ACCSYS TECHNOLOGIES PLC « Terug naar discussie overzicht

Accsys septemeber 2014

266 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 » | Laatste
bollewieter
0
quote:

Leeser1959 schreef op 17 september 2014 15:08:

In snelle vaart van 0,95 naar 0,90 !!!
Dit is het zelfde als dat je vroeger bij bij een omzet van 700k 1 cent daalde .
dit is nog geen ramp enkel als men weer de koers gaat beïnvloeden zitten we met een prbl.

Grts
benbelegger
0
quote:

observer schreef op 17 september 2014 22:26:

Weet iemand het nieuwe koersdoel
Zou dan 1,50 euro moeten zijn
koersdoel was volgens mij 27 cent, dus nu € 1,35.
torbu
0
quote:

observer schreef op 17 september 2014 22:26:

Weet iemand het nieuwe koersdoel
Zou dan 1,50 euro moeten zijn
Rekenkundig wel.
Of SNS Sec. moet `m op 30ct laten staan.
Je weet maar nooit met die jongens.:)
Wel maf dat ze dat niet aanpassen,als je een fonds volgt.
[verwijderd]
0
quote:

torbu schreef op 18 september 2014 01:13:

[...]

Rekenkundig wel.
Of SNS Sec. moet `m op 30ct laten staan.
Je weet maar nooit met die jongens.:)
Wel maf dat ze dat niet aanpassen,als je een fonds volgt.
Het is niet de eerste keer dat ze zich daar bezondigen aan wanbeleid...
alida1
0
Er zou meer vraag komen als men in ponden ging noteren. ik denk dat de prospectus nog niet klaar is. Maar wachten op, hoort bij accsys.
machmit
0
quote:

alida1 schreef op 18 september 2014 10:44:

Er zou meer vraag komen als men in ponden ging noteren. ik denk dat de prospectus nog niet klaar is. Maar wachten op, hoort bij accsys.
't Zou ook kunnen dat beleggers het referendum van vandaag afwachten. Overal zie je weer nationaal sentiment opduiken. Mensen moeten bij André Kuipers in de leer: we hebben één unieke aardbol en daar moeten we het met zijn allen mee doen. Accoya dus!
[verwijderd]
0
quote:

machmit schreef op 18 september 2014 10:50:

[...] 't Zou ook kunnen dat beleggers het referendum van vandaag afwachten. Overal zie je weer nationaal sentiment opduiken. Mensen moeten bij André Kuipers in de leer: we hebben één unieke aardbol en daar moeten we het met zijn allen mee doen. Accoya dus!
Juist, maar zoals meestal ken het nog een tijdje duren alvorens iedereen zich daarvan daadwerkelijk bewust is..
machmit
0
quote:

MADNESS schreef op 19 september 2014 08:44:

[...]
Juist, maar zoals meestal ken het nog een tijdje duren alvorens iedereen zich daarvan daadwerkelijk bewust is..
'k Ben zeer benieuwd naar de opening. 'k Verwacht toch een stijging nu Schotland binnen het Verenigd Koninkrijk blijft.
[verwijderd]
0
Soms krijg ik de indruk dat de splitsing goed getimed is om twijfelaars makkelijker te laten afhaken en dus efficiënter zo goedkoop mogelijk aandelen afhandig te maken. Met de feiten en vooral de vooruitzichten in acht genomen noteren we veel te laag.
alida1
0
quote:

MADNESS schreef op 19 september 2014 09:34:

Soms krijg ik de indruk dat de splitsing goed getimed is om twijfelaars makkelijker te laten afhaken en dus efficiënter zo goedkoop mogelijk aandelen afhandig te maken. Met de feiten en vooral de vooruitzichten in acht genomen noteren we veel te laag.
mee eens. geduld en nog eens geduld.
bij alle signalen die er zijn is er maar een die op rood staat en dat is de prijs van het aandeel op dit moment. en die prijs is kunstmatig omlaag gemanipuleerd.
als ik cash had zou ik nog 100k bijkopen.
[verwijderd]
0
quote:

alida1 schreef op 19 september 2014 09:46:

[...]

mee eens. geduld en nog eens geduld.
bij alle signalen die er zijn is er maar een die op rood staat en dat is de prijs van het aandeel op dit moment. en die prijs is kunstmatig omlaag gemanipuleerd.
als ik cash had zou ik nog 100k bijkopen.
Hola, meen je dat echt, of een beetje te opportuun?
alida1
0
quote:

MADNESS schreef op 19 september 2014 10:00:

[...]
Hola, meen je dat echt, of een beetje te opportuun?
als je goed kijkt naar de lijst met shareholders zijn er mensen met meer verstand die grotere hoeveelheden hebben gekocht. in het achterliggende jaar.
[verwijderd]
0
quote:

alida1 schreef op 19 september 2014 10:04:

[...]

als je goed kijkt naar de lijst met shareholders zijn er mensen met meer verstand die grotere hoeveelheden hebben gekocht. in het achterliggende jaar.
Meer verstand? Onderschat jezelf maar niet teveel.. Maar ja, inderdaad, niet de minsten hebben serieus ingekocht. Het is zoals je zegt, geduld...
[verwijderd]
1
Is het niet makkelijker een nederlands forum te koppelen aan de nederlandse aex ipv de engelse LSE
Moderator eventueel actie
Of het nieuwe draadje van oktober koppelen aan de aex
alida1
0
quote:

observer schreef op 19 september 2014 10:36:

Is het niet makkelijker een nederlands forum te koppelen aan de nederlandse aex ipv de engelse LSE
Moderator eventueel actie
Of het nieuwe draadje van oktober koppelen aan de aex
via de rabo zit ik op de beurs in Londen. dus van mij hoeft het niet te veranderen. Of de rabo moet dit fonds ook gaan doen vanaf amsterdam dan maakt het mij niet zoveel uit.
machmit
0
quote:

alida1 schreef op 19 september 2014 11:38:

[...]
via de rabo zit ik op de beurs in Londen. dus van mij hoeft het niet te veranderen. Of de rabo moet dit fonds ook gaan doen vanaf amsterdam dan maakt het mij niet zoveel uit.
'k Dacht ook via AEX gekocht te hebben, maar Rabo heeft een ander beleid. Dus ponden,LSE en extra heffing. Blij dat het merendeel van de Schotten nee gezegd heeft. Nu maar wachten of het aandeel ook aantrekkelijker wordt voor beleggers uit het VK, zoals verondersteld.
alida1
0
19 September 2014
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC (“Accsys” or "the Company")
Diamond Wood Licence agreement
Accsys, the chemical technology group, focused on the acetylation of wood, today makes a further announcement in respect of the arbitration tribunal (the “Tribunal”) appointed in relation to the dispute between Accsys and Diamond Wood China Limited (“Diamond Wood”).
In July the Company reported that the Tribunal delivered a ruling (the ‘Ruling’) that, in response to Diamond Wood’s claim for damages in excess of €100 million, Diamond Wood can only claim for limited damages, if any, up to a maximum of €250,000. However, the Tribunal also ruled that the licence agreement between the two parties is to continue.
The Tribunal has now issued a final award in respect of costs relating to the Ruling which are payable to Diamond Wood, being approximately £1.6m. Accsys has also incurred approximately £0.6m of legal costs in the current financial year in respect of the Arbitration.
Subsequent to paying the award, the company’s financial position will continue to be strong and we remain confident of achieving a cash-flow positive position in the foreseeable future, as our sales continue to grow.
Ends

zou het lek nou gestopt zijn?
[verwijderd]
0
266 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
911,91  0,00  0,00%  13 mei
 Germany40^ 18.731,50 -0,06%
 BEL 20 3.980,58 0,00%
 Europe50^ 5.077,93 -0,02%
 US30^ 39.453,20 +0,01%
 Nasd100^ 18.192,20 -0,07%
 US500^ 5.222,31 -0,02%
 Japan225^ 38.308,50 +0,31%
 Gold spot 2.345,28 +0,36%
 EUR/USD 1,0786 -0,03%
 WTI 79,11 -0,11%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

AALBERTS NV 0,00%
ABN AMRO BANK... 0,00%
Accsys 0,00%
ACOMO 0,00%
ADYEN NV 0,00%

Dalers

AALBERTS NV 0,00%
ABN AMRO BANK... 0,00%
Accsys 0,00%
ACOMO 0,00%
ADYEN NV 0,00%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront