ACCSYS TECHNOLOGIES PLC « Terug naar discussie overzicht

Accsys septemeber 2014

266 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 13 14 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

MADNESS schreef op 23 september 2014 17:06:

[...]
Nabije toekomst is de toekomst die nabij is, m.a.w. waarschijnlijk dit jaar nog.
Ik ben het niet met je eens dat dit waarschijnlijk nog dit jaar is.
Geduld is echt nog langer nodig!
[verwijderd]
0
quote:

Woodkees schreef op 23 september 2014 17:19:

[...]
Ik ben het niet met je eens dat dit waarschijnlijk nog dit jaar is.
Geduld is echt nog langer nodig!
Het gaat er niet over of ik gelijk heb, het betreft hier de vertaling en bijhorende perceptie over hun verklaring (the foreseeable future).
TheSnurks
0
Annual General Meeting Statement

““In respect of Diamond Wood, We are in the process of settling on how to proceed with the various parties involved given our belief of the opportunity for Accoya®
in the region.”

Waarom gaat het alleen over Accoya in China en niet over Tricoya?
bollewieter
0
Accoya® helpt mee de tijd te overbruggen
Accoya ®, het wereldwijd toonaangevende gemodificeerde hout vervaardigd door Accsys Technologies, is gebruikt om een unieke “drijvende” brug te bouwen in Bergen op Zoom.
Het ontwerp van de eerder dit jaar voltooide brug over het Pielekenswater is geïnspireerd door het werk van de Nederlandse militair-ingenieur Menno van Coehoorn. In de 18e eeuw bouwde hij op dezelfde locatie het fort Revelijn op den Zoom.
Ro Koster en Ad Kil, van het in Bergen op Zoom gevestigde bureau RO&AD- architecten, ontwierpen de 80 m lange drijvende voetgangersbrug om toegang te verschaffen tot de ingang van dit 18e eeuwse fort. Hetzelfde architectenbureau was ook verantwoordelijk voor de beroemde en bekroonde Mozesbrug in Halsteren. Het slangachtige pad van de nieuwe brug bootst de reis en de bewegingen van de boten na die hier oorspronkelijk voeren.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Het dek van de brug, die volledig is gemaakt van Accoya-hout, ligt dicht bij het water bij Pielekenswater. Dankzij het bedrijfseigen proces van acetylering van Accys Technologies is het hout zeer geschikt voor gebruik in een omgeving die zo vochtig is. Accoya heeft een duurzaamheid van klasse een, heeft een garantie van 25 jaar en heeft een maatvastheid waarin krimpen en uitzetten 75% minder zijn in vergelijking met andere houtproducten.
Accoya weet de hoge kwaliteit en esthetische eigenschappen van tropisch hardhout te overtreffen en beschikt daarnaast over uitstekende milieukwalificaties: het hout is afkomstig uit FSC®-gecertificeerde bossen en heeft een Gold-certificaat ontvangen van het Cradle-to-Cradle Products Innovation Institute.
De brug werd gebouwd door Alldlex Watersports, uit het naburige Halsteren.
Ro Koster, van RO&AD Architecten: “Bij het bouwen van de brug voelden we de inspiratie om mensen terug in de tijd te nemen, toen er regelmatig transporten plaatsvonden van de stad naar het fort van Van Coehoorn om troepen te voorzien van apparatuur.
“Accoya was de logische keuze voor dit project. De kracht en duurzaamheid in combinatie met de constructieflexibiliteit maken dit tot het ideale hout om mee te werken. De milieukwalificaties Accoya zijn ook aantrekkelijk – we wilden werken met een hout dat niet alleen een uitstekende kracht en duurzaamheid zou leveren, maar dat ook duurzaam was geproduceerd. Het modificatieproces van Accoya heeft een C2C-certificaat waardoor het product naadloos aansloot op onze principes van duurzaamheid.”
Bryan Crennell, directeur Sales en Marketing bij Accsys Technologies: “De Mozesbrug is inmiddels een iconische structuur en de nieuwe drijvende brug van Ro Koster en Ad Kil is minstens zo indrukwekkend. Na het succes van de Mozesbrug zijn we verheugd dat RO&AD Architecten voor dit project hebben gekozen voor Accoya. De stabiliteit en duurzaamheid van Accoya zullen ervoor zorgen dat nog vele generaties kunnen genieten van de culturele en architectonische geschiedenis van Bergen op Zoom.”
Accoya is tot op heden in diverse toepassingen rondom het water gebruikt, waaronder een boothuis in Horning op de Norfolk Broads en een kanaalvoering in Nederland. Het vermogen van het hout de blootstelling aan water te weerstaan in combinatie met zijn uitstekende esthetische kwaliteiten en duurzaamheidskwalificaties maken dit tot het ideale materiaal voor de markt.
[verwijderd]
0
De Franse president Hollande blikte vooruit naar de cruciale top in Parijs eind 2015. ‘We zullen in Parijs de grondslag leggen voor een nieuwe economie’, voorspelde hij. Hij beloofde tegelijkertijd 1 miljard dollar steun aan arme landen in de strijd tegen een veranderend klimaat.

Dit is één van de voornemens van de velen die door staatshoofden werden gemaakt op de klimaattop in New York.
[verwijderd]
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 23 september 2014 15:29:

[...]

Ik heb nooit gezegd dat Accsys failliet zou gaan; alleen dat ze binnenkort weer een emissie gaan doen.
quote:

accelerator schreef op 5 jan 2013 om 12:46:
[...]
Ik reageer op jouw commentaar pas weer op 31 maart 2014. We zullen zien hoe dan de stand van zaken is.

Op die datum is het geld van Accsys helemaal op en is Accsys failliet of er komt weer een nieuwe emissie van ca 500 miljoen aandelen tegen 5 cent per stuk

Het demente riddertje weet het allemaal niet zo goed meer (voor de duidelijkheid, de reactie op accelerator kwam van hem).
bollewieter
0
quote:

MADNESS schreef op 24 september 2014 15:53:

[...]

quote:

accelerator schreef op 5 jan 2013 om 12:46:
[...]
Ik reageer op jouw commentaar pas weer op 31 maart 2014. We zullen zien hoe dan de stand van zaken is.

Op die datum is het geld van Accsys helemaal op en is Accsys failliet of er komt weer een nieuwe emissie van ca 500 miljoen aandelen tegen 5 cent per stuk

Het demente riddertje weet het allemaal niet zo goed meer (voor de duidelijkheid, de reactie op accelerator kwam van hem).
Een duvelke verdient voor het opzoekingswerk

Grts
[verwijderd]
0
quote:

bollewieter schreef op 24 september 2014 16:31:

[...]

Een duvelke verdient voor het opzoekingswerk

Grts
Gezondheid! De 0.9 zullen we vandaag niet meer zien, maar op een dagske meer of minder kijken we niet...
[verwijderd]
0
Ben benieuwd hoe lang we er over doen om op het oude niveau terug te zijn
Ik sta voorlopig nog in de min
Wordt pas weer vrolijk vaanf de 1,05
Weet iemand wanneer de nieuwe Q cijfers komen
[verwijderd]
0
Bied 1000x90.00
Heb liever dat deze persoon die €90.000
gewoon koopt en 90.000 koopt op €1,00
machmit
0
quote:

butterfly schreef op 25 september 2014 08:25:

Bied 1000x90.00
Heb liever dat deze persoon die €90.000
gewoon koopt en 90.000 koopt op €1,00
Er is in ieder geval handel, al gaat het niet om grote partijen. En er is ook wat meer reuring op dit forum, ook prettig.
[verwijderd]
0
quote:

machmit schreef op 25 september 2014 15:24:

[...] Er is in ieder geval handel, al gaat het niet om grote partijen. En er is ook wat meer reuring op dit forum, ook prettig.
Op dit forum is zoveel "reuring" als een groeiende boom, een stilleven zeg maar. Maar ja, als er niet veel te vertellen valt is dat lang niet altijd slecht.
alida1
0
quote:

MADNESS schreef op 25 september 2014 18:37:

[...]
Op dit forum is zoveel "reuring" als een groeiende boom, een stilleven zeg maar. Maar ja, als er niet veel te vertellen valt is dat lang niet altijd slecht.
hoe meer jaarringen hoe beter het hout. Een jaarring ontstaat door de herfst en winter. Accsys heeft al heel wat keren zijn bladeren laten vallen. Er zijn al hele strenge winters geweest. Maar het boompje gaat niet zomaar dood. het moet soms ook nog gesnoeid worden.
Geduld geduld en nog eens geduld. Het groeit en het wordt goed hout.
[verwijderd]
0
quote:

alida1 schreef op 26 september 2014 08:45:

[...]
hoe meer jaarringen hoe beter het hout. Een jaarring ontstaat door de herfst en winter. Accsys heeft al heel wat keren zijn bladeren laten vallen. Er zijn al hele strenge winters geweest. Maar het boompje gaat niet zomaar dood. het moet soms ook nog gesnoeid worden.
Geduld geduld en nog eens geduld. Het groeit en het wordt goed hout.

Als de tuinman nog 1 keer verkeerd snoeit jaag ik hem weg en doe ik het zelf!
alida1
0
quote:

MADNESS schreef op 26 september 2014 08:53:

[...]
Als de tuinman nog 1 keer verkeerd snoeit jaag ik hem weg en doe ik het zelf!
ik heb helaas niet overal verstand van. dus ik moet mij soms maar overgeven. Snoeien is een vak apart dat heb ik wel gezien bij mijn tuinman. Het duurt ook even voor je resultaat ziet.
[verwijderd]
0
quote:

alida1 schreef op 26 september 2014 08:55:

[...]

ik heb helaas niet overal verstand van. dus ik moet mij soms maar overgeven. Snoeien is een vak apart dat heb ik wel gezien bij mijn tuinman. Het duurt ook even voor je resultaat ziet.
Het resultaat is normaal gezien direct zichtbaar, al is het puur esthetisch. Misschien jouw tuinman ook wegjagen?
DeZwarteRidder
0
quote:

MADNESS schreef op 26 september 2014 09:00:

[...]
Het resultaat is normaal gezien direct zichtbaar, al is het puur esthetisch. Misschien jouw tuinman ook wegjagen?
Ik wil zelf Accoya-hout gaan produceren; bij welke kweker kan ik Accoya-bomen kopen....???
[verwijderd]
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 26 september 2014 09:02:

[...]

Ik wil zelf Accoya-hout gaan produceren; bij welke kweker kan ik Accoya-bomen kopen....???
Daarvoor moet jij ten rade gaan bij Gargamel.
266 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 13 14 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
882,63  +12,36  +1,42%  26 apr
 Germany40^ 18.177,90 +0,09%
 BEL 20 3.874,87 +0,44%
 Europe50^ 5.011,70 +0,10%
 US30^ 38.211,61 0,00%
 Nasd100^ 17.698,09 0,00%
 US500^ 5.095,29 0,00%
 Japan225^ 38.345,55 0,00%
 Gold spot 2.336,23 -0,07%
 EUR/USD 1,0708 +0,13%
 WTI 83,64 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

EBUSCO HOLDING +9,33%
NX FILTRATION +8,77%
ASMI +7,26%
Alfen N.V. +5,89%
PostNL +3,82%

Dalers

SIGNIFY NV -11,28%
Wereldhave -7,62%
AMG Critical ... -5,77%
IMCD -4,90%
ABN AMRO BANK... -4,19%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront