ACCSYS TECHNOLOGIES PLC « Terug naar discussie overzicht

Accsys septemeber 2014

266 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 10 11 12 13 14 » | Laatste
alida1
0
quote:

Woodkees schreef op 5 september 2014 13:13:

[...]
Volgens deze redenering zou je dan nu toch bijkopen? Op lange termijn komt het goed. Zolang het volume, dus de interesse laag is, is de prijs (relatief) laag. Waarom zou je nu het volume omhoog willen zien gaan?
ik denk zelfs dat de prijs op korte termijn de prijs nog iets omlaag gaat. Degene die weten hoe het in elkaar steekt zijn niet gebaat bij hoge prijzen op dit moment.Gelet op het grote percentage wat in handen is van Significant shareholders, en de toename van hun aandeel kan ik dat wel volgen. Deze banken en bedrijven hebben een echte LT visie. De meeste mensen op dit forum zijn veel te ongeduldig.
[verwijderd]
0
Als we bevestiging krijgen dat DW een fabriek gaat bouwen vliegen we omhoog, indien niet zal iedereen afwachten.
[verwijderd]
0
quote:

alida1 schreef op 5 september 2014 14:04:

[...]

ik denk zelfs dat de prijs op korte termijn de prijs nog iets omlaag gaat. Degene die weten hoe het in elkaar steekt zijn niet gebaat bij hoge prijzen op dit moment.Gelet op het grote percentage wat in handen is van Significant shareholders, en de toename van hun aandeel kan ik dat wel volgen. Deze banken en bedrijven hebben een echte LT visie. De meeste mensen op dit forum zijn veel te ongeduldig.
Nog omlaag? Dan zou ofwel de bied teruggetrokken worden, ofwel iemand dumpen.
[verwijderd]
0
quote:

Woodkees schreef op 5 september 2014 13:15:

[...]
En waarom heb je ondertussen wat verkocht, als je vertrouwen (op termijn) goed is?
ik had even wat nodig voor een andere trade...maar het waren maar een beperkt aantal stukjes
[verwijderd]
0
quote:

Woodkees schreef op 5 september 2014 13:13:

[...]
Volgens deze redenering zou je dan nu toch bijkopen? Op lange termijn komt het goed. Zolang het volume, dus de interesse laag is, is de prijs (relatief) laag. Waarom zou je nu het volume omhoog willen zien gaan?
De huidige koers zit boven mijn aankoopkoers, dus ik kijk eerst even wat er de komende tijd gaat gebeuren. Als er nieuws komt, koop ik alsnog wel wat bij. Als ik nu meer in zou kopen, raken de verhoudingen een beetje uit balans. Het blijft een pennystock, dus oppassen.
Wouter139
0
Ik hoop dat ze de aandeelhouders vergadering serieuzer voorbereiden dan de conference Call in juli, ze presenteerden zichzelf zo onzeker en gaven zo goed als geen info die we nog niet wisten. Ik denk dat dat de koerst ook wel een beetje aangetast heeft...

machmit
0
quote:

MADNESS schreef op 5 september 2014 14:05:

Als we bevestiging krijgen dat DW een fabriek gaat bouwen vliegen we omhoog, indien niet zal iedereen afwachten.
Na arbitrage geeft DW aan: Diamond Wood's exclusive licence will allow it to manufacture up to 750,000 m3 p.a. of Accoya® Wood. Its first factory in Nanjing, capable of more than 120,000 m³ of Accoya® wood per year, is expected to be fully operational in 2015.
[verwijderd]
0
quote:

machmit schreef op 5 september 2014 16:30:

[...]

Na arbitrage geeft DW aan: Diamond Wood's exclusive licence will allow it to manufacture up to 750,000 m3 p.a. of Accoya® Wood. Its first factory in Nanjing, capable of more than 120,000 m³ of Accoya® wood per year, is expected to be fully operational in 2015.
Ok, machmit, het is me ontgaan.. Heb je een link waar we kunnen checken? Alvast dank daarvoor.
machmit
1
quote:

MADNESS schreef op 5 september 2014 16:59:

[...]
Ok, machmit, het is me ontgaan.. Heb je een link waar we kunnen checken? Alvast dank daarvoor.
www.diamondwoodchina.com/English/abou...
[verwijderd]
0
quote:

machmit schreef op 5 september 2014 18:06:

[...]

www.diamondwoodchina.com/English/abou...
Mooi! Ik zou niet weten wat er nu nog kan misgaan. De essentie is dat de verkoop van tropisch hardhout binnen afzienbare tijd zal terugvallen door schaarste en-of nieuwe wetten en dat tegen die tijd Accsys klaar zal staan om te anticiperen.
Cementwagen
0
Heb ik iets gemist wat betreft berichtgeving? In mijn message centrum bij Lynx staat dat er sprake is van een reverse split 1:5.

Wie weet hiervan?
alida1
0
quote:

Cementwagen schreef op 8 september 2014 08:59:

Heb ik iets gemist wat betreft berichtgeving? In mijn message centrum bij Lynx staat dat er sprake is van een reverse split 1:5.

Wie weet hiervan?
ik weet hier niets van maar het lijkt mij een prima idee. Dan kan Accsys zijn pennystock status kwijtraken. Institutionele beleggers zullen dan meer interesse hebben. Voor een aandeel wat echt potentie heeft op de LT is dat een goede zaak.
[verwijderd]
0
quote:

Cementwagen schreef op 8 september 2014 08:59:

Heb ik iets gemist wat betreft berichtgeving? In mijn message centrum bij Lynx staat dat er sprake is van een reverse split 1:5.

Wie weet hiervan?
Zou niet verkeerd zijn, maar bij Binck zie ik niets...
[verwijderd]
0
quote:

Cementwagen schreef op 8 september 2014 08:59:

Heb ik iets gemist wat betreft berichtgeving? In mijn message centrum bij Lynx staat dat er sprake is van een reverse split 1:5.

Wie weet hiervan?
Kan je daar een kopie van doorsturen?
TheSnurks
0
deel 1 wat mensen willen weten misschien

It is proposed that the current issued share capital of 443,734,861 ordinary shares with a nominal value of €0.01
each be consolidated into 88,746,972 ordinary shares of €0.05 each

voor de mensen die aandelen hebben in london

the currency of the Company’s quote on the ‘AIM’ market of the London Stock Exchange will be changed after the conclusion of the Annual General Meeting from Euro to Sterling

[verwijderd]
0
quote:

TheSnurks schreef op 8 september 2014 11:41:

deel 1 wat mensen willen weten misschien

It is proposed that the current issued share capital of 443,734,861 ordinary shares with a nominal value of €0.01
each be consolidated into 88,746,972 ordinary shares of €0.05 each

voor de mensen die aandelen hebben in london

the currency of the Company’s quote on the ‘AIM’ market of the London Stock Exchange will be changed after the conclusion of the Annual General Meeting from Euro to Sterling

U bent een goed mens, bedankt!
Wouter139
0
Snap ik niets van.. Hier is niets van aangekondigd??
Wat voor invloed zal dit hebben op onze portefeuille?
TheSnurks
0
quote:

Wouter139 schreef op 8 september 2014 11:55:

Snap ik niets van.. Hier is niets van aangekondigd??
Wat voor invloed zal dit hebben op onze portefeuille?
het is wel aangekondigd alleen niet op de manier dat u gewend bent
het gaat hier om voorlopige resolutie die er door moeten komen op 11 september op de AGM

als u aandelen in london hebt kom u sowieso te zitten met een valuta effect
lijkt mij niet heel erg. dus u komt te zitten met een valuta effect en heeft dan effect op uw portefeuille

de rede die ze aangeven is dat ze na advies van Numis hun huis broker er meer interesse wordt gewekt voor het aandeel als het wordt verhandeld in pond sterling

verdere invloed waar ik persoonlijk niet zo blij me ben is

It is proposed by a special resolution (no. 11) that the Company be authorised to purchase up to 44,373,486 of its own ordinary
shares in the market before consolidation, representing approximately 10% of the current issued ordinary share capital of the
Company, as may be consolidated into 8,874,697 ordinary shares subject to the passing of resolution 8 (consolidation)

en zal dus ook invloed hebben op uw portefeuille mag u aannemen

DeZwarteRidder
0
quote:

Wouter139 schreef op 8 september 2014 11:55:

Snap ik niets van.. Hier is niets van aangekondigd??
Wat voor invloed zal dit hebben op onze portefeuille?
Het gevolg zal zijn dat de pennystockgokkers hun aandelen gaan verkopen.
266 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 10 11 12 13 14 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
882,63  +12,36  +1,42%  26 apr
 Germany40^ 18.177,90 +0,09%
 BEL 20 3.874,87 +0,44%
 Europe50^ 5.011,70 +0,10%
 US30^ 38.211,61 0,00%
 Nasd100^ 17.698,09 0,00%
 US500^ 5.095,29 0,00%
 Japan225^ 38.345,55 0,00%
 Gold spot 2.332,67 -0,23%
 EUR/USD 1,0709 +0,15%
 WTI 83,64 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

EBUSCO HOLDING +9,33%
NX FILTRATION +8,77%
ASMI +7,26%
Alfen N.V. +5,89%
PostNL +3,82%

Dalers

SIGNIFY NV -11,28%
Wereldhave -7,62%
AMG Critical ... -5,77%
IMCD -4,90%
ABN AMRO BANK... -4,19%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront