KPN « Terug naar discussie overzicht

KPN met turbo omhoog op overname geruchten? weekdraadje 18 t/m 25 oktober-2014

260 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 » | Laatste
[verwijderd]
0

je moet altijd aandelen in bezit hebben aan de datum dat ze ex-dividend noteren, dus voor elk volgend dividend moet je de aandelen hebben.

we hebben nu een interim dividend ontvangen als het ware.

W
[verwijderd]
0
Stilte voor de storm, natuurlijk gaat er wat gebeuren, KPN kan niet zelfstandig verder, te klein/te duur.

Het wordt de springplank voor Europa, vanuit KPN verder Europa in, opbouwen van extra covering en omzet voor ...........
[verwijderd]
0
Een stuk land van 200 bij 200 km(NL + een beetje Belgie) is te klein voor een zelfstandig telecombedrijf, financieel volstrekt onverantwoord en gedoemd verlies te blijven draaien op ontbreken synergie voordelen.

Onderdak vinden bij een ">100 miljard bedrijf"...er gaan nu best wel verhalen over KPN.

Maar een koers >€3 zal niet snel meer gebeuren!
Agatan
0
quote:

wiesje 9333 schreef op 20 oktober 2014 18:56:

je moet altijd aandelen in bezit hebben aan de datum dat ze ex-dividend noteren, dus voor elk volgend dividend moet je de aandelen hebben.

we hebben nu een interim dividend ontvangen als het ware.

W
Thx wies en wanneer is de tweede genoegdoening?
[verwijderd]
0
quote:

Agatan schreef op 20 oktober 2014 21:30:

[...]
Thx wies en wanneer is de tweede genoegdoening?
dat gaan we allemaal volgende week horen , morgen China Mob met cijfers en outlook, ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen over groei en dan met name Europa, ook zij weten Europe is cheap

W
Erik9400
0
[verwijderd]
0

China Mob, voor het eerst sinds 2009 een lagere winst voor dit kwartaal, de groei is er uit - ze geven toe dat thuismarkt niet veel verdere groei potentie meer heeft voor China Mob, ook vanwege de concurrente van de andere 3 grote Tel bedrijven, ze investeren wel volop in G4.
ze gaan expansie zoeken overzee en zoeken eerder naar partners dan persé overname kandidaten, maar sluiten niets uit.
ze hebben een 18% belang nu in Thailand met optie tot meer, ze willen naar India en ze kijken ook naar Europa.

ze weten dat groei nu aangekocht dient te worden en ze zullen selectief zijn , maar dat zegt een ieder die wil Kopen.

ik zou zeggen Carlos bel ze eens op
W
RAUL
0
quote:

wiesje 9333 schreef op 21 oktober 2014 08:23:

China Mob, voor het eerst sinds 2009 een lagere winst voor dit kwartaal, de groei is er uit - ze geven toe dat thuismarkt niet veel verdere groei potentie meer heeft voor China Mob, ook vanwege de concurrente van de andere 3 grote Tel bedrijven, ze investeren wel volop in G4.
ze gaan expansie zoeken overzee en zoeken eerder naar partners dan persé overname kandidaten, maar sluiten niets uit.
ze hebben een 18% belang nu in Thailand met optie tot meer, ze willen naar India en ze kijken ook naar Europa.

ze weten dat groei nu aangekocht dient te worden en ze zullen selectief zijn , maar dat zegt een ieder die wil Kopen.

ik zou zeggen Carlos bel ze eens op
W
Onze overheid, bij monde van minister Kamp, was destijds duidelijk. Geen overname van KPN (i.v.m. vitale communicatiesystemen) door Russen en Chinezen. No way !
Dus die Chinezen zullen KPN wel met rust laten. Tenzij er een overname kan komen exclusief die belangrijke communicatiesystemen die dan ondergebracht worden in door de overheid gecontroleerd/nieuw bedrijf. Maar mijn inschatting is dat we voor een overname het t.z.t. moeten hebben van een (grote) Europese Telco. (of wellicht toch een Amerikaanse ?)
sportliefhebber
0
quote:

RAUL schreef op 21 oktober 2014 09:29:

[...]

Onze overheid, bij monde van minister Kamp, was destijds duidelijk. Geen overname van KPN (i.v.m. vitale communicatiesystemen) door Russen en Chinezen. No way !
Dus die Chinezen zullen KPN wel met rust laten. Tenzij er een overname kan komen exclusief die belangrijke communicatiesystemen die dan ondergebracht worden in door de overheid gecontroleerd/nieuw bedrijf. Maar mijn inschatting is dat we voor een overname het t.z.t. moeten hebben van een (grote) Europese Telco. (of wellicht toch een Amerikaanse ?)
Gelukkig bestaat het gouden aandeel niet meer;
Anders ben je met handen en voeten gebonden aan die overheid.
Die is er alleen om beperkingen op te leggen en geld te verdienen
aan frequenties.
De stuwwal, die de oude heren op kunnen werpen is toch meer
in het belang van KPN. Dus bij 'n echt goed bod beslist uiteindelijk
KPN.
[verwijderd]
0
RAUL
0
quote:

sportfanaat schreef op 21 oktober 2014 09:38:

[...]
Gelukkig bestaat het gouden aandeel niet meer;
Anders ben je met handen en voeten gebonden aan die overheid.
Die is er alleen om beperkingen op te leggen en geld te verdienen
aan frequenties.
De stuwwal, die de oude heren op kunnen werpen is toch meer
in het belang van KPN. Dus bij 'n echt goed bod beslist uiteindelijk
KPN.
sport, We gaan het allemaal meemaken. Het kan voor mij en met mij vele anderen niet gauw genoeg plaatsvinden. "Geduld is een schone zaak", maar eens is mijn geduld op en verandert het in ongeduld. ;-)
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 21 oktober 2014 10:34:

de boodschappen zijn weer betaald op 2,298:-)
Wel absurd lage koers. Maarja de volatiliteit is ook absurd.
sportliefhebber
0
quote:

easy56 schreef op 21 oktober 2014 10:35:

[...]Wel absurd lage koers. Maarja de volatiliteit is ook absurd.
Je hebt gelijk.
De daling van vorige week kan zomaar weer gebeuren.
Als je er maar genoeg overhoud voor het geval, dat....
[verwijderd]
0
quote:

sportfanaat schreef op 21 oktober 2014 10:54:

[...]
Je hebt gelijk.
De daling van vorige week kan zomaar weer gebeuren.
Als je er maar genoeg overhoud voor het geval, dat....
op 2,273 weer terug.
sportliefhebber
0
quote:

easy56 schreef op 21 oktober 2014 11:21:

[...]op 2,273 weer terug.
Ja...ik had geleerd...april doet wat ie wil, maar dat is meer
van toepassing op koers KPN.
Nou ja...volgende week weten we meer.
[verwijderd]
0
quote:

sportfanaat schreef op 21 oktober 2014 11:23:

[...]
Ja...ik had geleerd...april doet wat ie wil, maar dat is meer
van toepassing op koers KPN.
Nou ja...volgende week weten we meer.
Ben wel positief over CONSOLIDATIE verhaal in europa en dat KPN daar een onderdeel in wordt. Maar in welk tijdsbesef....
Adek 2001
0
quote:

easy56 schreef op 21 oktober 2014 11:21:

[...]op 2,273 weer terug.
Heel voorzichtig, heel voorzichtig, zei de dominee! suc6! :))
sportliefhebber
0
quote:

easy56 schreef op 21 oktober 2014 11:28:

[...]Ben wel positief over CONSOLIDATIE verhaal in europa en dat KPN daar een onderdeel in wordt. Maar in welk tijdsbesef....
Precies.....
Hou het maar op ergens volgend jaar.
[verwijderd]
0
quote:

Adek 2001 schreef op 21 oktober 2014 11:28:

[...]Heel voorzichtig, heel voorzichtig, zei de dominee! suc6! :))
Rond deze koers lijkt me risio niet groot. Al kan t ingeval slechter beurs sentiment altijd lager dan gedacht,dat zag je vorige week. Dalingen vorige week lijkt iedereen vergeten,nu stapt iedereen weer hoger op de rijdende trein. Beleggers zijn net LEMMINGEN:-)
260 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 3,426
Verschil -0,010 (-0,29%)
Hoog 3,452
Laag 3,412
Volume 10.532.743
Volume gemiddeld 13.831.648
Volume gisteren 12.819.911

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront