,6 procent. In de laatste belangenmelding op de website van de Autoriteit Financiële Markten (AFM), van 16 april, is nog sprake van een kapitaalbelang en stemrecht van 24,83 procent.

Financieel bestuurder Carlos Garcia-Moreno van AMX heeft eerder al laten weten dat het bedrijf het belang op niveau wil houden, zodat er telkens twee Mexicaanse commissarissen een zetel kunnen hebben in de raad van commissarissen van KPN. Dat blijft volgens de afspraken het geval zolang AMX een belang heeft van meer dan 20 procent.
[verwijderd]
0
Agatan
0
Gaat zeker een weekend uit zijn bol(knak). Slim op zijn schitterende jacht omgeven door Mexicaanse schonen en vul maar in. Mag wat kosten. Haha

Goedemorgen.
Nic66
0
Belgacom lagere omzet, gelijke winst, dividend eur 0,50 voor 2014, 2015 en 2016 en dik plus 6 procent geopend.

Zou wat zijn als KPN dinsdag ook eens positief verraste, zal wel weer niet het geval zijn.
GMMRG
0
In het eerste half uurtje al meer dan 1.2 miljoen stuks verhandeld.
Waar gaat dat naar toe vandaag?
Nic66
0
Carlos is aan het verkopen, beetje bij beetje. Wellicht voorkennis die Carlos heeft.
[verwijderd]
0
For today: PP=2.302
Resistance: R1=2.343; R2=2.372
Support: S1=2.2273; S2=2.231

PS. Yes, we know now excatly which “long-term investor” (CS) was reducing its position under ~2.265 (see recent writing from Oct 20 at 10.16):

In accordance with price/volume distributions in time, there was a “negative balance” of at least ~40 M shares since Oct 15. That is actually the price for recent dip.

Indeed, following p/v distributions, there were NO (profitable) speculative shares under ~2.265. Thus, either around ~40 M shares (incl. shorts) were sold with losses since 15 Oct, or a “long-term” investor was reducing its position (built up still before Jan 2014).

Anyway, a necessary change in shareholders’ structure continues….
[verwijderd]
0
quote:

GVR 54 schreef op 24 oktober 2014 09:30:

In het eerste half uurtje al meer dan 1.2 miljoen stuks verhandeld.
Waar gaat dat naar toe vandaag?
Naar Den Bosch; "Zoete lieve Gerritje"!
grt. sjaak

(mag je hier wel posten zonder positie)
260 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 3,426
Verschil -0,010 (-0,29%)
Hoog 3,452
Laag 3,412
Volume 10.532.743
Volume gemiddeld 13.831.648
Volume gisteren 12.819.911

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront